Porsche do budoucna věří elektrifikovanému pohonu, ať už plug-in hybridům nebo čistě elektrickým vozům. Nadále však hodlá nabízet i vozy s konvenčním spalovacím motorem.
na pochlebování petrolheadům budou trpět jak zvířata. Jak buržousti v Čechách po 48. Pořád ale mají možnost najít nové zákazníky v mladší generaci, až petroheadi vymřou. Nové generaci už nepřijde absence spalovacího motoru nijak divná.
Porsche bolo jednym z prvych, kto zistil na vlastnej kozi, ze petrolhead ma sice plno reci, ale nie penazi aby kupoval. Kedze Cayene prvej generacie ich doslova vytrhlo z biedy, tak si myslim, ze pri aktualnej situacii chapu, ze inak to nepojde. Naopak, kto by sa chcel petrolheadov drzat, tak bude na konci velmi plakat.
Znam spousty mladých kluků, kteří maj rádi benzínová auta a dokonce i historické veterány. Že většina z nich nemá na nové Porsche, když kvartýra v Praze stojí 4,5-5 mega starej komunistickej panel a 6,5-10 novej je věcí druhou.
Elektro taky nikdo nechce, prodeje průkopníky Tesly v ČR sou směšné, stejně jako dovozy ojetin :-)
Ti kluci nemají ani na novou Fabii, takže živí prastaré Golfy, Focusy, Leony a BMW... Většinu ve stavu, kdy by vysoká pec byla vysvobozením.
A když nemají na bydlení, proč se cpou do Prahy?
protože za Prahou stojí barák 5-9 milionů. To si moc nepomůžou, byty tam nejsou nebo jen podnájmy za 13-16 pokud se bavíme o blízkém okolí Prahy do cca 40 km dojezdové vzdálenosti, z Horní lhoty denně lítat za prací 130 km chce fakt málokdo....A ve Lhotě práce není, nebo za 16 čistýho...
A ruinu s promočenými základy vodou za 2 mega na renovaci lidi co nemaj stavebnictví jako koníček a nechtěj trávit 3 roky klečením na kolenou u řemeslníků, kteří něco umí (vzít si tam ty co nic neumí je tragédie) většinou moc nechtěj.
"Automobilky co postavily svůj úspěch na pochlebování petrolheadům budou trpět jak zvířata. Jak buržousti v Čechách po 48." :-[]
Tohle jsou věty totálního ignoranta. Dvě principielně tak naprosto odlišné věci, ze kterých se dá udělat metafora jedině mentálním krumpáčem. A ten ty máš, rohore, evidentně zaseknutý v lebce.
Tak ekosoudruzi, jak vám jezdí elektro v týhle sněhový nadíl
Hmm? viděl sem dneska za celou trasu jedinou Teslu, jinak kde nic tu nic. Asi hoši nějak nevyjeli....běžne jich vídám ponkud více...
A co kapacita baterky, zítra v noci má být v ČR -14-25
To budou dojezdy cooo
Kdybyste potřebovali kožich aby ste nemuseli topit, dejte vědět
Re: Tak ekosoudruzi, jak vám jezdí elektro v týhle sněhový n
jezdi paradne, ackoliv Jag stal skoro na ulici hned za branou, tak nechat si ho vyhrat pekne 20 minut predem byla otazka 4 kliknuti do displaye telefonu, covece a sli vpohode i otevrit dvere, cekal jsem ze kdys se sousedi nemuzou dostat do auta kvuli tomu ledu na nem, tak ze se dovnitr nedostanu taky, ale asi ty cca 4kW co jsem z baterky slupnul docela pomohli a slo napohodu otevrit, Porsatko jsem nechal v tomto necase v garazi s veteranama a nechtelo se me vyfrezovat ani snih od garaze k silnici a Jag je tna tohle snehovani preci jen lepsi, a normalne jako zadny problem, rozjel se a dojel kam jsem potreboval, kapacita baterky v pohode, nejakych 300km bych na ni dojel k nejake te nabijecce kdyby bylo treba, ale stacilo me tech cca 25+25 a tak jsem to ted ani nedal na zasuvku co mame u brany, zejtra me ceka zase jen podobne pojizdeji takz eneni treba to davat ted nabijet :-)
Re: Tak ekosoudruzi, jak vám jezdí elektro v týhle sněhový n
Já se tam dostal v pohodě, stačí před zimou šetřit těsnění dveří glycerinem nebo spešl připravekm na těsnění, aneb kdo je připraven, není překvapen :-):-)
Dneska sem EV nepotkal pro změnu ani jedno :-)
V pátek má být v ČR -17 až -30, tak tak pošli v sobotu ráno fotku baterky a nenabíjej přes noc, hezky jí odpoj v pátek poledne a vyfot nám jí v sobotu dopoledne ideálně až s tím ujedeš tak 50 km. Budem se těšit :-)
za sa to tam nejako rozumne prerozdeli a nadalej zostane v ponuke u porsche aj dost klasickych motorov ... lebo teda neviem ako vacsina ale mna porsche v elektrike nejak vobec nelaka .... proste nie je to za mna uz ono ..... ale tak chapem ze trh si ziada aj elektricke kusky... len skutocne verme ze sa to nejako rozumne prerozdeli a porsche bude aj nadalej mat zopar normalnych kuskov s klasickymi motormi :yes:
Na slovenske ci ceske cesty plne lat, ci vytlkov pripravili nemecky inzinieri svojho casu Panzer ci Schützenpanzerwagen.
