Elektromobily
Lamborghini hledá budoucí směr. Poraďte, zda má vyvíjet hybridy, elektrovozy, nebo vodíková auta
37 komentářů
jak napsal (jinak pomatený 😄 ) Stan.
Já dodám - koukněte na výkony hybridních prototypů Porsche😒br />https😐/www.youtube.com/watch?…
Já dodám - koukněte na výkony hybridních prototypů Porsche😒br />https😐/www.youtube.com/watch?…
Ale napadlo mě (ano, spousta věcí o kterých vy ještě nevíte mne už dávno napadla): Co kdyby se kompromisně dělaly do takových aut elektrické boxery? To by mohlo mít i zvuk jako spalovák a projevem by se mu to hodně podobalo😒br />https😐/www.youtube.com/watch?…
"(ano, spousta věcí o kterých vy ještě nevíte mne už dávno napadla)"
jen dodám...já ty věci, co tě napadají, i dál nechci vědět.
Zůstaň při nápadu...svém soukromém, tajném, nikdy nezveřejněném.
jen dodám...já ty věci, co tě napadají, i dál nechci vědět.
Zůstaň při nápadu...svém soukromém, tajném, nikdy nezveřejněném.
Kvoli comu by malo toto mat zvuk ako ICE Boxer? 😁 Ten hrkot je tam kvoli chybajucemu mazaniu a loziskam. Zvuke ICE robia vybuchy, tvar nasavania, sekvencie, vyfukove zvody, potrebie atd.. toto nemas so zvukom ICE nic spolocne, je to iba nezmyselne napojenie viacerych motorov na hriadel cim vytvoris dalsie zbytocne straty a kazitka 😊 Toto je zabavka mechanika, nic nadcim by sa bolo trba pozastavit.
Měli by zachovat atmosférické spalovací motory. Přeplňované mají horší zvuk. Elektrifikace je dobrá cesta ale musí být v harmonii s hmostností jinak tu budou těžcí mastodonti. Měli by se zaměřit na synteitcká paliva a investovat do spalováích motorů. Vodík není špátný ale zmizí zuvk motru a to není ono.
nechat atmo bez el. zbytečností
V com je ich zbytocnost ak zvysia vykon, zlepsia odozvu a akceleraciu, setria brzdy, znizuju spotrebu a emisie a kedze odstrania potrebu turba aby stihlali konkurencii tak aj vylepsuju zvuk a spolahlivost? Skus sa zamysliet aj nad argumentami ked napises nieco taketo..
Protože u Lamba, jakožto supersportu je spotřeba a emise naprosto vedlejší, spolehlivost atmo motoru přidáním elektriky nevylepšíš, turbo je naprosto zbytečné u deseti a dvanáctiválce s objemy 5,2 a 6,5 litrů, odezva opravdu není problém a opravdu netuším, jak má Elektro vylepšit zvuk točivého atmo V10 a V12, to by mě opravdu zajímalo. A zásadní je v tomto případě naprosto zbytečný nárůst hmotnosti.
To sa velmi mylis. Kvoli emisiam a spotrebe je ich vyrobca nuteny robit upravy ktore sa majitelom a zaujemcom nepacia, naopak elektrifikacia prinasa iba vyhody. Kolko hybridov si vlastnil prosim ta? Samozrejme ze zvysuju spolahlivost ICE, odstranuje vibracie, opotrebenie motora a spojky, umoznuje kultivovanejsie a setrnejsie starty.. skus najprv vlastnit hybrid a potom sa vyjadri.
To ze si ty myslis ze turbo je zbytocne pre take motory neznamena ze je to pravda. Vykonovo nemaju sancu stihat o stovky koni vykonnejsim a lahsim mensim motorom s turbom, preto Lambo nema ziadne zastupenie v hypersportoch a straca kontakt s ostatnymi znackami, aj v supersportoch len recykluje stare zelezo. Ide o to ze ak bude chciet byt konkurencie schopne tak bez toho aby muselo prist o charakter - zvuk V10 a V12, je jeho jedinou sancou elektromotor a ten dovoli aj znizenie objemu, znizenie vahy a zlepsenie agility. Bud si isty ze elektromotor a mala bateria dodaju viac vykonu ako vahy a ak sa domnievas ze odozva nie je problem, este si nesiel v sportovom EV 😁
To ze si ty myslis ze turbo je zbytocne pre take motory neznamena ze je to pravda. Vykonovo nemaju sancu stihat o stovky koni vykonnejsim a lahsim mensim motorom s turbom, preto Lambo nema ziadne zastupenie v hypersportoch a straca kontakt s ostatnymi znackami, aj v supersportoch len recykluje stare zelezo. Ide o to ze ak bude chciet byt konkurencie schopne tak bez toho aby muselo prist o charakter - zvuk V10 a V12, je jeho jedinou sancou elektromotor a ten dovoli aj znizenie objemu, znizenie vahy a zlepsenie agility. Bud si isty ze elektromotor a mala bateria dodaju viac vykonu ako vahy a ak sa domnievas ze odozva nie je problem, este si nesiel v sportovom EV 😁
Vykašlete se na elektrokrámy a dělejte atmosféry. Kupující na nějaký ten obolus za nesplnění emisí hledět určitě nebudou..
