Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Auta dovezená z USA jsou u nás stále větším fenoménem. Dejte si na ně pozor, varují odborníci

30 komentářů

Avatar - SKAY
SKAY
to je zas blábolu. Kdyby byla v Eu auta s motory a cenami, možná byse tolik nevozilo.
jam2015
Asi si chcel napísať - Kdyby byla v Eu auta s motory a cenami jako v USA...
RD
Tady se pise o dovozu ojetin a muzu potvrdit, ze vetsina jsou šroty 😒 kdyz to nebylo bourane tak to bylo utopené.... :no:
Avatar - Anonym
Anonym
Vozí se to co je koupené v akucích a co tam vyjde levně. Lidi to tady chtěj za levné ceny, pokud to dovozce koupí v usa za 5000 usd, zplatí clo a dph z 5000 usd, pokud koupí u delaera to samé, stejný rok, výbavu a km ale nebourané za 9000 usd, zplatatí clo a dph z 9000 usd. Jak prosté.

To snad vědí všichni jak to je, základ je si auta prověřovat přes Carfax, Badvin.org a další, tam je kompletní historie a většinou i fotky.
David Podrabsky
Pěkný kecy a negativní propagace amerických vozů , každy kdo je dováží ví že může předložit carfax a je tam vše vidět, a ty šroty vozí jen Poláci
Avatar - Anonym
Anonym
a Litva 😄
Avatar - netcar.xx
netcar.xx
byla nekolikaleta produkce koncernu VW. Co vy ne to, odbornici z Carfucku?
freferg
Už jsem o tom několik videí viděl. Nejvíce podezřelé jsou hlavně auta, která se prodávají i u nás. Jako třeba VW CC, Audi, Ford Focus, apod... Jestli někdo takové auto doveze z USA do ČR, tak je to hodně podezřelé a většinou bude nabourané, opravené klidně ještě v jiném státě a pak dotažené sem.
Pokud tady jsou firmy, které vozí staré ameriky, nebo modely jako F150, apod.., tak tam to riziko bude asi trochu někde jinde.
Já můžu jenom každému doporučit koupit měřič laku, který z Číny stojí několik stovek a hravě si tím ověříte sílu laku, zda kupované auto bylo někde opravované. Vyjde to levněji, než služby jako Cebia, kde ani nemáte jistotu, že tam jsou všechny záznamy. Vlastně, že tam vůbec nějaký záznam je.
jiras_
Hm, všichni teď budou běhat s měřičem laku a poznají co? Poznají prdlačku. Vůbec tím neodliší to, jestli se stříkal škrábanec od závistivého souseda, šutr do kapoty nebo to byla totálka. O přesnosti hraček z Alíku ani nemluvě. OK, dejme tomu se vyhne totálce, zároveň přejde kupu naprosto ok aut, o která se majitel staral a dal je opravit. Naopak si bude chrochtat nad stočenými taxíky, protože ty se hned po koupi balí do fólií, aby se sjednotila barva, protože se kupují jinak barevné, aby to nešlo poznat jak stará německá taxi. O stavu čehokoli jiného to neřekne nic, o plaváčkovi taky ne. Ale kdo chce kam...
freferg
Pokud si koupíte měřič za 2 dolary, tak jasně že poznáte kulový. Měřič co jsem koupil já z alie😜ress stojí cca 25 dolarů. Naprosto spolehlivě změříte, kde je lak původní, jenom stříknutá oprava a nebo kytováno. Nehledě na to,že to umí i hliník.
Takže ano - pokud berete koupi auta vážně, tak by jste měl mít měřič laku a nemusíte za něj utratit tisíce. To že naměříte, že auto bylo opravováno neznamená, že takové auto automaticky nekoupíte. Minimálně Vám to může posloužit k jednání o ceně.
Mig_35
Trochu logického uvažování Jiras. Napr stříkaná jen kapota - od kamínků - a zbytek ne, tak je to ok. Když je prelakovanych 80% auta, už to zjevně není kosher...
jiras_
80 % dílů je nesmysl, to je auto na šrot z obou stran, ani Arthur Tussik by do toho nešel. Ale stačí ojet bok o balisety, které jsou naházené nesmyslně všude a je to do laku přední blatník, dvoje dveře a zadní blatník - 40 % auta, lak až ke střeše. A teď auto po bočním nárazu, plechy vyměněné, kyt jen ve spoji. Amatér s nějakou čínskou hračkou nepozná rozdíl.
Mig_35
80% auta je kára přes boudu... Boček nicemu nevadi... Boček a predek už bych zpozornel... ale pro základní orientaci dost pomůže, rozeznas podle tloušťky dostrik a cely díl atd... rozhodne je kravina říct, ze je to k nicemu...
Nejsi bazarnik? Ty to hodně rozčiluje 😉
Avatar - Anonym
Anonym
80% aut přes boudu, jasně, to je dobrej nesmysl.

