Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G150 AT – Jinou cestou

Mazda ráda dělá věci po svém. A na téhle “trojce” je to hezky vidět.
Zpět na článek
10. 2. 2021 13:43
10. 2. 2021 13:47
10. 2. 2021 14:04
10. 2. 2021 14:06
10. 2. 2021 14:14
10. 2. 2021 14:17
10. 2. 2021 14:21
10. 2. 2021 14:23
10. 2. 2021 14:23
10. 2. 2021 14:28
10. 2. 2021 14:33
10. 2. 2021 14:39
10. 2. 2021 14:40
10. 2. 2021 15:09
10. 2. 2021 15:27
10. 2. 2021 15:55
10. 2. 2021 16:09
10. 2. 2021 16:20
10. 2. 2021 16:29
10. 2. 2021 16:38
10. 2. 2021 16:47
10. 2. 2021 16:57
10. 2. 2021 16:36
10. 2. 2021 16:51
10. 2. 2021 17:01
10. 2. 2021 17:08
10. 2. 2021 17:18
10. 2. 2021 17:27
10. 2. 2021 17:40
10. 2. 2021 17:43
10. 2. 2021 14:38
10. 2. 2021 14:40
10. 2. 2021 14:41
10. 2. 2021 14:42
10. 2. 2021 15:12
10. 2. 2021 15:27
10. 2. 2021 15:39
10. 2. 2021 17:58
10. 2. 2021 16:10
10. 2. 2021 15:41
10. 2. 2021 16:00
10. 2. 2021 16:42
10. 2. 2021 16:53
10. 2. 2021 15:00
10. 2. 2021 15:04
10. 2. 2021 15:14
10. 2. 2021 15:28
10. 2. 2021 15:20
12. 2. 2021 00:05
10. 2. 2021 14:38
10. 2. 2021 14:42
10. 2. 2021 15:45
10. 2. 2021 16:47
10. 2. 2021 17:04
10. 2. 2021 18:15
10. 2. 2021 15:40
10. 2. 2021 15:50
10. 2. 2021 17:09
13. 2. 2021 16:39
10. 2. 2021 15:30
10. 2. 2021 16:34
10. 2. 2021 18:04
10. 2. 2021 14:24
10. 2. 2021 14:39
10. 2. 2021 15:55
10. 2. 2021 15:19
10. 2. 2021 15:30
10. 2. 2021 16:04
10. 2. 2021 16:07
10. 2. 2021 16:13
10. 2. 2021 16:17
10. 2. 2021 16:22
10. 2. 2021 16:31
10. 2. 2021 16:41
10. 2. 2021 16:55
10. 2. 2021 16:36
10. 2. 2021 16:44
10. 2. 2021 16:50
10. 2. 2021 16:52
10. 2. 2021 21:07
10. 2. 2021 22:19
10. 2. 2021 22:21
10. 2. 2021 22:56
10. 2. 2021 23:00
10. 2. 2021 23:05
10. 2. 2021 23:12
10. 2. 2021 23:14
11. 2. 2021 07:09
3. 4. 2021 16:18
Avatar - Hammunasakra
10. 2. 2021 13:00
Nic proti ale..
..zdá se že tenhle (oceněníhodný JINÝ) styl Mazdy = že mu pomalu dochází dech

Jsou tu lepší auta = Civic i Corolla

Mazda za snahu a přístup :yes:
Ale jinak sorry jako = jsou tu lepší auta = když japonská tak jak Civic tak Corolla
Rozbalit vlákno
6
Avatar - WinDiesel
10. 2. 2021 13:42
Re: Nic proti ale..
Civic a Corolla? Ani náhodou.
Avatar - Ozzman
10. 2. 2021 14:02
Re: Nic proti ale..
Tak jak v čem. Interiér a odhlučnění má Mazda parádní, podvozek je fajn,ale auto mi přišlo takové "těžší" než Cčkový hatch na okresky, jezdil jsem se slabší verzí s manuálem.
10. 2. 2021 14:03
Re: Nic proti ale..
Celkem slušnej srovnávací test už celkem dávno udělali slovenští testeři, nemá cenu komentovat, každej si může vybrat.
10. 2. 2021 14:29
Re: Nic proti ale..
Corolla je v tejto generacii podarena, ale akutalny Civic nie je lepsie auto. Ma vyssi vykon, ale pohodlie vo vnutri auta nedosahuje uroven Mazdy. Su to auta stavane do urcitej cenovej kategorie, take s kompromismi. Ale novy Civic moze byt uz iny pribeh.
10. 2. 2021 15:21
Re: Nic proti ale..
civic je skaredsi a menej premiovy v interieri.

Ale s touto mazdou 3 hatch, ktora ma blizsie k 2+2 ako plnohodnotnemu autu, sa civid velmi porovnavat neda, pretoze je uplne inde priestorom a so 180 PS turbostvorvalcom aj vykonom.
11. 2. 2021 00:47
Re: Nic proti ale..
skaredsi nie nie. Sedan Civic sa mi skutocne paci. Hatch je nazivo krajsi ako na obrazku. Ale Mazda je krajsia obecne. Priestor v zadu mi tak rozdielny neprisiel ale tam kde mozno Honda boduje priestorom, Mazda pohodlim. A motoricky tam porovnat neviem ja mam predosly dvojliter 121kw a tam to je porovnatelne za mna tiez. Nesktocne sa tesim na novu generaciu Civicu. Mas Civica?
Avatar - Roman Horký
10. 2. 2021 13:06
Tady je auto s atmosférickým ICE
a stejně začnou místní páni plivat. V interiéru je tablet a "vlna" - fuj. Je to Japonec - 2x fuj. Tak úderka nástup, ready - steady - go! A taky nezapomeňte na mínusy, těch není nikdy dost.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - twistedTSD
10. 2. 2021 13:21
Re: Tady je auto s atmosférickým ICE
Zatím tu pliveš akorát tak ty.
Avatar - Roman Horký
10. 2. 2021 13:43
Re: Tady je auto s atmosférickým ICE
Což je divné, asi ještě nedorazili :-)
Avatar - WinDiesel
10. 2. 2021 13:42
Re: Tady je auto s atmosférickým ICE
Chtělo by to zklidnit hormon.
Avatar - WinDiesel
10. 2. 2021 13:45
Re: Tady je auto s atmosférickým ICE
Nakoupil jsem do firmy 3 Mazdy a cítíme se v těch autech jako v evropských, až na to že se líp řídí.
Neznám Trojku ale jediné co je v autě japonské je jakási nápověda při spouštění Android auto, nevím co to je protože to na mne mluví Japonsky. :D :D :D

Nemusíš Mazdu obhajovat, obhájí se sama.
Avatar - Roman Horký
10. 2. 2021 13:47
Re: Tady je auto s atmosférickým ICE
Tomu věřím, ale uvidíme až dorazí známé tváře :-)
10. 2. 2021 14:15
Re: Tady je auto s atmosférickým ICE
Zatím nic Romí. Poprskal sis triko a je konec. :-!
Mazda 3 je OK.
Pčkný den. :yes:
Avatar - Roman Horký
10. 2. 2021 15:20
Re: Tady je auto s atmosférickým ICE
Nakonec jste se dostavili. Docházka musí být v pořádku.
Avatar - iudex
10. 2. 2021 13:43
Doba testovania?
To teda redaktorovi trvalo napísanie testu. Podľa fotiek (zelené stromy, redaktor v kraťasoch) sa auto testovalo niekedy v lete, resp. na jeseň. Zverejniť testu až vo februári (po polroku?), to ste si teda dali na čas.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - WinDiesel
10. 2. 2021 13:46
Re: Doba testovania?
Když oni zmrzli na homooffice .................. :D pardon homeoffice :-!
Avatar - JirkaVejrazka
10. 2. 2021 14:06
Re: Doba testovania?
V clanku pisou o zimnich pneu. Mozna jsou fotky z jine doby / jineho zdroje?

(je uzasne, ze clovek napise prispevek, ktery proste bez jakekoli chyby zmizi nekde v cerne dire).
Avatar - iudex
10. 2. 2021 14:19
Re: Doba testovania?
To by bolo rovnako zlé riešenie, ukazovať iné auto než to, ktoré testovali. Máš pravdu s gumami, auto na fotkách má Bridgestony T005, čo sú letné gumy, v texte píšu o zimných gumách. To by znamenalo, že fotky sú z iného auta, než čo testovali.
Avatar - Blue Sun
10. 2. 2021 20:14
Re: Doba testovania?
Což je tu už taky běžný stav...
Avatar - twistedTSD
10. 2. 2021 13:47
Mazda
Ale jo, v této konfiguraci s manuálem asi smysluplnější než základní verze. Za 600 full package, pro někoho dobré. Civic je univerzálnější volba, ale zdražil a lepší motor znamená přes 700 tisíc. Taková je novodobá praxe, že výprodejové modely jsou dražší než v době, kdy přišly na trh.
Rozbalit vlákno
57
Avatar - iudex
10. 2. 2021 14:04
Re: Mazda
Presne tak, tento motor a manuál je optimum. 90 kW je predsalen málo, to sa človek musí báť litrových Octavií a naopak SkyX sa zrovna nevydaril, komplikovaná technika, ktorá neprináša želanú úspornosť. 150 atmokoní je akurát na kompakt, k tomu manuál, aby tie kone netlmil automat (príjemný a hladký, ale nie extra rýchly). A radšej karoséria sedan než hatch.
Cenovo trojka nie ja tak atraktívna ako o triedu väčšia 6ka, ale stále sa dá a hlavne v sérii je výbava, za ktorú sa u na pohľad lacnejšej konkurencie dosť pripláca. Napr. sedan 150k na 18" diskoch, s GPS, autoklímou, full LED, prémiovým audiom, HUD, ACC, proste komplet výbava za 24t eur: https://www.mazdaihned.sk/…a/3/ki0wewxgfof/
Taký Golf so 150k dovybavený na túto úroveň bude atakovať 30t eur.
Avatar - Ozzman
10. 2. 2021 14:06
Re: Mazda
90kw by bylo naprosto akorát, kdyby taková trojka stála 450 tisíc. Jezdil jsem s tím, líbilo se mi to, fakt příjemné auto, sice (musím to říct sorry) mi Fokus přišel agilnější a lehčí, ale trojka byla taktéž dobrá, jenže cena za ten základ (byla to revolution) asi 700 ??
Avatar - iudex
10. 2. 2021 14:14
Re: Mazda
Za 450 nie, ale trojku so základným motorom dostaneš za cca. 515t Kč: https://www.mazdaihned.sk/…a/3/khr9bcaz4a4/
Za 700t máš motor SkyX s automatom a top výbavou: https://www.mazdaihned.sk/…a/3/kig1m8ra4v4/
Avatar - Ozzman
10. 2. 2021 14:17
Re: Mazda
U nás začíná na 555 tisících v základu, to co dáváš jsou skladovky. Bohužel neznám výbavu. Vím, že auta zdražila, ale zase těch 90kw není tak oslnivých, abych za to dával přes 500. Nicméně je to fajn auto.
Avatar - iudex
10. 2. 2021 14:21
Re: Mazda
Preto vyššie píšem, že ako optimum vidím 150k, v plnej výbave za 623t (a ako bonus krajší sedan).
Avatar - Ozzman
10. 2. 2021 14:23
Re: Mazda
Poměr cena výkon určitě, jako hatchback pro někoho, kdo nejezdí vyloženě pořád dálky, je těch 90kw naprosto v pohodě :) Jo, sedan se mi taky líbí.
Avatar - lamal
10. 2. 2021 14:23
Re: Mazda
golf s 1.0 trojvalcom a 81kw zacina na 548tis tak nevis... leon na 494 tis ... asi radsej 2.0 4vál s manualom ... g122 ma aj s atosferou vyssi krutiak nez 1.0tsi 200 vs 213nm
Avatar - Ozzman
10. 2. 2021 14:28
Re: Mazda
Víš jak je to s tím TSI ne? :D Ale jo, auta zdražila... já vycházel z té tehdejší předváděčky a taky pár kamarádů Mazdu 3 kupovalo, tu předchozí a vím, že sehnat tenkrát novou s 88kw (tehdy) dvoulitrem je stálo jako slušně vybavený tehdy R4 turbomotor s 140-150ti koníky :)
Avatar - lamal
10. 2. 2021 14:33
Re: Mazda
jó vím, ale Mr. Vacu sa zamiloval aj do G150 v jeho teste... teraz by sa musel dohodnut sam so sebou, ci 1.2TSi na dialnici v rovnakom aute tj golf7 skutocne bude tlacit mazdu3 ked jej podradis na 4500ot +.... skor nie :-!
Avatar - Ozzman
10. 2. 2021 14:39
Re: Mazda
Tak záleží, kdo dá víc chlebíčků, jestli koncern, nebo Japonec :D
Avatar - lamal
10. 2. 2021 14:40
Re: Mazda
:D

