Elektromobily
rohor
4
tedy do nějakých 350 tisíc a dojelo to aspoň 250km (v zimě, s topením), tak OK. Jinak to bude jeden z dalších nesmyslů na oltář EV náboženství.
Přejít do diskuze
tie zimne dojazdy su u elektroaut kusok uz slabsie ako za beznych podmienok to je jasne https😐/autozurnal.com/…-test-20-modelov?… ale za mna najvacsi problem je tu stale ta ich nezmyselna cenovka a neekologicka vyroba baterii....
v noci -14-25, na panelech 15 cm sněhu a mráz, to to panečku dobíjí, že jo bratři zelení bolševici.
Ted trošku reality - venkovní kamera, napájená baterkama, co má 1m2 solární panel a baterky maj 7%.
Takhle funguje fotovoltaika v praxi. 😄 😄 😄 😄
Ted trošku reality - venkovní kamera, napájená baterkama, co má 1m2 solární panel a baterky maj 7%.
Takhle funguje fotovoltaika v praxi. 😄 😄 😄 😄
Hmm? viděl sem dneska za celou trasu jedinou Teslu, jinak kde nic tu nic. Asi hoši nějak nevyjeli....běžne jich vídám ponkud více...
A co kapacita baterky, zítra v noci má být v ČR -14-25 😄 😄 😄
To budou dojezdy cooo 😄 😄 😄
Kdybyste potřebovali kožich aby ste nemuseli topit, dejte vědět 😄
A co kapacita baterky, zítra v noci má být v ČR -14-25 😄 😄 😄
To budou dojezdy cooo 😄 😄 😄
Kdybyste potřebovali kožich aby ste nemuseli topit, dejte vědět 😄
A proč ne? Vzhledem k tomu, že reálně hrozí, že nová bude zkratowůz, je zde Barikův "zimní příspěvek" velmi na místě!
mam rad taketo retro kusky.... paci sa mi to dokonca viac ako clio ktore povazujem za vizualne moc podarene ... supnut tam este 1,33tce a tento retro kusok bude trhak jak remen .. :yes:
„Četli jsme, že jistý farmář z Texasu měl tak velké pastviny, že je nedokázal za celý den automobilem objet. Je něco podobného možné?”
Odpověď: „Ano, s kterýmkoli z elektromobilů.”
Odpověď: „Ano, s kterýmkoli z elektromobilů.”
8G ale ma obrovsky otvor pod SPZtkou... takze tam to prudenie tiez pekne slo ... akurat kusok odspodu... ved nielen 8G ale aj spusta inych aut ma defakto masku "nepriepustnu" a prudenie ide potom odspodu cez otvor dole v narazniku uz potom... napr. hlavne sportove vozy s nizkym face-om
Ta R4 nahoře má pod SPZ taky díru, která by normální spalovák klidně uchladila.
Civic tam má tlamu, já ho uváděl jako první vlaštovku toho, že maska v klasickém pojetí je zbytečná. No dobře... tak se podívej, čím chladí spalovák Up!
https😐/upload.wikimedia.org/…ke_UP%21_1.0.jpg
Civic tam má tlamu, já ho uváděl jako první vlaštovku toho, že maska v klasickém pojetí je zbytečná. No dobře... tak se podívej, čím chladí spalovák Up!
https😐/upload.wikimedia.org/…ke_UP%21_1.0.jpg
Nepotřebují, protože mají vstup vzduchu pro chlazení v nárazníku. Civic měl místo mřížky skleník, ale jinak pod ní dost obří mříž k chladiči.
Akorát tedy netuším, proč BMW, Mercedes, Audi, Hyundai, Ford nebo Škoda tak trvají na obřích mřížích, když to není potřeba...
Akorát tedy netuším, proč BMW, Mercedes, Audi, Hyundai, Ford nebo Škoda tak trvají na obřích mřížích, když to není potřeba...
Potěším Tě, parde.
Diesel v amerických vozech😒br /> GMC Canyon, Savanna, Holden / Chevrolet Colorado / Trailblazer / E😜ress [LWN 2.8 (XLD2😄 Duramax engine]
A to nemluvím o motorech V6/I6 a o plnohodnotných těžkých pickupech s motory o objemu cca 7 litrů ... 😄 U nich to berou jako osobáky. 😁
Diesel v amerických vozech😒br /> GMC Canyon, Savanna, Holden / Chevrolet Colorado / Trailblazer / E😜ress [LWN 2.8 (XLD2😄 Duramax engine]
A to nemluvím o motorech V6/I6 a o plnohodnotných těžkých pickupech s motory o objemu cca 7 litrů ... 😄 U nich to berou jako osobáky. 😁
Protože jsou na to lidi zvyklí a pokud to vypustíš úplně nebo tam dáš skleník, tak se to lidem nelíbí. Zavedené značky mají svůj designový jazyk a jsou opatrné něco v tom měnit.
Zajímavé je to u Tesly... u eSka tam opticky ta maska je, trojku zkusili udělat načisto... no, a podle mě se většině do vkusu netrefili.
Zajímavé je to u Tesly... u eSka tam opticky ta maska je, trojku zkusili udělat načisto... no, a podle mě se většině do vkusu netrefili.
Vždyť ten Civic 8G má dole takovou megatlamu. Úplně normální megatlamu na chlazení. Nebo co přehlížím?
Koukni na ten Prius na mé fotce. Dole je velká tlama pro chlazení ICE. Nahoře jsou dvě malinké černé škvírky pro chlazení měniče.
Koukni na ten Prius na mé fotce. Dole je velká tlama pro chlazení ICE. Nahoře jsou dvě malinké černé škvírky pro chlazení měniče.
Vypadají přesně jako by z oka vypadly těm malinkým škvírám, kterými si můj hybrid chladí měnič.
Místo nabíjení vozidlo celou noc vytápějí.
A to se vyplatí !!!!!! :yes: :yes: :yes: :yes:
A to se vyplatí !!!!!! :yes: :yes: :yes: :yes:
Asi to je příprava na levnější EV. Ta pětka byla (na obrázcích) docela fajn a tohle bude pro chudáky, kteří si budou moc připlatit za skoro-historickou value added.
Tam žádný zkrat není, nám to myslí velmi dobře.
Jak ti funguje fotovoltaika moldče? Kámoš dneska ometal panely a odmrazoval, na kažédm 3 cm ledu a baterky ve venkovní IP kameře měly 1%. Solární panel co jí nabíjí a má 1m2 nějak nefunguje, kámoš to dobíjel elektrocentrálou. LPG rulezzz 😄 😄 😄
Jak ti funguje fotovoltaika moldče? Kámoš dneska ometal panely a odmrazoval, na kažédm 3 cm ledu a baterky ve venkovní IP kameře měly 1%. Solární panel co jí nabíjí a má 1m2 nějak nefunguje, kámoš to dobíjel elektrocentrálou. LPG rulezzz 😄 😄 😄
Myslím že ne... neskleněnou mřížku měla TypeS a TypeR... ale nejsem si jistý, jestli tam fakt byl vstup vzduchu, nebo to bylo zaslepené.
Myslím, že úplně první 8G měla otevřenou celou mřížku, a s každým faceliftem se měnila mřížka v masce.
Keď si všimneš, tak na tých veľkých mrežiach je obvykle veľká časť dier slepá. Aj ten Civic má funkčnú len časť pod ŠPZ, rohy sú slepé.
Tak hádam sa na dizajne vyhrali viac, toto je ešte také prvoplánové a nedotiahnuté. Každopádne retro dnes letí.
Nebude to takto samozrejme vyzerať. Redakcia použila fotky 3D modelu od Davida Obendorfera zo súťažného projektu Renault 4 ever, kde jeho návrh vyhral v roku 2011. Je to ten istý človek, ktorý navrhol modernú verziu Fiatu 127 aj body kit pre Jumper v štýle Citroenu H.