Taycan je z rise sci-fi. Toto auto je o level inde v porovnani s Teslou, nie to este s talianskou konkurenciou. Bohuzial, pre ferrari ci lambo aj ked vyzeraju asi sportovejsie duchom aj konceptom pri zrovnani s taycanom turbo S je to ako zrovnavat Supermarine Spitfire s Mig15. Tymto superstrojom to nemcurata natreli vsetkym. Ostatnym uz neostava nic ine, len pokusit sa o nieco podobne. Da sa povedat, ze nastal koniec spalovacich motorov v supersportoch a je to dobre. Porsche taycan napisalo novy milnik v historii ktory sa bude sklonovat cele dekady. :yes::yes::yes:
Taycanu nemôze Tesla konkurovat. Ta sa prehreje a musi odpocivat, inak to skonci poziarom. Zial jednosmerny prud je svina. Taycan dava plny vykon pocas celeho dojazdu. Toto je realita a v tom nema momentalne konkurenciu. Ci to nezacnu pri ostatnych modeloch flakat je otazne, cena je v tomto pripade urcujuci parameter pri technologickych novinkach. Snazit sa podliest cenu znamena na niecom dôlezitom usetrit. Porsche cary su top premium a nema zmysel stlacat ceny pre sirsie masy. Tie si musia este 10-15 rokov pockat.
No já bych řekl, že hlavní náskok Taycanu je skutečnost, že je to komplexní auto (špičkový podvozek, špičkové brzdy, špičková výbava, špičkové zpracování a k tomu i velký výkon), schopné jízdně konkurovat svým benzínovým bratříčkům a není to jenom rovinkář jako všechny dosavadní EV včetně Tesel. Skutečnost, že porazí v přímce Teslu je nepodstatná, podstatné je, že je to jiný vesmír na zatočené a třeba i rozbité silnici, je to prostě "PORSCHE". https://www.youtube.com/watch?…
Nikde neslyším, že to driftuje líp než taycan, jakkoliv i takové video by bylo v daném kontextu použito nesmyslně. Koment kuka reaguje na příspěvek Šimpanze v tom smyslu, že taycan má lepší jízdní vlastnosti. Bohužel, hloupě.
Problém těchto diskusí je, že vy, pravověrní, pořád vidíte všude zlo a nepřátele, vymezujete se nesmyslně. Někdo tu řekne, že podle něj je taycan lepší auto ve smyslu jízdních vlastností, a trouba reaguje videem o driftování. Jestli ti to přijde normální, pak možná tak na květy.cz, tady bychom se měli bavit trochu na úrovni, na úrovni nějakých znalostí o autech.
Podivej se poradne na posledni dve zatacky okruhu v tom videu a poslechni si komentar (neporovnavam s Taycanem...) :-!
"Jak souvisí driftování s druhem motoru?"
Ty zertujes??? Myslel jsem, ze se chces bavit "trochu na urovni". ;-)
Samozrejme, ze driftovani souvisi s druhem pohonu! Nejhur se driftuje se slabym dieselem v automatu. :D
A elektricky pohon je svou davkovatelnosti, okamzitou reakci a rozsahem otacek (resp. absenci razeni) samozrejme absolutne bezkonkurencni! A k tomu jeste rozhozeni prudkou rekuperaci jen ubranim "plynu" (misto rucky). :yes: :-!:-!:-!
PS Jestli je tu nekdo pravoverny, tak jsi to ty se svou nenavisti k Tesla. A neochotou uznat jedinou vyhodu elektrickyho pohonu.
Citace Rejlka 5:02: "S normalnim autem si to tady takhle nehodim, vole... " :yes:
Prosím tě už neblábol, "nenávist k tesle", ve světě aut je kategorie nenávist vyhrazena dětem tvého typu. Znova opakuju, tvůj svět, tvůj boj, mě do toho nepleť.
Schválně jsem napsal "druh motoru" ne "druh pohonu", proto, aby ses mohl bavit na úrovni, ty dýzle s automatem. Pro drifting je podstatný pohon zadních kol, se sebeúžasnějším elektromotorem s pohonem předních kol nezadriftuje nikdo. Proboha, to je zas debata.
Jestli se s ev driftuje líp než s ice, proč ne, znova opakuju, jaký má podobný argument smysl jako odpověď na tvrzení, že taycan má lepší jízdní vlastnosti než tesla S?
Pokud se nedočkám odpovědi alespoň s náznakem inteligence, putuješ za Hamunou na můj hate list, jako stejná sorta tro(t)lla.
