Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ojetá Toyota Auris Hybrid E180 (2012 - 2019): Kdo potřebuje diesel?

Druhá generace hybridního aurisu patří mezi nejlepší ojetiny na trhu. K velmi slušné spotřebě totiž přidává i skvělou spolehlivost a vysokou zůstatkovou hodnotu.
Zpět na článek
11. 2. 2021 09:12
11. 2. 2021 09:17
11. 2. 2021 09:44
11. 2. 2021 10:04
11. 2. 2021 10:29
11. 2. 2021 11:18
11. 2. 2021 14:07
11. 2. 2021 14:14
11. 2. 2021 14:42
11. 2. 2021 16:44
11. 2. 2021 17:02
11. 2. 2021 20:13
11. 2. 2021 14:44
Avatar - Ozzman
11. 2. 2021 08:28
Skvělá ojetina ?
Určitě, co se týká auta jako takového, bude to "sázka na jistotu"

Jako nové mělo pár much, díky kterým bych si ho nekoupil, nebylo moc hezké (což poslední facelift trochu vyřešil i když né ideálně), nebylo tak prostorné jako tehdejší Oktávie (hlavně místo před koleny, typické pro Škodovku), nemělo vytříbené materiály, moderní infotainment a širokou nabídku motorizací jako tehdejší Golf, ani nebylo tak agilní v zatáčkách, jako tehdejší Fokus.

Hybrid je ještě takový oldschool (modernější Toyoty dle mé zkušenosti se nechovají o tolik odlišněji, než klasické auta s automatem, což mne vyhovuje více, u Aurise ty přechody mezi el a spalovákem ještě nebyly dokonalé), na dálnici je to nic moc, ale ve městě můžete závodit a společně s Hamunou pak machrovat v diskuzích, na 50tce je tohle auto kolem 3s :D a vlastně to ani nezatáčí tak špatně, jak na první pohled působí umělé řízení (opět odkážu na novější Toyoty, které jsou daleko řidičtější a to i s hybridem).

No takže jako ojetina super, u té hledáme jiné věci, především spolehlivost a snažíme se eliminovat veškeré potenciální problémy, které by to či ono auto a konfiguraci mohly potkat.

Auris je skvělá volba, protože se nemusíte bát i automatu, asi neexistuje větší sázka na jistotu u ojetiny s automatem, než eCVT (i přes diskutabilní jízdní projev, ale ten vás nestojí "love" v servisu).

ALE... to HSD je strašně drahé i jak ojetina ! Za 7miletý hatch (nejlevnější na sauto) dáte 225 tisíc, za to máte o 5tiletého Golfa či Oktávku, Fokus a já nevím co, což u ojetiny hraje taky roli a to je jeden kus na trhu.

Dále pak začínají nad 300 tisíci za 4-5tiletá auta, přičemž nejdražší je za 400 z roku 2018 a to už je na pováženou, jestli si nepřiplatit, nebo nevzít roční ojetinu nějakého jiného kompaktu v záruce.

Takže Auris HSD je, nebo byl skvělá investice pro prvního majitele :D
Rozbalit vlákno
47
11. 2. 2021 08:43
Re: Skvělá ojetina ?
Dnes hlavně čekám brutální odkazovou smršť na téma nejlepšího auta na světě. ;-)
Avatar - Ozzman
11. 2. 2021 08:48
Re: Skvělá ojetina ?
Ale tak, to asi taky příjde žejo :D Já chtěl jen přispět svou trochou do mlýna po mých krátkých zkušenostech s tímto Aurisem a hlavně následnou celou paletou hybridů od Toyoty, tak mam trochu srovnání :)

Ono, jak ta ojetina to fakt bude super, jen to budí emoce asi jako spolehlivý spotřebič a dnes i sama Toyota udělala mílový krok v implementaci hybridů do aut.

edit: Těžiště! Já zapoměl na těžíště! :-[]
11. 2. 2021 09:38
Re: Skvělá ojetina ?
Že ty myslíš těžiště prodejů!? :D
Avatar - Ozzman
11. 2. 2021 09:46
Re: Skvělá ojetina ?
:-[] To je taky mimo Evropu :D
Avatar - Hammunasakra
11. 2. 2021 11:02
Re: Skvělá ojetina ?
Zajímavý co věci (který sou FAKT) jako lepší těžiště u auta nebo dotování nafty = s lidma dělají ;-)

CO asi udělá tahle https://www.e15.cz/…di-shell-1377874 realita? :-)
11. 2. 2021 08:46
Re: Skvělá ojetina ?
Pořád si u takového auta musím zvyknout na poněkud specifické dynamické vlastnosti. Tenhle motor (1.8 ) člověka učí/nutí jezdit úsporně a to ne všem může vyhovovat. Za dobré ceny byly Aurisy HSD první generace (uvažoval jsem o něm v roce 2012), ale kulatý design je poněkud (pro mě) nehezký.
Avatar - Ozzman
11. 2. 2021 08:49
Re: Skvělá ojetina ?
A přesně o tom mluvím, že je to ještě ten "oldschool" hybrid, na který si musíš zvykat. Ten první jsem sháněl jako ojetinu díky eCVT spolehlivosti, ale na našem trhu jich je jen pár a jsou taky dost drahé, respektive na takovou ojetinu jsem nechtel dávat kolem 200 tisíc.
11. 2. 2021 08:56
Re: Skvělá ojetina ?
Za 200 jsem měl právě nabídku na 4-letou ojetinu Aurise HSD s asi 50 tisícema km jezděnou manželkou jednoho majitele hospody (koupenou ČR a každoroční servis).
Avatar - Ozzman
11. 2. 2021 08:58
Re: Skvělá ojetina ?
Tak o takové nabídce bych uvažoval.. ale když jsem sháněl ,nejelvnější byl za 165, a asi 200 tisíc najeto, další pak kolem 200 tisíc kč a taky nájezdy hodné spíše turbodieslu a věk kolem 9-10 let :D
11. 2. 2021 09:22
Re: Skvělá ojetina ?
Nakonec jsem nepodlehl vábení nových technologií a koupil archaický kousek techniky s atmosférou navíc velmi žravý :-[] viz místní test https://www.auto.cz/…-toho-jmena-2012
Avatar - Ozzman
11. 2. 2021 09:24
Re: Skvělá ojetina ?
Aaaaa Topperův vlhký sen :-! :-[] Mne se kdysi taky docela líbil, škoda, že ho Mitsubishi zazdilo :/
11. 2. 2021 09:30
Re: Skvělá ojetina ?
On to má jeho bratr a už druhý kus. Je poměrně zajímavé, že si koupil nového v základní výbavě (černá zrcátka, plecháče), najel nějaké kilometry a nedávno koupil podobného, jen ve vyšší výbavě, ale lehce ojetého.
Avatar - Ozzman
11. 2. 2021 09:38
Re: Skvělá ojetina ?
Jo. To je zvláštní.... :D Pokud nekoupil novějšího a méně ojetého tak je to divný, ale každého věc :D
11. 2. 2021 10:22
Re: Skvělá ojetina ?
Novější (po faceliftu - má blinkry v zrcátkách) a méně jetý samozřejmě byl, ale po někom, kdežto ten jeho (původní) byl koupený nový.
Avatar - Ozzman
11. 2. 2021 10:24
Re: Skvělá ojetina ?
Chtěl novější a na nový neměl, v tomhle nevidím nic špatného, koupil novější a méně ojeté :)
Avatar - WinDiesel
11. 2. 2021 09:09
Re: Skvělá ojetina ?
Oni to prodávají s manželkou a dost ojetou ??????????
Ta to neber chlape. :D :D :D
11. 2. 2021 09:13
Re: Skvělá ojetina ?
:yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - lamal
11. 2. 2021 09:36
Re: Skvělá ojetina ?
Mame v garazi krátky z 2018, najazdil som na nom asi 5000km, s cim by som nesuhlasil:

´´Hybrid je ještě takový oldschool (modernější Toyoty dle mé zkušenosti se nechovají o tolik odlišněji, než klasické auta s automatem, což mne vyhovuje více, u Aurise ty přechody mezi el a spalovákem ještě nebyly dokonalé)´´ - jazdi to uplne bezne ako auto s CVT a mna skor prekvapuje tym ako je odladeny ako tym, ze je neodladeny, jazdi urcite plynulejsie ako niektore cukajuce 2spojky a to na betón

´´nebylo tak prostorné jako tehdejší Oktávie´´ - Focus MK3 bol nebodaj tak velky z vnutra ako Octavia ?

