Společnost Toyota Motor Czech spol. s r.o. (TMCZ) v pátek slavnostně zahájila výstavbu svého nového administrativního centra v Praze. Nový objekt bude postaven nedaleko současného sídla společnosti v Praze 5 – Stodůlkách.
Doufejme,že se podaří perzonalistům zajistit na oddělení reklamací a stykem se zákazníky pracovníky, kteří dokáží s lidmi jednat a budou skutečnými odborníky.Jestli jenom přestěhují do nové budovy to staré,pak se opravdu nic nezmění.
benz. motor 1.8 z Hondy do Toyot od Corolly až po Avensis. Dodnes chybí v Toyotě motor s variabilním zdvihem ventilů(časování už má téměř každý v.č. korejců), dodnes není v Toyotách ani compresor, ani turbo, ani kombinace turbo-turbo, compresor-turbo. Je to škoda. Argumenty typu , že to zkracuje životnost motoru je irelevantní(naftové je mají všechny).
Co to meleš :-( Už si zkusil 1,6 Dual vvt-i 93kW... A co třeba takhle motor 1,8 VVTL-i ,ten má bez turba 141 Kw a má i časování i zdvih... tak se uklidni :-! A prosím Té kolik Hond má pod kapotou turbo nebo kompresor? Naopak Toyota používala Turbo-Celica,v malé serii i Yaris...Jinak tady se píše o budově a když chceš něco plkat o autech musíš aspoň něco vědét :no::no::no: