Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Mazda 3 2.0 Skyactiv-G150 AT – Jinou cestou

189 komentářů

Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
..zdá se že tenhle (oceněníhodný JINÝ) styl Mazdy = že mu pomalu dochází dech

Jsou tu lepší auta = Civic i Corolla

Mazda za snahu a přístup :yes:
Ale jinak sorry jako = jsou tu lepší auta = když japonská tak jak Civic tak Corolla
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Civic a Corolla? Ani náhodou.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak jak v čem. Interiér a odhlučnění má Mazda parádní, podvozek je fajn,ale auto mi přišlo takové "těžší" než Cčkový hatch na okresky, jezdil jsem se slabší verzí s manuálem.
ACE.
Celkem slušnej srovnávací test už celkem dávno udělali slovenští testeři, nemá cenu komentovat, každej si může vybrat.
TobeConti
Corolla je v tejto generacii podarena, ale akutalny Civic nie je lepsie auto. Ma vyssi vykon, ale pohodlie vo vnutri auta nedosahuje uroven Mazdy. Su to auta stavane do urcitej cenovej kategorie, take s kompromismi. Ale novy Civic moze byt uz iny pribeh.
cudzinec111
civic je skaredsi a menej premiovy v interieri.

Ale s touto mazdou 3 hatch, ktora ma blizsie k 2+2 ako plnohodnotnemu autu, sa civid velmi porovnavat neda, pretoze je uplne inde priestorom a so 180 PS turbostvorvalcom aj vykonom.
TobeConti
skaredsi nie nie. Sedan Civic sa mi skutocne paci. Hatch je nazivo krajsi ako na obrazku. Ale Mazda je krajsia obecne. Priestor v zadu mi tak rozdielny neprisiel ale tam kde mozno Honda boduje priestorom, Mazda pohodlim. A motoricky tam porovnat neviem ja mam predosly dvojliter 121kw a tam to je porovnatelne za mna tiez. Nesktocne sa tesim na novu generaciu Civicu. Mas Civica?
Avatar - Anonym
Anonym
a stejně začnou místní páni plivat. V interiéru je tablet a "vlna" - fuj. Je to Japonec - 2x fuj. Tak úderka nástup, ready - steady - go! A taky nezapomeňte na mínusy, těch není nikdy dost.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Zatím tu pliveš akorát tak ty.
Avatar - Anonym
Anonym
Což je divné, asi ještě nedorazili :-)
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Chtělo by to zklidnit hormon.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Nakoupil jsem do firmy 3 Mazdy a cítíme se v těch autech jako v evropských, až na to že se líp řídí.
Neznám Trojku ale jediné co je v autě japonské je jakási nápověda při spouštění Android auto, nevím co to je protože to na mne mluví Japonsky. :D:D:D

Nemusíš Mazdu obhajovat, obhájí se sama.
Avatar - Anonym
Anonym
Tomu věřím, ale uvidíme až dorazí známé tváře :-)
Anonym
Zatím nic Romí. Poprskal sis triko a je konec. :-!
Mazda 3 je OK.
Pčkný den. :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
Nakonec jste se dostavili. Docházka musí být v pořádku.
Avatar - iudex
iudex
To teda redaktorovi trvalo napísanie testu. Podľa fotiek (zelené stromy, redaktor v kraťasoch) sa auto testovalo niekedy v lete, resp. na jeseň. Zverejniť testu až vo februári (po polroku?), to ste si teda dali na čas.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Když oni zmrzli na homooffice .................. :D pardon homeoffice :-!
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
V clanku pisou o zimnich pneu. Mozna jsou fotky z jine doby / jineho zdroje?

(je uzasne, ze clovek napise prispevek, ktery proste bez jakekoli chyby zmizi nekde v cerne dire).
Avatar - iudex
iudex
To by bolo rovnako zlé riešenie, ukazovať iné auto než to, ktoré testovali. Máš pravdu s gumami, auto na fotkách má Bridgestony T005, čo sú letné gumy, v texte píšu o zimných gumách. To by znamenalo, že fotky sú z iného auta, než čo testovali.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Což je tu už taky běžný stav...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Ale jo, v této konfiguraci s manuálem asi smysluplnější než základní verze. Za 600 full package, pro někoho dobré. Civic je univerzálnější volba, ale zdražil a lepší motor znamená přes 700 tisíc. Taková je novodobá praxe, že výprodejové modely jsou dražší než v době, kdy přišly na trh.
Avatar - iudex
iudex
Presne tak, tento motor a manuál je optimum. 90 kW je predsalen málo, to sa človek musí báť litrových Octavií a naopak SkyX sa zrovna nevydaril, komplikovaná technika, ktorá neprináša želanú úspornosť. 150 atmokoní je akurát na kompakt, k tomu manuál, aby tie kone netlmil automat (príjemný a hladký, ale nie extra rýchly). A radšej karoséria sedan než hatch.
Cenovo trojka nie ja tak atraktívna ako o triedu väčšia 6ka, ale stále sa dá a hlavne v sérii je výbava, za ktorú sa u na pohľad lacnejšej konkurencie dosť pripláca. Napr. sedan 150k na 18" diskoch, s GPS, autoklímou, full LED, prémiovým audiom, HUD, ACC, proste komplet výbava za 24t eur: https://www.mazdaihned.sk/…a/3/ki0wewxgfof/
Taký Golf so 150k dovybavený na túto úroveň bude atakovať 30t eur.
Avatar - Ozzman
Ozzman
90kw by bylo naprosto akorát, kdyby taková trojka stála 450 tisíc. Jezdil jsem s tím, líbilo se mi to, fakt příjemné auto, sice (musím to říct sorry) mi Fokus přišel agilnější a lehčí, ale trojka byla taktéž dobrá, jenže cena za ten základ (byla to revolution) asi 700 ??
Avatar - iudex
iudex
Za 450 nie, ale trojku so základným motorom dostaneš za cca. 515t Kč: https://www.mazdaihned.sk/…a/3/khr9bcaz4a4/
Za 700t máš motor SkyX s automatom a top výbavou: https://www.mazdaihned.sk/…a/3/kig1m8ra4v4/
Avatar - Ozzman
Ozzman
U nás začíná na 555 tisících v základu, to co dáváš jsou skladovky. Bohužel neznám výbavu. Vím, že auta zdražila, ale zase těch 90kw není tak oslnivých, abych za to dával přes 500. Nicméně je to fajn auto.
Avatar - iudex
iudex
Preto vyššie píšem, že ako optimum vidím 150k, v plnej výbave za 623t (a ako bonus krajší sedan).
Avatar - Ozzman
Ozzman
Poměr cena výkon určitě, jako hatchback pro někoho, kdo nejezdí vyloženě pořád dálky, je těch 90kw naprosto v pohodě :) Jo, sedan se mi taky líbí.
Avatar - lamal
lamal
golf s 1.0 trojvalcom a 81kw zacina na 548tis tak nevis... leon na 494 tis ... asi radsej 2.0 4vál s manualom ... g122 ma aj s atosferou vyssi krutiak nez 1.0tsi 200 vs 213nm
Avatar - Ozzman
Ozzman
Víš jak je to s tím TSI ne? :D Ale jo, auta zdražila... já vycházel z té tehdejší předváděčky a taky pár kamarádů Mazdu 3 kupovalo, tu předchozí a vím, že sehnat tenkrát novou s 88kw (tehdy) dvoulitrem je stálo jako slušně vybavený tehdy R4 turbomotor s 140-150ti koníky :)
Avatar - lamal
lamal
jó vím, ale Mr. Vacu sa zamiloval aj do G150 v jeho teste... teraz by sa musel dohodnut sam so sebou, ci 1.2TSi na dialnici v rovnakom aute tj golf7 skutocne bude tlacit mazdu3 ked jej podradis na 4500ot +.... skor nie :-!
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak záleží, kdo dá víc chlebíčků, jestli koncern, nebo Japonec :D
Avatar - lamal
lamal
:D

inak... skoda, ze pri 140kmh uz isiel do zakruty, to uberie na zrychleni
https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - miromen
miromen
No dynamicky to neni špatne, ale ani ne dobre, do žakovske za -3.
Avatar - lamal
lamal
80-120 so spatnym radenim za 6,1 je na urovni 150k maleho turba, 0-100 detto... co by si chcel od 150k motora ?
Avatar - miromen
miromen
No ne že by mě vubec nezajimalo katalokove kilo, ale spiš i to jak to taha nad tim kilem. No a třeba z 80-120 mam možna tak chlup nad 4s tedy na 3st.
Avatar - lamal
lamal
vo videu vyssie je to namerane, mazda uvadza 9,1... takze mas EU6 full motor so 150k v serii a robis 4s z 80-120 na 3ke jo ?
Avatar - miromen
miromen
Jo je to takovy vystřih z videa a určo je to pod 5s.
Ale třeba jak už jsem tu psal, tak třival 1.5EB tak dynamicky ani pružny rozhodně nebyl. Byť to byl kombik a měl najeto jen par desitek km tak si nemyslim, že by se to nějak vyrazněji u něj změnilo.
Avatar - lamal
lamal
´´ z 80-120 mam možna tak chlup nad 4s tedy na 3st.´´ na akom aute ? stale neviem o com pises a hlavne ci to je seria... tento udaj skor patri 2.0T alebo GR yaris
Avatar - miromen
miromen
Bavim se o mojem a seriovem autě bez žadnych uprav.
https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - lamal
lamal
mne to vyslo 4,8s a to si nezacinal na 80 ale vyssie, takze povedzme si ze je to vyraznejsie nad 5s a s motorom, ktory uz neplni aktualne emisne normy... nezrovnatelne s M3 v teste
Avatar - miromen
miromen
Ten vystřih je nad 80 proto, že to vic odpovida realne 80 a proto je to protažene, ale vic i za těch 120, kledně jsem to mohl nechat i za 130.
Avatar - Emel
Emel
Jako sorry... je to "naměřené" mobilem podle tachometru, ne? Takže řešit nějaké desetiny vteřiny...
Avatar - lamal
lamal
Emel jo, ale sa mu snazim vysvetlit, ze aj nad 100kmh to ide ako 150k motor v aute typu M3.. netreba cakat zazraky, svoj vykon si zrychlenim rozhodne obhaji a myslim, ze je nadpriemerny... ked vies radit samozrejme
Avatar - miromen
miromen
Hele škoda, že to neprotahl k 200. Jinač realně 160 mam pod 20s.
Mě spiš jde o to, že u dalšiho auta bych si nechtěl dynamikou pohoršit na druhou stranu nemam na tu dynamiku nějake vyšši naroky.
Prostě u te mazdy se tak nějak škrabu za uchem, ale špatne to rozhodně neni.
Avatar - lamal
lamal
chapem, 1.5EB ma viac ako 150k v serii, ako je to tak u turba bezne... ten krutiak tiez pomoze medzi 2000-4000, ked nechces tocit tak je realne citelne dynamickejsi, ale to by sa zrovnavali hrusky a jablka... na debaty turbo vs non turbo nemam chut :D
Avatar - miromen
miromen
Hele tak dynamika neni vše a vim, že tobě to neni třeba psat. A samozřejmě ne všichni maji na tu dynamiku stejne naroky.
Ja třeba u motoru vubec neřešim spotřeby nebo jen okrajově a někdo si kvuli nim děla tabulky a je nadšeny, když spotřeba začina ja nevim třeba 4.
Avatar - lamal
lamal
Mne najviac zalezi na charaktere a reakciach, vykon ako taky, alebo miera zrychlenia ma az tak nezaujima u kazdeho auta... napr 1.6tdi s 5kvaltom vyslovene neznasam aj ked to zerie malo, ide dostatocne a vydrzi... pocitovo je to tragedia, furt to cuka, klepe a vadne... to radsej nejaku tocivejsiu atmosferu, ktora bezi jemne, otackami posiluje a na plyn reaguje rychlo a presne... nevadi mi, ze robi 0-100 za 12s ten pocit a spolupraca s nim su pre mna ovela dolezitejsie.

Spotreba ? No som efektivny clovek, takze rad ocenim dobry pomer vykon/spotreba, nemam rad uzrane motory. Na 1.6hdi som ocenil, ze dokazala stabilne jazdit za 4.2l v kombinacii a to s 5kvaltom a ziadne podtacanie ani prasaciny. Ked uz je to diesel, nech to nezere.
Avatar - miromen
miromen
Jo to je přesně ono. Ja bych třeba určitě uvital G165 z předchozi M3 a když bude možnost si ji někdy vyzkoušet což se mi doposud bohužel nepodařilo tak rozhodně neodmitnu narozdil od jinych ruznych modelu, ktere jsem měl možnost si projet, ale prostě mě k tomu nic nepřinutilo. A ony jsou i značne rozdily mezi těmi turby.
Avatar - lamal
lamal
Jop
Avatar - iudex
iudex
Práveže doba sa mení a ceny hlavne EU áut prudko rastú, takže v minulosti relatívne vyššie ceny Mazdy sú dnes fakticky dosť výhodné v porovnaní s konkurenciou. končí
Avatar - Ozzman
Ozzman
Mazdy končí? Ale jinak máš pravdu.
Avatar - lamal
lamal
si mu zazdil edit...
Avatar - Ozzman
Ozzman
:-[]
Avatar - miromen
miromen
Jo ceny sice rostou, ale určitě mi nepřijde, že by to bylo nějak drasticke.
Něco dělaji i vyšši požadavky na standardy modelu, ktere musi automobilky splňovat co do vybav a bezpečnosti a někdy je to zřejmě i vlastni inciativa automobilek cpat do ruznych vybav či provedeni vic než by bylo třeba.
A s tim mizi individualizace, ktera byla ještě před par lety daleko větši.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Ta iniciativa automobilek je právě o tom, že potřebují obhájit zdražení, tak napěchují výbavu a cokoli lepšího než malé turbo svážou s automatem a nejvyšší výbavou. Každopádně všichni Japonci dost zdražili.
Xylo
Nevím o tom, že by Mitsubishi zdražilo. Naopak prťáka SpaceStar po faceliftu mají v základu za 240 tisíc.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
rovnako outlander ma vyborne ceny... nikdy u nas nemal lepsie ako prave dnes ... samozrejme treba aj vymaknut dobru skladovku ale principialne je fakt v dobrych cenach.....