´´nemělo vytříbené materiály, moderní infotainment´´ - materialy v porovnani s 3 focusom su lepsie, focus3 po FL si polepsil ale nijak dramaticky, ze by si videl zasadny rozdiel pri ziti s obomi autami... infotainment, v tom toyotackom nevidim problem dokonca aj navigacia je stale aktualizovana online a funguje spolahlivo... potesi aj slusny zvuk audia, na vsetko ostatne mas cudliky, takze preco by vadil infotainment, ze si 3x za rok nieco prestavis ? Sync je vazne lepsi ? Ten 3x zamrzne pocas navigacie, alebo zadavania pokynov nez sa to podari... skusenosti so sync3 v 3 focuse

´´jak na první pohled působí umělé řízení (opět odkážu na novější Toyoty, které jsou daleko řidičtější a to i s hybridem).´´ - riadenie nie je umele, je len preposilovane... je presne a ma aj nejaku spatnu vazbu o povrchu vozovky... zrovnavat to s vozidlami najnovsej generacie, to by si mohol povedat vzdy aj o MK3 focuse, ze nejazdi ako MK4.... zbytocne
Avatar - Ozzman
11. 2. 2021 09:46
Re: Skvělá ojetina ?
Ty si to vzal moc doslovně :D

pohon - Tak tedy s tím pohonem mi to přišlo horší, o plynulosti řazení (nebo spíš neřazení eCVT) nediskutuji, ale přechod na spalovák je tam cítit "brutálněji", než u těch novějších, jezdil jsem i s CHR či Corollou s tímto 1.8 a to bylo trochu lepší a vůbeci ten plyn se mačká trochu jinak, stejně jako brzda rekuperuje, ty novější Toiky jsou pro mne jakožto pro řidiče spalováků víc user friendly, tadyu toho Aurise si musím trochu zvykat na jiný projev.

Ne, jistě, že MK3Fokus je menší a možná i než Auris, já srovnával Aursi vs ostatní auta třídy, respektive premianty v dílčích disciplínách, stejně jako Oktávka zase není dobře odhlučněná, nebo Fokus nemá o moc lepší interiér...

Že se ti infotainment líbí, to je něco jiného, ale když se podíváš na Golf a O3 z té doby, tak jejich infotainmenty vypadají o 10 let novější :D Fokus až se SYNC3, myslím, ale i že Astra měla dobrý či Renault Rlink. Opět porovnávám s nejlepším ve třídě a to je Golf. Fokus jak v čem, mne příjde po fl lepší, před fl určitě horší, ale to nebyl cíl porovnávat interiér s Fokusem.

Ok, tak přeposilované, já v tom ujel tak 50 - 70 km a toto byl dojem v zatáčkách (ty víš v kterých). Podobně se chová třeba Corolla s 1.2T.
Avatar - lamal
11. 2. 2021 10:30
Re: Skvělá ojetina ?
Ako sa to vezme, napisal si konkretne nevyhody a ja s nimi uplne nesuhlasim, pretoze mam skusenost so vsetkymi autami, ktore si spomenul v triede Aurisu.

K tomu priradeniu motora, niekedy jemne a hlavne makko (měkce) cukne, ked mas tempomat v D a zaradis do B rekuperacie bez toho aby si prv tempomat vypol a az potom zaradis B... Pripojenie motora za jazdy je vzdy plynule, obcas sa stane, ze ho po zastaveni odpoji a mierne sa oklepe.
Inak vezmes suhlas, zvyknut si trochu musis, ale to si musis zvykat aj na spojku, prevodovku, plyn, brzdy na kazdom inom aute a pri automate niekedy tiez, na kazdy musis s plynom trochu inac. Brzdy si vyzaduju viac zvykania, hlavne v nizkych rychlostiach na to obcas musis skocit, lebo veselo rekuperuje a ty by si uz rad dobrzdil. Ale ako prekazku to nevidim, preco by som Aurisa niekomu neodporucal.

Infotainment sa mi nelubi, ale objektivne mu nemam co vytknut, proste funguje, naviguje, slusne hrá. Ten v Golfe vyzera isto lepsie aj v Octavii, to je po vizual stranke iny level (priplatkovy Colombus). Otazka je na kolko potrebujes mat vizualny pozitok z nejakeho displaya v jazdenom aute... najradsej som ked o tom displayi neviem, to sa v Aurise dari celkom.

Inac pohoda ;-)
Avatar - Ozzman
11. 2. 2021 10:36
Re: Skvělá ojetina ?
Vzal jsem vždy vlastnost nejlepšího ve třídě a porovnal s Aurisem, ale každé to auto s jenou nejlepší vlastností nemusí mít dobré ty ostatní :)

Ne, nepotřebuješ to, jen konstatuji, že Columbus je hezčí :D Snažil jsem se objektivity :)
Avatar - lamal
11. 2. 2021 11:33
Re: Skvělá ojetina ?
To su krute meritka na ojetiny... tymto stylom by si ocakaval dokonale auto aby dokazal naplnit ´´ vlastnost nejlepšího ve třídě a porovnal´´.

Si predstav, ze by niekto od I30 a jej ceny ocakaval jazdne vlastnosti focusa, priestornost novej octavie, spracovanie interieru mazdy3 ...
Avatar - Ozzman
11. 2. 2021 11:42
Re: Skvělá ojetina ?
Ale ty si nečetl ten původní příspěvek žejo? :D " Jako nové to mělo pár much" Porovnával jsem to když to bylo nové jako o ojetině jsem psal, že jsou tyhle věci irelevantí :D
Avatar - lamal
11. 2. 2021 11:50
Re: Skvělá ojetina ?
Napisal si to tam ... cital som :-) V novom aute to tiez nedostanes, no chapem ze si hladal pre teba padne dovody na kupu ako priestor, alebo jazdne vlastnosti na vrchole triedy atd... Auris v nicom kratkodobom nevynikal asi, az na spotrebu a emisie.
Avatar - Ozzman
11. 2. 2021 11:52
Re: Skvělá ojetina ?
To je to, co jsem napsal :) Konečně se chápeme :) Navíc levný nebyl, tehdy pro soukromníka ten hybrid kombi stál cca 550-600 ?
Avatar - Hammunasakra
11. 2. 2021 11:55
Re: Skvělá ojetina ?
Přesně = hatchback 100kW plná výbava ofiko cena 600.000 kč
Avatar - lamal
11. 2. 2021 11:58
Re: Skvělá ojetina ?
Drahsi bol a drahy aj je :D Holt ma emisnu buducnost a spolahlivost, to je to co jazdene diesle nemaju.... s tou spolahlivostou sa najdu vynimky, no vysokotlake cerpadlo, turbo, vstreky, dvojhmota, DPF, EGR to holt benzinovy atkinson nema a u kazdeho diesla raz dojde na vymenu tychto dielov... u niektoreho po 150tis u ineho po 350tis ...
Avatar - Mikesus
11. 2. 2021 12:34
Re: Skvělá ojetina ?
Tehdy ceníková toho mého byla 650.
Avatar - Hammunasakra
11. 2. 2021 12:35
Re: Skvělá ojetina ?
No to asi jo = hatchback byl o fous levnější
11. 2. 2021 11:07
Re: Skvělá ojetina ?
Zrovna včera som mal tú česť po dlhšej dobe prevetrať krátku hybridnú 1.8. a všimol som si veci, ktoré som predtým akosi neriešil.

Moje bezprostredné dojmy po dlhšom čase - po nasadnutí mierny šok, úzke čelné okno, stiestnený pocit, úzke zadné okno??, načo to tam vôbec je.. priateľka ma krásne doplnila keď povedala že sa zrazu cíti ako v nejakom "kontajneri" (zn. to boli prvé dojmy po prestúpení z Hondy Jazz, čo je zase mierny extrém lebo Jazz je skleník v porovnaní s priemerom)
Paradoxne materiály mi vôbec nevadia, po FL sú podľa mňa úplne adekvátne triede vozidla.

Riadenie - s týmto by som sa asi nikdy nevedel vyrovnať, je nepríjemne preposilované a rozhodne pôsobí umelo, možno tam je nejaká spätná väzba no je to bieda. Mal som predchádzajúcu generáciu Yarisky tam bolo riadenie komunikatívnejšie a najmä prirodzene tuhšie, nemal som pocit, že sa mi volant vyšmykne.

Jazda - na začiatku prekvapí pocit lemravosti, lenže tu si treba uvedomiť, že do tých 50-60 sa dokáže celkom svižne odpichnúť, ono to len človek nepociťuje lebo je to ako keď sa rozbieha vlak, žiadne zatlačenie do sedadla ani trhanie čiže do mesta úplne ok. Treba si zvyknúť na brzdový pedál. Čo mi vyslovene vadilo bol výhľad von, mám cca 185 cm, neustále som si na križovatkách a v zákrutách vykrúcal hlavu. Podvozok je aj vzhľadom na 17" kolesá dostatočne komfortný.

