Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
Šimpanz
Tu tabulku máte blbě. Například v ní chybí Ford.
To je strašný.
Znáš GNR?
"Sometimes i feel like I´m beating a dead horse"
Tak to je ten pocit, když tady prosíš o nějaký článek bez chyb. :-!
Znáš GNR?
"Sometimes i feel like I´m beating a dead horse"
Tak to je ten pocit, když tady prosíš o nějaký článek bez chyb. :-!
To víš. Koho by zajímal nějaký Ford se svými 46tis ( propad 26% ) prodanými auty. Zajímavější je přeci Kia s 33tis.
To je příprava https😐/www.autoforum.cz/…dou-tisice-lidi/ aby to pak s Ozzym nešvihlo :-!
Veritas_
Hyundai propad o třetinu .
To je rajská hudba.
Tolik lidí zachráněných od neštěstí.
Jen tak dál.
To je rajská hudba.
Tolik lidí zachráněných od neštěstí.
Jen tak dál.
Každý má právo volby, ale přát nekomu neúspěch?
U mne Hyundai nešel přes Vosickeho, tes by to i taková alternativa klidně mohla být. Kamarád má minulou i30 a nemůže si ji vynachválit. Kdyz by byla problematická, asi by spokojen nebyl.
U mne Hyundai nešel přes Vosickeho, tes by to i taková alternativa klidně mohla být. Kamarád má minulou i30 a nemůže si ji vynachválit. Kdyz by byla problematická, asi by spokojen nebyl.
Ernesto01
Jasně, auta se kupují méně. Ale jak kdo. Někdo nakupuje více. Třeba český stát. Dost možná je to jen další forma subvence automobilkám, aby nepropouštěli a elektorátu nedošla realita situace. Radši nepočítat, kolik aut jsme si z daní už koupili. Třeba letošní nákupy pro Policii.
No a pak jsou tu tací, kteří si za dotace kupují Tesly. A to jsem Tesla fajn. Jen v US si to lidi kupují za svoje. Pošahaná evropa a pošahané dotace. Chceš EV ? Kup si za vlastní. Stejně na ně dosáhne opět jenom někdo. Pamatuji si ten projekt "Tesly do firem mimo Prahu", co v ČR proběhl. Dotace až 80 procent ceny. Podmínka provozovat vůz 3 roky.
A takovouhle svoloč platíme z daní. Jedni řeší, že si za svoje už nekoupí ani Fabii a musí jít do supermini nebo do ojetiny a druzí si z daní proplácejí auta za miliony.
No a pak jsou tu tací, kteří si za dotace kupují Tesly. A to jsem Tesla fajn. Jen v US si to lidi kupují za svoje. Pošahaná evropa a pošahané dotace. Chceš EV ? Kup si za vlastní. Stejně na ně dosáhne opět jenom někdo. Pamatuji si ten projekt "Tesly do firem mimo Prahu", co v ČR proběhl. Dotace až 80 procent ceny. Podmínka provozovat vůz 3 roky.
A takovouhle svoloč platíme z daní. Jedni řeší, že si za svoje už nekoupí ani Fabii a musí jít do supermini nebo do ojetiny a druzí si z daní proplácejí auta za miliony.
Daně už nestačí. Všechno je to bohužel na dluh.
A státní prasata se ráda nechají před volbama zakrmit až k prasknutí.
Úřednickej xindl nás tady sežere. A jiný paraziti.
Úřednickej xindl nás tady sežere. A jiný paraziti.
To bola fakt taká dotácia na Teslu?
Jasne že v Amerike si to kupujú za vlastné a preto nový prezident rozbehol obnovu vozidlového parku federálnych úradov, kde tuším tretina majú byť elektromobily. Toto nie je podpora spotreby a udržanie zamestnanosti? Aspoň sa zamysli ak máš čím predtým ako vyplodíš ďalšiu hlúposť.
No Amici auta ani tak nekupuju, ako prenajimaju, a platit to musia z vlastnych, ci pick-up ci EV, nikto sa im na to nesklada...
A kupit nove auta federalnym uradom je podla mna rozumnejsie, nez dotovat vyssiu strednu vrstvu pri kupe auta..., aj tak tie urady tie auta v nejakych cykloch obmienaju...
A kupit nove auta federalnym uradom je podla mna rozumnejsie, nez dotovat vyssiu strednu vrstvu pri kupe auta..., aj tak tie urady tie auta v nejakych cykloch obmienaju...
Mohu tě požádat o specifikaci Tebou uváděného dotačního projektu "Tesly do firem mimo Prahu" ? Rozumím tomu dobře, že podle Tvých informací, které máš měla být dotace na (třeba) Teslu 3 ve výši 860 tisíc Kč ? Myslím si, že jde o výzvu pro rok 2019 ve výši 200 milionů Kč, kde byla pro pořizovací cenu automobilu určena hranice 1 milion a maximální dotace ve výši 45 %, tedy 450 tisíc Kč.
