Novinky
kari.laz
2
Jak byla toyota nudná a jezdit s jejich hybridy byl vrchol nudy, tak jí tleskám čím dál tím více. Jak za OFF v podobě Hilux nebo Land Cruiser, tak nově i za Yaris s 1,5 bez hybridu pro znalce i s manuálem a do toho Yaris GR, za chvíli Corolla GR, Supra a za chvíli se zdá i celkem ultimativní náčinní hodné po dlouhé době jména Subaru a i pod značkou Toyota. Za mě :yes:
Přejít do diskuze
neposuzujte hybridy jen podle Priusu a staršího Yarisu. Ta silnější 2.0 v Corolle nebo 2.5 v RAV4 jsou poměrně zábavné.
moc nejásej, bude to hybrid a to bude jízda, to se vyplatí
4x4 bude fungovat jen do vybití baterie 😁 😁 😁
4x4 bude fungovat jen do vybití baterie 😁 😁 😁
Kolik myslíš že bude poměr Hybrid, klasika s 1.0 a klasika s 1,5MT a 1,5 CVT? Nemám ta čísla, ale vsadím sousedovo boty, že převládat bude Hybrid a to znatelně, další v řadě bude 1.0 a nejméně prodávaný bude 1,5 a pokud ten už bude, tak věštím, že povětšinou právě s 6MT. Pro ženy do města stejně většina sáhne právě po hybridu, na cenu od tu bude 1.0. a pak zbytek bude na 1,5.
A označením "pro znalce" jsem mysle právě to, že pokud nechceš hybrid, nejsi "žena" která to má na posunování po městě a je jí jedno co v tom je, hlavně že to je "červený" a chceš jen malé auto, tak 1,5 s 6M bude nejlepší volba.
A označením "pro znalce" jsem mysle právě to, že pokud nechceš hybrid, nejsi "žena" která to má na posunování po městě a je jí jedno co v tom je, hlavně že to je "červený" a chceš jen malé auto, tak 1,5 s 6M bude nejlepší volba.
jj, tu sa človek dozvie veci... Hybridné SUV ako zábavné auto. 😒] 😁 Človek sa pýta, či autor výroku niekedy šoféroval aspoň, čojaviem, Swift či Mini (keď už nechcem dať športiaky).
CVT si do toho koupí jen Lama. Těm co jde o městské přemisťovadlo si stejně vezmou Hybrid, tam je to jasné co v tom je a ti co jsou alespoň trochu automobilový fandové ocení celkem výkonný motor 92KW s atmo plněním a manuální převodovkou. Žádný HH ani warm to není, ale pořád to bude schopné i pobavit. Ty by jsi si pořídil 1,5 CVT bez hybridu? Vidím to jednoznačně buď hybrid a nebo 6M.
Tiez sa mi to nezda. Hadal by som mozno rebrandovane Subaru, ktore by sa pod logom Toyoty mohlo predavat na niektorych trhoch.
Tak že my a petrolheadi by sme si zvolili manuál je jasné. Jasné je ale tiež to, že my zrovna cieľovka pre Yaris nie sme, to sú skôr ženy a Yaris bude slúžiť ako mestské približovadlo. A tam si naopak myslím, že ten automat bude prevažovať. A nik nebude riešiť, že je to CVT a že pre petrolheadov budú za lamy. 😉
Každopádne pointa vtipu bola v tom Tvojom označení konvenčného pidiauta do mesta a pre ženy ako "auta pre znalcov". Ak by si myslel na Yaris GR, plne súhlasím, ale normálny Yaris s atmo trojvalcom? 😁
Každopádne pointa vtipu bola v tom Tvojom označení konvenčného pidiauta do mesta a pre ženy ako "auta pre znalcov". Ak by si myslel na Yaris GR, plne súhlasím, ale normálny Yaris s atmo trojvalcom? 😁
Tá informácia je taká zvláštna. Samozrejme z tej myšlienky som nadšený a bodaj by prišiel na trh hotheč s boxerom a 4x4, to by bol super príspevok do zmenšujúceho sa segmentu.
Ale nejak sa mi nechce veriť, že by Toyota popri Corolle mala ďalší hatchback. Mať dve rovnako veľké autá s rovnakým typom karosérie, to v dnešnej dobe nemá asi nikto. A tá technika Subaru (pozdĺžny boxer, symetrické 4x4) sa nedá len tak hodiť pod kapotu Corolly (priečne radové motory). Takže samostatný model. A len pre jednu výkonnú motorizáciu. A aby tento model nekonkuroval Corolle GR (s 261k?), tak bude musieť byť oveľa výkonnejší (čo naznačujú tvrdenia o "extrémnom WRC stroji"). To proste zaváňa tak vysokými nákladmi, že v dnešnej dobe sa mi to akosi nejaví reálne. Teda buď by to Toyota brala ako imagemaker a prerábala na tom (ale to nepotrebuje, ako imidžmejker lepšie slúži Supra ako čistý športiak), alebo to v kontexte tých nákladov samostatného modelu s drahou technikou a jedným motorom bude sakra drahé (a nikto to nekúpi).
Fakt som zvedavý, čo z toho nakoniec bude.
Ale nejak sa mi nechce veriť, že by Toyota popri Corolle mala ďalší hatchback. Mať dve rovnako veľké autá s rovnakým typom karosérie, to v dnešnej dobe nemá asi nikto. A tá technika Subaru (pozdĺžny boxer, symetrické 4x4) sa nedá len tak hodiť pod kapotu Corolly (priečne radové motory). Takže samostatný model. A len pre jednu výkonnú motorizáciu. A aby tento model nekonkuroval Corolle GR (s 261k?), tak bude musieť byť oveľa výkonnejší (čo naznačujú tvrdenia o "extrémnom WRC stroji"). To proste zaváňa tak vysokými nákladmi, že v dnešnej dobe sa mi to akosi nejaví reálne. Teda buď by to Toyota brala ako imagemaker a prerábala na tom (ale to nepotrebuje, ako imidžmejker lepšie slúži Supra ako čistý športiak), alebo to v kontexte tých nákladov samostatného modelu s drahou technikou a jedným motorom bude sakra drahé (a nikto to nekúpi).
Fakt som zvedavý, čo z toho nakoniec bude.
Jak že to říkala ta tasemnice tomu svému tasemničátku v tom filmu?
"My žijeme tady, v ....".
"My žijeme tady, v ....".
Vzhladom na to, ze nove STI ma mat az do 400k, tak neviem, kde to chcu strcit.
Mozno podobny motor, ale mensia krabica.
Mozno podobny motor, ale mensia krabica.
Tohle opakuješ furt dokola JAK se to teda dělá to vybití? Já jezdím 2 různé hybridy a FURT NIC eště se nepodařilo
Hele už sis nějak v hlavě přežvýkal = že jízdou na naftu spotřebováváš VÍC ropy?
Hele už sis nějak v hlavě přežvýkal = že nafta se NEOBEJDE BEZ dotování ceny? Bez double zvýhodňování proti benzínu = by nezajímala ani tebe?
Hele už sis nějak v hlavě přežvýkal = že jízdou na naftu spotřebováváš VÍC ropy?
Hele už sis nějak v hlavě přežvýkal = že nafta se NEOBEJDE BEZ dotování ceny? Bez double zvýhodňování proti benzínu = by nezajímala ani tebe?