Čo je za mňa na Aurise asi najväčší trhák je tá predpokladaná spoľahlivosť pohonného ústrojenstva. V tomto ťažko nájdeme za danú cenu konkurenciu. Je to jedno z mála áut ktoré by som sa nebál kúpiť aj s vyšším nájazdom.
Avatar - kari.laz
11. 2. 2021 10:54
Re: Skvělá ojetina ?
Hele s tím eCVT v Aurisu jsem druhý den vylezl na pumpě a šel si dát kafe a něco sladkého, abych zkrotil nervy, protože to je něco strašnýho, už se to nedalo vydržet. Ne jízdním projevem jako takovým, mám na mysli rozjezdy nebo plynulost, tam těžko něco vytknout, ale to neustálý, totálně nepřirozený, odporný, uši trhající vytí a když s tím človk jezdí jak s autem a ne jak s hybridem, tak to vytí slyší dost často. Pak v novějších, kde se to snaží dělat, že to řadí to ještě jde, můj šálek to rozhodně není, ale netrhá to uši, protože převážně to celkem věrně simuluje převody. Ale tohle by jsem denně nevydržel.
Avatar - Hammunasakra
11. 2. 2021 11:05
Re: Skvělá ojetina ?
Prostě viz článek stačí ZÁVĚR ;-)
Avatar - Ozzman
11. 2. 2021 11:30
Re: Skvělá ojetina ?
Mne taky charakter eCVT nevyovuje, nicméně jako jetina to má své výhody :)
Avatar - lamal
11. 2. 2021 11:36
Re: Skvělá ojetina ?
´´jsem druhý den vylezl na pumpě a šel si dát kafe a něco sladkého, abych zkrotil nervy, protože to je něco strašnýho, už se to nedalo vydržet´´ - nezavideniahodné ak toto zazivas zakazdym ked nevies s niecim jazdit
Avatar - kari.laz
11. 2. 2021 12:11
Re: Skvělá ojetina ?
Zkus to rozvést, jak přesně neumím jezdit. Popiš chybu "potřebuji zrychlit, šlápnu na plyn, vyje to, zpomalím, opět potřebuji zrychli, vyje to.
Avatar - Hammunasakra
11. 2. 2021 12:15
Re: Skvělá ojetina ?
No sám si jí (tu chybu) asi popsal ;-)

HybridY jezdím rokY = a až na vzácné výjímky vjíždění na dálnici = to nemámE takhle

Tipnul bych si že stejnou vzdálenost ujedeme za ca stejnou dobu ale NE se stejným vytím a asi ne se stejnou spotřebou :*)

Se vznětovym a zážehovym motorem se jede trošičku jinak, s hybridem trochu jinak. Když úmyslně jedeš "neoptimálně" = vyjde ti z toho něco jako tobě. Když se s hybridním pohonem naučíš a sladíš (mě to trvalo na 2 autech asi 2-3 měsíce) tak je to naopak = nejlepší

Už sem to tu psal a je to (krom řidiče tý okty) pravda: Jedu po rovný okresce trochu z kopce (pak trochu víc) kde je klasickejch 90 km/h asi 100 km/h. Je tam plná pomalu se blíží docela ostrá zatáčka když se mi do kufru přiřítí ryccardo se svou Oktou (říká že běžně předjíždí tak 140 km/h) ale nepředjede mě ale je asi půl metru za mnou a najíždí jestli (asi) nezrychlím. Blíží se zatáčka jedu dál svou konstantní rychlostí on pochopil že nezrychlím a zvětšil rozestup z půl metru na (celý) metr. Zatáčka už je tady nezpomaluji (on už brzdí = vyrábí teplo a pracha a oboje vypouští do prostoru) já řadím B https://bazar.automedik.cz/…889/toyota/prius a vůz brzdí = intenzivně nabíjí. Já stále nebrzdím a blížím se apexu Okta intenzivně vyrábí teplo a prach = a oboje vypouští do vzduchu. Lepší těžiště lepší rozložení hmotnosti menší převisy karoserie prostě fyzika co kašle na značku auta a další umožňuje vyšší rychlost v zatáčce. Já v apexu řadím D a šlápnu na plyn = pomocí energie natankovaná zpomalováním elektromotor zabírá v první vteřině na plný výkon (o tom se spalovacímu může jen zdát = princip) a trochu víc nepředpisovou rychlostí odjíždím ze zatáčky. Okta konečně za brždění díky fyzikou daným mínusům výrazně pomaleji projela zatáčkou = a ryccardo nechápe JAK TO že ten hatchback (co mu jako novému vozu jako majitel 15ti leté Okty TDI říká "ŽIVOTU NEBEZPEČNÝ KŘÁP" = protože někde četl že v Číně shořela Tesla a dal si to dohromady = to NENÍ vtip :-! ani to že to byl hoax jak se pak ukázalo :-O ) no a NECHÁPE jak to že ten hatchback co se mu před chvílí tlačil do kufru = je teď za zatáčkou desítky metrů daleko

To je asi VŠE = k (reakce na) diskuzi
Avatar - lamal
11. 2. 2021 12:44
Re: Skvělá ojetina ?
Bez urazky, ten system ma svoje dynamicke schopnosti a na bezne akceleracie je schopny ticho reagovat. Ak mas prehnane ocakavania z vlny krutiaceho momentu na diesli a dupes na to ako slon, tak jasne ze to bude vyt, pretoze pozadujes maximalnu dynamiku.

Co by sa stalo keby si dupal na plyn inemu automatu ? No bol by hluk, pretoze by to davalo kickdown a vytacanie motora. Preco s tym nevies jazdit ? Pretoze si to nepochopil a rozculoval sa.
Avatar - kari.laz
11. 2. 2021 12:52
Re: Skvělá ojetina ?
Takže pokud chci s sutem jezdit a dokonce i zrychlovat, když je potřeba mám smůlu. Tak to je naprosto rozumné vysvětlení :D
Stačí příměstský provoz, kde kde se nejede plynule, ale jede se někde mezi 50-90 a já nechci být za jítrnici, tak družím "krok" s davem. A už v tu dobu by to člověk nejradši hodil po chvíli do kopřiv.
Víš co udělá automat? (A samozřejmě i manuál). Podřadí, z určitých otáček stoupá do vyšších, pak přeřadí a opět otáčky stoupají, ale ne, že se to vytočí jak špatná tchýně a vyje to monotńně v jedné hladině.A popravdě ani na to nemusís šlapat jak při kickdownu, začne to výt už dřív. Chápu, že obhajoba své garáže je tradicí, ale zrovna tahle vlastnost bezestupňových převodovek je ta nejhorší.
Avatar - Hammunasakra
11. 2. 2021 12:52
Re: Skvělá ojetina ?
Ne = furt dál zase špatně ;-)

Navíc VIZ ZÁVĚR textu = tohle není o VLASTNÍ garáži = to je jak to vypadá jen o tobě (a pár dalších) který to nechtějí (spíš odmítají) vzít v potaz

Asi jako to těžiště = který prostě JAK KAŽDEJ VÍ má docela vliv = no ale NEmůže ho mít u hybridu :D
Avatar - lamal
11. 2. 2021 13:03
Re: Skvělá ojetina ?
Moje auto ma manual, Aurisa som si nekupil ja, takze nemusim obhajovat. Iba vravim, ze ja som tento problem za 5000km s nim nemal a jednoducho som nemal prehnane ocakavania.

Pokial mas vsak zvysene naroky na asistenciu elektromotora tj. pruznej akceleracie bez otaciek, tak si musis:

a) vypnut ECO mode, ktory v istych rezimoch setri kapacitu v baterii a zrychluje tak len pomocou spalovaku
b) zapnut POWER mod, kedy pusta system z baterii maximalnu podporu a o to menej motor vyje...

To opat ukazuje na to, ze s tym nevies jazdit no...
Avatar - kari.laz
11. 2. 2021 13:11
Re: Skvělá ojetina ?
Popis pěkný, ale pokud přiáš a přijde ke slovu spalovák, tak v tomto přípdě bez předvolených virtuálních stupních se tomu co popisuji nevyhneš.
Dle výskytu na cestách to asi dost lidem nevadí, mě jo a to nemluvím jen z papíru, ale po zkušenosti.
Avatar - kari.laz
11. 2. 2021 12:21
Re: Skvělá ojetina ?
Ale pravda je, že s Priusem II s 1,5 to bylo ještě o možná dva levely horší, to už je skoro masochismus dobrovlně to provozovat tuto pohonnou soustavu.
Avatar - Hammunasakra
11. 2. 2021 12:38
Re: Skvělá ojetina ?
Ten 1.5 hybrid se prodával donedávna v (nedávno končícím) Yarisu = jinak Prius II to je 18 let = to jsme i my vypadali jinak než dnes :-!
Avatar - Ozzman
11. 2. 2021 14:11
Re: Skvělá ojetina ?
No, my vypadali lépe, ten Prius ne :D
Avatar - Hammunasakra
11. 2. 2021 14:15
Re: Skvělá ojetina ?
No to SOUHLAS :D
11. 2. 2021 08:39
Bílá kočička s modrým čumáčkem
Mám taky takovou heč.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - WinDiesel
11. 2. 2021 09:10
Re: Bílá kočička s modrým čumáčkem
Jo vždycky ses zdál divnej. :-O
11. 2. 2021 09:14
Re: Bílá kočička s modrým čumáčkem
To neřeš, já jsem se jen snažil napsat příspěvěk pro zdejší bu...nty. Aby mu porozuměly (ony).
Chápej, že jakákoli normální diskuse o hybridu HSD je zde vyloučená.
11. 2. 2021 09:33
Re: Bílá kočička s modrým čumáčkem
Máš zajýmavou česzťynu. :yes:
11. 2. 2021 09:35
Re: Bílá kočička s modrým čumáčkem
Myslíš přispěvěk? Tak blahoslaveni ti, kdo nikdy nenapsali překlep.
Avatar - JirkaVejrazka
11. 2. 2021 08:43
Motivace clanku?
Tak nejak mam pocit, ze ten clanek je napsany presne takovy stylem, aby rozdmychal vasnive diskuse :)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - WinDiesel
11. 2. 2021 09:12
Re: Motivace clanku?
Do nadpisu je třeba napsat něco o dieselech ... jsou chlapci z Auto.cz trapní. Tito mladí novinářští šašci to jinak neumí. Na víc nemají.
Avatar - Hammunasakra
11. 2. 2021 11:07
Re: Motivace clanku?
To neni materiál auto.cz = i to ti uniklo?