Většinou sou to jen plechy, přední razník, světla, jeden blatník nebo naopak zadek + pak je pár tolátlk co už maj vylomený kola, hnutý nápravy atd. To už je na každém co si koupí a jak si auto prověří. Vybrat se dá slušný auto i na aukcích.
Avatar - curwasportiva
curwasportiva
Sousedi v US si auta závistí neškrábou, to je naše východoevropská specialita...
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Jsou tak na úrovni Dačky. Tatík měl cx7 a byl v tom rambajs jak v plechové dodávce a MLko to samé.
Avatar - Lonestarstate
Lonestarstate
Jako, ze v te americke tovarne na M-B ML a Mazdu CX-7 jsou dve linky, jedna pro US a jedna pro EU a nebo u aut pro EU trh tam maji navic krok, kde dotahujou sroubky, aby to pro EU nerambajzilo? :-!
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Projeď si ty auta a uvidíš, to pečlivé odhlučnění je pro amíky věci neznámou.
adamzprahy
Nemají s tímhle Mazdy problém obecně? (jen se ptám, fakt nevím)
Avatar - _Karel_
_Karel_
Mají. :yes:
Avatar - iudex
iudex
Jj, je to trocha daň za ľahkú konštrukciu a celkovo filozofiu odľahčovania Skyactive, čo sa na jednej strane prejavuje lepšími jazdnými vlastnosťami, nižšou spotrebou a pod., ale zase o niečo horším odhlučnením (najmä od podbehov). Ale zase neplatí to všeobecne, napr. Ma6 sa v priebehu svojej dlhej výroby v tomto ohľade zlepšovala, prvé ročníky boli hlučnejšie, po druhom a hlavne treťom facelifte sa to zlepšilo. Ako človek vníma, že taká Insignia či Mondeo sú o niečo tichšie, ale nie je to nič dramatické a hlavne tie pozitíva napr. v porovnaní s ťažkým Mondeom cítiť.
Avatar - Anonym
Anonym
Přije se podívat na můj 1985 RR a třeba na odhlučnění kapoty, pak můžeš něco povídat o odhlučnění 😄 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Kecy v kleci. Měl sem amerik několik a žádný hluk v tom nebyl, ona není amerika jako amerika. Ta šikmooká není pravá amerika, víme 😄
Avatar - Vencos
Vencos
Ne, že bych byl v problematice extra znalý, ale to co je v USA označený jako totálka, by se u nás normálně opravilo. Není nic jednoduššího, než si vin číslo vytouženého auta z USA prohnat intenetem, fotky z aukcí se hned najdou.
Camry
Jde o to, zda má auto techničák z USA. Tam je případně zaznamenáno poškození (salvage,water damage, biohazard, hail atd.). Dále zadat vin do Google - hodně aut tam má fotky z aukcí a občas je masakr co se v EU prodává. Jinak společnosti co sem do ČR vozí auta, tak jsou to vozy nové nebo předváděčky. A nárůst vozů se dá vysvětlit stoupající oblibou velkých pickupů, které pro EU nikdo nedělá a vozů s atmo motory V6 a V8, které už tu také pomalu mizí. A navíc i politika EU automobilek - vzpomínám na situaci, kdy Audi A4, 2.8L v plné, stála v USA o 12000$ méně než v EU a byla vyrobena v EU pro US trh a byla v tom i doprava a daně pro USA. To se pak člověk drbe na hlavě jestli to ree😜ortovat.
Avatar - Anonym
Anonym
Zapoměl si na sportáky, Mustang, Camaro, Corvette, Cahllenger, toho se tu vedle pikapů a SUV prodá z US produkce nejvíc. Pak jsou sedany, což je už vyírající druh a MPV, z kterých se vozí prakticky jen Pacifica
Camry
Máš pravdu, já to jen nekonkretizoval - mám tam vozy V6 a V8. Vím, že o US cars máš detailní přehled.👍🏻
Avatar - curwasportiva
curwasportiva
Ještě by jste si mohli koupit pořádné auto 😒]
PJ164
Kdo chce ameriku, musí si dobře nastudovat, jaké bylo její určení. Pokud bylo určení Evropa a konkurence tam zavedených prémiím, jde o solidní kousky. Takový Cadillac Seville a následník STS jsou při znalosti slabších míst spolehlivé a pohodlné bohatě vybavené stroje. Moje Seville 2001 to jen potvrzuje. Problém je jen s tím, že těch udržovaných s upraveným Notrhstarem je jen pár a stojí až příliš. Takový Ford Taurus má taky šanci, byť jeho určení USA jej dost degraduje - Amíci si ho volili jako auto roku, ale tady je to sice držák, ale bez zajímavého ježdění.
Avatar - Anonym
Anonym
Seville má právě problém s tím nNorthstarem (slavné šrouby) a pokud to nemělo péči a nemá jasnou servisní historii, nedá se to doporučit, je to cesta k problémům akorát.