Heled, ja (narozdil od tebe a Tesly) k Porsche zadny odpor necitim (ja jsem pro nej i pracoval). ;-)
A nemam ani potrebu te urazet. :D
Porsche ma aktualne urcite lepsi podvozek a je i rychlejsi v primce. :yes:
Zajimavy bude srovnani Taycanu a Modelu S Plaid.
Ta diskuze zacala uplne jinak.
Tesla Model S byl prvni poradny EV.
To ze ho Taycan po osmi letech v necem dohnal a v necem predehnal mne neprijde tak senzacni.
Presto jsem za to rad.
Protoze petrolhead (klidne si to vem osobne..) je mnohem lip ochoten akceptovat EV od Porsche, nez od Tesly.
Šimpanz: "...Skutečnost, že (taycan) porazí v přímce Teslu je nepodstatná, podstatné je, že je to jiný vesmír na zatočené a třeba i rozbité silnici, je to prostě "PORSCHE".
reakce kuk: "Hele vopičáku přestaň papouškovat ty nesmysly co si slyšel vod svojí babičky. https://www.youtube.com/watch…
moje reakce opakující se otázkou:
Jestli se s ev driftuje líp než s ice, proč ne, znova opakuju, jaký má podobný argument (video s driftujícím modelem 3) smysl jako odpověď na tvrzení, že taycan má lepší jízdní vlastnosti než tesla S?
Od tebe bez odpovědi, mimo plácání o mé nenávisti k tesle.
Tím bych to uzavřel a jen opakuju, že dočkám-li se od tebe podobně nesmyslných až stupidních reakcí, dám si tě na hate list, protože pro mě jako diskutér přestaneš dávat smysl.
Sorry, ja te na tuhle stupidni otazku odpovidat nebudu.
Vubec ani nechapu, proc mne ji pokladas.
Myslel jsem si, ze jsi dostatecne inteligentni na to, ze bude jako odpoved stacit muj postoj a konstatovani, ze Taycan ma lepsi jizdni vlastnosti.
No, asi jsem se spletl. :no:
Pak jsi se ptal (8:06) jak souvisi driftovani s druhem pohonu. Ja ti slusne odpovedel.
Ty pises hlouposti o driftovani a o tom, ze na pohonu nezalezi.
Prestoze Rejlek v tom videu rika presny opak toho, co jsi napsal ty. :-O
Cau
PS Dej si me kam chces. Ja si te na hate list davat nebudu. Nevidim v tobe zlo ani nepritele. Ani k tobe necitim nenavist (hate). Viz ty 9:28: "vy, pravověrní, pořád vidíte všude zlo a nepřátele, vymezujete se nesmyslně." :D:D
Elektricka auta jsou v mnohém lepsi nez klasicka (treba v driftovani...). Az si to budes schopnej pripustit, snad te to prejde.
Keep calm. ;-)
"Hate list" je označení ACZ, já to chápu jako blokaci, znova opakuju, kategorie jako nenávist, je pro mě v internetové diskusi o autech naprosto mimózní kategorie. Jen jsem po těch pár debatách s tebou došel k závěru, že mi taková diskuse nedává smysl, protože ty sem nechodíš diskutovat o autech, ale bojovat za svatou věc. A proto jsi, přestože slovy tvrdíš opak, jen útočný, nenávistný, z čehož plyne demagogičnost a nesmyslnost tvých komentů. Takže si tě blokuju, což znamená, že tvoje příspěvky neuvidím, čímž říkám, že pro mě nemají žádnou hodnotu. S nepřátelstvím to nemá co dělat, je to jednoduše nezájem.
Že zadokolka driftuje, no to jsi učinil zásadní objev hodný diskuzí na tomto webu, ale postav tu Teslu 3 vedle Taycanu a je to jak plastový pytel na mrtvoly vedle prezidentského apartmánu v hotelu Plaza.
A i Tesla vyladila drift mode jen pro M3 Performance az po letech.
Myslim, ze zadne jine EV v serii takto driftovat neumi, treba ID.3 nebo Honda e urcite ne.
Pro Taycan by to nebyl problem, ale o drift modu v Taycanu nevim (tim netvrdim, ze neni...), zakladni model je nyni rwd, tam by to melo jit po vypnuti PSM.
Driftovat do určité míry umí každá zadokolka i stará Lada z vrakáče. Míra toho driftu závisí jenom na nastavení elektroniky a i Taycan v nějakém cestovním módu umožní jenom lehké vybočení zádě, tak aby stáčel auto do zatáčky, ale nic víc, dtto ID3 nebo Honda e. Ale o tom to proboha není, driftovat nakonec jde i s předokolkou, které se na zadek nasadí plastové obruče, jde o celkové kvality auta o kterých jsem psal v původním příspěvku a na který kuk reagoval zcela nesmyslným videem o driftování.
To video je super. A Tesla Model 3 Performance je aktualne urcite one of the best drift cars.
Patrne lepsi nez Taycan.
Kazdopadne jako drift machine lepsi nez jakekoli jine EV (snad jedine krome toho Taycanu).