Hele ŽE diesel má (i proti běžnýmu benzínu NE hybridu) VĚTŠÍ SPOTŘEBU (ropy) = to už si pobral?

Tohle ses učil už na ZŠ že to přijde https://www.e15.cz/…di-shell-1377874
Avatar - KANKUNEN
11. 2. 2021 09:06
Tohle auto by se mělo zakázat
Žere málo, nemusí se dobíjet, neváží 2 tuny. A takové z toho mohlo být krásné PHEV o 400t dražší, kterému se elektrika nepočítá a benzínu třetina.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - hugino
11. 2. 2021 09:12
p.Mikesus
Tu to je jasne napííísanééé...Že tie baterky sa po čase musia meniť.Tak ma prosím nepresviečaj že nie a čítal som to už vo viacerych článkoch o Hybride.Za ďalšie som nevedel že používali diesel od BMW a to len pre to lebo tie ich D4D a D-CAT boli dosť velká katastrofa.Škoda že nenapísali technické parametre/ ako napr. zrýchlenie/ a na to čo autor napísal že jedna z najlepších ojetin má teda dosť mínusov pri dosť dôchodcovskom designe. :no:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ozzman
11. 2. 2021 09:17
Re: p.Mikesus
Tak sis uplivl a jedeme dál ;) Já ti výše napsal zkušenost s tímhle autem a sám hybrid nemám, tak snad je to dost objektivní a baterky - tady máš dost lidí, kteří hybrid mají již delší dobu a nikdo nic neměnil. To auto má jako ojetina velkou přednost - spolehlivost...
Avatar - lamal
11. 2. 2021 09:44
Re: p.Mikesus
:D je to pacient
11. 2. 2021 10:04
Re: p.Mikesus
Tak neviem čo si čítal, ale nebol si schopný s porozumením prečítať, ani tento článok. V článku jasne stojí, že pri starších kusoch bolo treba vymeniť 12V batériu a že cena trakčnej batérie ľudí nemusí trápiť.
Avatar - Mikesus
11. 2. 2021 10:29
Re: p.Mikesus
Nejdřív se nauč číst :-[] :-[]
Nebo to je už důsledek otřesů mozku od prkenneho podvozku nebo neustálého prochladnuti od postavani u krajnice?
Čtení se učí na prvním stupni základky, chápání textu na druhém. Takze ses se svou inteligenci nedostal za 5.tridu?
Avatar - speedfred
11. 2. 2021 09:16
Nekúpiteľné
aspoň pre mňa.
S cvt sa neviem stotožniť v celkom peknej Corole či Camry ale Auris ten je ešte k tomu škaredý.
Ospravedlňujem sa týmto, majiteľom ak som nejakého urazil.
Rozbalit vlákno
4
11. 2. 2021 09:36
Re: Nekúpiteľné
Je to takový asijský Golf, nenadchne/neurazí, takže nikoho urazit nemůžeš. A to, že to není pohledné auto je fakt, pro uživatele ovšem nepodstatný. ;-)
Avatar - lamal
11. 2. 2021 09:45
Re: Nekúpiteľné
Nadherny nie je, ale po FL su tie zadne LED svetla pohladne a predok budiš... paci sa mi viac ako dobova i30 napriklad.
Avatar - Emel
11. 2. 2021 09:48
Re: Nekúpiteľné
Když u tý ojetiny fakt chceš hlavně to, aby to fungovalo a nesypalo se to... a to u Aurisu asi bude.
Otázka je přesně ta cena... protože kupovat ojetýho Aurise za 300+ je na pováženou.
Avatar - Hammunasakra
11. 2. 2021 11:09
Re: Nekúpiteľné
Koukám že já toho svýho bych měl prodávat za 460 t. kč = jasnej původ servis 1. majitel atd. = dá někdo 450? No za auto ZNÁMÉ osoby se platí víc = dá někdo 500.000 Kč? :D
11. 2. 2021 09:20
Srovnání s dieselem?
Proč to srovnávat s dieselem? Diesel mám proto, že požaduji vysoký točivý moment pro tahání přívěsu, nízkou spotřebu vzhledem k velikosti auta, velký dojezd na nádrž apod. Toto určitě Auris nenabídne. Navíc cena a dynamika je spíše horší ve srovnání s naftou podobné velikosti kombi. Zase jsme u toho, že to zákazník spíše musí chtít, než že se mu to vyplatí. :-)
Rozbalit vlákno
29
Avatar - Ozzman
11. 2. 2021 09:23
Re: Srovnání s dieselem?
Spíš zákazník jezdí v jiném režimu, než ty, ja bych to za diesel taky nevyměnil, ale do města za benzín? Určitě ano.
11. 2. 2021 09:38
Re: Srovnání s dieselem?
Proto to píšu, když si někdo koupí moderní diesel na cukání po městě, není to úplně šťastná volba, pokud si koupí poslední modely TSi, nebo TCe, pak by neměl být větší problém. Jestli se vyplatí vyšší pořizovací hodnota vůči nákladům ve srovnání s běžným benzínem si taky musí každý spočítat sám.
Avatar - Ozzman
11. 2. 2021 09:49
Re: Srovnání s dieselem?
To máš pravdu, ale jakmile doházíš k těm TSi či TCe automat a i stejně výkonný motor, jsi většinou na ceně hybridu :)
11. 2. 2021 09:52
Re: Srovnání s dieselem?
Ale článek je o ojetině, tam už nic nedoházíš, jen můžeš porovnávat ročníky, výbavy, nájezdy...
Avatar - Ozzman
11. 2. 2021 10:01
Re: Srovnání s dieselem?
To jsem psal výše, že za ty ceny jsou mladší ojetiny, byť s manuálem.
Avatar - Emel
11. 2. 2021 09:53
Re: Srovnání s dieselem?
Nízkou spotřebu ti Auris nabídne, přiměřeně...
Cena je vyšší... právě proto, že je šance na nižší servisní náklady než u starého dieselu.
11. 2. 2021 10:09
Re: Srovnání s dieselem?
Myslel jsem tím jedinou věc, správně si zvolit motorizaci pro své potřeby. Nafta je bezkonkurenční pro vysokou zátěž, tzn větší auta s požadavkem na trvalejší vyšší výkon a zátěž motoru. O účinnosti různých motorů tu psát nebudu. Např. 1,2TSi, nebo 1,4TSi s řemenem je v ojetině super motor vhodnější pro srovnání s hybridem, než diesel. :-)
Avatar - Emel
11. 2. 2021 10:25
Re: Srovnání s dieselem?
Jo, určitě... většina ojetin v CZ slouží prostě v roli univerzálního auta... na nákup do práce na dovolenou. A to podle mě chtěl nadpis říct (trošku provokativně) - jestli chcete kombíka s nízkými provozními náklady, může být hybrid zajímavá volba.
11. 2. 2021 11:09
Re: Srovnání s dieselem?
Ano a vzhledem k tomu, že hybrid je vhodný do města bych porovnával s motory více vhodnými do města, ne s naftou.
Avatar - lamal
11. 2. 2021 11:38
Re: Srovnání s dieselem?
Ten hybrid so 100kW je vhodny na vsetko, nie len do mesta. Jedine ak prevlada dialnicne cestovanie, tak nie je ideal, ale aj na dialnici ma spotrebu dobru.
Avatar - Hammunasakra
11. 2. 2021 11:44
Re: Srovnání s dieselem?
:yes: :yes:
Avatar - Emel
11. 2. 2021 11:58
Re: Srovnání s dieselem?
Ono to je spíš obráceně - diesel není vhodný do města... resp. moderní diesel s DPF není vhodný pro provoz, při kterém nemá šanci občas se protáhnout na delší vzdálenost. To je právě to, co někteří kupci ojetin ještě nepobrali - byli zvyklí, že s tou OI TDI jezdí jak chtějí a ono to funguje dál a dál.
Hybridu nevadí žádný režim.
Jiná věc je, jestli se to pro typickýho kupce ojetiny vyplatí... vzhledem k tomu, že 1.2TSI apod. jezdí taky za málo a typická ojetina nalítá pár tisíc za rok. Ale ten systém je spolehlivej a pokud to chce někdo mít dlouho a kochat se nízkou spotřebou... proč ne.
Avatar - lamal
11. 2. 2021 12:04
Re: Srovnání s dieselem?
zarataj k tomu spolahlivy automat a mas vystarané... kolko spolahlivych automatov najdes v tych diesloch/1.2TSI ? 7DSG ehm...
Avatar - Emel
11. 2. 2021 12:20
Re: Srovnání s dieselem?
Podle mě trend automatů u ojetin sílí u městských aut... tam typicky "neřidičky" nechtějí kvedlat. U rodinných aut typu Auris Combi řídí většinou rodinný řidič, kterému to nevadí. Asi to přijde taky, ale zatím na tom podle mě většina kupců netrvá a z volby eCVT vs. MT by klidně sáhla po MT - ale může to být dojem daný mou sociální bublinou. Jasně, pokud chceš automat, pak body pro Auris.