inak... skoda, ze pri 140kmh uz isiel do zakruty, to uberie na zrychleni
https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - miromen
10. 2. 2021 15:09
Re: Mazda
No dynamicky to neni špatne, ale ani ne dobre, do žakovske za -3.
Avatar - lamal
10. 2. 2021 15:27
Re: Mazda
80-120 so spatnym radenim za 6,1 je na urovni 150k maleho turba, 0-100 detto... co by si chcel od 150k motora ?
Avatar - miromen
10. 2. 2021 15:55
Re: Mazda
No ne že by mě vubec nezajimalo katalokove kilo, ale spiš i to jak to taha nad tim kilem. No a třeba z 80-120 mam možna tak chlup nad 4s tedy na 3st.
Avatar - lamal
10. 2. 2021 16:09
Re: Mazda
vo videu vyssie je to namerane, mazda uvadza 9,1... takze mas EU6 full motor so 150k v serii a robis 4s z 80-120 na 3ke jo ?
Avatar - miromen
10. 2. 2021 16:20
Re: Mazda
Jo je to takovy vystřih z videa a určo je to pod 5s.
Ale třeba jak už jsem tu psal, tak třival 1.5EB tak dynamicky ani pružny rozhodně nebyl. Byť to byl kombik a měl najeto jen par desitek km tak si nemyslim, že by se to nějak vyrazněji u něj změnilo.
Avatar - lamal
10. 2. 2021 16:29
Re: Mazda
´´ z 80-120 mam možna tak chlup nad 4s tedy na 3st.´´ na akom aute ? stale neviem o com pises a hlavne ci to je seria... tento udaj skor patri 2.0T alebo GR yaris
Avatar - miromen
10. 2. 2021 16:38
Re: Mazda
Bavim se o mojem a seriovem autě bez žadnych uprav.
https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - lamal
10. 2. 2021 16:47
Re: Mazda
mne to vyslo 4,8s a to si nezacinal na 80 ale vyssie, takze povedzme si ze je to vyraznejsie nad 5s a s motorom, ktory uz neplni aktualne emisne normy... nezrovnatelne s M3 v teste
Avatar - miromen
10. 2. 2021 16:57
Re: Mazda
Ten vystřih je nad 80 proto, že to vic odpovida realne 80 a proto je to protažene, ale vic i za těch 120, kledně jsem to mohl nechat i za 130.
Avatar - Emel
10. 2. 2021 16:36
Re: Mazda
Jako sorry... je to "naměřené" mobilem podle tachometru, ne? Takže řešit nějaké desetiny vteřiny...
Avatar - lamal
10. 2. 2021 16:51
Re: Mazda
Emel jo, ale sa mu snazim vysvetlit, ze aj nad 100kmh to ide ako 150k motor v aute typu M3.. netreba cakat zazraky, svoj vykon si zrychlenim rozhodne obhaji a myslim, ze je nadpriemerny... ked vies radit samozrejme
Avatar - miromen
10. 2. 2021 17:01
Re: Mazda
Hele škoda, že to neprotahl k 200. Jinač realně 160 mam pod 20s.
Mě spiš jde o to, že u dalšiho auta bych si nechtěl dynamikou pohoršit na druhou stranu nemam na tu dynamiku nějake vyšši naroky.
Prostě u te mazdy se tak nějak škrabu za uchem, ale špatne to rozhodně neni.
Avatar - lamal
10. 2. 2021 17:08
Re: Mazda
chapem, 1.5EB ma viac ako 150k v serii, ako je to tak u turba bezne... ten krutiak tiez pomoze medzi 2000-4000, ked nechces tocit tak je realne citelne dynamickejsi, ale to by sa zrovnavali hrusky a jablka... na debaty turbo vs non turbo nemam chut :D
Avatar - miromen
10. 2. 2021 17:18
Re: Mazda
Hele tak dynamika neni vše a vim, že tobě to neni třeba psat. A samozřejmě ne všichni maji na tu dynamiku stejne naroky.
Ja třeba u motoru vubec neřešim spotřeby nebo jen okrajově a někdo si kvuli nim děla tabulky a je nadšeny, když spotřeba začina ja nevim třeba 4.
Avatar - lamal
10. 2. 2021 17:27
Re: Mazda
Mne najviac zalezi na charaktere a reakciach, vykon ako taky, alebo miera zrychlenia ma az tak nezaujima u kazdeho auta... napr 1.6tdi s 5kvaltom vyslovene neznasam aj ked to zerie malo, ide dostatocne a vydrzi... pocitovo je to tragedia, furt to cuka, klepe a vadne... to radsej nejaku tocivejsiu atmosferu, ktora bezi jemne, otackami posiluje a na plyn reaguje rychlo a presne... nevadi mi, ze robi 0-100 za 12s ten pocit a spolupraca s nim su pre mna ovela dolezitejsie.

