Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mercedes poodhaluje tvary nové třídy C, premiéra proběhne příští týden

25 komentářů

Freddka
Koukam u Mercedesu je vsechno jeste celkem v poradku ... limuzina, kombi, rust ve velikosti proti predchozi generaci ... vsechno jak ma byt.

Ze tam nejsou sestivalce je skoda, ale v Cecku to asi tak nevadi. Vykon dneska dava Mercedes seriove 415k a 500Nm z benzinoveho dvoulitru ... Vzduchovy podvozek nevim - podle me adaptivni podvozky jsou dnes temer stejne kvality a Cecek se vzduchem se nejspis prodalo tak malo, ze to je asi taky jedno.

Vypada to, ze potrebuji zachovat si v portfoliu "duvod proc si koupit Ecko" a vzduch a sestivalce nechaji jen tam.
LORASI
toto bude velmi pekna generacia C
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - iudex
iudex
Tak ten profil sa javí ako takmer identický so súčasným, takže to bude zjavne len jemná tvarová evolúcia. A v kontexte tej revolúcie pod kapotou (žiaľ v negatívnom zmysle) bude namieste otázka, prečo kúpiť novú generáciu. Počkáme si na reál, ale akosi mám pocit, že moc pozitívneho pre fanúšika áut tam nebude.
Avatar - white label
white label
Ale proč ten kombík musí vypadat jak SUV? Nemá snad MB v nabídce dost SUV i bez něj...
Avatar - iudex
iudex
To by som pripisoval skôr tomu, že ten obrázok úmyselne popsunuli vyššie, inak by sa ten profil skrýval za sedanom. Alebo to je zdvihnuté kombi (allterrain či ako sa tá obdoba Allroadu volá).
Avatar - iudex
iudex
No práve svet v poriadku nie je keď Céčko príde nielen o osemvalce, ale aj o šesťvalce. A že absencia viacvalcov nevadí? To sakra vadí. Jednak z 2,0 R4 nedostaneš rovnaký výkon ako z 4,0 V8, ale hlavne prejav, charakter a zvuk V8 ani R6 to mať nikdy nebude. A práve C63AMG má fantastický zvukový prejav, to žiadne prémiové audio nenafejkuje.
LORASI
obaja mate pravdu 😄 ale faktom je, ze tak ako zakaznik, ktory nejazdil novu / zanovnu premiiu nikdy nepochopi rozdiel medzi premiou a mainstream a bude tvrdit, ze medzi D3 a ostatnymi nie je ziadny relevantny rozdiel, tak ten, kto nikdy nejazdil moderne 6 valce nikdy nepochopi, aky velky rozdiel je medzi 6 a 4 valcami a stale Ti bude tvrdit, ze maju "podobny" vykon a podobne hluposti ... a ze 2 valce navyse nic neznamenaju.

Ty mas zasadny prijemny problem, ze jazdis jeden z najlepsich 6r motorov ake boli kedy vyrobene pre civilne verzie aut a tym padom 4 valce, hoci spickove, su pre Teba velky downgrade 😄
Avatar - iudex
iudex
A teraz si predstav, že vlastníš Mercedes C43 alebo nebodaj C63AMG. Čo si kúpiš po ňom? Štvorvalec? To proste nie je alternatíva k V8/V6. Ak chceš zostať pri Mercedese (a vnímam to tak, že majitelia Mercedesov sú pomerne verní značke), tak musíš ísť len vyššie, do Ečka (ak teda zostane E63AMG), čo ale je už dosť veľké a logicky menej agilné auto a už z princípu nenahradí pomerne malý strednotriedny sedan, jednak je to značný cenový posun hore (najmä ak hľadáš nástupcu za C43).
Alebo proste akceptovať ten downgrade na R4 a to už je lepšie ísť o triedu nižšie, do A45AMG.
Avatar - Markus1
Markus1
Presne!!! V tomto mas pravdu....ja mam aktualnu generaciu c43 amg a jazdil som aj novy a45 amg a co sa tyka prehavu motora musim povedat ze r6 v c43 je na inej urovni ..... jazdil som uz 6 valce od bmw,audi a dokonca aj od volva (ano prve s60 polestar malo r6) a co sa tyka prejavu a kultivovanosti je to neporovnatelne....
maca02
Já jsem měl tu čest jet docela kus cesty s A45s. Nelíbíilo se mi to, jakoby to nechtělo jet a bylo to evropsky uškrcený. Jakoby to auto potřebovalo strašně moc plynu, aby trochu jelo, fakt mě to nebavilo a dal jsem od toho ruce pryč.
Freddka
Tohle je problem. Nevim, proc se takhle v Mercedesu rozhodli.
Druha moznost je, ze tam nakonec ten sestivalec daji ... :-!

