Novinky
Jedno vím určitě, bude dražší než současný model. Taky asi bude mít širokohubou masku, která se mi nelíbí na současné faceliftované Fabii III, nebo Octavii a Scale.
za mna su scala alebo kamiq este maskou ok ale uz napriklad octavka je maskou nekukatelna suhlas... tam jej to proporcne vobec nesedi..... fabia ale bude uzsia mensia baculatejsia tak snad ta maska tu bude lepsie stvarnena ako ten splosteny nekukatelny face na octavke....
a zrejme tiez mozeme cakat zdrazenie fabie suhlas... co nove auto v poslednej dobre to uz neraz aj o par tisic eur drahsie jak predchodca ( vid napr mazda 3 civic jazz golf leon octavka a pod ) ... sila... a aj tu uz cakam aspon o tisic eur drahsi zaklad ako predchodca.. ved uvidime...
a zrejme tiez mozeme cakat zdrazenie fabie suhlas... co nove auto v poslednej dobre to uz neraz aj o par tisic eur drahsie jak predchodca ( vid napr mazda 3 civic jazz golf leon octavka a pod ) ... sila... a aj tu uz cakam aspon o tisic eur drahsi zaklad ako predchodca.. ved uvidime...
Cenu fabie tipuju někde na 320 000. Mně osobně se líbí třeba kamiq, ale scala vůbec. Octavia mi přídí taky není úplně při chuti.
mam to podobne... scala ma vobec netankuje pritom kamiq sa mi normalne paci.... a ano octavka je na predok hnusna suhlas ... uvidime co s tym spravi facelift ... nakoniec zlata 4 ocka predchodca.. kto by to povedal ze bude stale dodnes tou naj octavkou
Tak to já to mám obráceně. Scala ještě jakž takž, ale Kamiq mi nesedí vůbec. Řešením předních dělených světel a tím podivně uřizlým krátkým zadkem... 😲 😒 :no:
nie kazdemu to sedi na predok ci zadok na kamiqu to chapem ... ale mne to fakt pasuje .. ono vlastne aj scalu som relativne chvalil ked si spominas ... pisal som ze mi sedi jej face aj celkove tvary len proste ma nechava uz akymsi chladnym... zatial co kamiq ma skutocne zaujima a viem si ho predstavit aj ako sukromne auto ... scala je kusok uz proste za mna nuda... nie sice az taka ako nejaka octavka ale voci kamiqu je to pre mna vlastne uplne nazaujimave a nemastne neslane auto ... navyse s nejasnou buducnostou.... jedine co sa mi na scale fakt paci su snad tie zadne svetla... aj to ako je rieseny C stlpik ... ale inak vlastne je to docela podivny kombikohatch ... ktory akosi uz za mna rychlo aj vizualne zostarol a skutocne... nijako nelaka ma ...
K čemu vlastně bude model Scala, když nástupce Fabie bude ve všech parametrech větší? Navíc jak dorazí kombi, tak už to vůbec bude postrádat smysl. Je to vidět i na prodejích.
pritom keby urobili z octavky aj hatch tak im netreba mat 2 rozne modely v jednom segmente suhlas... scala za mna je do buducna stejne ekonomicky nerentabilna a mrtva.. a este ked pride nejaky ten dalsi mensi cross na baze novej fabie tak o scalu uz nikto nezavadi... jedine firmy.... aj u nas scalu vidim relativne malo... skoro vobec... to este skor kamiq pripadne karoq kodiaq co sa skody tyka .... ale scala fakt akosi nic moc pritom som cakal ze bude pod kazdou lampou na parkovisku.. houby... to skor tam dnes vidis uz corollu pripadne clio ci vitaru sportage a pod....
Fabia je pro spoustu Čechů rodinným autem ale i služebním autem. Češi naftu chtějí.
Ty tu smradlavou sracku chlastas stejne, jako ten tvuj starej olitanej pekac, ze jo?
Můj "starý" olítaný pekáč je 5 měsíců starý blbečku.
Vrať se na salaš wole.
Vrať se na salaš wole.
Podle reakce soudím že už ti DOŠLO že auto na naftu znamená VĚTŠÍ spotřeba ropy = proti běžnýmu benzínu o hybridech nemluvě
Že naftu musíme proti benzínu DOTOVAT dokonce vícestupňově ZVÝHODŇOVAT = aby ti přišla výhodnější = ŠÍÍÍÍLENÝ žejo? 😲 😄
Že naftu musíme proti benzínu DOTOVAT dokonce vícestupňově ZVÝHODŇOVAT = aby ti přišla výhodnější = ŠÍÍÍÍLENÝ žejo? 😲 😄
Mohl bys mít stokrát pravdu, ale tím ustavičným omíláním dokola lidi jen popudíš proti. No jo, tohle se na základní škole neučí, na to bys musel dostudovat i dál.