space star mi ale dava zmysel len s 1,2 a kludne aj s cvt... ale aj v tejto kombinacii je fakt lacny... ved kto ti dnes ponukne automat za 12 tacov do mesta... a podla mna aj preto ma space star taky uspech v nemecku povedzme .... jednoduche sikovne blbuzvzdorne auto s automatom do mesta a ... a pritom za babku... :yes:
Avatar - miromen
miromen
Ano něco v tomhle stylu mi bylo řečeno jak u hondy tak u forda. Prostě aby se jim vyplatilo nějake motorizace prodavat byly donuceni navyšit u nich vybavy.
Avatar - iudex
iudex
Tak si pozri aktuálny cenník Focusu a porovnaj ho s cenníkom z doby, keď si kupoval Tvoj. Fakt tam nevidíš podstatné zdraženie?
Avatar - miromen
miromen
Pravě, že ani ne. Ale teď se to těžko porovnava bo by musel byt 1.5EB v manualu a to už neni. Každopadně ještě když byl a vim co se dalo ukecat tak cena nepatrně vyšši, ale s vyšši vybavou. Stejně jak jsem ti psal o tom GTI u ktereho, když navypišeš prupisku v konfiguratoru a budeš se držet dost při zemi, on už ten zaklad neni uplnej zaklad tak si realně na nějakych 800tkč.
Ale asi ano a někde jsou ty narusty vyšši, ale až tak vysledovany ten trh nemam. Každopadně mi nepřijde, že by šlo o nějake drama jak pišeš.
Avatar - iudex
iudex
Porovnával som na novom GTI vs moje staré. Rozdiel cca. 4000 eur cenník, a to nehovorím o tom, že priestor na zľavy sa predajcom zúžil, teda reálne ešte viac.
Keď pozerám cenník toho Focusu, tak áno, priamo sa to porovnať nedá, lebo 1,5EB 150k nahradil 1,0EB 156k, ale aj ten je drahší o 1800 eur (a to vôbec nezmieňujem, že liter proste nie je náhradou za 1,5 liter).
Avatar - miromen
miromen
Ja netušim za kolik se dal pořidit předchozi GTI P tzn cca 2r zpět jen ti piši za kolik se da realně v tuto dobu pořidit součastne GTI.
webpaja
Golf VIII nemá smysl za aktuálních podmínek pořizovat formou nákupu, ale formou OL. levnější než Scala a na úrovni Fabií.
Už ho plánuju jako náhradu pro kolegyni místo C3.
Avatar - lamal
lamal
S akým motorom ho berieš ?
webpaja
Litr s DSG. Mělo by to být kolem 5k/měs bez daně.
Avatar - lamal
lamal
to je zaujimava cena ... na operak je suche DSG v pohode :-!
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Tak jasně, ale na trhu jsou i jiná auta než Golf.
Avatar - praptak
praptak
Golf začíná na 508 tisících Kč (pro přesnost).
Provocateur
Koukám na nový ceník s akčními cenami:
G122: 535 900
G150: 596 900
X186: 588 900

Skyaktiv X je od letoška upravený. Nově 186 koní a MTM zvýšen na 240/4000. Takže už by teď mohl jet solidně.
Avatar - lamal
lamal
SkyX to bohuzial potrebuje prubnut v reale, ze to fakt bude jazdit na tych 186k... drzim mu palce
Avatar - iudex
iudex
Jj, tie akciové ceny sú vcelku zaujímavé. Z môjho pohľadu nemá vôbec zmysel uvažovať o základe (90 kW v základnej výbave za 20t), stačí priplatiť 2000 eur a človek dostane 110 kW s vyššou výbavou Plus, alebo priplatiť 2600 a dostať rovno 136 kW SkyX.
Ono nižšie ako optimum odporúčam 150k, keď SkyX nemá moc dobré ohlasy, ale zase v kontexte toho, že SkyX je za príplatok symbolických 600 eur, tak by stál za zváženie. Možno nejde adekvátne svojmu výkonu, ale za tie prachy by to stálo za vyskúšanie.
Provocateur
U nás modernizovaný SkyX vychází levnějí než G150, takže za mě dává největší smysl. Zatím ještě nikde není k vyzkoušení, ani jsem nenašel na netu žádný test, tak se uvidí jak pojede po modernizaci. Hodnoty má stejný jako starý SkyX, tzn. 0-100 za 8,2 a max. 216. Ale hlavně ve zrychlení se tomu údaji trojka ani nepříblížila.
Avatar - iudex
iudex
jj, je zaujímavé, že nárast o 4 kW a 17 Nm sa neprejavil v dynamike. Ale ono by úplne postačilo, ak by tie papierové parametre tentokrát dosiahol. :D
Ota4
Ano souhlasím s tebou. Ty auta jsem měl po sobě půjčené asi 3dny. Focus jezdí lépe. Ale trojka byla taky super
cudzinec111
Ked je pre teba 24t EUR v pohode, tak si ju kup:D Pre mna a mnohych inych je to strasne vela a tak su predaje kde su. To je zhruba cena za prvu trojku bez vyhrad vo verzii sedan. Kludne mohli vyhodit HUD a podobne srandy, ale nie, snazia sa umelo co najviac navysit cenu, napr. HUD v zaklade a podobne zbytocnosti, len aby mohli pytat co najviac - tak predaje v EU hovoria za vsetko...
Avatar - iudex
iudex
Ono ten motor je za 21990 eur (tých 24t je plne vybavená verzia, v podstate maximum s daným motorom). Málo to nie je, ale časy, keď si kúpil kompakt so slušným motorom za 16t sú žiaľ dávno preč. Pozri si ceny Golfa, Focusu a inej konkurencie, proste pod 20t to je celkom bieda, výkonová aj výbavová (mimo Kórejcov). Dnes lepšie vybavený Golf so 150k motorom kľudne atakuje 30t eur. Rovnako výkonná a vybavená 3ka je o tisíce eur lacnejšia.
cudzinec111
Pozri, tie casy za 16t su prec, jasne, ale ludia su ti istí...

Bud si mierne polepsili, a daju 18t, alebo zostali na tych 16t, alebo pocitia krizu, si pohorsili, a kupia B+ za 14t, alebo nekupia nic resp. jazdenku opat v tej cene, penazenka nepusti a pozicat sa da, ale treba, na rozdiel od bank/stavov, splacat...

Budu sa predavat i20, kona, Puma, ceed a pod. a kompakty s cenou 20+ budu klesat a klesat a klesat, nielen mazda, ale mazda asi najviac, lebo nema fleet.
d_arrow
ja som zobral Civic sedan 1.5T 2020, jazdil som aj s novou M3 sedan Sky X. Civic ma podla mna zivsi motor, lepsi podvozok, lepsiu agilitu, vo vnutri lepsi priestor, lepsi vyhlad/posed za volantom, priestrannejsi kufor a plusom (ale nie rozhodujucim) bola v tom case aj nizsia cena (4000 Eur). Celkovo Civic posobil na ceste agilnejsie a sportovejsie. M3 mi prisla dost odtazita zamerana na komfort, vo vnutri premiovejsia, ale stiesnenejsia. Okrem toho, je to sice detail, ale civic sedan nema start-stop :). Civic ma sice menej premiovy interier a troska horsiu ergonomiu ovladania, nema HUD, ale to u mna zdaleka neprevazilo nedostatky M3 (podvozok, motor, jazdne vlastnosti).
Avatar - Verny_2013
Verny_2013
a velikostí to je spíš malé než kompaktní auto. Mě ale na nové M3 ale taky CX30 vadily ty podměrečné sedačky s krátkými sedáky. Rázem bylo jasno, tudy cesta nevede. Jinak ale příjemné povedené auto ale asi ne pro každého.
Avatar - iudex
iudex
Súhlas, malý vnútorný priestor je moja najväčšia výhrada voči 3ke, ako rodinné auto rozhodne neposlúži, to treba ísť do väčšej 6ky.
Na druhej strane veľká väčšina hatchbackov dnes ani neslúžia ako rodinné, ale ako autá pre singles, resp. druhé autá v rodine, kde sa vzadu odvezie niekto tak dvakrát do roka. Z tohto pohľadu menej miesta by nemuselo vadiť. Krátke sedačky som si nevšimol (je pravda, že som skúšal len staticky).
Anonym
Včera tady bylo několik diskusí, kterých jsi se nezůčastnil!
Jak je to možné!!!
To tys tu hystericky začal o docházce, miláčku!!
Takže už sypej omluvenky.
Kdes byl xichte?!?! Tohle není holubník!
:-! :-! :-!
FOSTEK RULEZ
Neodpovídej, nebudu to číst. ;-) odcházím a dneska už tady nebudu.
Čauky mňauky! :yes:
Avatar - iudex
iudex
Teba to minulé podpichnutie hodne žerie, čo? Guru by to mal zvládať s väčším nadhľadom. ;-)
Avatar - Ozzman
Ozzman
YarisGR ? :D Jo, ten přešel jako by nebyl :-[] Taky jsem si do něj rýpl :D

p.s. já mám docházku plnou, až se mě zeptá :D
Anonym
Já, na rozdíl od tebe účast druhých pod konkrétními články neřeším. Nějak tak bych si připadal jako blbej pitchus. Tohle byl sarkasmus na ludexe - to co jsem mu napsal.
Tak jsem rád, že sis taky udělal dobře.
Několika debat na téma tohohle auta jsem se zúčastnil.
Hm...když byl tento článek, byl jsem v cizině a vůbec na to neměl náladu. Děda mi umřel, pohřeb s covidem a další starosti. Na ACZ pár dni ani pomyšlení. Ani jsem nevěděl, že článek byl.
Takže až zase budeš chtít bejt za blbečka...rejpni si do něčeho úplně normálního. Jakože se člověk nezúčastní nějaký diskuse. To je pozdvižení.
Denskas ze sebe udělal blbce, je mi líto.
Panebože...když ti to dělá dobře, tak se z toho podělej vole.
Co bylo včera diskusí, ve kterejch já byl a vy ne? A co se k u rwa jako děje?
Dneska jsem byl na úřadě a na pojišťovně a taky pro novej ovladač na vrata...nechceš si do toho zarejpat! To jsou výživný témata, nebo ne, ty pako urytý?
Když už chceš bejt mermo-mocí za další hovado, co mi kontroluje docházku, posluž si. Dneska článek o začátku škodovky v Indii. Jediný příspěvek od Hamuny...tak rychle rychle ty vy s írači, do všech ostatních si rejpni. To bude zábava!
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tedy Fosteku, do teď si humor chápal, sám rypes v diskuzi skoro nejvíc a teď tohle ?:D Asi mas pisek ve vagine...jinak upřímnou soustrast, a to myslím fakt upřímně.Měli jsme v covidove době 2 pohrby, takže vím o čem je řec ...
Anonym
Čau, tak jsem si našel čas. No popíchnutí dobrý, ale já to moc nepochopil. Někdy tady prostě nejsem a to auto mě zajímá. Nechápu tu onanii nad tím, že jsem měl ten deb jinou práci nebo zábavu.
On to nebylo popíchnutí, ale stupidní blbost. A na to je důkaz: klepal ses nato tak, že to udělal dvakrát a napoprvé jsem ti odpověděl.
Paradoxně se ztrapňuješ na autě, který me hodně zajímá a něco si namlouváš. Já tu v diskusích kdes nebyl ty naříkal, že jsem prokaučoval nákup Toyoty na podzim.
Chce to zúčastňovat se diskusí.
;-)
Niemand
Iudex komentuje auta co pozna, alebo sa mu pacia. Ty komentujes hlane tie ktore mas na hate liste. Si ako Tesla fan v diskusii pod naftovou audinou.
webpaja
"ako Tesla fan v diskusii pod naftovou audinou" :D :yes:
Anonym
Ne, já komentuju ty, který znám. A znám jich hodně.
A právě proto jsem v minulý diskusi napsal, že k tomu Yarisu GR jsem nic nenpsal i proto, že jsem nic k tomu nevěděl, protože ho NEZNÁM.
Takže šup, hlavu ze zadku a dohledej si to. :-!
Niemand
Máš prakticky vždy prvý koment pod Lexusom. A takto by sa dalo pokračovať. Si proste typicky hater mnohých aut. Pod článkami o pripravovaných novinkách vypotíš litánie a keď sa to auto začne predávať a je naozaj dobre, tak už ťa nezaujíma. Lebo by si si nemohol kopnúť.
webpaja
Jestli jsem si správně všiml, Fostek neřeší ani tak značky aut, jako bykupce. To je rozdíl ne? ;-)
Podle diskuzí zde by se dalo odtušit, že většina lidí tu jezdí v Lexu nebo má jakýkoliv jiný druh rejžokastrolu. Všichni vědí co je nejlepší, ale pak jdou a koupí si...třeba Polo :-)
Niemand
Ja jazdím rýžokastrol :-) Ale komentujem aj autá čo sa mi páčia aj keď sú mnohé mimo môj rozpočet. Ja pod článkom o Lexuse nevidím nikoho písať, že by si tu auto kúpil. Podobne ako takto nik nepísal o Stingeri. Ale pod každým podobným článkom sa v minúte zjaví Fostek, aby napísal svoj recitál o bykupcoch.
Avatar - iudex
iudex
Fostek rieši nielen bykupcov, ale všeobecne aj japonské a kórejské automobilky a voči Toyote je dosť vysadený. S obľubou vysmieva zverejnené plány Japoncov a najviac ho baví, keď sa nejaký plán nezrealizuje. No ale keď sa niečo zrealizuje a je to dobré (čo dobré, špičkové, wl sa vyjadril o Yarise GR ako o najlepšom aute na zimné cesty), tak sa potom tvári, že nič a nepovie ako chlap, OK, toto sa im podarilo, uznávam.
Inak s jeho veľkohubým a zľahka vulgárnym štýlom by človek čakal, že rovnako nonšalantne prejde aj mierne podpichnutie, ale on vyskočil ako precitlivelá tínedžerka pred krámami a rozčuľuje sa doteraz. :D :-[]
cudzinec111
Vacsina hatchov sluzi ako prilezitostne rodinne auta - ci na dovolenku, ci na lyze, ci dieta vzadu v autosedacke a skladaci kocik, ci pes, jednoducho je to velky fail, ked do i10 sa zmestia styria a u mazdy3 hatchbacku sa bavime, ze to vlastne netreba...