Jednak je to součást stylu značky, ale ten vstup vzduchu k chlazení je stále potřeba. Naopak, s výkonnějšími motory o to více.
Co chci říct je, že dnešní spalováky už nepotřebujou na chlazení žebrovanou masku, u spousty moderních aut je to už jen ozdoba. Podívej se na Civic 8G, to bylo asi auto, které se tímhle zapsalo do podvědomí nejvíc...
Z teba by zošedivel aj psychiater s 30-ročnou praxou. Schizofrénia v kombinácii s mentálnou retardáciou, to je prípad na novú odbornú štúdiu a dve učebnice.
Len pre jedincov spoločne nízkej inteligenčnej úrovne s autorom toho "ftipného" príspevku.
[ne, nemám EV ani nechci zatím mít]
Ptáš se jak mi dupou králíci,
skvěle, pojď si poslechnout,
sevřeně v trojstupu
obcházejí chalupu,
smělý úsměv na líci,
tak mi dupou králíci.
Ptáš se jak mi dupou králíci,
skvěle, pojď si poslechnout.
Stejný krok, stejný fous,
každý láskou by tě kous,
v očích žár a pevný cíl,
tak mi dupou králíci
Jejich uši možná tuší
více nežli ti oči napoví,
formaci svou neporuší,
no, zkrátka už jsou takoví.
Zoceleni jsou i v duši,
ve své duši králičí.
Bubny zní a srdce buší,
kroky duní v jehličí.
Kupředu levá, zpátky ani krok.
Ptáš se jak mi dupou králíci,
skvěle pojď si poslechnout.
Sevřeně v trojstupu,
obcházejí chalupu,
smělý úsměv na líci, hi hi,
tak mi dupou králíci, hi hi.
Ptáš se jak mi dupou králíci,
skvěle, pojď si poslechnout,
sevřeně v trojstupu
obcházejí chalupu,
smělý úsměv na líci,
tak mi dupou králíci.
Ptáš se jak mi dupou králíci,
skvěle, pojď si poslechnout.
Stejný krok, stejný fous,
každý láskou by tě kous,
v očích žár a pevný cíl,
tak mi dupou králíci
Jejich uši možná tuší
více nežli ti oči napoví,
formaci svou neporuší,
no, zkrátka už jsou takoví.
Zoceleni jsou i v duši,
ve své duši králičí.
Bubny zní a srdce buší,
kroky duní v jehličí.
Kupředu levá, zpátky ani krok.
Ptáš se jak mi dupou králíci,
skvěle pojď si poslechnout.
Sevřeně v trojstupu,
obcházejí chalupu,
smělý úsměv na líci, hi hi,
tak mi dupou králíci, hi hi.
Když se podíváš na Up, tak má díru pod kapotou čtyři otvory v nárazníku, otvory v té černé mřížce okolo (i když je z půlky zaslepená), a ještě pod ní. Čtyřka má jen čtyři mrňavé průduchy a malý otvor dole. To bude stěží srovnatelné.
Protože to ani nevypadá jako čtyřka, a ani to není hezké. Čtyřka byla i při té jednoduchosti hezká, tohle je pitomé.
Opatrně s tím chlazením.
Maléry s chlazením zničili tisíce V-6 motorů Renaultu, Saabu a Opelu.
Stačilo jiné umístění značky v některých zemích a konečná, motor zadřený.
Maléry s chlazením zničili tisíce V-6 motorů Renaultu, Saabu a Opelu.
Stačilo jiné umístění značky v některých zemích a konečná, motor zadřený.
Vypadá to jako autíčko po kterém jsem toužil jako malý kluk.
Není to auto, je to hračka.
Toto je web o autech, ne o hračkách.
Není to auto, je to hračka.
Toto je web o autech, ne o hračkách.