a dá 200 za 8.3 (ovšem když má nabito) a vzhledem k velmi příznivé váze je ta cena docela přijatelná - ve své třídě. Je to totiž cena ve vodách R8 a Turbo S. Tohle nevypadá vůbec zle..
Nepovídej chytráku, to jsem bez tebe nevěděl...a kam do servisu McL v ČR mě dovezou?
Chci tím říct, že kdoví jestli to v zemi, kde McL není, bude. A redaktor tasí třešničku a ty rozumy.
Nebylo by to lepší auto jen se spalovacím motorem?
Kolik váží celé přidané hybridní ústrojí?
200-250 kilo? Jak moc pozitivně by se ovlivnila jízda (jízdní vlastnosti), pokud by celé auto vážilo o tolik méně? Bylo by pak v přímce pomalejší? Těžko říct, je to "jen" 70KW ale spousta hmotnosti navíc. O kolik by ale bylo rychlejší "na trati"? Fyziku neokecáš a každé kilo je znát.
Na druhou stranu semaforovým kovbojům více vyhovuje pomoc elektro "od nuly" . Dragrace světu vládne
Jj, dnešní generace si představuje automobilové závodění jako...že dva chlapi seděj v naprosto automaticky zrychlujících autech a přitom si povídaj do vysílačky a xichtí se do kamery.
Jinak myslím, že samozřejmě by byl rychlejší bez toho hybridu. Teda na okruhu.
Ale vidím i pozitiva - ten malý motor musí mít dost turboefekt - tam může elektromotor pomoct.
A pak - nesnáším, když startuju velkej motor (a je jedno jestli supersport nebo offroad) jenom abych přeparkoval auto nebo vyvezl trávu na 500m vzdálený kontejner s bioodpadem. Tam se elektropohon osvědčí a šetří hlavní motor.
Ale vždyť mají celou modelovou řadu čistě s ice, tenhle mcl je prostě další příklad faktu, že udělat hybrid nebo elektrický sporťák není žádná věda, jakmile k tomu budou klasické automobilky dotlačeny, předvedou trhu lepší auta než "specialisté na hybridy nebo EV". ;-)
Nevím detaily, ale informace před uvedením auta ohledně váhy přídavného elektrického ústrojí bylo cca 35kg +- navíc, než stavajici model 570GT, který má suchou hmotnost 1350kg, ale oficiálně jsem to psané ještě neviděl. Jelikož Artura má 1395 kg, mělo by to být 45 kg navíc, což je myslím velký úspěch, vzhledem k elektrifikaci. Je fakt, nebýt tam to kun....ko, tak by se auto dostalo o metrák níž než model 570GT, ale doba to vyžaduje. Nicméně 200,250 kg je myslím blbost, jelikož to by to auto nestálo 5+....kdyby mělo oněch 200kg dolů, cenově by konkuroval větším brachum s V8. Ale je to má úvaha a info co jsem se dočetl. Nicméně tleskam a těším se na test se supersportem od Maserati 😉
EV jsou tak moc super, že se musí nejenom dotovat, ale dokonce se jejich konkurence musí zakázat. Dokonce si je dealeři registrují na sebe, protože je nikdo v takovém množství na dotacemi nepokřiveném trhu nechce.
Tipuji to na elektrikáře, případně na další éééé-klon teho pabIba s duhovým autíčkem :D
Ovšem elektrofil-teoretik Don Víto také není ouplně ze hry :D:D
Jako vymysleli to chlapci moc fajn, ale kdybych teda měl 5-10 míčů na supersport, tak proč bych měl chtít tenhle?
Je to pomalejší
Je to těžší
Nemá to dostatek elektrického výkonu aby to konkurovalo třeba SF90
Nemá to tak dobrý zvuk
Spotřebu neřeším
Emisní příplatky neřeším
Takže k čemu je takové auto? Nevidím absolutně žádná pozitiva v tomto konkrétním plug-in hybridu pro jeho cílovku.
Samozřejmě pokud si odmyslíme městské liberály z Los Angeles, kteří se budou bít na prsou, že zachraňují přírodu.
Chceš bejt zajímavej a meleš totální srance.
Je to v rámci supersportů úplně jiná (i cenová) kategorie než tebou bůhví proč zmiňovaná SF90.
To "kdybych" v první větě to vlastně předznamenalo.
Bla bla bla.
Mno pretože ak si britský biznismen, tak sa chceš vo svojom novom McLarene ukázať aj v centre mesta, preto tento hybrid niekomu bude dávať zmysel. Tento cieľový zákazník s tým na okruh aj tak nezavíta. :-)
Milujem tu tie diskusie ked sa tu snazia ludia vsemozne analizovat kto je cielovka a kto si to kupi a preco......kupi si to ten komu sa to auto paci a chce ho.... BODKA!!!!
Nie nie :-) kazdy nech si povie svoj nazor....ale pride mi vtipne zistovat silou mocou kto si asi tak to auto kupi :-) .... odpoved je Kto chce a komu to auto vyhovuje....
Kdyby to bylo aspon vizualne nejak odlisny, ale nemuzu si pomoct, ty jejich modely jsou ve vetsine pripadu na jedno brdo. A to ani ne zrovna nejak hezky.