m6 je loď - 4,8 az 4,86 metra, to je blbe do mesta a parkovat, hlavne so sedanom, vie byt fakt problem.

Esteze m3 sedan je na tom priestorovo lepsie, vacsi kufor, lepsi vyhlad a zazracne viac miesta vzadu pri rovnakych parametroch...:D
parafin
Ja som ešte so 6-kou nemal nikdy problém zaparkovať. 4,8 je dnes bežná dĺžka áut. Hlavne keď všetci chcú prerastené SUV-čka.
cudzinec111
Akurat SUV nie su vobec dlhe - su prerastene do vysky, na dlzku aj Q5 konci niekde okolo 4,6 metra, cize taky dlhsi kompakt:D
M6 sa mi velmi paci, aj som zvazoval jazdenku, ale asi nie som taky dobry sofer, do 5 m parkovacieho miesta zostava 20 cm, aj ked clovek zaparkuje na 2-3x a natesno, boji sa, ci mu to niekto iny neobucha, m6 za mna jedine s vlastnou garazou...
Avatar - iudex
iudex
Ja to nejdem obhajovať, sám píšem, že priestor vnímam ako najväčšiu slabinu 3ky a kto to má ako jediné auto a nie je single, tak neposlúži.
Len som podotkol, že takéto použitie kompaktov pomaly aj u nás ustupuje. Možno bývam v bohatšom kúte Slovenska, ale skoro všetci moji kamaráti a rovesníci majú 2 autá, pričom to prvé je typicky kombi alebo aspoň lift (Octavia) a to druhé je menšie, hatch B alebo C triedy. Takže ak takýto kompakt neodvezie vzadu pohodlne ľudí, moc to nevadí, lebo na cestu do školy pár km to postačí a na dovolenku sa berie to väčšie. Druhá vec potom je, či na takéto účely nie je Ma3 zbytočne drahá, to je už na každého peňaženke.
Avatar - lamal
lamal
To plati aj pre ludi co maju odrastene deti, ci uz na vyske, alebo odstahovane... kvoli výrastkom, si uz rodicia nekupuju velke auta aby ich nosili v max pohodli 2x rocne niekam.... vynimky sa najdu prirodzene, ale nasi tiez vymenili G. Variant za nieco mensie...
cudzinec111
V DE sa viac predavala cx3 ako 3, nie je vsetko ciernobiele...

Ale u nas je 3 hatch ako druhe auto sakra drahe a ako prve sakra neprakticke...
starý_kluk
Mazda 3 je znatelně delší, než běžné hatchbacky. Je to díky programu SkyActiv, který vyžaduje velké oblouky sacích a výfukových potrubí k jednotlivým válcům napříč uloženého motoru. Motor je vysunut vůči zavěšení předních kol víc dopředu, než bývá běžné, aby se výfuky vešly. Vše odnáší dlouhý motorový prostor - je tu dlouhá kapota - a celé sezení je k tomu ještě posunuto dozadu. Pak nemůže být rozvor dobře využitý pro nohy pasažerů a nemá-li být omezen prostor pro řidiče, pak to zcela odnáší prostor vzadu. A to nejen ten podélný, protože jeho kompenzace se projeví zvětšením výšky sedáku vzadu. A to v zájmu aerodynamiky (šetření paliva) je už pod plynule splývající střechou vzadu. A na kufr zbývá i při delším vozu také málo místa.
PS: vzadu je ještě špatný výhled do stran - mrňavá okénka zadních dveří.

