Design
Přihlásit pro přidání komentáře
SKAY
3
NE, volvo to skoušelo i se 4mi světlomety a jedna taková oranžová hrůza 😁 /volv👋 stojí u sousedů 😄 Jenže dnes by asi mělo být dle některých vše hustokrutě terenni. Se směšnými a lacině pusobicími střibrnými plasty /škoda/ omezujicí najezdové úhly.
traveldrive
Vyzerá to jak kozľa na tenkých dlhých nohách. Octavia kopnutá do zadku. A tie zadné kolesa zapadnuté hlboko v blatníkoch... Jdu blejt, velebnosti.
Arese
Vždy, když nějaká automobilka zkusila zvýšit a oplastovat sedan (a liftback k němu má velmi blízko), skončilo to jako prodejní propadák. Proč by tedy Škodovka měla podobnou pitomost dělat? 😁 😁 😁
Škodovka to už jednou vyráběla - bylo to na přelomu století a šlo o verzi Octavia 1998 pro Policii ČR. Pár se jich dostalo i do soukromých rukou, ale zájem o to nebyl.Raději by měli přemýšlet, jak vrátit diesel do Fabie.
Diesel do Fabie? Myslíš, že sa im to vyplatí kvôli jednému kusu pre teba?
nafta bude mit v aute brzo pouziti mozna jen jako palivo do nezavislyho topeni. problemy s NOx pri prostem (skoro) dokonalem spalopvani by nemely byt zadne, se sazema taky ne. spis to ale misto nafty bude lih, kterej je CO2 neutralni a potize s emisemi jeste mensi.
docela se divim, ze klasickej bufik neni prinejmensim volitelnou vybavou elektromobilu, protoze tim by se z velke casti vyresil snizeny dojezd v zime. ucinnost spalovani v kamnech je 80-90%, cimz by se vyrazne zvysila efektivita celyho elektromobilu v zime.
treba si ale sefove automobilek tenhle muj prispevek prectou, a za par let ...
docela se divim, ze klasickej bufik neni prinejmensim volitelnou vybavou elektromobilu, protoze tim by se z velke casti vyresil snizeny dojezd v zime. ucinnost spalovani v kamnech je 80-90%, cimz by se vyrazne zvysila efektivita celyho elektromobilu v zime.
treba si ale sefove automobilek tenhle muj prispevek prectou, a za par let ...
Máš pravdu, ale naprostá většina lidí nechápe rozdíl mezi spojitým spalováním v hořáku a nespojitým spalovám v motoru, takže hlavně marketingově by takové řešení v elektromobilu neprošlo (bylo by totiž terčem výsměchu od neználků).
Pro něj těžko, nemá to 4x4 a rovnou ložnou plochu.
Řekněme si to upřímně, Ada si nové auto už nekoupí. Všechna jsou špatná, protože na ně prostě nemáááá!
Řekněme si to upřímně, Ada si nové auto už nekoupí. Všechna jsou špatná, protože na ně prostě nemáááá!
topten
liftback ma mensi pevnost karoserie, ktera se vic krouti.
je to znat i na silnici, v lehcim terenu to musi poznat kazdy kopyto.
z toho duvodu pochybuju, ze by do toho automobilka sla a riskovala problemy
je to znat i na silnici, v lehcim terenu to musi poznat kazdy kopyto.
z toho duvodu pochybuju, ze by do toho automobilka sla a riskovala problemy
zaplosak
udělat škaredé auto hnusným - to škoda umí, bohužel ale podle mě je to tak... :no:
Ernesto01
Problémy jsou jinde, hlavně v kvalitě. Vzhled je asi to poslední (vyloženě hnusné to není). Byť pro cílovku Škody je vzhled dle jejich gusta asi priorita číslo jedna. Když to bude funkční, proč ne.
Ideálně by mohli něco udělat s tím voličem automatu. Dokonce se začíná rozmáhat rozmáhat rčení, že od doby Octavie 4 každá fíremní p*ča ví, kde má klitoris. Vypadá to jako klitoris a nahmatat to za volantem jde snad ještě hůř. 😄 😄 😄 😉 :-!
Ideálně by mohli něco udělat s tím voličem automatu. Dokonce se začíná rozmáhat rozmáhat rčení, že od doby Octavie 4 každá fíremní p*ča ví, kde má klitoris. Vypadá to jako klitoris a nahmatat to za volantem jde snad ještě hůř. 😄 😄 😄 😉 :-!
Njn, na nás starší z generace X působí tyto prázdné interiéry skoro až frustrujícím dojmem. Ovšem takový čínský mileniál si v tom bude libovat.
uxauxa
octávia ztratila indetitu,dnes je to jen ošklivá slátanina všech vozů typu hundaéé,kia,dacia atd,,