A to ještě pozor... dotace z 45% kryla rozdíl v pořizovací ceně mezi spalovacím autem a EV pokud vím, takže třeba pro ZOE za 800 a Clio za 400 je dotace (800-400)x0,45 a ne 800x0,45 (v těch procentech ti teda věřím, to už si nepamatuju).
GeekStar
Kdy se to stalo? A co tu tolik prodávají? Ravky?
Když jsem se díval naposled bylo to VW, Renault, Ford, PSA, Hyundai a pak dlouho nic...
Když jsem se díval naposled bylo to VW, Renault, Ford, PSA, Hyundai a pak dlouho nic...
https😐/www.auto.cz/…otu-yaris-137256 Toyota to má docela vyrovnaný dobře se prodává RAVka i Corolla ne špatně C-HR
akurat tu pri diskusii vpravo svieti reklama, ze corolla v akcii uz od 500 000 Kc (s trojvalcom), asi tie super predaje corolly pojdu do haja...
Tak to ses díval v nějakém paralelním vesmíru, Toyota je v první desítce už hodně dlouhou dobu, naopak Hyundai v první desítce značek nikdy nebyl (protože před ním vždy byly VW, Renault, Peugeot, BMW, Mercedes, Toyota, Škoda, Audi, Fiat, Opel i Citroen)
S Hyundai jsem asi mimo, ale mám zafixováno, že v Evropě je jednička VW, dvojka Rendlík a o trojku se perou Ford a PSA... Časy se mění 😊
Yaris, Corolla, RAV... CHR.
Takhle vysoko taky nepamatuju že by byla... obvykle se pohybovala ke konci první desítky, spolu se Škodovkou, výjimečně o pár míst výš.
Ale zase je to jen jeden měsíc a Toyota mívala ten leden standardně silnější... už v minulosti tu byly oslavné články o předbíhání... a pak se to zase srovnalo. A loni asi nepotřebovala honit emise.
Tohle je podle mě anomálie... za pár měsíců zakotví někde kolem 5-6-7... protože nové modely jsou podle evropského gusta a někteří (Opel, možná Ford, Renault) budou ztrácet dech.
Takhle vysoko taky nepamatuju že by byla... obvykle se pohybovala ke konci první desítky, spolu se Škodovkou, výjimečně o pár míst výš.
Ale zase je to jen jeden měsíc a Toyota mívala ten leden standardně silnější... už v minulosti tu byly oslavné články o předbíhání... a pak se to zase srovnalo. A loni asi nepotřebovala honit emise.
Tohle je podle mě anomálie... za pár měsíců zakotví někde kolem 5-6-7... protože nové modely jsou podle evropského gusta a někteří (Opel, možná Ford, Renault) budou ztrácet dech.
Do měsíce nebo dvou tu bude Yaris Cross a ten se bude prodávat také dobře. Takže vážení sledujte...... :-!
Ja myslim, ze to bude, aspon v stredno-vychodnej Europe, prepadak - na youtube su uz australske recenzie po anglicky, ziadna slava sa nekona - hybrid bude drahy, trojvalec z yarisu slaby a velmi urevany, interier je podpriemerny, jazdne ziadne terno, dizajn povedzme subjektivny, konkurencia je v tomto segmente silna a neuprosna...
cudzinec111
mitsu je aspon spomenute v texte, mazda v prvej dvadsiatke nie je tiez, posledne dve miesta nema tiez, to fakt nemoze redakcia uviest kompletne vsetky automobilky, na co je dobre TOP20, ked tych automobiliek je viac?
chytrak1
Tvl. Škoda na úrovni Renaultu a před Fordem, Opelem, citroenem, Fiatem. Jako vážně?!!!!
:yes:
:yes:
Takže znovu (a jinak) JE TO NESMYSL = co si napsal
Je základní poučka že PO krizi přichází (strmý velký dlouhodobý) růst = na té vlně u nás jel vicepremiér a dnes premiér Babiš, ale taky nejsem si nejsem jist že to tak bude po téhle krizi (byť to je dá se říct OBECNĚ PLATNÉ PRAVIDLO)
V Japonsku je dlh cez 100 percent HDP a tlačenie nekrytych papierikov uz vraj 3 dekady a nikam sa neposunulo, prinajlepsom stagnacia, preslapovanie na mieste.
V EU to bude podla mna to iste - neda sa ist vpred, ked nesies na chrbte 2 mechy cementu...
Plus samozrejme tu hrozi zrutenie celeho systemu, tak ako skrachoval komunizmus, uz teraz treba tlacit 2-3x viac, len aby to cele nekrachlo, kapitalisticky system jednoducho funguje na extremnej spotrebe, len kto ju bude tvorit...