A tak je Mazda 3 delší a přitom neprostorná.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
mne dokonca pride ta nova 3ka este menej prakticka ako jej predchodca... takze v tomto fakt ziadna vyhra... navyse ta cena je fakt brutalna... aj ten C stlpik ci predny face tak to je otras.... osobne by som tu radsej kukatelnejsiu corollu... je podla mna celkovo aj lepsie ponata aj praktickejsia ako tato divna a drahsia mazda... a mne konkretne sa aj viac paci ako tato nova mazda ktora uz voci predchodcovi fakt vyzera divne a aj za mna az neadekvatne zdrazila vzhladom k tomu co ponuka .... ale samozrejme chapem ze fandovia mazdy si ju radi kupia... a to je plne ok ... :yes:
starý_kluk
Corola patří - podle mne - z pohledu prostornosti a celkové ergonomie sezení atd. k tomu nejlepšímu, co tu je. Ale sem bych zařadil i dnešní Fiat Tipo. Když se nasedá na autosalonu do všeho možného, v málo v čem se nic nenajde, ale když si necháte Tipo nakonec, překvapivě zjišťujete, že tu není co řešit.
Avatar - idam.i
idam.i
Vnútorny priestor M3 je ozaj malý.To Corolla je na tom o dosť lepšie.
Tipo som neskúšal,no pripadá mi nižší level ako spomínané auta.
starý_kluk
No, nižší úroveň - ano, je dělané v levnějším provedení alias Dacia. Ale vůči jiným hatchbackům má při spíše menším rozvoru (cca 2600 mm) moc dobré sezení a největší kufr (440 litrů).
Avatar - lamal
lamal
aká cena je brutalna ? priklad ... precitaj si diskusiu aby si videl, ze Golf, Leon, Focus su na cene M3 s 1.0 litrovym trojvalcom a nie so 150k R4 atmo motorom, ktory ma vybornu sporebu, charakter a solidnu dynamiku
ACE.
Jak si vede motor X v novém odladění, jestli je udávaný nárůst výkonu znatelný či alespoň měřitelný
Ginger Kyriakos
Magda je proste krásná. Koupí si ji ale jen srdcař, který je dostatečně bonitní a bude v ní jezdit sám, maximálně ve dvou. A to ještě musí být nevysokého vzrůstu, jinak se prostě za volant nevleze. Srovnávat ale Háčko s Mazdou, to už je bizár. Já vážně mám pocit, že se svět zbláznil a všichni velebí Hnůjdaj, dokonalý průměr pruměrnosti. Jasně, že podvozek Mazdy je tužší, ale Háčko není žádný podvozkový vzor, naopak je to právě ten průměr průměrnosti. Proto říkám, díky za každou fešandu Magdu na silnicích, protože mám pocit, že se stále najdou lidé, co mají vkus a nespokojí se s fádní průměrnou šedí a tím, co jim vnucuje okolí.
Avatar - Ham.
Ham.
A proč by redaktor nemohl srovnávat komfort podvozku s i30? Vždyť je to normální zástupce nižší střední jako Mazda 3. To má srovnávat s S-klasse? Že má i30 komfortnější podvozek není zdaleka jenom závěr zdejšího testu
https://www.auto-motor-und-sport.de/…i-mazda-3-g-2-0/
Nakonec ta i30 s víceprvkem vzadu by musela být hodně domršená aby nestíhala komfort auta s lešeňovkou na zadní nápravě, stačí když to bude jak píšeš průměr.
Ginger Kyriakos
Přesně o těchto Háčkařích mluvím. Vzor je dnes Háčko. Před deseti lety (a to byla stejně kvalitní jako dnes) se ji každý vysmíval, zato dnes je vzorem komfortu, ovladatelnosti, designu a motorizace.. Fakt ne, kluci. Háčko a Mazda jsou dvě odlišná auta, každé cílí na úplně jinou skupinu zákazníků. Háčko na ty, kteří chtějí das Auto, ale nemaj na něj, a Mazda na ty, co mají stále radost z jízdy a řízení a netouží se jen dostat z bodu A do bodu B. Maj podvozek Mazdy porovnat třeba s Alfou, Hondou či tím prkenným Seatem, který si "hraje" na AUTO EMOCION.
cudzinec111
Mas pravdu, m3 hatch by bolo lepsie porovnat s i20, to by priestorovo sedelo...

i30 je priemerna, ale velmi prijemnym a pohodlnych sposobom - komfortne a ticho odvezie, s vyhrievanou "zadnicou" a dobrou muzikou - ked si ludia musia vybrat, tak pri zhodnej cene je to o preferenciach, pri astronomickom rozdiele pojde vacsina do komfortu...
Avatar - lamal
lamal
Hamík si sem zase prisiel spievat tu svoju ANTI JPN pesnicku a hejty... ako aj v teste Camry, CRV a vsade inde kde testuju japonske auto.
M3 ma celkovo tuzsie naladenie, nie len zadnu napravu :D Keby chceli to auto postavit ako I30 tak ho naladia makksie a komfortnejsie, ale Mazda to urobila inac.
dyna15
Skor s i10, i20 ma podlzne tolko isto priestoru ako i30, aj ked sa to nezda. Sirka je samozrejme vacsia pri i30. i20 ma pozdlzne viac miesta ako m3, dokonca aj ten starsi model.
Ginger Kyriakos
Ano, o tom píšu. Háčko si koupí ten, kdo nemá na das Auto. A já pozorují, že Háčko se za poslední dva roky stalo modlou všech motoristickych redaktoru a co huř, i spousty komentujících. Asi je dostali jako sluzebaky, proto je tak velebí. Holt firmy uz nemaj na Octavky, tak nakupují Háčka. Nic to ale nemění na faktu, že jsou to průměrná auta sloužící k přepravě, k ničemu víc. Uvidíme, co nové Sandero. To je ještě levnější než Háčko a vlastně umí to samé. Čekám, že za dva roky tu bude velebeno Sandero Stepway 0.9 TCE jako rodinné auto. Firmy v krizi, tak aby nezačaly místo Háček kupovat svých obchoďákům Déčka, který si doposud kupovali jen ti, co doposud neměli ani na ty Háčka.
karelse
Je to dost zvláštní autíčko, zamilujete si ho. :*)
Meky
Treba uznat, ze M3 je nadherne auto.
Skutocne vynimocny dizajn doplna bohate bezpecnostne vybavenie.

zial, cele auto zabija nemoderna ponuka uzranych a technologicky zaostalych motorov a chybajuca antikorozna uprava karoserie.

A ako nemy vykricnik tiez neferovy importer, ktory nedokaze zarucit spravne vyriesenie pripadnych problemov.

Cena pritom nie je nijako zazracna.

Vysledok - auto pre esteta. Racionalne uvazujuci zakaznik siahne radsej po konkurencii.
Aka skoda. ;-\
ondrapl
Mám G150 sedan v manuálu a užrané rozhodně není. Teď přes zimu s častými krátkými popojížďkami mám 6,8 na sto, ale dálky jsou v pohodě kolem 6, aniž bych kvůli tomu musel brzdit provoz.
Meky
G7: 6,15l/100km

https://www.spritmonitor.de/…en/452-Golf.html?…

M3: 6,63l/100km

https://www.spritmonitor.de/…Mazda/250-3.html?…

Mas pravdu, rozdiel pol litra nie je nejaky vyrazny :yes:
parafin
Pol litra navyše je primeraná cena za správny počet valcov a dlhodobú spoľahlivosť.
S tou chýbajúcou protikoróznou úpravou si tiež poriadne mimo. Ceny sú viac-menej na úrovni konkurencie. Lacnejší sú akurát korejci a rumuni. Takže vlastne celý príspevok máš zle.
Avatar - iudex
iudex
Ondrapl píše o svojej 150k verzii a Ty dáš na porovnanie Golfa s litrom, resp. slabším 1,5TSI.
150k Golf má priemer 6,77 l, teda fakticky identický ako píše Ondra (6,8 l). https://www.spritmonitor.de/…en/452-Golf.html?…
Ladislav Husák
Normálně tady jen pročítám, ale tady si dovolím zareagovat.