Spotreba ? No som efektivny clovek, takze rad ocenim dobry pomer vykon/spotreba, nemam rad uzrane motory. Na 1.6hdi som ocenil, ze dokazala stabilne jazdit za 4.2l v kombinacii a to s 5kvaltom a ziadne podtacanie ani prasaciny. Ked uz je to diesel, nech to nezere.
Avatar - miromen
10. 2. 2021 17:40
Re: Mazda
Jo to je přesně ono. Ja bych třeba určitě uvital G165 z předchozi M3 a když bude možnost si ji někdy vyzkoušet což se mi doposud bohužel nepodařilo tak rozhodně neodmitnu narozdil od jinych ruznych modelu, ktere jsem měl možnost si projet, ale prostě mě k tomu nic nepřinutilo. A ony jsou i značne rozdily mezi těmi turby.
Avatar - iudex
10. 2. 2021 14:38
Re: Mazda
Práveže doba sa mení a ceny hlavne EU áut prudko rastú, takže v minulosti relatívne vyššie ceny Mazdy sú dnes fakticky dosť výhodné v porovnaní s konkurenciou. končí
Avatar - Ozzman
10. 2. 2021 14:40
Re: Mazda
Mazdy končí? Ale jinak máš pravdu.
Avatar - miromen
10. 2. 2021 15:12
Re: Mazda
Jo ceny sice rostou, ale určitě mi nepřijde, že by to bylo nějak drasticke.
Něco dělaji i vyšši požadavky na standardy modelu, ktere musi automobilky splňovat co do vybav a bezpečnosti a někdy je to zřejmě i vlastni inciativa automobilek cpat do ruznych vybav či provedeni vic než by bylo třeba.
A s tim mizi individualizace, ktera byla ještě před par lety daleko větši.
Avatar - twistedTSD
10. 2. 2021 15:27
Re: Mazda
Ta iniciativa automobilek je právě o tom, že potřebují obhájit zdražení, tak napěchují výbavu a cokoli lepšího než malé turbo svážou s automatem a nejvyšší výbavou. Každopádně všichni Japonci dost zdražili.
10. 2. 2021 15:39
Re: Mazda
Nevím o tom, že by Mitsubishi zdražilo. Naopak prťáka SpaceStar po faceliftu mají v základu za 240 tisíc.
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2021 17:58
Re: Mazda
rovnako outlander ma vyborne ceny... nikdy u nas nemal lepsie ako prave dnes ... samozrejme treba aj vymaknut dobru skladovku ale principialne je fakt v dobrych cenach.....

space star mi ale dava zmysel len s 1,2 a kludne aj s cvt... ale aj v tejto kombinacii je fakt lacny... ved kto ti dnes ponukne automat za 12 tacov do mesta... a podla mna aj preto ma space star taky uspech v nemecku povedzme .... jednoduche sikovne blbuzvzdorne auto s automatom do mesta a ... a pritom za babku... :yes:
Avatar - miromen
10. 2. 2021 16:10
Re: Mazda
Ano něco v tomhle stylu mi bylo řečeno jak u hondy tak u forda. Prostě aby se jim vyplatilo nějake motorizace prodavat byly donuceni navyšit u nich vybavy.
Avatar - iudex
10. 2. 2021 15:41
Re: Mazda
Tak si pozri aktuálny cenník Focusu a porovnaj ho s cenníkom z doby, keď si kupoval Tvoj. Fakt tam nevidíš podstatné zdraženie?
Avatar - miromen
10. 2. 2021 16:00
Re: Mazda
Pravě, že ani ne. Ale teď se to těžko porovnava bo by musel byt 1.5EB v manualu a to už neni. Každopadně ještě když byl a vim co se dalo ukecat tak cena nepatrně vyšši, ale s vyšši vybavou. Stejně jak jsem ti psal o tom GTI u ktereho, když navypišeš prupisku v konfiguratoru a budeš se držet dost při zemi, on už ten zaklad neni uplnej zaklad tak si realně na nějakych 800tkč.
Ale asi ano a někde jsou ty narusty vyšši, ale až tak vysledovany ten trh nemam. Každopadně mi nepřijde, že by šlo o nějake drama jak pišeš.
Avatar - iudex
10. 2. 2021 16:42
Re: Mazda
Porovnával som na novom GTI vs moje staré. Rozdiel cca. 4000 eur cenník, a to nehovorím o tom, že priestor na zľavy sa predajcom zúžil, teda reálne ešte viac.
Keď pozerám cenník toho Focusu, tak áno, priamo sa to porovnať nedá, lebo 1,5EB 150k nahradil 1,0EB 156k, ale aj ten je drahší o 1800 eur (a to vôbec nezmieňujem, že liter proste nie je náhradou za 1,5 liter).
Avatar - miromen
10. 2. 2021 16:53
Re: Mazda
Ja netušim za kolik se dal pořidit předchozi GTI P tzn cca 2r zpět jen ti piši za kolik se da realně v tuto dobu pořidit součastne GTI.
10. 2. 2021 15:00
Re: Mazda
Golf VIII nemá smysl za aktuálních podmínek pořizovat formou nákupu, ale formou OL. levnější než Scala a na úrovni Fabií.
Už ho plánuju jako náhradu pro kolegyni místo C3.
Avatar - lamal
10. 2. 2021 15:04
Re: Mazda
S akým motorom ho berieš ?
10. 2. 2021 15:14
Re: Mazda
Litr s DSG. Mělo by to být kolem 5k/měs bez daně.
Avatar - lamal
10. 2. 2021 15:28
Re: Mazda
to je zaujimava cena ... na operak je suche DSG v pohode :-!
Avatar - twistedTSD
10. 2. 2021 15:20
Re: Mazda
Tak jasně, ale na trhu jsou i jiná auta než Golf.
12. 2. 2021 00:05
Re: Re: Mazda
Golf začíná na 508 tisících Kč (pro přesnost).
10. 2. 2021 14:38
Re: Mazda
Koukám na nový ceník s akčními cenami:
G122: 535 900
G150: 596 900
X186: 588 900