PS: neříkám, že jsou chlapi lepší řidiči... jen je častý ten model, že rodinné auto řídí a většinu kilometrů najezdí chlap a ženská je ta, co má méně praxe
Avatar - Ozzman
11. 2. 2021 12:31
Re: Srovnání s dieselem?
Máš naprostou pravdu, ALE, polovina těch lidí nechce automat, protože mu zkrátka nevěří a bojí se vícenákladů oproti manuálu.
Avatar - Hammunasakra
11. 2. 2021 12:36
Re: Srovnání s dieselem?
ALE to je (dnes už) nesmysl a v případě e-cvt double nesmysl

To o nespolehlivých automatech s drahou opravou = to platilo někdy před... sakra HODNĚ lety :-)
Avatar - Ozzman
11. 2. 2021 12:39
Re: Srovnání s dieselem?
Co na větě "že mu lidi nevěří" nechápeš a máš potřebu psát něco, co jsem napsal již v prvním příspěvku ?
Avatar - lamal
11. 2. 2021 12:48
Re: Srovnání s dieselem?
Ak chces auto s nizkou spotrebou, bezproblemovym automatom a celkovo spolahlivym motorom v tejto triede, nemas moc velky vyber.

Poziadavka automatu by mohla byt ojedinela v nejakom Póle atd, ale v normalnom HB by tuto volbu rado spravilo viac vodicov.

Ako pise Ozz, presne popisal dovod ne-preferencie automatov v jazdenkach.
Avatar - Emel
11. 2. 2021 13:13
Re: Srovnání s dieselem?
No já mám právě dojem (na základě toho co vidím okolo), že je to naopak... že ta poptávka po automatu roste víc u toho Pola (a spol.) než u toho Golfu (a spol.). Proč to tak je, to je jiná diskuse... klidně můžeme spekulovat :-)

Osobně bych to asi měl taky tak... na dálnici dám šestku a jedu, občasné podřazení za 5 mě neobtěžuje... na okreskách mě řazení baví... jen ve městě je to někdy otrava - a spíš teda pro manželku, já pro sebe bych vzal i tak MT raději než eCVT. Tohle mi vrtá hlavou... moje barva...
https://auto.bazos.cz/…ouze-33000km.php
Avatar - Hammunasakra
11. 2. 2021 13:34
Re: Srovnání s dieselem?
Klidně můžeš zůstat u toho POPTÁVKA PO AUTOMATU ROSTE = trvale a dokonce docela výrazně
Avatar - lamal
11. 2. 2021 13:41
Re: Srovnání s dieselem?
To budu zenske auta, tie mini s automatom.
Moje poziadavky su rovnake, ja mam manual, otazka je keby denne jazdim Prahou v zapche mozno by si to pytalo automat, zalezi ...

Stale som presvedceny, ze vacsina ludi nema automat v jazdenke kvoli vyssie zmienenemu a nie kvoli tomu, ze by drviva vacsia chcela kvedlat v aute z bodu A do B.

Swift vyzera fajn, cena asi odpoveda tomu stavu.. s tym FL ta 1.6ka jazdi fakt za malo, je to efektivna hracka :-)
Avatar - Hammunasakra
11. 2. 2021 13:48
Re: Srovnání s dieselem?
Jezdím (s tímhle o kterém je článek) hybridem automatem 100% km po Praze a Středočeském = není o čem AUTOMAT

Ne že by to s manuálem nešlo, ale dnes a denně na desítkách semaforů VĚTŠINA aut s manuálem = brzdí provoz. TRVÁ jim než zařadí a rozjedou se = to je konstatování a asi to většina zná dobře ví že to tak je
Avatar - Emel
11. 2. 2021 14:09
Re: Srovnání s dieselem?
Jo jasně... ženské auto do města = automat.
Prahou jezdím pokud možno tramvají... a na příměstský provoz si vezmu klidně ten manuál.
Jinak s tebou souhlasím, většina by automatem nepohrdla, spíš berou co je a nejsou ochotní za automat nějak výrazně připlácet.
Mám Swifta 2010 s 1.3 na poskakování a je to fajn autíčko... tohle by byl zajímavej upgrade, pořád auto do města, ale i trochu na parádu a pro radost... jen by mi zase bylo líto se k tomu chovat jako k pracovnímu autu.
Avatar - lamal
11. 2. 2021 14:15
Re: Srovnání s dieselem?
Jazdit sockou tiez nemam problem, pokial to dava zmysel z hladiska casovej efektivity, teraz pocas covidu jazdim na biku a ked to nejde kvoli pocasiu tak autom... moc po covide netuzim, ale vypada to tak, ze tu bude strasit s vytunenou RNA este cely 2021... desivé.

Takze chces vymenit svoju 1.3 za SSS ? Ako sa chovas k pracovnemu autu ? :D
Avatar - Emel
11. 2. 2021 14:30
Re: Srovnání s dieselem?
Tak teď zrovna nikam moc nejezdím...

Spíš mě zaujal tenhle konkrétní kousek... líbí se mi tahle modrá a líbila by se mi 5d verze s tou atmosférou. Nechávám si to projít hlavou... říkám si, že na normální sporťák typu RX-7 bych neměl čas, ale tohle by byl takovej univerzál. Pracovním autem jedu na volejbal a pak do něj nastoupím ve sportovním a botách od antuky... nevadí mi nechat ho stát venku nebo hodit před obchoďák... například.
Avatar - lamal
11. 2. 2021 18:50
Re: Srovnání s dieselem?
Chapem, pred obchodakom parkujem niekde na konci parkoviska, kde nie je ziadne auto na okolo :-! Da sa to, botoše z antuky oklepes, alebo si budes nosit v kufri, ci na sedacke v sakli prezuvky... tak tragicky by som to nevidel.

Pokial ti ma priniest daily fun a radost, za ten risk to stoji, hlavne aby bolo v stave aky je na foto a nemalo rezzz... vsetko ostatne aj pripadny skrabanec z parkoviska sa da riesit s rozumnymi nakladmi.
Avatar - Emel
11. 2. 2021 19:42
Re: Srovnání s dieselem?
Největší bariéra je lenost kombinovaná s tím, že to vlastně řešit nepotřebuju :-)
Avatar - lamal
11. 2. 2021 20:21
Re: Srovnání s dieselem?
Potrebuješ, za 10r si to uz nedoprajes... cim skorej to urobis tym dlhsie si uzijes par rokov zabavy.
Avatar - Ozzman
11. 2. 2021 14:12
Re: Srovnání s dieselem?
:-[] :yes: Budete mít s Woodym stejnou.. .:D
11. 2. 2021 09:28
vyšší nároky na servis
Samý odborník,ale věčinou jenom hubou.Co 15 tisíc olej v motoru co 60 v převodovce a po zimě "zamrzlé" zadní třmeny.Práce max na dvě hodiny.Cena motorového oleje,filtru oleje a práce.Tak čekám od pana odborníka vysvětlení vyššího nároku na servis,o baterii se nemá cenu bavit,pokud si pan odborník něco zjistil.
Rozbalit vlákno
3
11. 2. 2021 09:35
Re: vyšší nároky na servis
Toyota je v tomhle fakt super, takže máš na webu ceny a co se dělá při servisních výkonech: https://www.toyota.cz/…servisnich-ukonu#…
Avatar - JirkaVejrazka
11. 2. 2021 09:44
Re: vyšší nároky na servis
Ja nevim, s hybridy jezdim do autorizovanych servisu Toyoty uz dekadu, ale o vymene oleje v prevodovce slysim prvne. Mozna jsem jen poradne neprohlizel faktury.

