Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
0
Mě se ten článek líbil. Byl napsán zábavným stylem, že jsem se u něj dost pobavil a tak to má být. ;-)
Moc pěkně napsáno. Zhltnul jsem to jedním dechem a taky se pěkně pobavil. Jen tak dál :yes:
Jinak podle mě těch 100kg dolů musí být určitě dost poznat hlavně v zatáčkách.
Jinak podle mě těch 100kg dolů musí být určitě dost poznat hlavně v zatáčkách.
Možná by příště stálo za to, specielně pro Daniela, uvést, kolik hvězdiček má "testované" auto z crash-testu a jak má velký zavazadelník.
Článek prima, škoda, že málokdo pochopí, že jde spíše o pohodové sdělení zážitků, než o nějaký test. Čas od času něco takého přijde vhod, protože přeměřovat kufr a leštit N1 mříž nejde pořád. Občas je prima se s autem projet a né jen osahávat plasty v interiéru případně masturbovat při pohledu na doširoka roztaženou...kapsu ve dveřích. A o takových věcech holt nejde psát v číslech.
Pro mě jako počtení navečer za 1, děkuju :yes: :-)
Článek prima, škoda, že málokdo pochopí, že jde spíše o pohodové sdělení zážitků, než o nějaký test. Čas od času něco takého přijde vhod, protože přeměřovat kufr a leštit N1 mříž nejde pořád. Občas je prima se s autem projet a né jen osahávat plasty v interiéru případně masturbovat při pohledu na doširoka roztaženou...kapsu ve dveřích. A o takových věcech holt nejde psát v číslech.
Pro mě jako počtení navečer za 1, děkuju :yes: :-)
skvele auto! :yes: :yes: Cozeeeee, to nie je z koncernu??????? :*) 8-s ;-\ :-( Tak to je potom podpriemerna krabica! Piste o premiantech ;-) >:D
GTI
Jo, krásnej článek. Člověk z něho získává poměrně přesnou představu, jaký asi tak je rozdíl mezi brzdou na tvé šunce, a keramickým zapožďovákem á la Lambo. Jasně, tahle auta nejsou určena pro silniční plebs. To je první liga, a tu také první liga řídí. Takhle správně a spravedlivě je to na světě již dlouho zařízeno. Na první ligu ovšem musíš mít dobře vyfutrované konto a samo, že musíš umět i jezdit.
Tohle lambo, to je svět sám pro sebe. Až příliš sebestředné, až příliš obdivuhodné, až příliš originální. Proto jásejme, že máme tuto výjimečnou možnost, poznat alespoň zprostředkovaně, jaké to je řídit Lambo.
Text samotný je dokonalá ukázka adekvátní formy a obsahu. Úchvatné emoce, vyvolané lambem, přesně zachycené v proudu slov a vět... Velké BRAVO :yes:
Tohle lambo, to je svět sám pro sebe. Až příliš sebestředné, až příliš obdivuhodné, až příliš originální. Proto jásejme, že máme tuto výjimečnou možnost, poznat alespoň zprostředkovaně, jaké to je řídit Lambo.
Text samotný je dokonalá ukázka adekvátní formy a obsahu. Úchvatné emoce, vyvolané lambem, přesně zachycené v proudu slov a vět... Velké BRAVO :yes:
Naprostý souhlas. ;-)
Miro Mihálik umí napsat, tady dostal možnost se povozit výjimečnou edicí supersportu, a pro rýpaly, pozor, povozit, neměl za úkol to auto testovat, a tak nám s lehkostí, vtipem
a vhodně zvolenou dávkou emocí tento výjimečný zážitek naservíroval. Jel jsem už kdečím, a znám pocity, které člověk zajiže, když má, byť na krátký okamžik, možnost osedlat výjimečný stroj, a přesně ty jsem z tohoto článku cítil, takže za zprostředkování zážitku se superlegerou, ke které se většina z nás nedostane ani na dohled, má u mně p. Mihálik :yes: :yes:
Miro Mihálik umí napsat, tady dostal možnost se povozit výjimečnou edicí supersportu, a pro rýpaly, pozor, povozit, neměl za úkol to auto testovat, a tak nám s lehkostí, vtipem
a vhodně zvolenou dávkou emocí tento výjimečný zážitek naservíroval. Jel jsem už kdečím, a znám pocity, které člověk zajiže, když má, byť na krátký okamžik, možnost osedlat výjimečný stroj, a přesně ty jsem z tohoto článku cítil, takže za zprostředkování zážitku se superlegerou, ke které se většina z nás nedostane ani na dohled, má u mně p. Mihálik :yes: :yes:
Přesně :yes: :yes:
Myslím, že dělení místních diskutérů je nám už známé. Jsou tu ti, kteří ocení zachycené pocity a dokážou se do nich vžít a pak jsou tu takoví, kteří zmáčknou START, chytí do ruky ovladač, kde mačkají střídavě trojůhelníček, kolečko a čtvereček ve zběsilém rytmu virtuální jízdy, driftují od obrubníku k obrubníku na Laguně Secca a rozdíl těch 10 koní a 100 kg poznají na novém traťovém rekordu zapsaném na paměťovou kartu svého PS3. Tak těm netřeba oponovat. My ostatní děkujeme panu Mihálikovi za tu dávku zprostředkovaného zážitku, za tu palbu emocí a za ta přirovnání, která ač jsou leckdy na hraně klišé, dokážou dokonale vystihnout, co právě prožíval. My totiž víme, že takovým autem se s velkou pravděpodobností nesvezeme. Ne proto, že by naše cíle byly nízké, ale protože víme, že naše schopnosti vodit auto a nebýt neřízenou střelou končí někde okolo hranice tři set koní. A i tam už je to setsakra na hraně.