Skyaktiv X je od letoška upravený. Nově 186 koní a MTM zvýšen na 240/4000. Takže už by teď mohl jet solidně.
Avatar - lamal
10. 2. 2021 14:42
Re: Mazda
SkyX to bohuzial potrebuje prubnut v reale, ze to fakt bude jazdit na tych 186k... drzim mu palce
Avatar - iudex
10. 2. 2021 15:45
Re: Mazda
Jj, tie akciové ceny sú vcelku zaujímavé. Z môjho pohľadu nemá vôbec zmysel uvažovať o základe (90 kW v základnej výbave za 20t), stačí priplatiť 2000 eur a človek dostane 110 kW s vyššou výbavou Plus, alebo priplatiť 2600 a dostať rovno 136 kW SkyX.
Ono nižšie ako optimum odporúčam 150k, keď SkyX nemá moc dobré ohlasy, ale zase v kontexte toho, že SkyX je za príplatok symbolických 600 eur, tak by stál za zváženie. Možno nejde adekvátne svojmu výkonu, ale za tie prachy by to stálo za vyskúšanie.
10. 2. 2021 16:47
Re: Mazda
U nás modernizovaný SkyX vychází levnějí než G150, takže za mě dává největší smysl. Zatím ještě nikde není k vyzkoušení, ani jsem nenašel na netu žádný test, tak se uvidí jak pojede po modernizaci. Hodnoty má stejný jako starý SkyX, tzn. 0-100 za 8,2 a max. 216. Ale hlavně ve zrychlení se tomu údaji trojka ani nepříblížila.
Avatar - iudex
10. 2. 2021 17:04
Re: Mazda
jj, je zaujímavé, že nárast o 4 kW a 17 Nm sa neprejavil v dynamike. Ale ono by úplne postačilo, ak by tie papierové parametre tentokrát dosiahol. :D
10. 2. 2021 18:15
Re: Re: Mazda
Ano souhlasím s tebou. Ty auta jsem měl po sobě půjčené asi 3dny. Focus jezdí lépe. Ale trojka byla taky super
10. 2. 2021 15:40
Re: Mazda
Ked je pre teba 24t EUR v pohode, tak si ju kup:D Pre mna a mnohych inych je to strasne vela a tak su predaje kde su. To je zhruba cena za prvu trojku bez vyhrad vo verzii sedan. Kludne mohli vyhodit HUD a podobne srandy, ale nie, snazia sa umelo co najviac navysit cenu, napr. HUD v zaklade a podobne zbytocnosti, len aby mohli pytat co najviac - tak predaje v EU hovoria za vsetko...
Avatar - iudex
10. 2. 2021 15:50
Re: Mazda
Ono ten motor je za 21990 eur (tých 24t je plne vybavená verzia, v podstate maximum s daným motorom). Málo to nie je, ale časy, keď si kúpil kompakt so slušným motorom za 16t sú žiaľ dávno preč. Pozri si ceny Golfa, Focusu a inej konkurencie, proste pod 20t to je celkom bieda, výkonová aj výbavová (mimo Kórejcov). Dnes lepšie vybavený Golf so 150k motorom kľudne atakuje 30t eur. Rovnako výkonná a vybavená 3ka je o tisíce eur lacnejšia.
10. 2. 2021 17:09
Re: Mazda
Pozri, tie casy za 16t su prec, jasne, ale ludia su ti istí...

Bud si mierne polepsili, a daju 18t, alebo zostali na tych 16t, alebo pocitia krizu, si pohorsili, a kupia B+ za 14t, alebo nekupia nic resp. jazdenku opat v tej cene, penazenka nepusti a pozicat sa da, ale treba, na rozdiel od bank/stavov, splacat...

Budu sa predavat i20, kona, Puma, ceed a pod. a kompakty s cenou 20+ budu klesat a klesat a klesat, nielen mazda, ale mazda asi najviac, lebo nema fleet.
13. 2. 2021 16:39
Re: Mazda
ja som zobral Civic sedan 1.5T 2020, jazdil som aj s novou M3 sedan Sky X. Civic ma podla mna zivsi motor, lepsi podvozok, lepsiu agilitu, vo vnutri lepsi priestor, lepsi vyhlad/posed za volantom, priestrannejsi kufor a plusom (ale nie rozhodujucim) bola v tom case aj nizsia cena (4000 Eur). Celkovo Civic posobil na ceste agilnejsie a sportovejsie. M3 mi prisla dost odtazita zamerana na komfort, vo vnutri premiovejsia, ale stiesnenejsia. Okrem toho, je to sice detail, ale civic sedan nema start-stop :). Civic ma sice menej premiovy interier a troska horsiu ergonomiu ovladania, nema HUD, ale to u mna zdaleka neprevazilo nedostatky M3 (podvozok, motor, jazdne vlastnosti).
Avatar - Verny_2013
10. 2. 2021 13:50
vnitřním prostorem
a velikostí to je spíš malé než kompaktní auto. Mě ale na nové M3 ale taky CX30 vadily ty podměrečné sedačky s krátkými sedáky. Rázem bylo jasno, tudy cesta nevede. Jinak ale příjemné povedené auto ale asi ne pro každého.
Rozbalit vlákno
26
Avatar - iudex
10. 2. 2021 14:09
Re: vnitřním prostorem
Súhlas, malý vnútorný priestor je moja najväčšia výhrada voči 3ke, ako rodinné auto rozhodne neposlúži, to treba ísť do väčšej 6ky.
Na druhej strane veľká väčšina hatchbackov dnes ani neslúžia ako rodinné, ale ako autá pre singles, resp. druhé autá v rodine, kde sa vzadu odvezie niekto tak dvakrát do roka. Z tohto pohľadu menej miesta by nemuselo vadiť. Krátke sedačky som si nevšimol (je pravda, že som skúšal len staticky).
10. 2. 2021 14:19
Re: vnitřním prostorem
Včera tady bylo několik diskusí, kterých jsi se nezůčastnil!
Jak je to možné!!!
To tys tu hystericky začal o docházce, miláčku!!
Takže už sypej omluvenky.
Kdes byl xichte?!?! Tohle není holubník!
:-! :-! :-!
FOSTEK RULEZ
Neodpovídej, nebudu to číst. ;-) odcházím a dneska už tady nebudu.
Čauky mňauky! :yes:
Avatar - iudex
10. 2. 2021 14:22
Re: vnitřním prostorem
Teba to minulé podpichnutie hodne žerie, čo? Guru by to mal zvládať s väčším nadhľadom. ;-)
Avatar - Ozzman
10. 2. 2021 14:33
Re: vnitřním prostorem
YarisGR ? :D Jo, ten přešel jako by nebyl :-[] Taky jsem si do něj rýpl :D