Ecko ti nemuze nahradit Cecko s sestivalcem, Ecko je proste o poznani vetsi. Sam ho mam tak vim co rikam.
Podle me budes priste muset k BMW, co zbyva jineho?
LORASI
zrejme budes na aktualnom C jazdit vyrazne dlhsie ako si planoval. zvyknem menit auta po 4 rokoch, ale vidim to tak, ze posledny prirastok, ktory snad dostanem o mesiac ( skoro 6 mesacna cakacka nie je fakt ziadna sranda ), budem drzat vyrazne dlhsie ako som si povodne myslel
Avatar - Markus1
Markus1
No vyzera to tak, ku audi sa uz nevratim (aspon pokial nedaju do s5 benzinovy sestvalec), mercedes uz podla vsetkeho nebude mat 6 valec v cecku, uvidime co bmw ale vidim to tak ze 43 amg pobudne minimalne 4-5 rokov so mnou..... vacsie auto nechcem a suv uz vobec nie...a keby uz naozaj nebolo s coho vyberat tak mam v zalohe rcf 😄 😄 😄
maca02
Navrhnul bych v takovým případě šťastnému majiteli, ať zůstane šťastným a nekupuje nic. Není důvod něco kupovat uměle!
LORASI
ja suhlasim 😊 len pisem, ze ten, kto 6 valec nemal netusi o com piseme a v tychto diskusiach bude mudrovat, ze dnesne oturbene 4 valce maju vyssie / podobne vykony ako 6 valce ... nikdy nepochopi, ze celkovy vykon nie je tym rozhodujucim faktorom pre kupu 6 valca
Avatar - alf1963
alf1963
Tablet si mohli odpustit.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
to bude vzhledově smutné auto jako všechny současné Mercedesy? 😒 Kde jsou časy vesele se tvářících přídí?
Avatar - _Karel_
_Karel_
To je fakt k zblití - dneska v autě musím mít hlídání pruhů (kolikrát za život jste usnuli za volantem?), předkolizní asistent, tisíc bezpečnostních pítchovin, cedulky, že v autě je airbag, ale kupodivu nikomu při homologacích nevadí, že i posraný topení musím ovládat přes posranej displej a čumět přitom docela dlouho mimo silnici.
Upřímně Audi i Mercedesu přeju, aby jejich zákaznící přešli v co největším počtu k BMW, kde zatím pořád mají rozum. V mainstreamu dtto.
maca02
Ano, taky se mi chce blejt. Jenže lidi jsou hloupí a nepřejdou, bohužel. Dnes je doba debilního ovládání přes touchpady, který je nebezpečný. Imbecilové z Unie ti tam dají hlídání v pruhu a dají ti tam kdeco, ale pak je ta (údajná) bezpečnost naprosto zabitá nebezpečností používání těchhle nepoužitelných systémů. Nový Golf8 je zářným příkladem.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
No a hned za tím jsou různý ty "moderní" světlomety... akorát, že člověk není na silnici sám - potkávat auta s xenonama a bohužel i většinou ledkových světel, je prostě za trest.
Velmi nebezpečné.
Ne náhodou za tyhle světla strhávají v US "body" za oslňování protijedoucích.

Ty ledky "naštěstí" brzo oslepnou - ztratí ten světelný výkon.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Suhlas.... inak tolko sa vsade dba na bezpecnost ale odputavanie pozornosti vodica tym ze vyrobca da uz vsetko cez dotykac zrazu je ok a ziadna komisia ani automobilova organizacia ani ziadny organ toto neriesi...
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Asi proto, že jediní, kdo s tím mají problém, jsou lidi v diskusích...
Avatar - -peterp-
-peterp-
zrovna MB ma hlasove ovladani dotazene do tech nejmensich detailu, na rozdiel treba od koncernu. spis bych uvital, kdyby se me bezp. pasy MB nesnazil udusit po nastartovani (audi - pomalu se utahnou po nekolika metrech). A doufam, ze interier e-tron GT nastavuje novy koncept interieru a ovladani klimy/vyhrivani sedacek/... prevezmou dalsi facelifty A6/7/8. Dokonalost.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Ale ten tablet místo přístrojů ať si nacpou.. do špic.

:no: