Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Poloviční RS? Škoda nabízí Scalu v limitované verzi Edition S s vyšším výkonem a sportovním vzhledem

Jestli se vám líbí Škoda Scala, ale čekáte na nějakou šťavnatější verzi, nastal váš čas. Tedy možná. Je tu totiž háček.
Zpět na článek
11. 2. 2021 20:18
11. 2. 2021 20:31
11. 2. 2021 20:34
11. 2. 2021 20:40
12. 2. 2021 06:33
12. 2. 2021 09:05
12. 2. 2021 11:01
11. 2. 2021 21:19
12. 2. 2021 04:06
12. 2. 2021 08:34
12. 2. 2021 09:34
11. 2. 2021 21:25
11. 2. 2021 21:16
11. 2. 2021 21:22
11. 2. 2021 21:34
11. 2. 2021 21:56
11. 2. 2021 21:57
11. 2. 2021 22:09
12. 2. 2021 08:49
12. 2. 2021 08:41
12. 2. 2021 09:07
12. 2. 2021 09:33
12. 2. 2021 13:02
12. 2. 2021 14:01
12. 2. 2021 16:43
12. 2. 2021 17:12
12. 2. 2021 17:34
12. 2. 2021 14:03
12. 2. 2021 16:17
Avatar - Ozzman
11. 2. 2021 20:18
Pěkné
Určitě zajímavý počin, ale tady si jako přívrženec automatů musím přihřát polívčičku, alternativa s manuálem by byla fajn, konečně by měla Škodovka první a opravdový Hothatch :D

Oktávky nejsou hatchbacky, Fabie 1 RS jezdila na naftu a Fabie 2 RS byla jen s DSG :D

Jen ta cena je prazvláštní, když atakuje trochu jiné HH jako třeba Fokus ST, Megane RS a tak...
Rozbalit vlákno
28
Avatar - _Karel_
11. 2. 2021 20:31
Re: Pěkné
Je to cca 250t za tuningovou úpravu včetně stylingu karoserie. Pravda je, že těžko bych hledal důvod, proč to vrážet zrovna do Scaly, není to moc zajímavý výchozí model pro tuning. Ale stát to polovinu...
Avatar - Ozzman
11. 2. 2021 20:34
Re: Pěkné
No právě, chybí tam to value X money, hlavně optikou toho, co si můžeš koupit jinde za ty peníze. Scala se fakt vybízí k tomu, aby jí někdo přiostřil, je to docela povedené auto vzhledově, ale žalostně mu chybí ta technika, kterou tam prostě nemohou narvat. I s tímto 1.5TSI by to klidně mohlo být tovární RS, jen by cenou muselo podlézt ORS, takže za 600-650, možná 700? To by si kupce našlo myslím docela obstojně, vždyť tolik stojí slušně vybavený plnohodnotný mainstream s čtyřválcem v C segmentu, takže "lowendovější" Scala s optipaketem a lepším motorem? Proč ne..
11. 2. 2021 20:40
Re: Pěkné
Pravdu máš. :-)
Avatar - Mikesus
12. 2. 2021 06:33
Re: Pěkné
Za 700 už máš corollu s dvoulitrem. To value for money mi tam pořád nějak chybí u ty scaly i při tyhle částce. To by muselo být tech 650max
Avatar - Ozzman
12. 2. 2021 09:05
Re: Pěkné
Jo, ale "warm hatch" s manuálem a Corolla hybrid jsou diametrálně odlišná auta..
Avatar - miromen
12. 2. 2021 11:01
Re: Pěkné
Mirně řečeno z blata do louže.
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2021 21:19
Re: Pěkné
asi aj preto vznikne len 500ks .... bude to len pre par fajnsmekrov ktori si uchotni dat za taketo nieco prislusnu sumu ...
12. 2. 2021 04:06
Re: Pěkné
Fajnšmekr co vytáhne 900k za Scalu? To by musel být fajnšmekr leda přes šňupání až mu to vypálilo přepážku a začalo se živit na zbytku mozku.
Avatar - iudex
12. 2. 2021 08:34
Re: Pěkné
fajnšmeker v šnupaní... :D
Ako myšlienka super, len všetko stojí a padá na cene a dať za 190k Scalu také peniaze ako za 280k Focus ST, to nedá nikto súdny.
11. 2. 2021 21:25
Re: Pěkné
Tak ono to skoro tu polovinu stojí, protože vychází z Monte Carla, které je v Německu za 27.550. Takže zhruba 6.000e navíc ...

Kdo chce jen ten výkon bez o***k okolo, může si treba za 800e koupit jednotku od BSR.
11. 2. 2021 21:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 2. 2021 21:22
Re: Pěkné
To jsem nějak nepochopil, tahle úprava vychází z Monte Carla s manuálem ...

