Novinky
125S
0
>😁 :yes:
Přejít do diskuze
Co to meleš 😒 Už si zkusil 1,6 Dual vvt-i 93kW... A co třeba takhle motor 1,8 VVTL-i ,ten má bez turba 141 Kw a má i časování i zdvih... tak se uklidni :-! A prosím Té kolik Hond má pod kapotou turbo nebo kompresor? Naopak Toyota používala Turbo-Celica,v malé serii i Yaris...Jinak tady se píše o budově a když chceš něco plkat o autech musíš aspoň něco vědét :no: :no: :no:
benz. motor 1.8 z Hondy do Toyot od Corolly až po Avensis. Dodnes chybí v Toyotě motor s variabilním zdvihem ventilů(časování už má téměř každý v.č. korejců), dodnes není v Toyotách ani compresor, ani turbo, ani kombinace turbo-turbo, compresor-turbo. Je to škoda. Argumenty typu , že to zkracuje životnost motoru je irelevantní(naftové je mají všechny).
Tak ošklivou novou budovu sem už dlouho neviděl ;-\ Když si spomenu na BMW centrum v Mnichově...