Ale budu sa musiet pozerat na zadok konkurencie ktorej nebudu stihat kvoli neschopnosti ICE konkurovat vykonu elektromotora.
Atmosférická GT3 RS taky kouká na záda 911 Turbo, přesto platí za exkluzivnější zboží. Ne každej se rozhoduje podle údaje zrychlení v přímce...
A kde vidis ze som napisal ze by sa kazdy kupec rozhodoval podla zrychlenia?
"Ale budu sa musiet pozerat na zadok konkurencie ktorej nebudu stihat"
Opisla som pravdivy fakt. Netusim kolkym to bude vadit, ale urcite to nijak nepomoze predajom ak pride Lambo s uplne novymi modelmi a tie v nespocetnych drag race porovnaniach nebudu mat sancu konkurovat vyrazne vykonnejsej konkurencii ktora kvoli emisiam moze stat vyrazne menej. A kedze je Lambo sucastou VW ktore sa topi v emisnyc pokutach a nema na ne riesenie kedze sa vykaslalo na hybridy v masovkach a ich stratove EV nepredstavuju rentabilne znizenie emisii, nebudu velmi nakloneny motorom ktore ich stiahnu do este horsich cisel.
To není jen o výkonu. A co např. zvuk (nemyslím tím umělý přes repráky), hmotnost, dojezd?
Zvuk: Elektromotor umozni navysenie vykonu bez zhorsenia zvuku turbom. ICE bude akurat rychlejsie stupat do otacok co zvuku prospeje.
Mensi ICE znamena znizenie vahy, ale hybridny system pravdepodobne prida viac, ale to nie je taky problem pretoze pri akceleracii to bude znamenat vacsi pritlak, preto velmi tazky Model S poraza v zrychleni hypersporty. V zakrutach to nebude az taky problem lebo aj elektromotor aj baterie su umiestnene v najnizsich castiach auta.
Elektrifikacia zvysuje dojazd kedze zvysouje efektivitu auta - viac km z tej istej nadrze.
Mensi ICE znamena znizenie vahy, ale hybridny system pravdepodobne prida viac, ale to nie je taky problem pretoze pri akceleracii to bude znamenat vacsi pritlak, preto velmi tazky Model S poraza v zrychleni hypersporty. V zakrutach to nebude az taky problem lebo aj elektromotor aj baterie su umiestnene v najnizsich castiach auta.
Elektrifikacia zvysuje dojazd kedze zvysouje efektivitu auta - viac km z tej istej nadrze.
Asi zalezi co kupujici od teto znacky ocekavaji😒br />
1) chteji byt nejrychlejsi na semaforech? -> delejte EV
2) chteji delat kraval? -> dejte tam trivalec s generatorem zvuku
3) chteji byt rychli na okruhu? -> dejte tam hybrid s turbem nebo EV
4) jsou to staromilci, kteri chteji dnes jiz zastaraly pohon s puncem exluzivity -> nechejte velkoobjemove atmosfery
strategie 4) bude jeste par let fungovat, ale potom doroste dalsi generace, ktera uz vyrostla s plakaty Tesla Roadster nad posteli...
1) chteji byt nejrychlejsi na semaforech? -> delejte EV
2) chteji delat kraval? -> dejte tam trivalec s generatorem zvuku
3) chteji byt rychli na okruhu? -> dejte tam hybrid s turbem nebo EV
4) jsou to staromilci, kteri chteji dnes jiz zastaraly pohon s puncem exluzivity -> nechejte velkoobjemove atmosfery
strategie 4) bude jeste par let fungovat, ale potom doroste dalsi generace, ktera uz vyrostla s plakaty Tesla Roadster nad posteli...
Jako že když přidají možná stovky kilo v baterkách, tak budou rychlejší na okruhu? :-! 😁 😁
Sakra elektroletka dneska perlí 😁
Sakra elektroletka dneska perlí 😁
pokuty za CO2 se platí již v USA, v Evropě by se ho to netýkalo, nebýt krabice Urus a více prodaných kusů
hybrid už nemá smysl. Vyvyjeli by ho 6 let, potom by další 3 trvalo než by ho uvedli na trh. Spalovací motory muzou byt do te doby zakázané. Vodík taky není.
Elektřina je mír a budoucnost
Elektřina je mír a budoucnost
co udělá Ferrari a jít opačnou cestou, aby mohli říci, že jsou originální a neopičí se po konkurenci.
Spomienka vodiku pri Lambe ju uplna hlupost, aj ked sa Buresovi zda zaujimavy 😁 Taky isty zvuk ako pri BEV a ovela nizsi vykon zdroju energie. ACZ nasadzuje na EV temy stale vacsich e😜ertov :-!