Totez se zamrzanim trmenu po zime. Pravda, jeden zadni tmen jsem menil - bylo to po 12 letech provozu auta.
11. 2. 2021 10:20
Re: vyšší nároky na servis
15 tisícový interval ti doporučia aj u iných aut ak jazdíš kratšie trasy. Už viac testov dokázalo, že olej po 30 je v tragickom stave. Sup iV má tiež interval 15 tisíc. V prevodovke sa po 60 tisíc olej podľa servisného plánu nemení. A zadreté brzdové strmene som ešte na žiadnom hybride neriešil, ale na nehybridných VAGoch som to zažil už viac krát.
11. 2. 2021 09:57
Das Auto
Zatímco synonymem Das Auto je v Evrope Golf, ve zbytku světa Corolla.V obou případech se jedná o auto pro masy, které nechtějí ani milimetrem vyčnívat z davu. Corolla ma oproti Golfu v interieru deset let skluz, ale dohání to zase spolehlivostí svých motorů.Drahá jsou v současnosti obě auta stejně, takže masy si mohou vybrat. Kdyby mě někdo postavil ke zdi a dal vybrat, vezmu ale raději Corollu. Trhat asfalt a řezat zatáčky se nedá s ani jedním ze dvou vozů, ale Corolla je pohodlnější a větší držák.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Hammunasakra
11. 2. 2021 11:14
Re: Das Auto
Nesouhlasil bych jen s tím řezat zatáčky = když je to hatchback a to lepší těžiště (co u nemalé části lidí vyvolává.. :D ) a lepší rozložení hmotnosti mezi nápravy tak to docela řezání umožňuje

Kdysi tu díky NEvěření že elektromotor má (z principu) lepší odpich než (jakýkoli) spalovák vzniklo https://www.auto.cz/…y-edition-128296 aby zjistilo že FAKT JO ;-)

No tak Ozzy rozšíříš "ověřování"? Hybridní hatchback s nižším těžištěm a zatáčky...? :*)
Avatar - Ozzman
11. 2. 2021 11:18
Re: Das Auto
Už jsem psal, že Auris zatáčí slšně a je cítit váha v podlaze, nýbrž třeba ten Fokus je ještě lepší i bez baterek :) Ale je to dané i tím, že ma jinak nalazeny podvozek :)
11. 2. 2021 14:07
Re: Das Auto
Tady se mele páté přes deváté o řezání zatáček a tam bych spíš než to jestli mám dva pytle cementu na úrovni výšky nápravných řešil to, co vůz spojuje s povrchem silnice.
Podle všeho by většina kamionů musela před jakoukoliv zatáčkou zabrzdit a projíždět ji krokem.
Avatar - Hammunasakra
11. 2. 2021 14:11
Re: Das Auto
Meleš viz úvod diskuze (nevím proč) ty

Samozřejmě základ je pneu = vo tom jako žádná (lepší na levném autě špičkové pneu než naopak = což vidíš docela smutně často

Ale furt je prostě fyzika = těžiště, převisy, rozložení hmotnosti. Je fakt že u hybridu je to takový = nečekaný plus
Avatar - Ozzman
11. 2. 2021 14:14
Re: Das Auto
No, on je problém v tom, že Někdo tady z Aurise udělal ultimátní hothatch :D Musím říct, že po jízdách v Priusu, Corolle, Yarisu i Aurisu hybrid tam opravdu něco poznat je, nicméně jak říkám, na řezání zatáček jsou jiná auta, protože to auto musí do zatáčky chtít a né jen podržet :)
Avatar - Hammunasakra
11. 2. 2021 14:21
Re: Das Auto
Nebude to spíš o blbém chápání psaného textu? A viz pájovy opakované ROZPORY s vaculíkem = to není náhoda ;-)

Ale to že v zatáčce je hybridní hatchback z principu lepší než = třeba ta Okta = to je prostě princip a fyzika = tak to prostě je (i když to nemalou část lidí ŠOKUJE

Popravdě ono dost lidí šokuje = že dojde ropa (a že PROTO se musí zavést auta co se obejdou bez ní protože ta obměna je na mnoho desítek let = a mě šokuje že dát si vedle sebe tyhle 2 čísla KOLIK let asi bude trvat světová obměna 2 miliard kusů vozového parku na něco co ropu nepotřebuje + jako milý bonus nemá lokální emise = na to hodně lidí nepomyslelo případně NECHCE myslet atd.

No prostě hybridní hatchback z principu fyziky = zatáčky docela dobrý :yes:
Avatar - Ozzman
11. 2. 2021 14:42
Re: Das Auto
No než standartní Okta je lepší kde co :-[]
11. 2. 2021 16:44
Re: Das Auto
Vyjma BMW 3er, to je horší!
Avatar - Ozzman
11. 2. 2021 17:02
Re: Das Auto
Jo, to je fakt, to spráská kdejá Okta TDI :yes: Ať žije Vaculda :D
Avatar - Hammunasakra
11. 2. 2021 17:50
Re: Das Auto
I ty? Viz já 17:50 ;-)
Avatar - Hammunasakra
11. 2. 2021 17:50
Re: Das Auto
Pájo tady už je to MEGA GIGA trapný = furt si to tehdá pochopil BLBĚ TY (a nabízel jsem že to projdeme slovo od slova = kde SI TY udělal chybu) a od té doby se chováš jak....
Avatar - Ozzman
11. 2. 2021 20:13
Re: Das Auto
Na okresce vás spráská kdejaká trojková Oktavie, to řekl Vaculík, když testoval BMW 3er... já ti nevím, tehdy jsem to sem opsal slovo od slova a asi tedy blbě chápu text, ale já a asi i další si z toho vezmeme, že O3 má lepší podvozek, než 3er :)
Avatar - Hammunasakra
11. 2. 2021 20:17
Re: Das Auto
Ne nešlo o PODVOZEK jako takový ale o DÍLy podvozku = kde OSTŘE (a správně) kritizoval že blbá Okta používá KVALITNĚJŠÍ než prémiové (dražší) BMW

Dával jsem pájovi víckrát ten odkaz a nabízel že to probereme slovo od slova = radši zvoliv verzi, že od té doby Vaculíka pomlouvá (no popravdě nebyla to jediná věc kdy byli v hodnocení vozu nebo součásti auta V PŘÍMÉM ABSOLUTNÍM ROZPORU :-)

Ale to co popisuješ TO z toho vzniklo a jako většina hoaxů a nesmyslů to (dodnes) žije svým (úspěšným) životem :-!
Avatar - Hammunasakra
11. 2. 2021 14:14
Re: Das Auto
To mluvíš o minulé generaci obou aut nebo současné?

Jinak viz já 14:11

No a pár let realnejch zkušeností = zatímco na 50tce i 70tce apod. mě dost aut předjede (jezdím nudně všude +10% nebo km i na dálnici) tak v tom rozjezdu (viz tvoje testy) a to samé podobné v zatáčkách

Ale samozřejmě viz pája je to i o pneu = letní i zimní používám na tohle auto DUNLOP
11. 2. 2021 10:09
Tak jste se tady zase všichni vyžvejkali
a výsledek je jak jsem očekával. Do černého se netrefil nikdo. Všichni žvaníte jak ve 4. cenové u točené desítky. Většina z vás vůbec nechápe podstatné věci. Dalo se to čekat. Malé tajemství vám neprozradím, bylo by to pro vás škoda. Je to tom takové úsloví o házení perel. Jo a množství slov kvalitu informace nedožene.
Rozbalit vlákno
36
Avatar - Emel
11. 2. 2021 10:20
Re: Tak jste se tady zase všichni vyžvejkali
Speciálně pro tebe - nejvíc nejlepší auto je Prius 3, hned v závěsu stíhaný Aurisem HSD. Kdo to nechápe, má velmi omezený rozhled.
Avatar - Ozzman
11. 2. 2021 10:22
Re: Tak jste se tady zase všichni vyžvejkali
:yes: Tak ty si se konečně trefil do černého :D
Avatar - Roman Horký
11. 2. 2021 10:29
Re: Tak jste se tady zase všichni vyžvejkali
Je lepší mířit ke hvězdám a minout, než mířit na kupu hnoje a trefit se.
Avatar - lyon667
11. 2. 2021 10:33
Re: Tak jste se tady zase všichni vyžvejkali
Že tě to přepínání účtů baví...
Avatar - Roman Horký
11. 2. 2021 10:38
Re: Tak jste se tady zase všichni vyžvejkali
Nebaví, ale do mi zbývá když po každé reakci na Ozzmana se mi zablokuje možnost vkládát další příspěvky? Musím se vždy přelogovat.
11. 2. 2021 14:13
Re: Tak jste se tady zase všichni vyžvejkali
Už máte připraveno? ;-)
Avatar - Roman Horký
11. 2. 2021 10:31
Re: Tak jste se tady zase všichni vyžvejkali
Hele a teď opravdu vážně, kolik ty kupuješ ročně ojetin. Vždycky mne fascinuje, jak pro tebe neexistuje žádné auto, ve kterém jsi ještě neseděl. Ba dokonce neřídíl. Ba dokonce nevlastnil. Děláš taky něco jiného, než přesedáváš z ojetiny do ojetiny?
Avatar - Ozzman
11. 2. 2021 10:34
Re: Tak jste se tady zase všichni vyžvejkali
V uplynulém roce jsme kupovali 2 auta na kratší vzdálenosti, jinak se o auta zajímám a když je možnost svezu se, míváme srazy třeba, kam jezdí ti méně choří z nás a doknce tam jezdí i lidi s Priusama a jsou naprosto normální :)

