Novinky
to bude vzhledově smutné auto jako všechny současné Mercedesy? 😒 Kde jsou časy vesele se tvářících přídí?
To je fakt k zblití - dneska v autě musím mít hlídání pruhů (kolikrát za život jste usnuli za volantem?), předkolizní asistent, tisíc bezpečnostních pítchovin, cedulky, že v autě je airbag, ale kupodivu nikomu při homologacích nevadí, že i posraný topení musím ovládat přes posranej displej a čumět přitom docela dlouho mimo silnici.
Upřímně Audi i Mercedesu přeju, aby jejich zákaznící přešli v co největším počtu k BMW, kde zatím pořád mají rozum. V mainstreamu dtto.
Upřímně Audi i Mercedesu přeju, aby jejich zákaznící přešli v co největším počtu k BMW, kde zatím pořád mají rozum. V mainstreamu dtto.
Ano, taky se mi chce blejt. Jenže lidi jsou hloupí a nepřejdou, bohužel. Dnes je doba debilního ovládání přes touchpady, který je nebezpečný. Imbecilové z Unie ti tam dají hlídání v pruhu a dají ti tam kdeco, ale pak je ta (údajná) bezpečnost naprosto zabitá nebezpečností používání těchhle nepoužitelných systémů. Nový Golf8 je zářným příkladem.
No a hned za tím jsou různý ty "moderní" světlomety... akorát, že člověk není na silnici sám - potkávat auta s xenonama a bohužel i většinou ledkových světel, je prostě za trest.
Velmi nebezpečné.
Ne náhodou za tyhle světla strhávají v US "body" za oslňování protijedoucích.
Ty ledky "naštěstí" brzo oslepnou - ztratí ten světelný výkon.
Velmi nebezpečné.
Ne náhodou za tyhle světla strhávají v US "body" za oslňování protijedoucích.
Ty ledky "naštěstí" brzo oslepnou - ztratí ten světelný výkon.
Suhlas.... inak tolko sa vsade dba na bezpecnost ale odputavanie pozornosti vodica tym ze vyrobca da uz vsetko cez dotykac zrazu je ok a ziadna komisia ani automobilova organizacia ani ziadny organ toto neriesi...
zrovna MB ma hlasove ovladani dotazene do tech nejmensich detailu, na rozdiel treba od koncernu. spis bych uvital, kdyby se me bezp. pasy MB nesnazil udusit po nastartovani (audi - pomalu se utahnou po nekolika metrech). A doufam, ze interier e-tron GT nastavuje novy koncept interieru a ovladani klimy/vyhrivani sedacek/... prevezmou dalsi facelifty A6/7/8. Dokonalost.
Ze tam nejsou sestivalce je skoda, ale v Cecku to asi tak nevadi. Vykon dneska dava Mercedes seriove 415k a 500Nm z benzinoveho dvoulitru ... Vzduchovy podvozek nevim - podle me adaptivni podvozky jsou dnes temer stejne kvality a Cecek se vzduchem se nejspis prodalo tak malo, ze to je asi taky jedno.
Vypada to, ze potrebuji zachovat si v portfoliu "duvod proc si koupit Ecko" a vzduch a sestivalce nechaji jen tam.
Ty mas zasadny prijemny problem, ze jazdis jeden z najlepsich 6r motorov ake boli kedy vyrobene pre civilne verzie aut a tym padom 4 valce, hoci spickove, su pre Teba velky downgrade 😄
Alebo proste akceptovať ten downgrade na R4 a to už je lepšie ísť o triedu nižšie, do A45AMG.
Druha moznost je, ze tam nakonec ten sestivalec daji ... :-!
Ecko ti nemuze nahradit Cecko s sestivalcem, Ecko je proste o poznani vetsi. Sam ho mam tak vim co rikam.
Podle me budes priste muset k BMW, co zbyva jineho?