Já vlastním Mazdu 3 rok výroby 2015, takže mám zkušenosti a bohudík jen pozitivní. Co se zastoupení Mazdy v ČR týče, nemůžu si stěžovat. Ceny za servis jsou pro mě překvapivě nízké a služby zase bohaté. Jasně, řeším zatím jen garančky (za těch 6 let jsem totiž s autem neměl jedinou závadu) a jednu rozbitou masku, kdy do mě zaparkoval nějaký šikula, ale pochybuji, že by to s opravami bylo jinak. Auto mi připraví vždy komplet vygruntované z venku i zevnitř, vždy mi vše vysvětlí, s jakýmkoliv požadavkem vyjdou vstříc.

Upřímně netuším, kde je pravda o antikorozní ochraně, ale za těch 6 let nemá auto nikde ani náznak koroze. Podvozek, prahy, blatníky, vše vypadá po očištění stejně, jako když jsem auto kupoval. Na rozdíl od předchozích aut (Octavia, Golf a 2x Civic). Octavia byla tragédie a servis byl její druhý domov. Golf se taky začal sypat poměrně brzy, Civicy držely, ale servis byl dražší a koroze se po letech ukázala.

Ale to je zase pohled jednotlivce.
Avatar - Anonym
Anonym
Tak pan Meky je odborník spíše na Toyotu. Jinde trošku tápe.
Speed
Mohu jen souhlasit. Máme doma jak Mazdu tak koncern. Zarytí zastánci lidového vozidla by se divili, jak může ne zrovna levné VW po 5 letech na 1.technické chytat pěknou lišku.
Avatar - miromen
miromen
Budu se opakovat, ale na "novou" M3 jsem se hodně těšil a o to je pro mě většim zklamanim, i když je to jen od stolu pač osobně jsem s ni do kontaktu ještě nepřišel. Interier včetně menši prostorove praktičnosti bych asi dal, ale prostě v nižši středni musim mit viceprvek, ktery mazda nenabizi ani u silnějši motorizace a ani ta by zřejmě nebyla dostatečnou tak abych dal M3 šanci. Kdyby to měl byt japonec tak zde jedině a bez vahani Civic.
Avatar - lamal
lamal
nevis ani megane, clio RS nemali nikdy multilink v zadu a na jazde im to nic neubralo... a to sa bavime o jazdnych vlastnostiach na spicke, ziaden priemer... ide o to ako sa ta vlecka chova, na tu v M3 si nikto nestazuje, takze so 150k motorom mi to ako vada na krase nepride... ani za tych 500tis

focusa s multilinkom mas za kolko ? 650tis... za 500 mas tiez vlečku
Avatar - miromen
miromen
Asi bych nedaval do jednoho pytle renaul a renault sport, technika je sice zaklad, ale uplně vše to neni a navic kultivovanost viceprvku bude prostě vyšši. Uplně stači korejci, kteři dokazali, že viceprvek neni vše.
Za kolik je teď fokal netušim, ale za 650 s viceprvkem to určo nebude a navic nějakou dobu, už by měl byt viceprvek u všech ST-Line.
A jinak ten viceprvek je prostě takova moje uchylka.
Avatar - lamal
lamal
Tak sa pozri, je to 650 za najlacnejsi 1.5EB... inak s tym co pises suhlasim, ale nic to nemeni na tom, ze ta vlecka v m3 je bezproblemova, keby mlati a uskakuje tak je to ine. Navyse v tej cene mas aj vo Focuse, Golfe, Leone vlecku...
Avatar - miromen
miromen
Ale jo to nepopiram a ideal by bylo osobni odzkoušeni, testy jsou pro mě pouze voditkem.
Každopadně koukam a 1.5EB je pouze s automatem. No a když vezmu nahradu tedy 1.0EB 114kw v manualu tak ten začina na 528 900kč a tak nějak tušim končil i ten 1.5EB v manualu.
Avatar - lamal
lamal
bejvávalo ..
Avatar - miromen
miromen
Co bejvavalo ? Tedy bavime se o CZ ceniku ? Protože ten z 26.1. 2021 uvadi cenu, kterou tu piši.
Avatar - lamal
lamal
dnes som pozrel standartny cennik ´´1.5 EcoBoost 150 k (110 kW) 8st. automatická - - 652 900´´ ... ano je tam automat, ale smolik, pod 652 900 kč v standartnom cenniku nedostanes vo focuse multilink v zadu
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Víš jistě, že ta čipnutá 1.0 nemá multilink?
Avatar - lamal
lamal
neviem o tom, ze by pre vykonnejsiu verziu 1.0 urobili zmenu, mas nejake info ?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Nemám.
Avatar - lamal
lamal
Divil by som sa tomu, i ked by to bolo velke plus bez debat. Uvidime, trebars sa to niekde docitame, ale pride mi to nepravdepodobne.
Avatar - miromen
miromen
No pravě je tam automat a o tom jsem psal. A nevim proč bych se měl divat na standard cenik. Snad od uvedeni je akčni cenik. A ano v zakladu je torzka, ale znova zopakuji, že třeba ST-Line ma již multilink i v zakladu což bylo jen prvnich par měsicu a pak o něj i ten ST-Line přišel tedy krom kombiku ktery ho ma od zakladu už od začatku.
Avatar - lamal
lamal
Preco standartny ? Lebo test vychadza zo standart cenniku, akciovy ma aj M3 za 535tis... a hlavne preto, ze akcny ma obmedzenu platnost, takze sa jeho cenove relacie nedaju brat vseobecne.