"rozdíl mezi brzdou na tvé šunce,"
no jediny, kto ma zhrdzavenu sunku z bazaru s pretocenym tacho si tu ty a tvoj priatel Zezulka! >:D >:D >:D My ostatni mame auta ;-)
no jediny, kto ma zhrdzavenu sunku z bazaru s pretocenym tacho si tu ty a tvoj priatel Zezulka! >:D >:D >:D My ostatni mame auta ;-)
Měl by ses ovládat hlupáku. O nicku GTI si tu piš co chceš, ovšem nějak ti ve tvém intelektuálním vakuu ušlo, že píšeš též o redaktorovi auto.cz... a na to, aby sis mohl dovolit věřejně tu zesměšňovat známou osobu, člena redakce, na to nemáš ani hlavu, ani kredit, ani právo. Můžeš jen trpce číst a šoupat nohama :no: :no: :no: Ostatně co jiného také v životě děláš, viď.
>:D >:D >:D >:D Od teba ta kritika sedi ;-) ;-)
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
Ano, od mne ta kritika sedí, s tím souhlasím. Ještě by ses tu měl teď veřejně omluvit panu Zezulkovi.
Povedz ako mozes chciet od chudaka, bez inteligencie, poriadnej vychovy, slusnosti, taktnosti, od niekoho kto ani nevie aky je vyznam spojenia vyznam civilizovane spravanie, aby sa niekomu ospravedlnil? Su isty pseudo ludia, ktorych si nesmieme vsimat, inak nam tu zaplavia celu diskusiu a to bude koniec.
SpiderJ
Bylo horké odpoledne... Dokonce tak horké, že i tady, na jediném odpočívadle na Passu, kdesi hluboko v klínu Dolomit se nad rozpálenou silnicí tetelil vzduch. Pestrý motýl, kterého sem zavál vítr se ani nehnul. Bylo dokonce i na něj horko. Najednou sem potichu začala doléhat sílící symfonie deseti válců. Motýla to zaujalo natolik, že vynaložil poslední síly a nahlédl přes kamennou zídku. Viděl téměř patnáct vraceček šplhajících strmým svahem až sem a na jejich začátku se krčil žlutý, nízký, ostře řezaný stín. Malé žluté nic. Stál a na volnoběh vydával zvuk, který motýl nikdy neslyšel. Najednou se rozběhl a vrhl se do zatáček se řevem, kterému okolní uvolněné kameny odolávaly jen stěží. Jedna, druhá, třetí... Nic tak rychlého motýl nikdy neviděl. Vzduch řezalo šest tisíc otáček... sedm... osm... Najednou se ta bestie zastavila až na odpočívadle u motýla. Prskala, syčela, praskala... Vystoupil z ní člověk. Měl výraz někoho, kdo v životě hodně dokázal a hodně ho to stálo. Usmíval se a při pohledu zpět jen nevěřícně zavrtěl hlavou a pohladil ostrou konturu zadního blatníku... "AU!" ...dostal výboj statické elektřiny. To mu ta bestie řekla: "Koupil sis mě, ale to neznamená, že sis mě ochočil.." Usmál se...věděl už v autosalonu, že si kupuje Lamborghini, věděl, co to znamená... Mezitím se motýlovi zalíbila žlutá a tak vletěl dovnitř a usadil se na vršku skořepinové sedačky. "Tak jedem" řekl si pro sebe ten člověk a nastartoval. Motor byl ještě teplý a tak prudce přidal. Ozvalo se jen malé plesknutí o zadní sklo, které vlastně nikdo neslyšel.. Zaniklo v řevu. ..EMOCE... To je to proč milujeme auta, proč pro nás znamenají víc než pár plechů, než souhrn a matematické vyjádření technických údajů, které pro lidi, jako jsem já slouží stejně jen k vyjádření emocí... Rád čtu čas od času články jako tenhle. Ten pro koho to jsou bláboly o moc přichází... vážně ;-)
×
Sdílení komentáře
×