Ne, kecám, nemám rodinu, přátele tak jen obcházím autobazary a poučuju tu lidi jako ty... Proč si nereagoval na můj koment, když jsem tedy Auris špatně vystihl?
Avatar - Roman Horký
11. 2. 2021 10:36
Re: Tak jste se tady zase všichni vyžvejkali
Tak tomu poslednímu odstavci věřím. Navíc pravdepodobně opruzuješ i v dealerstvích všech značek v širokém okolí.
A nekecej nesmysly. Prý že Prius si může koupit někdo normální, kde jsi tohle viděl?
Avatar - Ozzman
11. 2. 2021 11:15
Re: Tak jste se tady zase všichni vyžvejkali
To je mi jasné, že věříš, taky spím s alobalovou čepicí a bojím se čipování ! :D
Avatar - lamal
11. 2. 2021 12:00
Re: Tak jste se tady zase všichni vyžvejkali
v tejto diskusii by sa mal obavat skor pičování, alobal musis potiahnut az na uší
11. 2. 2021 14:11
Re: Tak jste se tady zase všichni vyžvejkali
Tady nelze nevycítit opět dávku závisti a jedovatou slinu. Možná ti to přijde divné, ale jako některým chodí na maily spousta reklamních nesmyslů ze všech možných odvětví, jinému volají... Máme už tu novinku na projetí, stavte se. A světe div se, jde vždy o to samé, dostat klienta k tomu, aby vysypal něco z prasátka.
A jestli to udělá teď, nebo až příště je šumafuk. ;-)
Avatar - Ozzman
11. 2. 2021 14:16
Re: Tak jste se tady zase všichni vyžvejkali
Jako ruku na srdce, když vezmu za příklad Romanovu příhodu s pokusem projet se novým autem, kdy nastoupil do nového Peugeotu 308 a konstatoval, že je to hnus a pořád stejný jako dvacet let stará 406, tak být prodejcem, asi mu taky řeknu, at radši odejde po dobrém :D
11. 2. 2021 15:53
Re: Tak jste se tady zase všichni vyžvejkali
U stálých dodavatelů si taky ale servítky neberu. Pochválím co je fajn, ale je mi putna jak si přeberou kritiku. Říkám si, že prodejce by měl být prodlouženou rukou výrobce z hlediska feedbacku.
Nejvíc jsem kdysi nandal Ghibli, proč tak pěkně jezdící auto musí mít některé věci tak otravné a třeba na dotaz proč to nemá elektrické víko kufru mi bylo řečeno, že jakýsi produktový manager tvrdil, že to zákazníci Maserati nechtějí. Ichty.l
Volvistovi jsem XC90 T8 po dvou dnech zkritizoval tak, že jsem si musel odplivnout, ale příště nabídku s úsměvem a proti přístupem dal. ;-)
Avatar - Mikesus
11. 2. 2021 11:11
Re: Tak jste se tady zase všichni vyžvejkali
Tak třeba ho nechávám vozit v předváděcích autech já. Ve firmě odměňujeme vzdy cca třetinu fleetu po roce, takže při té příležitosti projedu i konkurenci. A jedna se o auta od B do E segmentu, HB, SUV, SDN i kombi. Takze ma z čeho srovnavat
Avatar - Ozzman
11. 2. 2021 11:16
Re: Tak jste se tady zase všichni vyžvejkali
Je mnoho způsobů jak se dostat k autum, ale když někdo jako Roman nemá žádné přátele a chová se tak, jak chová, asi si toho moc nevyzkouší :D
Avatar - Hammunasakra
11. 2. 2021 11:22
Re: Tak jste se tady zase všichni vyžvejkali
Nojo Roman asi nemá moc přátel https://magazin.aktualne.cz/…cf95a1e852b15a5/

Já (protože se snažím říkat fakta) taky ne https://www.e15.cz/…di-shell-1377874 :-)
11. 2. 2021 14:12
Re: Tak jste se tady zase všichni vyžvejkali
Odměňujte nebo obměňujete? :D

A auta nebo Toyoty? :-!

Víš jak... ;-)
Avatar - Mikesus
11. 2. 2021 14:55
Re: Tak jste se tady zase všichni vyžvejkali
Píšu z mobilu, tak autocorrect no. Obmenujeme. A je to Toyota, ale to neznamená že nezkouším konkurenční novinky, kdyby měli vyssi přidanou hodnotu na to, aby trumfly spolehlivost a bezproblémový provoz.
Nicméně ode mne :yes: . Dobrej postřeh. Ale Rohor se ptal na zkusenosti za volantem, ne vlastnictví :-[]
11. 2. 2021 15:41
Re: Tak jste se tady zase všichni vyžvejkali
Jasně, v rámci firmy taky řeším hlavně podmínky a přidanou hodnotu. Navíc chlapi berou slušné auto jako součást ohodnocení, což při soukr. užívání fakticky je. Teď jsou nejlepší podmínky tam kde bereme a za rok se uvidí.

Jen jsem to tu psal včera, nabídka OL na nový Golf mi vyrazila dech a holčičí C3 jde okamžitě pryč. ;-)
Avatar - Mikesus
11. 2. 2021 20:26
Re: Tak jste se tady zase všichni vyžvejkali
Jo ten OL na Golf u nas taky přistál. Musím říct, že nad tím taky uvažujeme.
11. 2. 2021 10:27
Re: Tak jste se tady zase všichni vyžvejkali
Proč myslíš?
Avatar - Emel
11. 2. 2021 10:40
Re: Tak jste se tady zase všichni vyžvejkali
Protože z toho příspěvku čouhá rozhled omezený zdmi vlastní garáže...
Avatar - Roman Horký
11. 2. 2021 10:42
Re: Tak jste se tady zase všichni vyžvejkali
Na to jsem se neptal.
Avatar - Emel
11. 2. 2021 10:50
Re: Tak jste se tady zase všichni vyžvejkali
"Jen já jsem objevil, jak je auto x skvělé. Ostatní jsou tupé ovce, jezdí v zoufalých popelnicích co jim někdo vnutil a netuší, o co přichází. Přitom i pro ně by bylo x naprosto úžasné. Pouze značka y skutečně chápe své zákazníky a stará se o ně."

Pokud to nechápeš jako odpověď na ten první příspěvek... tak nic, jako bych nic neřekl.
Avatar - Roman Horký
11. 2. 2021 10:54
Re: Tak jste se tady zase všichni vyžvejkali
Takže jsi nic neřekl, proč jsi to vlastně psal?
Avatar - Emel
11. 2. 2021 11:48
Re: Tak jste se tady zase všichni vyžvejkali
Pro pobavení těch, co to chápou :-)
Avatar - lamal
11. 2. 2021 12:01
Re: Tak jste se tady zase všichni vyžvejkali
lol a uz ti jebol záporáka
Avatar - Ozzman
11. 2. 2021 12:11
Re: Tak jste se tady zase všichni vyžvejkali
Já Emelovi vyrovnávám :yes: :-[]
Avatar - Roman Horký
11. 2. 2021 12:11
Re: Tak jste se tady zase všichni vyžvejkali
Zeptejte se v redakci, tento minus nebyl ode mne. Opět jste potvrdili, jak je ten systém hloupý.
Avatar - Ozzman
11. 2. 2021 12:20
Re: Tak jste se tady zase všichni vyžvejkali
Ale my jsme na redakci napojeni, takže když si nás znepřátelší, budeš mít klidně 10 :no: :-[]
Avatar - Hammunasakra
11. 2. 2021 12:34
Re: Tak jste se tady zase všichni vyžvejkali
No mě docela vadí úpadek kvality (redakce) ACZ = tak asi PROTO sem takový sběratel :-O :*) :D :-! :-[]
11. 2. 2021 13:05
Re: Tak jste se tady zase všichni vyžvejkali
Nie, ty si zberateľ pre niečo úplne iné.
Avatar - Hammunasakra
11. 2. 2021 13:57
Re: Tak jste se tady zase všichni vyžvejkali
Protože pravda a láska (už) nevyhrává ale FAKTA lidi spíš se.erou? No to MÁŠ PRAVDU :-!

