Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: McLaren Artura oficiálně: Sporťák do zásuvky umí 330 km/h, na elektřinu ujede 30 km

Plná trojek je technická specifikace zbrusu nového plug-in hybridního sporťáku McLaren Artura, který se krátce po včerejší půlnoci odhalil světu.
Zpět na článek
17. 2. 2021 10:04
17. 2. 2021 10:21
17. 2. 2021 10:23
17. 2. 2021 10:26
17. 2. 2021 13:02
17. 2. 2021 13:37
17. 2. 2021 14:09
17. 2. 2021 18:06
17. 2. 2021 09:46
Tak na to že je to McL
a dá 200 za 8.3 (ovšem když má nabito) a vzhledem k velmi příznivé váze je ta cena docela přijatelná - ve své třídě. Je to totiž cena ve vodách R8 a Turbo S. Tohle nevypadá vůbec zle..
Rozbalit vlákno
2
Avatar - speedfred
17. 2. 2021 11:00
Re: Tak na to že je to McL
Aby to nebolo ako s tou britskou cenou u GT3 včera.
Avatar - netcar.xx
17. 2. 2021 12:26
Re: Tak na to že je to McL
R8? To myslis staryho Renaulta, nebo toho bezpohlavniho bastarda od Audi?
17. 2. 2021 10:04
mě baví
Ta třešnička na dortu v podobě asistence na cestě. Se bojí, že tě to někde nechá
Rozbalit vlákno
3
17. 2. 2021 10:21
Re: mě baví
No...nebo že třeba někde píchneš nebo se nabouráš. Nebo někdo tebe.
Chtěl bych vidět tu asistenci McL v ČR. :)
17. 2. 2021 10:23
Re: mě baví
tak jako vetsina podobnych asistenci bude nasmlouvana s externima firmama ktere operuji s asistenci po cele CR
17. 2. 2021 10:26
Re: mě baví
Nepovídej chytráku, to jsem bez tebe nevěděl...a kam do servisu McL v ČR mě dovezou?
Chci tím říct, že kdoví jestli to v zemi, kde McL není, bude. A redaktor tasí třešničku a ty rozumy.
Avatar - kari.laz
17. 2. 2021 10:09
Stejně si nemohu odpustit otázku
Nebylo by to lepší auto jen se spalovacím motorem?
Kolik váží celé přidané hybridní ústrojí?
200-250 kilo? Jak moc pozitivně by se ovlivnila jízda (jízdní vlastnosti), pokud by celé auto vážilo o tolik méně? Bylo by pak v přímce pomalejší? Těžko říct, je to "jen" 70KW ale spousta hmotnosti navíc. O kolik by ale bylo rychlejší "na trati"? Fyziku neokecáš a každé kilo je znát.
Na druhou stranu semaforovým kovbojům více vyhovuje pomoc elektro "od nuly" . Dragrace světu vládne
Rozbalit vlákno
5
17. 2. 2021 10:20
Re: Stejně si nemohu odpustit otázku
Jj, dnešní generace si představuje automobilové závodění jako...že dva chlapi seděj v naprosto automaticky zrychlujících autech a přitom si povídaj do vysílačky a xichtí se do kamery.
Jinak myslím, že samozřejmě by byl rychlejší bez toho hybridu. Teda na okruhu.
Ale vidím i pozitiva - ten malý motor musí mít dost turboefekt - tam může elektromotor pomoct.
A pak - nesnáším, když startuju velkej motor (a je jedno jestli supersport nebo offroad) jenom abych přeparkoval auto nebo vyvezl trávu na 500m vzdálený kontejner s bioodpadem. Tam se elektropohon osvědčí a šetří hlavní motor.
Avatar - KANKUNEN
17. 2. 2021 10:32
Re: Stejně si nemohu odpustit otázku
Na druhou stranu, jestli ten flašinet za to stojí, protože v konečném výsledku těch pár startů navíc zas taková trága nebude.
17. 2. 2021 10:34
Re: Stejně si nemohu odpustit otázku
Jeden studenej start - 100-1000km podle auta.
A tenhle udušenej šestiválec biturbo zvuk stejně nemá.
To je i argument proti Turbu S.
Avatar - Dinar
17. 2. 2021 13:08
Re: Stejně si nemohu odpustit otázku
Ale vždyť mají celou modelovou řadu čistě s ice, tenhle mcl je prostě další příklad faktu, že udělat hybrid nebo elektrický sporťák není žádná věda, jakmile k tomu budou klasické automobilky dotlačeny, předvedou trhu lepší auta než "specialisté na hybridy nebo EV". ;-)
17. 2. 2021 15:22
Re: Stejně si nemohu odpustit otázku
Nevím detaily, ale informace před uvedením auta ohledně váhy přídavného elektrického ústrojí bylo cca 35kg +- navíc, než stavajici model 570GT, který má suchou hmotnost 1350kg, ale oficiálně jsem to psané ještě neviděl. Jelikož Artura má 1395 kg, mělo by to být 45 kg navíc, což je myslím velký úspěch, vzhledem k elektrifikaci. Je fakt, nebýt tam to kun....ko, tak by se auto dostalo o metrák níž než model 570GT, ale doba to vyžaduje. Nicméně 200,250 kg je myslím blbost, jelikož to by to auto nestálo 5+....kdyby mělo oněch 200kg dolů, cenově by konkuroval větším brachum s V8. Ale je to má úvaha a info co jsem se dočetl. Nicméně tleskam a těším se na test se supersportem od Maserati 😉
Avatar - kuk
17. 2. 2021 10:55
Hybridy jsou přežitek.
Jsou akorát poslední zoufalou snahou jak ještě prodat aspoň pár spalováků dokud to jde.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Roman Horký
17. 2. 2021 10:59
Re: Hybridy jsou přežitek.
EV jsou tak moc super, že se musí nejenom dotovat, ale dokonce se jejich konkurence musí zakázat. Dokonce si je dealeři registrují na sebe, protože je nikdo v takovém množství na dotacemi nepokřiveném trhu nechce.
17. 2. 2021 11:27
Re: Hybridy jsou přežitek.
Vždyť je to vyblbenej pi čus ek.
Že se s ním obtěžuješ.
17. 2. 2021 13:36
Re: Hybridy jsou přežitek.
by ma zaujimalo, ktory si to zo svedkov elenovych zalozil nove konto pod novym nickom ... lebo podla vyjadrovanie je toto jeden z povodnej sekty :-)
Avatar - Jerry.Gunman
17. 2. 2021 22:27
Re: Hybridy jsou přežitek.
Tipuji to na elektrikáře, případně na další éééé-klon teho pabIba s duhovým autíčkem :D
Ovšem elektrofil-teoretik Don Víto také není ouplně ze hry :D :D
Avatar - Blue Sun
17. 2. 2021 16:02
Re: Hybridy jsou přežitek.
Jo? Která země zakázala prodej čehokoli, co konkuruje elektrickým autům?
Avatar - Barrichello
17. 2. 2021 19:21
Re: Hybridy jsou přežitek.
2024 Norsko, 2025 Brátánie, Holandsko , 2030 Francie a žvažuje to Švédsko, Německo a Chorvatsko...a k tomu Euro 7
Avatar - Barrichello
17. 2. 2021 13:38
Re: Hybridy jsou přežitek.
Jasně, zelený utopisto. Trofim Lysenko má ze svých následníků radost, jedete to dobře