p.s. já mám docházku plnou, až se mě zeptá :D
10. 2. 2021 17:25
Re: vnitřním prostorem
Já, na rozdíl od tebe účast druhých pod konkrétními články neřeším. Nějak tak bych si připadal jako blbej pitchus. Tohle byl sarkasmus na ludexe - to co jsem mu napsal.
Tak jsem rád, že sis taky udělal dobře.
Několika debat na téma tohohle auta jsem se zúčastnil.
Hm...když byl tento článek, byl jsem v cizině a vůbec na to neměl náladu. Děda mi umřel, pohřeb s covidem a další starosti. Na ACZ pár dni ani pomyšlení. Ani jsem nevěděl, že článek byl.
Takže až zase budeš chtít bejt za blbečka...rejpni si do něčeho úplně normálního. Jakože se člověk nezúčastní nějaký diskuse. To je pozdvižení.
Denskas ze sebe udělal blbce, je mi líto.
Panebože...když ti to dělá dobře, tak se z toho podělej vole.
Co bylo včera diskusí, ve kterejch já byl a vy ne? A co se k u rwa jako děje?
Dneska jsem byl na úřadě a na pojišťovně a taky pro novej ovladač na vrata...nechceš si do toho zarejpat! To jsou výživný témata, nebo ne, ty pako urytý?
Když už chceš bejt mermo-mocí za další hovado, co mi kontroluje docházku, posluž si. Dneska článek o začátku škodovky v Indii. Jediný příspěvek od Hamuny...tak rychle rychle ty vy s írači, do všech ostatních si rejpni. To bude zábava!
Avatar - Ozzman
10. 2. 2021 18:17
Re: vnitřním prostorem
Tedy Fosteku, do teď si humor chápal, sám rypes v diskuzi skoro nejvíc a teď tohle ?:D Asi mas pisek ve vagine...jinak upřímnou soustrast, a to myslím fakt upřímně.Měli jsme v covidove době 2 pohrby, takže vím o čem je řec ...
10. 2. 2021 17:17
Re: vnitřním prostorem
Čau, tak jsem si našel čas. No popíchnutí dobrý, ale já to moc nepochopil. Někdy tady prostě nejsem a to auto mě zajímá. Nechápu tu onanii nad tím, že jsem měl ten deb jinou práci nebo zábavu.
On to nebylo popíchnutí, ale stupidní blbost. A na to je důkaz: klepal ses nato tak, že to udělal dvakrát a napoprvé jsem ti odpověděl.
Paradoxně se ztrapňuješ na autě, který me hodně zajímá a něco si namlouváš. Já tu v diskusích kdes nebyl ty naříkal, že jsem prokaučoval nákup Toyoty na podzim.
Chce to zúčastňovat se diskusí.
;-)
10. 2. 2021 15:09
Re: vnitřním prostorem
Iudex komentuje auta co pozna, alebo sa mu pacia. Ty komentujes hlane tie ktore mas na hate liste. Si ako Tesla fan v diskusii pod naftovou audinou.
10. 2. 2021 15:26
Re: vnitřním prostorem
"ako Tesla fan v diskusii pod naftovou audinou" :D :yes:
10. 2. 2021 18:36
Re: vnitřním prostorem
Ne, já komentuju ty, který znám. A znám jich hodně.
A právě proto jsem v minulý diskusi napsal, že k tomu Yarisu GR jsem nic nenpsal i proto, že jsem nic k tomu nevěděl, protože ho NEZNÁM.
Takže šup, hlavu ze zadku a dohledej si to. :-!
11. 2. 2021 06:39
Re: vnitřním prostorem
Máš prakticky vždy prvý koment pod Lexusom. A takto by sa dalo pokračovať. Si proste typicky hater mnohých aut. Pod článkami o pripravovaných novinkách vypotíš litánie a keď sa to auto začne predávať a je naozaj dobre, tak už ťa nezaujíma. Lebo by si si nemohol kopnúť.
11. 2. 2021 07:34
Re: vnitřním prostorem
Jestli jsem si správně všiml, Fostek neřeší ani tak značky aut, jako bykupce. To je rozdíl ne? ;-)
Podle diskuzí zde by se dalo odtušit, že většina lidí tu jezdí v Lexu nebo má jakýkoliv jiný druh rejžokastrolu. Všichni vědí co je nejlepší, ale pak jdou a koupí si...třeba Polo :-)
11. 2. 2021 08:25
Re: vnitřním prostorem
Ja jazdím rýžokastrol :-) Ale komentujem aj autá čo sa mi páčia aj keď sú mnohé mimo môj rozpočet. Ja pod článkom o Lexuse nevidím nikoho písať, že by si tu auto kúpil. Podobne ako takto nik nepísal o Stingeri. Ale pod každým podobným článkom sa v minúte zjaví Fostek, aby napísal svoj recitál o bykupcoch.
Avatar - iudex
11. 2. 2021 14:28
Re: vnitřním prostorem
Fostek rieši nielen bykupcov, ale všeobecne aj japonské a kórejské automobilky a voči Toyote je dosť vysadený. S obľubou vysmieva zverejnené plány Japoncov a najviac ho baví, keď sa nejaký plán nezrealizuje. No ale keď sa niečo zrealizuje a je to dobré (čo dobré, špičkové, wl sa vyjadril o Yarise GR ako o najlepšom aute na zimné cesty), tak sa potom tvári, že nič a nepovie ako chlap, OK, toto sa im podarilo, uznávam.
Inak s jeho veľkohubým a zľahka vulgárnym štýlom by človek čakal, že rovnako nonšalantne prejde aj mierne podpichnutie, ale on vyskočil ako precitlivelá tínedžerka pred krámami a rozčuľuje sa doteraz. :D :-[]
10. 2. 2021 15:51
Re: vnitřním prostorem
Vacsina hatchov sluzi ako prilezitostne rodinne auta - ci na dovolenku, ci na lyze, ci dieta vzadu v autosedacke a skladaci kocik, ci pes, jednoducho je to velky fail, ked do i10 sa zmestia styria a u mazdy3 hatchbacku sa bavime, ze to vlastne netreba...

