Automobilový průmysl v Evropě má takové směřování, že většina z nás bude v budoucnu jezdit Dacií, případně jejími ekvivalenty, se kterými jistě přijdou i jiné automobilové koncerny. Mainstrem totiž bude zdražovat a pro běžné zákazníky bude hůř a hůř dostupný.
Zatímco mainstream půjde s prodeji v tomto destiteltí jen a jen dolů, Dacia má šanci prodeje zvýšit.
Kdyby Dacia přišla s klasickým hatchbackem a kombíkem nižší střední třídy, mohla by už dnes aspirovat i na první pětku v celé Evropě.
Prosím sdílejte, nebo pomozte, https://www.znesnaze21.cz/…zivot-pro-maggie https://www.facebook.com/…/455462252488827
Nepodcenoval by som Daciu .Od uvedenia na trh sa zo Sandera predalo v Európe 2,1 milióna kusov. Od roku 2017 je Sandero vôbec najpredávanejším európskym modelom v segmente súkromných zákazníkov. Iste, je to len január/ leden ,ale ten špecifický trh nie je v tom prípade len Francúzko,ale aj Španielsko,Rumunsko,Balkan(tam aj s Loganom ) atd .
veru máš pravdu
a to je renault asi schválne pridúša,ináč by ho mohla preskočiť
ako sandero preskočilo clio
ja mám teraz dokker 1,6 sce lpg
- super auto za tú cenu
predtým som mal 9 rokov logan van/2 miestne mcv/
No počkej, ona to utopie není. Do teď měl Renault vejvar za už jednou zaplacenou techniku, takže si myslím, že mu úspěch Dačky nevadil, ale s novýma generacema se technika vyrovnává, a tam bych dokonce věřil, že to ten blázen De Meo dokurví tak, že Renault Dačku fakt zařízne a nasere pod kapoty Dacií jenom baterky...
Jako nejsou zánovní ojetiny bez nových aut, tak není "už jednou zaplacená technika" bez té značky, co to zaplatí.
Emisní legislativa levným lehkým autům moc nepřeje... taky má Dacia za loňský rok jedno z největších mínusek. Může to ale být i jejím vyšším podílem soukromých kupců, to těžko říct.
Dacie samozřejmě taky budou elektrické, protože to jinak nepůjde. Ostatně to už není žádná novinka, elektrický model představili už loni.
Ale mluvit o tom jako o dokurvení? Promiň, to je pohled, který vyloženě řve "jsem socka".
Je to přesně naopak, Dacia má větší propady než mainstreamové automobilky.
Za 2020 v Evropě
Škoda mínus 15,7%
VW mínus 24,5%
Peugeot mínus 23,2%
Renault mínus 22,9%
Dacia mínus 30,2%
A do první pětky značek má sakra daleko, v současnosti je před ní 14 značek.
Jestli má automobilka jednu nebo patnáct modelových řad nijak nesouvisí s holým faktem, že Dacia má větší procentuální pokles prodejů než mainstreamové automobilky. Jejich velký pokles je dán zaměřením na nejchudší klientelu, v krizi jako první přestávají kupovat auta sociálně nejslabší a na to Dacia právě v této době doplácí. Navíc zaměření na low-cost v podstatě vylučuje nějaké široké portfolio modelů, protože low-cost je z podstaty zaměřený na menší třídy aut a ty větší nemá v low-costu smysl nabízet, protože třeba auta střední třídy od Dacie by kupovalo zcela zanedbatelné množství lidí.
To o kúpnej sile nerozporujem, to je holý fakt. Aj počas krízy v 2008 to najviac odskákal mainstream a oveľa menej prémia. Výraznejšíprepad u Dacie ale môže byť spôsobený aj tým, že sa čakalo na nové Sandero, ale to len špekulujem.
-30 percent nie je az taka tragedia, ked je trh dole -25 a cakalo sa na obmenu sandera a loganu.
Sice su tradicni zakaznici dacie postihnuti krizou a kupia menej, ALE pribudne vela uplne novych zakaznikov, ktori aj nad daciou uvazovali, ale doteraz ich odradzal interier, technika, jazda... Nova generacia nie je krok vpred pre daciu, ale tri kroky vpred naraz.
Protože přestali vyrábět některé modely (například Logan ve verzi kombi) a některé specifikace modelů. Některé verze Dusterů jsou omezeny prodejními kvótami.
Aká hrdosť. Na vidieku sa vždy jazdilo na obyčajných autách - 2CV, R4...
A aj teraz sa stačí pozrieť na Tour de France a hneď vidíš, aké autá stoja okolo trate ;-)
Nemaji hrdost. To napise nekdo kdo nezna vecne vykuleny a najezeny frantiky, co si mysli ze jsou pupek světa. Radi to predvadeji treba pri rozhovorech. Muzete nam odpovedet anglicky? Ne, jsme ve francii, mluvme francouzsky. Mlask!
Ono to není alejen vůči Anglii. Francouz se nebude učit cizí jazyk, protože se považuje za kolébku evropské moderní civilizace a kultury.
Nakonec, oni jediní si vydupali dvojjazyčnost v NATO. V centrálních strukturách NATO se bez francouzštiny neobejdeš, protože se tam vše už dělá dvojjazyčně.
A taky byli za války jediní, kdo vedli nějaký účinný odboj i bez podpory zvenčí. Francouzi naopak každou porážku dost těžce nesou, protož pořád je v nich duch napoleonské doby.
Jo, z Francouzů si děláme všichni legraci, jak druhou světovou odpískali a radši se vzdali. No, na druhou stranu, měli na vybranou? Anglie potopila všechny spojence a stáhla se za vodu. Kdyby Francouzi bojovali, dopadlo by to stejně, jen by bylo o mnoho desítek tisíc více mrtvých a země by byla v troskách, ze kterých by si pak Němci brali mnohem snáze.
Takže z pohledu českých hrdinů je to čin možná zbabělý, ale jediný rozumný. A po pravdě, ČSR by v případě obrany dopadla úplně stejně. To jen ty národovecké kecy o tom, jak jsme se měli bránit a jak bychom Němce zastavili, v lidech pořád uchovávají naději, že jsme měli šanci. Ne, neměli. Naše obrana stála na tom, že v okamžiku vyhlášení války k nám přiletí tisíce francouzských a britských vojáků. Opevnění mohlo Němce nanejvýš o trochu zpomalit, ale rozhodě ne je zastavit. A zbytečně zahodit tisíce mladých životů jen pro pocit hrdosti? Neděkuji. Pro tohle žádný voják nežije.
Asi máš pravdu, ale na druhé straně ta záchrana životů českých vojáků byla vykoupena tím, že Mnichov 1938 českému národu totálně zlomil páteř. Bez něj by pravděpodobně nenastala katastrofa roku 1948 a samozřejmě ani 1968... :-(
No, jako Čech bych se tedy Frantíkům za toto moc nevysmíval. Oni se na rozdíl od nás aspoň pokusili bránit, byť dost neúspěšně. Ale nácků při dobývání Francie taky padl nezanedbatelný počet.