Nějak vám to nefunguje, že https://vtm.zive.cz/…516/default.aspx


:-) :-) :-) :-) :-)
Avatar - Blue Sun
17. 2. 2021 16:01
Re: Hybridy jsou přežitek.
Naspamuj to do všech diskusí a aspoň desetkrát. Proti tobě je i Goebbels žabař...
Avatar - Doupik
17. 2. 2021 11:06
Jaká jsou pozitiva řešení?
Jako vymysleli to chlapci moc fajn, ale kdybych teda měl 5-10 míčů na supersport, tak proč bych měl chtít tenhle?
Je to pomalejší
Je to těžší
Nemá to dostatek elektrického výkonu aby to konkurovalo třeba SF90
Nemá to tak dobrý zvuk
Spotřebu neřeším
Emisní příplatky neřeším
Takže k čemu je takové auto? Nevidím absolutně žádná pozitiva v tomto konkrétním plug-in hybridu pro jeho cílovku.
Samozřejmě pokud si odmyslíme městské liberály z Los Angeles, kteří se budou bít na prsou, že zachraňují přírodu.
Rozbalit vlákno
5
17. 2. 2021 11:24
Re: Jaká jsou pozitiva řešení?
5-10mio? To je celkem rozptyl, oproti čemu je pomalejší, oproti čemu je těžší?
17. 2. 2021 11:42
Re: Jaká jsou pozitiva řešení?
Je lehčí než cenově stejná konkurence.
Von tady jen bublá z mrákot.
17. 2. 2021 11:30
Re: Jaká jsou pozitiva řešení?
Chceš bejt zajímavej a meleš totální srance.
Je to v rámci supersportů úplně jiná (i cenová) kategorie než tebou bůhví proč zmiňovaná SF90.
To "kdybych" v první větě to vlastně předznamenalo.
Bla bla bla.
Avatar - wakantanka
17. 2. 2021 12:35
Re: Jaká jsou pozitiva řešení?
Mno pretože ak si britský biznismen, tak sa chceš vo svojom novom McLarene ukázať aj v centre mesta, preto tento hybrid niekomu bude dávať zmysel. Tento cieľový zákazník s tým na okruh aj tak nezavíta. :-)
Avatar - speedfred
17. 2. 2021 13:24
Re: Jaká jsou pozitiva řešení?
V pondelok tu inzerovali jednu SF90 ale tá je za 18M.
Avatar - Markus1
17. 2. 2021 13:02
Cielovka
Milujem tu tie diskusie ked sa tu snazia ludia vsemozne analizovat kto je cielovka a kto si to kupi a preco......kupi si to ten komu sa to auto paci a chce ho.... BODKA!!!!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - kari.laz
17. 2. 2021 13:37
Re: Cielovka
Takže vlastně můžeme diskuze zrušit?
Avatar - Markus1
17. 2. 2021 14:09
Re: Cielovka
Nie nie :-) kazdy nech si povie svoj nazor....ale pride mi vtipne zistovat silou mocou kto si asi tak to auto kupi :-) .... odpoved je Kto chce a komu to auto vyhovuje....
17. 2. 2021 18:06
Vzhled
Kdyby to bylo aspon vizualne nejak odlisny, ale nemuzu si pomoct, ty jejich modely jsou ve vetsine pripadu na jedno brdo. A to ani ne zrovna nejak hezky.
Rozbalit vlákno
0