m6 je loď - 4,8 az 4,86 metra, to je blbe do mesta a parkovat, hlavne so sedanom, vie byt fakt problem.

Esteze m3 sedan je na tom priestorovo lepsie, vacsi kufor, lepsi vyhlad a zazracne viac miesta vzadu pri rovnakych parametroch...:D
10. 2. 2021 16:23
Re: vnitřním prostorem
Ja som ešte so 6-kou nemal nikdy problém zaparkovať. 4,8 je dnes bežná dĺžka áut. Hlavne keď všetci chcú prerastené SUV-čka.
10. 2. 2021 17:22
Re: vnitřním prostorem
Akurat SUV nie su vobec dlhe - su prerastene do vysky, na dlzku aj Q5 konci niekde okolo 4,6 metra, cize taky dlhsi kompakt:D
M6 sa mi velmi paci, aj som zvazoval jazdenku, ale asi nie som taky dobry sofer, do 5 m parkovacieho miesta zostava 20 cm, aj ked clovek zaparkuje na 2-3x a natesno, boji sa, ci mu to niekto iny neobucha, m6 za mna jedine s vlastnou garazou...
Avatar - iudex
10. 2. 2021 16:50
Re: vnitřním prostorem
Ja to nejdem obhajovať, sám píšem, že priestor vnímam ako najväčšiu slabinu 3ky a kto to má ako jediné auto a nie je single, tak neposlúži.
Len som podotkol, že takéto použitie kompaktov pomaly aj u nás ustupuje. Možno bývam v bohatšom kúte Slovenska, ale skoro všetci moji kamaráti a rovesníci majú 2 autá, pričom to prvé je typicky kombi alebo aspoň lift (Octavia) a to druhé je menšie, hatch B alebo C triedy. Takže ak takýto kompakt neodvezie vzadu pohodlne ľudí, moc to nevadí, lebo na cestu do školy pár km to postačí a na dovolenku sa berie to väčšie. Druhá vec potom je, či na takéto účely nie je Ma3 zbytočne drahá, to je už na každého peňaženke.
Avatar - lamal
10. 2. 2021 16:54
Re: vnitřním prostorem
To plati aj pre ludi co maju odrastene deti, ci uz na vyske, alebo odstahovane... kvoli výrastkom, si uz rodicia nekupuju velke auta aby ich nosili v max pohodli 2x rocne niekam.... vynimky sa najdu prirodzene, ale nasi tiez vymenili G. Variant za nieco mensie...
10. 2. 2021 17:26
Re: vnitřním prostorem
V DE sa viac predavala cx3 ako 3, nie je vsetko ciernobiele...

Ale u nas je 3 hatch ako druhe auto sakra drahe a ako prve sakra neprakticke...
10. 2. 2021 17:57
Re: vnitřním prostorem
Mazda 3 je znatelně delší, než běžné hatchbacky. Je to díky programu SkyActiv, který vyžaduje velké oblouky sacích a výfukových potrubí k jednotlivým válcům napříč uloženého motoru. Motor je vysunut vůči zavěšení předních kol víc dopředu, než bývá běžné, aby se výfuky vešly. Vše odnáší dlouhý motorový prostor - je tu dlouhá kapota - a celé sezení je k tomu ještě posunuto dozadu. Pak nemůže být rozvor dobře využitý pro nohy pasažerů a nemá-li být omezen prostor pro řidiče, pak to zcela odnáší prostor vzadu. A to nejen ten podélný, protože jeho kompenzace se projeví zvětšením výšky sedáku vzadu. A to v zájmu aerodynamiky (šetření paliva) je už pod plynule splývající střechou vzadu. A na kufr zbývá i při delším vozu také málo místa.
PS: vzadu je ještě špatný výhled do stran - mrňavá okénka zadních dveří.