Uděláme test FAKT https://www.e15.cz/…di-shell-1377874 :*)
11. 2. 2021 14:08
Re: Tak jste se tady zase všichni vyžvejkali
Ty taky? :-[] :yes:
Avatar - Roman Horký
11. 2. 2021 10:45
Nejvíc mne fascinuje Ozzman
ten koupí za rok víc aut než já za život mobilů. Takový nesmělý dotaz, kde ta auta pak hromadíš?
Rozbalit vlákno
15
11. 2. 2021 10:53
Re: Nejvíc mne fascinuje Ozzman
On je prostě bouchač a všichni ho milují. Je to vynikající tester sportovních aut, takže ho zvou na předváděčky a testování. Na koho ukáže tomu naskakují minusy a blokují se příspěvky :-[]
Avatar - Roman Horký
11. 2. 2021 10:59
Re: Nejvíc mne fascinuje Ozzman
Já když dám Reagovat na Ozzmana tak mi to napíše "Při vkládání příspěvku došlo k chybě" a už do té diskuse pod tím účtem nic nenapíšu.
Avatar - Ozzman
11. 2. 2021 11:14
Re: Nejvíc mne fascinuje Ozzman
To je protože mám nadpřirozené schopnosti a pouhou myslí ti přivolávám mínusy a znemožnuji regovat !
Avatar - Hammunasakra
11. 2. 2021 11:16
Re: Nejvíc mne fascinuje Ozzman
Tak pozor MÉ nadpřirozené schopnosti vyvolávající MÍNUSY = jsou (viz historie diskuzí) LEPŠÍ než tvé = já často vyvolám DALEKO VÍC než (jen) 3 :D :-!
Avatar - Ozzman
11. 2. 2021 11:17
Re: Nejvíc mne fascinuje Ozzman
Jo, ale většinou je vyvoláš sobě! :D Kdežto já Romčovi, vždy z toho mám neskrytou radost, jak se rozčiluje :D Minule jich schytal 5 naráz, nebo kolik :D
Avatar - Roman Horký
11. 2. 2021 11:20
Re: Nejvíc mne fascinuje Ozzman
Dneska jsem vás tady vomínusoval všechny a sebe taky. Cílem je poukázat na to, jak pitomý ten systém je.
Avatar - Ozzman
11. 2. 2021 11:31
Re: Nejvíc mne fascinuje Ozzman
no systém...
11. 2. 2021 13:08
Re: Nejvíc mne fascinuje Ozzman
Ja akurát nechápem, prečo ho tie palce tak štvú. Ja som raz fajn nasral jedného nemenovaného pána a mal som cez 30 mínusov behom minúty. Aspoň som bol raz niečím výnimočný. :D
Avatar - Ozzman
11. 2. 2021 14:18
Re: Nejvíc mne fascinuje Ozzman
Jo, jeden čas sem chodil takový ten mistr, co uměl naklikat behem minuty palců kolik chtěl :D Ale už nevím, jestli je tu stále a za koho převlékl kabát, rozuměj za jaký nick :D Nebyl to dokonce cicero ?

Mne příjde, že Roman trpí trochu stihomamem :D
Avatar - Hammunasakra
11. 2. 2021 14:26
Re: Nejvíc mne fascinuje Ozzman
Vím že to šlo na staré (pro diskuze lepší) platformě = jo FURT sem kritický, když se lepší vymění na horší. Stejně k internetovému bankovnictví jedné z bank co používám = od první chvíle a HLE náhodou zrovna přišla zpráva že ho (znova) budou předělávat ;-)

ad převlékání = viz i možnost pod tím nickem něco napsat mě se najednou s novou diskuzní platformou objevil přístup k CIZÍMU starému redakcí smazanému nicku = možná by si místní ajťáci taky zasloužili https://www.novinky.cz/…ic-lidi-40348035 :-!
11. 2. 2021 11:15
Re: Nejvíc mne fascinuje Ozzman
Prostě mu musíš lézt do z.a.d.n.i.c.e a budeš v pohodě. Na ty minusy je dobré si pořídit fanclub - tedy nějaké Cicérony a Procháče a jsi v pohodě. Plusy se budou hrnout :-!
11. 2. 2021 13:55
Re: Nejvíc mne fascinuje Ozzman
To bude možná proto, že jsi tu několik dní šaškoval a lhal, že Rohor a Roman Horký jsou dvě různé entity. ;-)
Avatar - Roman Horký
11. 2. 2021 14:42
Re: Nejvíc mne fascinuje Ozzman
Hele já jsem si v té době připadal takový rozdvojený....
Avatar - Ozzman
11. 2. 2021 11:15
Re: Nejvíc mne fascinuje Ozzman
Mám velké vrakoviště, na něm hromadím ty ojetiny a protože nekupuji Toyoty, tak hne přestanou jezdit a proto jich kupuji tolik !
Avatar - Roman Horký
11. 2. 2021 11:17
Re: Nejvíc mne fascinuje Ozzman
To dává smysl.
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2021 11:45
fajn auticko
ono celkovo v nizsej stednej mi dizel nikdy zmysel nedaval takze aj tu je samozrejme jasna volba benzin .. pripadne prave ta hybridna benzinova verzia :yes:
Rozbalit vlákno
15
Avatar - speedfred
11. 2. 2021 14:35
Re: fajn auticko
Ja myslím ze dízel má aj v tejto triede zmysel. Na takýchto autách sa už dá slušne cestovať aj na dlhších trasách. To len časoch historicky najčistejších dízlov sa robí okolo nich zbytočná histéria.
Avatar - Hammunasakra
11. 2. 2021 14:39
Re: fajn auticko
Víš že dieslem spotřebováváš VÍC ropy? Než jízdou na benzín = i běžnej nehybrid?

Víš že cena nafty je dotovaná? Rsp. popularita dieslu v osobních autech postavená na vícestupňovém ZVÝHODNĚNÍ?

Nejde o kratší delší cesty = prostě jen o rovný podmínky = v nich je diesel prostě out

Víš že https://www.e15.cz/…di-shell-1377874 ;-)
Avatar - Emel
11. 2. 2021 14:44
Re: fajn auticko
Určitě jo, však služební Octavie TDI jsou klasika... to jsou ale nový auta. U ojetin jsou typický menší nájezdy.
Avatar - speedfred
11. 2. 2021 15:29
Re: fajn auticko
Vidím to medzi ľuďmi v okolí či na stavbách. Nafta málo žerie tak kupujeme to. Taká je realita a tu sa môže aj pani Hamuna roztrhnúť s tou jej osvetou.
Aj tak nevidím čo píše.
PS: Hamuna, ja mám aj vysokozdvižný vozík na “petrol” 😘
Avatar - Ozzman
11. 2. 2021 15:42
Re: fajn auticko
Tak příště s ním doraz na sraz! :D
Avatar - speedfred
11. 2. 2021 15:58
Re: fajn auticko
Nemám diaľničnú 🤷
VZV si ešte netestoval. To by už ROHOR-a asi trafil šľak.
Avatar - Ozzman
11. 2. 2021 20:15
Re: fajn auticko
:-[] :-[] Tak jo a téma srazu bude " které auto vyzvedne europaletu" Tady už snad hybrid nebude mít šanci ! :D
Avatar - Hammunasakra
11. 2. 2021 20:19
Re: fajn auticko
Ti nevim i obyčejná Toyota Highlander má vzadu tlamu přes 1900 litrů = a to asi budou eště větší hybridy :-!

https://autobible.euro.cz/…est-vybava-cena/ tam se taky asi něco vejde :D

Jako hybrid má letos dorazit i https://www.auto.cz/…jiz-v-dubnu-2021?… tam můžeš v mrazech a dešti schovávat svý clio :*)

Jak nemám o tyhle auta zájem tak nemám moc přehled = možná sou eště větší :-!
Avatar - Mikesus
11. 2. 2021 20:30
Re: fajn auticko
Mám nápad. Vezmeme nového hiluxe, zajedeme za speedfredem, naložíme paletu a zastavíme se u fosteka, aby ho trefil šlak :-[]
Avatar - Ozzman
11. 2. 2021 21:01
Re: fajn auticko
Fostek se mnou teď nemluví :( urazil sem ho tím rýpáním do Yarise :D
Avatar - speedfred
11. 2. 2021 21:49
Re: fajn auticko
Hoši pokial prídete už bude aj RAM-ka a to Vás odveziem aj s tým Hiluxom a paletou na korbe. :-[]
Avatar - Mikesus
11. 2. 2021 22:55
Re: fajn auticko
:D
A jaká 3500? Nebo "jen" 1500?
Avatar - speedfred
12. 2. 2021 06:58
Re: fajn auticko
Stačí ten “malý” na normálne nákupy.
Avatar - Mikesus
12. 2. 2021 08:01
Re: fajn auticko
Tak to je jasná běžná nákupní taška. Chapu výběr, kdyz s tím chceš jezdit jen do obchodu na nákup :-[]
Avatar - Ozzman
11. 2. 2021 14:44
Re: fajn auticko
Přesně tak, prvotní je totiž uvědomit si, na co kdo auto používáme. Dlouhé cesty v kompaktu jsou naprosto v pořádku už dobrých 20 let. Nenapadá mne moc aut C segmentu, které by s příslušným motorem byly nějak obtěžující na jízdu třeba k moři i se střídmější rodinou (rozuměj nemáš potřebu mít 3 isofixy :D) či jako služebák v 1-2 lidech.