Zaspal si v minulosti, to bolo len krátky čas.
nafta je v malych autach uz mrtva... a coskoro bude aj v nizsej strednej .... automobilky sa tu uz prisposobuju viac na benziny pripadne benzinove hybridy.... a za mna je to tak aj uplne ok
inak jesli se nepletu tak uz aj renault konci s dizlami do buducna a aj hyundai a kia... a tieto ich dizle co teraz maju v ponuke povedzme pre ceed ci povedzme megane su generacne posledne.....
inak jesli se nepletu tak uz aj renault konci s dizlami do buducna a aj hyundai a kia... a tieto ich dizle co teraz maju v ponuke povedzme pre ceed ci povedzme megane su generacne posledne.....
Jak můžou být prodeje nižší, když už současná Fabia nemá diesel? Ty už z toho dehtu máš fakt dokonale vyžráno v palici.
Z webu Volkswagenu😒br />
MOTORY pro POLO
Budete mít dvojí užitek
Benzínové TSI motory a naftové TDI motory jsou optimalizovány na vysoký kroutící moment při nízké spotřebě paliva a jízda s nimi vyvolá nadšení
Koukám že Polo má co Fabia nemá ...
Rapidu taky vzali diesel a potom ho rychle vraceli do Scaly ... no further comment
Budete mít dvojí užitek
Benzínové TSI motory a naftové TDI motory jsou optimalizovány na vysoký kroutící moment při nízké spotřebě paliva a jízda s nimi vyvolá nadšení
Koukám že Polo má co Fabia nemá ...
Rapidu taky vzali diesel a potom ho rychle vraceli do Scaly ... no further comment
Přijde mi trochu nelogické a drahé udržovat ještě další dva roky ve výrobě spolu s Fabií combi starou platformu. Už teď je Fabia poslední auto, které se na ní dělá a dál pokračovat už jen se zlomkem vyrobených kusů mi přijde dost nevýhodné. Myslím si tedy, že kombi zaříznou nejpozději do konce roku a rok se bude čekat na nové, nebo nové přijde mnohem dříve, než říkají.
Postupný náběh karosářských variant je celkem běžný, a souvisí jednak s objemy objednávek, a jednak s tím, jak rychle je výrobce schopen přizpůsobit linky na výrobu nových modelů. Zjevně si spočítali, že dva roky jsou přijatelné...
Spíš se o kombi rozhodlo až po změně vedení.
Kombi bylo v plánu od počátku, ne? Nové auto nevyvineš za rok.
No dost dlouho se spekulovalo že kombi nebude a nahradí ho Kamiq, ale jak moc to byla pravda ví asi jen pár manažerů.
Á, pán je znalec... "auto nevyvineš za rok" ... nu není divu, že s takovou měrou inteligence se mu líbí elektrovehikly...
Kombík byl od počátku designově navržen spolu s hatchbackem, ale technicky byl poté vyvíjen jen hatchback. Když teprve loni na podzim kombík dodatečně dostal zelenou (jako pofoukání bebíčka Čechům a škodováckým odborům za přesunutí výroby budoucího Superbu do Bratislavy), začal technický vývoj jeho karoserie (a speciálního ladění jeho zadní nápravy).
V čem nemám pravdu, hloupý Adolfku?
Ve spoustě věcí. Jinak konstatuji, že neumíš česky. A dokonce se za to ani nestydíš. Umět dokonale rodný jazyk je základní atribut chytrých lidí. Jinak nevím, koho oslovuješ. Nejsem ani hloupý, ani Adolf. A to, že je diesel nejlepší motor pro osobní vozy je nabíledni. Stačí se podívat na průměrnou životnost a průměrné emise CO2 na každých 100 tis km... Jenže to hloupému sluníčkáři normální člověk nevysvětlí.
Neboj, auta se netestujou. Popisujou se jejich vlastnosti, a to v lepsim pripade. V nasem pripade je to popisovani vzhledu a pocit z jizdy nejakeho cloveka. Auta otestovali uz ve fabrice, tisice hodin jizdy.
Edit: Vsadím se, že Ozzman už v tom jel... ne tak ještě ne, ještě je na obědě
https😐/login.mailguide.cz/…kova_zprava_.pdf
Budeš asi veliký myslitel, protože když Ozzman píše celý den do diskuse tak je pracovitý a my dva co mu odpovídáme jsme paraziti. To dává smysl.
Ale můžeme udělat obchod. Až v redakci zařídíš zveřejňování minusářů tak ti to za odměnu prozradím. To je fér nabídka a nebude se opakovat.
Edit: A v Priusu 2022 už jsi taky jistě jel.
Představ si, že by se namísto "S tebou jsem husy nepásl" začalo říkat "S tebou jsem necouval na rychlost" 😄
Hybrid jako hybrid
PS: a ako tu pisem vyssie.... zavidim ti v dobrom tieto moznosti .... takze vsetko je jasne... a diky .... 😉