A tak je Mazda 3 delší a přitom neprostorná.
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2021 18:03
Re: vnitřním prostorem
mne dokonca pride ta nova 3ka este menej prakticka ako jej predchodca... takze v tomto fakt ziadna vyhra... navyse ta cena je fakt brutalna... aj ten C stlpik ci predny face tak to je otras.... osobne by som tu radsej kukatelnejsiu corollu... je podla mna celkovo aj lepsie ponata aj praktickejsia ako tato divna a drahsia mazda... a mne konkretne sa aj viac paci ako tato nova mazda ktora uz voci predchodcovi fakt vyzera divne a aj za mna az neadekvatne zdrazila vzhladom k tomu co ponuka .... ale samozrejme chapem ze fandovia mazdy si ju radi kupia... a to je plne ok ... :yes:
10. 2. 2021 18:10
Re: vnitřním prostorem
Corola patří - podle mne - z pohledu prostornosti a celkové ergonomie sezení atd. k tomu nejlepšímu, co tu je. Ale sem bych zařadil i dnešní Fiat Tipo. Když se nasedá na autosalonu do všeho možného, v málo v čem se nic nenajde, ale když si necháte Tipo nakonec, překvapivě zjišťujete, že tu není co řešit.
Avatar - idam.i
10. 2. 2021 20:03
Re: vnitřním prostorem
Vnútorny priestor M3 je ozaj malý.To Corolla je na tom o dosť lepšie.
Tipo som neskúšal,no pripadá mi nižší level ako spomínané auta.
11. 2. 2021 13:27
Re: vnitřním prostorem
No, nižší úroveň - ano, je dělané v levnějším provedení alias Dacia. Ale vůči jiným hatchbackům má při spíše menším rozvoru (cca 2600 mm) moc dobré sezení a největší kufr (440 litrů).
Avatar - lamal
10. 2. 2021 18:17
Re: vnitřním prostorem
aká cena je brutalna ? priklad ... precitaj si diskusiu aby si videl, ze Golf, Leon, Focus su na cene M3 s 1.0 litrovym trojvalcom a nie so 150k R4 atmo motorom, ktory ma vybornu sporebu, charakter a solidnu dynamiku
10. 2. 2021 14:05
Spíš by mě zajímalo
Jak si vede motor X v novém odladění, jestli je udávaný nárůst výkonu znatelný či alespoň měřitelný
Rozbalit vlákno
0
10. 2. 2021 14:07
Krásná
Magda je proste krásná. Koupí si ji ale jen srdcař, který je dostatečně bonitní a bude v ní jezdit sám, maximálně ve dvou. A to ještě musí být nevysokého vzrůstu, jinak se prostě za volant nevleze. Srovnávat ale Háčko s Mazdou, to už je bizár. Já vážně mám pocit, že se svět zbláznil a všichni velebí Hnůjdaj, dokonalý průměr pruměrnosti. Jasně, že podvozek Mazdy je tužší, ale Háčko není žádný podvozkový vzor, naopak je to právě ten průměr průměrnosti. Proto říkám, díky za každou fešandu Magdu na silnicích, protože mám pocit, že se stále najdou lidé, co mají vkus a nespokojí se s fádní průměrnou šedí a tím, co jim vnucuje okolí.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ham.
10. 2. 2021 15:30
Re: Krásná
A proč by redaktor nemohl srovnávat komfort podvozku s i30? Vždyť je to normální zástupce nižší střední jako Mazda 3. To má srovnávat s S-klasse? Že má i30 komfortnější podvozek není zdaleka jenom závěr zdejšího testu
https://www.auto-motor-und-sport.de/…i-mazda-3-g-2-0/
Nakonec ta i30 s víceprvkem vzadu by musela být hodně domršená aby nestíhala komfort auta s lešeňovkou na zadní nápravě, stačí když to bude jak píšeš průměr.
11. 2. 2021 17:59
Re: Krásná
Přesně o těchto Háčkařích mluvím. Vzor je dnes Háčko. Před deseti lety (a to byla stejně kvalitní jako dnes) se ji každý vysmíval, zato dnes je vzorem komfortu, ovladatelnosti, designu a motorizace.. Fakt ne, kluci. Háčko a Mazda jsou dvě odlišná auta, každé cílí na úplně jinou skupinu zákazníků. Háčko na ty, kteří chtějí das Auto, ale nemaj na něj, a Mazda na ty, co mají stále radost z jízdy a řízení a netouží se jen dostat z bodu A do bodu B. Maj podvozek Mazdy porovnat třeba s Alfou, Hondou či tím prkenným Seatem, který si "hraje" na AUTO EMOCION.
10. 2. 2021 16:06
Re: Krásná
Mas pravdu, m3 hatch by bolo lepsie porovnat s i20, to by priestorovo sedelo...

i30 je priemerna, ale velmi prijemnym a pohodlnych sposobom - komfortne a ticho odvezie, s vyhrievanou "zadnicou" a dobrou muzikou - ked si ludia musia vybrat, tak pri zhodnej cene je to o preferenciach, pri astronomickom rozdiele pojde vacsina do komfortu...
Avatar - lamal
10. 2. 2021 16:34
Re: Krásná
Hamík si sem zase prisiel spievat tu svoju ANTI JPN pesnicku a hejty... ako aj v teste Camry, CRV a vsade inde kde testuju japonske auto.
M3 ma celkovo tuzsie naladenie, nie len zadnu napravu :D Keby chceli to auto postavit ako I30 tak ho naladia makksie a komfortnejsie, ale Mazda to urobila inac.
10. 2. 2021 18:04
Re: Krásná
Skor s i10, i20 ma podlzne tolko isto priestoru ako i30, aj ked sa to nezda. Sirka je samozrejme vacsia pri i30. i20 ma pozdlzne viac miesta ako m3, dokonca aj ten starsi model.
11. 2. 2021 18:13
Re: Krásná
Ano, o tom píšu. Háčko si koupí ten, kdo nemá na das Auto. A já pozorují, že Háčko se za poslední dva roky stalo modlou všech motoristickych redaktoru a co huř, i spousty komentujících. Asi je dostali jako sluzebaky, proto je tak velebí. Holt firmy uz nemaj na Octavky, tak nakupují Háčka. Nic to ale nemění na faktu, že jsou to průměrná auta sloužící k přepravě, k ničemu víc. Uvidíme, co nové Sandero. To je ještě levnější než Háčko a vlastně umí to samé. Čekám, že za dva roky tu bude velebeno Sandero Stepway 0.9 TCE jako rodinné auto. Firmy v krizi, tak aby nezačaly místo Háček kupovat svých obchoďákům Déčka, který si doposud kupovali jen ti, co doposud neměli ani na ty Háčka.
10. 2. 2021 14:24
Zvláštní
Je to dost zvláštní autíčko, zamilujete si ho. :*)
Rozbalit vlákno
0
10. 2. 2021 14:39
nadherne auto
Treba uznat, ze M3 je nadherne auto.
Skutocne vynimocny dizajn doplna bohate bezpecnostne vybavenie.