Určitě zajímavý počin, ale tady si jako přívrženec automatů musím přihřát polívčičku, alternativa s manuálem by byla fajn, konečně by měla Škodovka první a opravdový Hothatch :D
Oktávky nejsou hatchbacky, Fabie 1 RS jezdila na naftu a Fabie 2 RS byla jen s DSG :D
Jen ta cena je prazvláštní, když atakuje trochu jiné HH jako třeba Fokus ST, Megane RS a tak...
Je to cca 250t za tuningovou úpravu včetně stylingu karoserie. Pravda je, že těžko bych hledal důvod, proč to vrážet zrovna do Scaly, není to moc zajímavý výchozí model pro tuning. Ale stát to polovinu...
No právě, chybí tam to value X money, hlavně optikou toho, co si můžeš koupit jinde za ty peníze. Scala se fakt vybízí k tomu, aby jí někdo přiostřil, je to docela povedené auto vzhledově, ale žalostně mu chybí ta technika, kterou tam prostě nemohou narvat. I s tímto 1.5TSI by to klidně mohlo být tovární RS, jen by cenou muselo podlézt ORS, takže za 600-650, možná 700? To by si kupce našlo myslím docela obstojně, vždyť tolik stojí slušně vybavený plnohodnotný mainstream s čtyřválcem v C segmentu, takže "lowendovější" Scala s optipaketem a lepším motorem? Proč ne..
fajnšmeker v šnupaní... :D
Ako myšlienka super, len všetko stojí a padá na cene a dať za 190k Scalu také peniaze ako za 280k Focus ST, to nedá nikto súdny.
prave pozeram nase slovenske cenniky a ano.. aspon u nas v SR je v ponuke 1,5tsi scala monte carlo aj so 6st manualom a aj so 7st dsg.... uz len si vybrat ... osobne za mna urcite manual
Ja ti neviem. Predvčerom sa niekto pod testom Mazdy 3 rozčuľoval, že je drahá. Pritom so 150k motorom a veľmi slušnou výbavou stojí 21990 eur. Scala Monde Carlo 1,5 stojí u nás 21520 eur. Takže v podstate toľko, ako tá "drahá" Mazda, pričom je Scala stále viacmenej lowcost.
Ale aby som len nekritizoval, vo výbave Monte Carlo vyzerá k svetu a tiež oceňujem, že je Scala 1,5 aj s manuálom (pokiaľ si pamätám zo začiatku bola len s DSG).
Mýliš sa, aj v kontexte nemeckých cien je to nezmysel. V DE začína napr. Focus ST na 33590 eur, teda o 200 eur lacnejšie ako táto Scala. A FST ako čistokrvný hotheč s 2,3kou, 280k a samosvorom je niekde úplne inde ako Scala s 1,5kou, 190k a otvoreným difom.
Souhlas, ta cena je naprostý úlet, i kdyby měla scala pozlacené kliky.
Jakkoliv chápu, že tuningové firmy chtějí vydělat, pořád mi přijde, že koupit si scalu s tímhle motorem, nějaký solidní čip a podvozek od bilsteinu za pár tisíc, by byl pro někoho, kdo chce scalu "rs" asi jednodušší a výrazně levnější postup.
Jj, za 500 eur dostaneš u Racechipu 194 koní, k tomu Eibach pružiny a tlmiče (Pro-street S) za tisícku a za 1500 eur (plus montáž) si dynamicky/jazdne na tom istom, čo tento model.
V kontextu německých cen je právě to ST těžce ulítlé, a to směrem dolů. GTI je za 36k, ORS nebo Type-R za 39k. Pokud je ST levnější už v ceníku než i30N, nemluvě o tom, že auta na objednávku nebo skladem jsou ještě se slevou 15-30%, tak to svědčí o prodejním debaklu.
O čom to svedčí je zbytočné špekulovať (mmch. v DE je Focus druhým v triede a štvrtým najpredávanejším autom celkovo, čiže bestseller), objektívnym faktom je, že Focus ST je špičkový hotheč a stojí menej ako tento vytunený lowcostový warmhatch. Vidíš v tomto kontexte jediný dôvod pre kúpu Scaly?
Nejaky zdroj ohledne tech prodeju v DE mas? Podle lednovych cisel KBA je Fokal ve sve tride paty, s odstupem za koncernovym triem a i za dosluhujici Astrou, celkove je pak sedmnacty. A to i kdyz patri v DE k tem vubec nejlevnejsim zastupcum sve tridy, uspech si tedy predstavuji trochu jinak...V DE Ford hold porad zapasi se svou image, kdy jeho koupe je casto vnimana tak trochu jako projev neuspechu, ze nezbyl rozpocet na alespon nejaky ten VW.
Tie čísla mám odtiaľto: https://www.best-selling-cars.com/…ands-and-models/
Inak to Tvoje tvrdeníe, že Ford je v Nemecku autom pre tých, ktorí nemajú na VW, k tomu máš aký zdroj? Lebo ak to máš z rozhovoru s jedným- dvoma Nemcami, tak ja tak isto mám pohľad pár Nemcov, že VW je auto pre gastarbeiterov. Takže to je bez výpovednej hodnoty takéto tvrdenia.
Dva a pul roku jsem v Bavorsku pracoval, VW je obecne bran jako minimum, vse ostatni mimo premii (tedy napriklad ten Ford nebo Opel) je vhodny tak akorat pro prijemce Hartz IV. :-)
Řekl bych, že je to chyba marketingu. Soudě podle množství (neexistujících) reklam na TV, mají asi problém s rozpočtem na reklamu. Mají dobrý produkt i zajímavou cenu a nedokáží ho prodat.....za to by měly "padat hlavy"..... :-[]
úplně na prd, drahé jako chro chro, tady to nebude a i kdyby - blázen by si to koupil za ty love, za další - zvýšit výkon vlastně načipováním...?
To si vezmu u kia nebo hyundai 1.6 tgdi s 206 poctivými koníky - teda ten kdo má pocit že to potřebuje...
Třeba kiu ceeda 1.4 vyjde chip na cca7 tisíc a má to samé co tady ta srágora co by stála o bratru o čtvrtmega víc a nemá na ceeda nárok v ničem... :-O