Ide mi viac-menej len o to, ze ´´ale prostě v nižši středni musim mit viceprvek´´ je problem, hlavne ked pocitas s cenovym obmedzenim prirodzene...
Avatar - miromen
miromen
Tak potom ten akčni ma pěkně dlouhou omezenou platnost. A z čeho vychazi test mi muže byt přeci uplně ukradene. Navic jsem focuse poptaval realně a to ne jednou.
A jinak pokud je tedy řeč o tom viceprvku tak ten už je jak jsem psal u St-Line vždy tedy jak HB tak kombik.
Ze začatku to bylo tak, že viceprvek měly 1.5EB bez ohledu na vybavovy stupeň a kombiky no teď je to jinak.
Avatar - lamal
lamal
ok
Avatar - Ozzman
Ozzman
Vy pořád zapomínáte na jeden skvělý trumf :) Za 537 900 máš kombíka s multilikem a 1.5Ecoblue ;)
Avatar - lamal
lamal
joo, len to by nesplnilo Miromenovych 80-120 za 4-5s :D ... ale spotreba supr :-)
Avatar - Ozzman
Ozzman
To mě nezajímá :D Zase můžu jezdit za dotovanou naftu a naštvat Hamunu :D
p.s. ten Ecoboost má 150 koní a né 170, nezapomeň, že ho máme taky doma :D Tyhle pohádky o nadvýkonu neberu vážně :D
Avatar - lamal
lamal
Na 1.5EB R4 jadzim, aj sa vozim ked dostava nakládku a myslim, ze tych 165k ma a okolo 160k mu aj nemerali na brzdach co si spominam... snad spravne. Pocitovo urcite, je to vo Focuse po FL, takze v Kuge nevis mozno ho to viac utlmi... take vacsie a tazsie auto je holt nenazrane na newtonmetre, ktore benzinova 1.5 ani s turbom nema, oproti dieselu, ktory ma 300nm z 1.5ky tiez... aj ked iba chvilu, v otackach to pak benal dozenie, ale to ho uz zmykas a ten pocit je trochu iny, poznas to ;-)
Avatar - Ozzman
Ozzman
No počkej, i ta Kuga, když jí drtíš, tak jede a nemá problém požírat nejedno kombi na akceleraci, ale pořád si nemyslím, že musí mít víc, než udává výrobce, ono jde i metodiku měření, já tak nějak nevěřím, že by nám výrobce dával zadarmo 10-30% výkonu navíc :D Klidně tě nechám svézt :) Mimochodem ta starší 1.6EB jela fakt skvěle (pro woodyho, než se zapekla :D ) a taky si nemyslím, že měla víc, přitom jsem na akceleraci přetáhl i 110kw TDI Oktávku, protože to mělo delší kvalty :)
Avatar - lamal
lamal
Mal by si vsak vediet, ze z podstaty preplnaneho motora a danovych restrikcii na vykon, je vysoko pravdepodobne, ze kazdy turbo motor ma pohodlne o nieco viac. Skor malo ktory preplnany motor nema viac, to je uplne bezne pravidlo.
A prax u atmosfery je uplne opacna, z principu a merani atmosferickych motorov.

Mne sa to potvrdilo pri pomerovani auto vedla auta s Focusom a mojou P11 GT, takze min 160k sedi aj v tomto pripade.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Teoreticky máš pravdu, ale mockrát jsem si poměril 100kw auto s těmi, o kterých se tvrdí, že mají 100kw a prostě ne, to opravdu papírové 100kw jede víc :D Navíc jak Ford, tak i koncern ty své motorizace za nemalý příplatek nabízí i v té silnější verzi... nevím, nechci se dohadovat, meřené to nemám, ale pak každý motor v reálu má "trochu víc" :D Ta Primera právě může "argumentovat" lepší aerodynamikou, váhou a absencí euronorem, proto se vyrovná silnějším, jak si psal v recenzi.
Avatar - lamal
lamal
Mozes si to jednoducho overit sledovanim merani turbomotorov a ked tak urobis, tak trebars pak napis kolko % ich malo viac ako udava seria.

Tu by som to asi doteoretizoval :-)

edit: jo a focus ma miesto lepsich emisii turbo a aerodynamika nebude o tolko horsia ako ked sa zrovnavas so starsim 730d
Niemand
Problém torzky je práve ten, že ak nechceš, aby to odskakovalo, tak proste potrebuješ tuhšie tlmiče. Takže pre športovo ladené autá je to fajn, tam nie je hlavné kritérium kvalita jazdy na ceste so zlým povrchom. Podobne je to aj s tou Mazdou. Jazdi slušne, ale sú tu komfortnejšie autá a každý by si mal zvážiť čo vlastne chce.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
od té doby vyvinula pitomou malou naftu, namísto aby si prohráli s 2,2kou. Sky X se nepovedl. Uvidíme co nová M6. A co bych nejvíc uvítal nahrazení g165 podladěnou 2,5kou.
cudzinec111
nova M6 bude mat pat metrov, zadny pohon a trojliter benzin resp. 3,3 diesel. Cena tak plus 200-300 000 Kč a mozno v EU ani nebude. Karoseria, ak nebude v EU, tak asi nebude ani kombik, tazko povedat.
parafin
Kombík asi nebudú iba kvôli EU vôbec robiť, ale sedan by mali do EU doniesť, keď sa chcú dalej hrať na poloprémiovú automobilku. Limuzína je základ portfólia prémiových automobiliek, aj keby nemala veľa predajov. Treba dúfať. Už sa neviem dočkať že vymením SkyG2.5 za SkyX3.0.
Avatar - iudex
iudex
No možno ladiť techniku z r. 2012 a ponúkať bezchybne fungujúce auto je lepšie, než urýchlene hádzať na trh nové modely a za pomoci prvých kupujúcich ako betatestérov vychytávať muchy (Golf, Octavia a i.). Ako vždy som bol zástancom nových modelov s tým, že novšie je lepšie, ale posledný rok-dva o tom začínam úspešne pochybovať. ;-\
Avatar - lamal
lamal
je to logicke, cas, testovanie, upravovanie stoji obrovske prostriedky, vzdy si to pripomeniem ked pisem nejaky dokument na poslednu chvilu, ze staci mat viac casu a je to o poznanie vychytanejsie aj v detajloch
starý_kluk
Mazda 3 je znatelně delší, než běžné hatchbacky. Je to díky programu SkyActiv, který vyžaduje velké oblouky sacích a výfukových potrubí k jednotlivým válcům napříč uloženého motoru. Motor je vysunut vůči zavěšení předních kol víc dopředu, než bývá běžné, aby se výfuky vešly. Vše odnáší dlouhý motorový prostor - je tu dlouhá kapota - a celé sezení je k tomu ještě posunuto dozadu. Pak nemůže být rozvor dobře využitý pro nohy pasažerů a nemá-li být omezen prostor pro řidiče, pak to zcela odnáší prostor vzadu. A to nejen ten podélný, protože jeho kompenzace se projeví zvětšením výšky sedáku vzadu. A to v zájmu aerodynamiky (šetření paliva) je už pod plynule splývající střechou vzadu. A na kufr zbývá i při delším vozu také málo místa.
PS: vzadu je ještě špatný výhled do stran - mrňavá okénka zadních dveří.

A tak je Mazda 3 delší a přitom neprostorná.

Vzpomeňme Lancii Deltu.
Podobně delší hatchback, jako Mazda 3. Ale svým prostorem převyšovala i některé vozy střední třídy. A přitom byla na variabilní plošině Fiatu Stilo s o 10 cm delším rozvorem.
Mimochodem: nádherná výtvarná stránka - ve stejném stylu zvenku u zevnitř - byla vzorem mnoha a mnoha vozů. Její vliv přetrvává dodnes - tvary téměř všech volantů jsou dodnes z Lancie Delty.
Avatar - lamal
lamal