Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Polydrops P17A je první karavan vyvinutý přímo pro elektromobily

8 komentářů

Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Až toto EV potáhnou, klesnou dojezdy prakticky na nulu, navíc některé EV nesmí táhnout víc než 50 kg 😁 😁 😁
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
S elektrovehiklem a karavanem nikdo daleko nedojede. Na to je auto s dieselem.
Larbilly
Pche, pořád mi je lepší karavan Wenzel (ponorka či R.I.P) :yes:
Avatar - Stejsn
Stejsn
"design, který byl podřízen především aerodynamice. Karavan má kapkovitou siluetu.." - zdá se, že od doby co jsem studoval, se nějak změnila fyzika... 😲
Othello
U toho plného komfortu jsem asi přehlídl informaci o teplé vodě, sprše, toaletě atd. Nebo se plným komfortem myslí USB přípojka a bluetoothový reprák ?
ice1
Karavan je přizpůsoben pro EV ... obsahuje záložní baterie, diesel agregát a nádrž na 200 litrů nafty 😁 😁
Petr Klíma
Tento clanek jasne ukazuje, ze autor ma minimalni poneti, o cem pise. Nedivim se mu, ja jsem taky nevedel, dokud jsem v severni Americe nezil. Co vidime, je pomerne bezny zastupce tzv. teardrop traileru, ktere maji typicky vicemene kapkovity tvar - v podstate tyto trailery jsou bud kulate, nebo hranate jako uvedeny prives. Jsou to vzdycky pomerne spartanske privesy, vevnitr je jenom postel + kuchynka pristupna zadni vyklopnou stenou. Zachod je v lese a koupelna v jezere. Byvaji dost lehke, zacinaji na pul tune, takze je to asi jediny typ traileru ktery se realne za elektroautem tahat da.
Uvedeny prives je z hlediska kategorie teardrop traileru luxus, ale hodne zalezi na vyrobci. Ceny zacinaji realne od tak 8-10 tisic USD
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.