A cena, i když je optikou česka vysoká, tak v kontextu německé ceny RS, které začíná na 39k Eur, je ok.
Avatar - Ozzman
11. 2. 2021 21:34
Re: Pěkné
Scala má manuál s 1.5 Tsi?
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2021 21:56
Re: Pěkné
prave pozeram nase slovenske cenniky a ano.. aspon u nas v SR je v ponuke 1,5tsi scala monte carlo aj so 6st manualom a aj so 7st dsg.... uz len si vybrat ... osobne za mna urcite manual
11. 2. 2021 21:57
Re: Pěkné
Samozřejmě! :-) :yes:
11. 2. 2021 22:09
Re: Pěkné
Jo, a ve vcelku solidní výbavě začíná na 478tkc.
Avatar - iudex
12. 2. 2021 08:49
Re: Pěkné
Ja ti neviem. Predvčerom sa niekto pod testom Mazdy 3 rozčuľoval, že je drahá. Pritom so 150k motorom a veľmi slušnou výbavou stojí 21990 eur. Scala Monde Carlo 1,5 stojí u nás 21520 eur. Takže v podstate toľko, ako tá "drahá" Mazda, pričom je Scala stále viacmenej lowcost.
Ale aby som len nekritizoval, vo výbave Monte Carlo vyzerá k svetu a tiež oceňujem, že je Scala 1,5 aj s manuálom (pokiaľ si pamätám zo začiatku bola len s DSG).
Avatar - iudex
12. 2. 2021 08:41
Re: Pěkné
Mýliš sa, aj v kontexte nemeckých cien je to nezmysel. V DE začína napr. Focus ST na 33590 eur, teda o 200 eur lacnejšie ako táto Scala. A FST ako čistokrvný hotheč s 2,3kou, 280k a samosvorom je niekde úplne inde ako Scala s 1,5kou, 190k a otvoreným difom.
Avatar - Dinar
12. 2. 2021 09:07
Re: Pěkné
Souhlas, ta cena je naprostý úlet, i kdyby měla scala pozlacené kliky.
Jakkoliv chápu, že tuningové firmy chtějí vydělat, pořád mi přijde, že koupit si scalu s tímhle motorem, nějaký solidní čip a podvozek od bilsteinu za pár tisíc, by byl pro někoho, kdo chce scalu "rs" asi jednodušší a výrazně levnější postup.
Avatar - iudex
12. 2. 2021 09:33
Re: Pěkné
Jj, za 500 eur dostaneš u Racechipu 194 koní, k tomu Eibach pružiny a tlmiče (Pro-street S) za tisícku a za 1500 eur (plus montáž) si dynamicky/jazdne na tom istom, čo tento model.
12. 2. 2021 13:02
Re: Pěkné
V kontextu německých cen je právě to ST těžce ulítlé, a to směrem dolů. GTI je za 36k, ORS nebo Type-R za 39k. Pokud je ST levnější už v ceníku než i30N, nemluvě o tom, že auta na objednávku nebo skladem jsou ještě se slevou 15-30%, tak to svědčí o prodejním debaklu.
Avatar - iudex
12. 2. 2021 14:01
Re: Pěkné
O čom to svedčí je zbytočné špekulovať (mmch. v DE je Focus druhým v triede a štvrtým najpredávanejším autom celkovo, čiže bestseller), objektívnym faktom je, že Focus ST je špičkový hotheč a stojí menej ako tento vytunený lowcostový warmhatch. Vidíš v tomto kontexte jediný dôvod pre kúpu Scaly?
12. 2. 2021 16:43
Re: Pěkné
Nejaky zdroj ohledne tech prodeju v DE mas? Podle lednovych cisel KBA je Fokal ve sve tride paty, s odstupem za koncernovym triem a i za dosluhujici Astrou, celkove je pak sedmnacty. A to i kdyz patri v DE k tem vubec nejlevnejsim zastupcum sve tridy, uspech si tedy predstavuji trochu jinak...V DE Ford hold porad zapasi se svou image, kdy jeho koupe je casto vnimana tak trochu jako projev neuspechu, ze nezbyl rozpocet na alespon nejaky ten VW.
Avatar - iudex
12. 2. 2021 17:12
Re: Pěkné
Tie čísla mám odtiaľto: https://www.best-selling-cars.com/…ands-and-models/
Inak to Tvoje tvrdeníe, že Ford je v Nemecku autom pre tých, ktorí nemajú na VW, k tomu máš aký zdroj? Lebo ak to máš z rozhovoru s jedným- dvoma Nemcami, tak ja tak isto mám pohľad pár Nemcov, že VW je auto pre gastarbeiterov. Takže to je bez výpovednej hodnoty takéto tvrdenia.
12. 2. 2021 17:34
Re: Pěkné
Dva a pul roku jsem v Bavorsku pracoval, VW je obecne bran jako minimum, vse ostatni mimo premii (tedy napriklad ten Ford nebo Opel) je vhodny tak akorat pro prijemce Hartz IV. :-)
Avatar - wakantanka
12. 2. 2021 20:11
Re: Re: Pěkné
Ehm, ale bohaté Bavorsko nie je celé Nemecko. 🙂
Avatar - pradeda777
12. 2. 2021 14:03
Re: Pěkné
Řekl bych, že je to chyba marketingu. Soudě podle množství (neexistujících) reklam na TV, mají asi problém s rozpočtem na reklamu. Mají dobrý produkt i zajímavou cenu a nedokáží ho prodat.....za to by měly "padat hlavy"..... :-[]
Avatar - zaplosak
12. 2. 2021 16:17
Auto
úplně na prd, drahé jako chro chro, tady to nebude a i kdyby - blázen by si to koupil za ty love, za další - zvýšit výkon vlastně načipováním...?
To si vezmu u kia nebo hyundai 1.6 tgdi s 206 poctivými koníky - teda ten kdo má pocit že to potřebuje...
Třeba kiu ceeda 1.4 vyjde chip na cca7 tisíc a má to samé co tady ta srágora co by stála o bratru o čtvrtmega víc a nemá na ceeda nárok v ničem... :-O
Rozbalit vlákno
0