Druhá generace Corvetty je označována jako jedno z nejkrásnějších aut, která se kdy dostala do sériové produkce. A nyní si ji budete moci koupit jako novou, má to však pár háčků.
Pane bože, zase totální dok*urvení krásného auta pohonem pro robertky? Proč tohle vůbec někoho napadne. To opravdu někdo stojí o to, aby to mělo zvuk tyčového mixéru a tunu v baterkách?
300 až 520 milionů korun je vesmes nesmyslna cena jen pro par jedincu, necekal bych ze prodaj vic nez pod 10 kusu, pak by to asi s takovou cenou ani nedavalo smysl kupovat
C2 v relativne dobrem stavu je za cenu cca 100 tisic eur, a poradny restomod se vesmes vejde do podobne sumy, takze kdo by chtel muze mit elektrickou C2 za cca 200 tisic eur, takze 11,5 az 20 milionu eur vs 200 tisic eur, no rekneme si narovinu, moc sance tomu nedavam
C2 v relativně dobrém stavu je skoro šedesát let staré auto se všemi nectnostmi stárnutí materiálů. Jediná drobná nevýhoda. Tohle prostě bude ruční výroba se vším všudy, a ta je zkrátka drahá. Přesto si myslím, že pár lidí se najde a takové auto si koupí.
Pridajme ešte 50 až 100 000€ a staré auto opravíme do stavu nového auta. A to budeme stále na cene 300 000€, čo je mnohonásobne menej ako u tejto "akože Corvette"
Pred časom testoval Jeremy Clarkson auto menom Eagle Speedster - ručne vyrobené auto v štýle Jaguaru E. Cena vtedy bola 500 000 Libier. V tom teste povedal, že je to najlepšie auto, aké kedy mal možnosť šoférovať. https://www.youtube.com/watch?…
Čo také drahé môže byť na tejto novej repliky Corvette? Je to podobná novodobá verzie Corvette, ako spomínaný Eagle Speedster
Síce od toho testu Eagle Speedster prešiel nejaký čas, ale takú infláciu sme tu nemali, aby jeho cena vzrástla 20 násobne.
Nevíme, co všechno tahle Corvette nabídne. A navíc, cena uvedená v článku je nesmysl, podle jiných odkazů má být okolo miliónu euro, ne deseti miliónů euro. A to už je v běžné cenové hladině podobných kusovek.
Milión je už reálnejšia cena. Možno sa niekto pomýlil o "nulu" :-!
Čisto teoreticky - dávať také peniaze za "repliku"? Tak trochu pochopím, keď si niekto za podobné peniaze kúpi originálne Ferrari, Bugatti a podobné autá. Ale kupovať niečo neoriginálne?
Když je někdo schopný tyhle peníze vrazit do elektrického supersportu nebo Veyronu, proč by je nemohl stejně dobře utratit za elektrickou C2? Kdy už lidi konečně opustí ten pohled "já" a začnou přemýšlet i způsobem "oni"? Tohle je auto pro lidi, kteří chtějí vzhled klasiky s jinou technologií. Svým způsobem je to jako tuning, kdy se do stodvacítek cpaly motory z octavií a golfů. Jen jsme zase o vývojovou generaci dál. Jen další retro, ale pro lidi s jiným smýšlením.
Obdiv pro tyhle starý zrůdy z Ameriky. Líbí se mi třeba CTSko z Mountfielu, což považuju za designovej skvost. Ale tyhle starý, divně hranatý, krpatý a disproporční nebo s ploutvema... To fakt ne. Camaro a Mustang jsou taky nejhezčí ty dnešní oploti obludám z 50-70. let
Z pohľadu naších predkov boli americké autá 50 až 70. rokov niekde úplne iné ako naše. Veľké a luxusne vybavené autá (el.okná, klíma...), na ktoré sme pozerali ako na luxus. Samozrejme tiež sme tu mali (mimo východného bloku) nádherné autá (ak nie ešte krajšie).
Síce nie som taký starý, ale ako dieťa, teenager... sa pamätám, ako sme hľadeli na "Ameriku" :-) Dnes sa na nich pozerám už úplne inou optikou - skôr negatívnou.