Tá bude najdôležitejšia a tu bude znova problém, nastavia ju príšerne vysoko ako vždy, dnes som pozeral u nás Tipo Cross, 1,0 s nejakou tou výbavou takmer 19.000, ufff lebo novinky, o 1000 eur je lacnejší 500x s lepším motorom a oveľa hodnotnejšie auto. To isté spravili s Giuliou, narazili si cenu ako 3er bez hanby, aj keď horšia byť nemusí a oni chceli predávať z 0 200 000 ks ročne.... aboslútne nereálne od umierajúcej automobilky s nie najlepšou povesťou..aj keď Giulia je super, je to najlepšie auto na ktorom som sa ja viezol... Lancii kždopádne držím palce a v kútiku srdca dúfam že sa prebudí a prajem jej veľa zákazníkov bez prívlastku BY :-)
Je to rally ikona, historii před už skoro nikdo nezná. Pak to bylo luxusní bachraté Bravo a Thesis odporného vzhledu asi jak ty podivné japonské repliky. Pak to byly přeznačkované Chryslery. Nyní jen Punto v kožichu. S tímto se nedá pracovat do budoucna. Jedině tlustá čára a udělat elektro a to vidím tak na konkurenta I-pace. A na světě existuje jen jediná značka na světě, která dokáže na baterkáčích vydělávat - Toyota. Držím palce hlavně Alfě, není na světě sympatičtější značka.
Nejak se bojim toho spojeni Alfa Romeo ,Lancia, DS . Nedava mi to moc smysl.
Nedokazu si predstavit spolupraci AR a DS , to opravdu ne.Lancia muze byt jak sportovni,tak luxusni.
aby opravdu nějaká budoucnost byla. Protože ten rozvoj bude na hodně dlouhou dobu a mám trochu obavy, že v duchu moderního řízení se vše, co nenese zisky hned, prostě odřízne a zahodí.
No akurát na SK uvádzajú do predaja Dongfeng... cena 22000 za auto triedy Kodiaq nie veľa, ale 7 rokov záruka... na toto zákazníci počujú + fajn dizajn technológie, ešte aby neprišla doba že Dongfeng bude drtiť klasické európske značky... Tým chcem povedať že by Lancia mala ísť nejakou takouto cenou, perfekt dizajn, prémiové materiály, seriózna cena a natvrdo ZÁRUKA 7 rokov a toto by bola cesta... Ja som kupoval Fiat a trochu ma mrzí záruka 2+3 a na karosŕiu 8? - To sme na úrovni Dačky??? Takdúfam že Lančka nebude Dačka ;-)
Firmy vznikají a zanikají. Nějaká nostalgie v dnešní době lidi netrápí. Ta je pro fanoušky a lidi, kteří si odmítají připustit realitu. Bohužel je to taky jeden z důvodů, proč je Evropa tam, kde je.
Lancia mohla klidne v Italii prezentovat peugeot 508 ,urcite by se ji darilo,kdyz Y drzelo celou automobilku nad vodou.
A jak to bude =
Jeden model pro 3 znacky - kosmeticke zmeny exterieru a par interierovych specialit pro kazdou znacku.
konec