Další značka oznámila plán přechodu na čistě elektrický pohon. Po Smartu a Jaguaru, který plán oznámil tento týden, něco takového chystá také Ford. Ale jen v Evropě.
... a na lodi se jménem Ford Titanic se do poslední chvíle křepčí rituální tanečky.
Poznámka - značky které nejvíce ořezaly nabídku motorů a vyhlásily válku dieselům:
V lednu 2021:
Mitsubishi - pád o 63% - prodali v celé EU 3400 vozidel - blízký konec v EU, to se nemůže vyplácet
Jaguar - pád o 51,1% - prodal krásných 930 vozidel v celé EU - anoncuje elektrickou revoluci
Honda - pád o 50% prodala v lednu 2500 vozidel v celé EU - blízký konec v EU, to se nemůže vyplácet
Landrover - pád o 34% - prodal 3400 vozidel v EU
Nissan - pád o 38,4%
Mazda - pád o 36% (momentálně si u Mazdy diesel prakticky nekoupíš, a to je výsledek)
oproti VW Group - pád o pěkných 26,8% (Škoda mínus krásných 19%)
(tady je nabídka dieselů akceptovatelná)
Ovšem většina uvedených značek pokračuje v elektrických sebevražených tanečcích
Holt jak jednou sáhneš na elektriku, dostaneš ránu a jsi v křeči a zmítáš se v křeči až do konce .....
Přiznejme se = můj obor si URNA zvolila jako pokusný už dávno = a velká část firem má hybridy už v druhé genraci. Arese a spol to prostě prokoukli = není šance je obelstít :-)
Mě zmákli tak že hybridní plánuju i příští auto a to další dost možná už elektrický nebo vodíkový ;-)
Už aby vlítli i na ně = a my tady nemuseli bránit ty ekofašisty levicový fandy ekologie atd :*):-!
Hele seš schopnej pobrat že na tom co ses učil na základce o ropě = něco bylo?
Hele JAK TO že ti nevadí dodnes NÁSOBNĚ VĚTŠÍ dotování nafty, bez kterého diesel v osobním autě nedává smysl?
Hele už ti došlo = že úplně nejNEefektivnější je jízda na naftu? Že tím spotřebuješ VÍC ropy než jízdou na benzín?
Hele a to že elektromotor je asi 3x efektivnější (komplexně DRTIVĚ LEVNĚJŠÍ) než jízda na naftu = to už ti došlo? Samozřejmě elektromotor je drtivě menší a levnější a míň poruchový = než vznětový motor = to ale VÍŠ nebo?
Stačí ukončit nesmyslné dotování elektřiny pro pohon E-vehiklů a uvalit na ní stejnou spotřební daň jako na naftu. A za chvíli bude problém vyřešen. Elektrovehikly s dnešními LiIon, nebo LiFe akumulátory jsou jen hloupým prokopáváním slepých uliček.
Dík jak se mě snažíš cituvat = jen si to pomotal: Dotování NAFTY je nutný ukončit! To byla slepá cesta = to že DOUBLE SLEPÁ protože jízdou na naftu spotřebováváš víc ropy než na benzín = s tím ses už vyrovnal?
Ale trt makový, automobilky prišli na to že europania si radi priplatia za auto, ktorým prefrčia krížom Európou a nebude im to žrať aj trávu okolo cesty. Nižšie CO2 bol len vítaný bonus.
Jo využily dotování nafty = i pro osobní auta. Jak dnes ví snad už každý byla to VELKÁ DRAHÁ CHYBA
S bonusem ZAOSTÁNÍ za světem = vývoj hybridů které umí lepší spotřebu (ropy) než diesly a BEZ zvýhodnění ceny paliva = nám utekl. Tak jsme světu dali aspoň https://www.idnes.cz/…018_automoto_fdv a sobě jedno osobní auto co umělo vypouštět z výfuku to samý co 10 autobusů = braVWo :yes:
Stačí ukončit nesmyslné dotování elektřiny pro pohon E-vehiklů a uvalit na ní stejnou spotřební daň jako na naftu. A za chvíli bude problém vyřešen. Elektrovehikly s dnešními LiIon, nebo LiFe akumulátory jsou jen hloupým prokopáváním slepých uliček.
Ja bych to neoznacoval jako spotřební daň. Ta byla zavedena z důvodu snížení spotřeby daného výrobku, protoze vysai spotřeba nebyla z nějakého důvodu žádoucí. U alkoholu a cigaret to je vliv na zdraví, u phm to je dopad na prostředí, zdraví a hlavně spotřeba strategické suroviny.
Elektřina se pomalu také stává strategickou, ale vyrobit ji není takový problém jako ropu. Takze zdanena je emisnimi povolenkami ( dopad na prostředí ) a podporou oze. To je jako bys u PHM dal příplatek na podporu vodíku nebo infrastruktury pro EV.
Ale prdlajz.
Spotřební daň na PHM je jeden ze stabilních zdrojů pro státní rozpočet - a stát ji nastavuje v takové výši právě proto, že ví, že PHM jsou pro ekonomiku naprosto nezbytné a tudíž se platbě této daně téměř nelze vyhnout
No a Greténští sůdruhovia přišli s genitálním nápadem, že lepší, než tohle je elektrovehikl, který stojí mega a více, který za optimálního počasí ujede i 300 km a musí se nabíjet 8 hodin :D
Ano, a kdo je mrtvý, již do ovzduší nedodává tolik "škodlivého" CO2
Leč nemohu se zbavit dojmu, že tento způsob "ekologie" je nadprůměrně blbý i na kované greténisty
Je to celý DRTIVĚ EFEKTIVNĚJŠÍ a LEVNĚJŠÍ = tebe ale žádný širší souvislosti nezajímaj. Jen NA TOHLE SEM ZVYKLEJ. Nezajímá tě ani to školní učivo co ví malý dítě = ropa dojde
Na KOLIK LET ODHADUJEŠ KOMPLETNÍ PŘECHOD ČESKÝHO VOZOVÝHO PARKU na auta BEZ emisí rsp. BEZ ropy?
Tak kde parkuješ? Nabíječka je už i u nás (jsme v dobíjecí infrastruktuře na chvostu Evropy) u Lidlu, Globusu prostě všude
MĚ iD.4 fakt nebere = souhlas že VW nešly spalovací motory a zrychleným přechodem a investicí 4 biliony honem honem do EV se to moc nezlepšilo ;-)
Ale jet s dnešním elektromobilem Praha Brno a zpět = už teď NENÍ problém (musíš ho chtít hledat) plus je VELKÁ šance že baterie se budou dál zlepšovat = a je fuk které z projektů se nakonec uplatní https://autobible.euro.cz/…-se-za-15-minut/
Ale to co zmińuješ sou v zásadě nepodstatný detaily = viz poslední odstavec na který sei NEodpověděl = tak NA KOLIK (desítek) LET to odhaduješ??
Bojuješ za to aby tvá vnoučata jednou jezdila JAK TY chceš? ;-)
že by to bylo tím, že ty elektromobily nikdo nemá? Dneska sem za 33 km potkal 2 Tesly 3, jinak nic, zato sem potkal jedničkovou Oktávka s SPZ AKI, to už je dobrej veterán :-) Trojkovýho Passata dokonce 4x a bomba na závěr Fiat Tempra :-)
Stačí ukončit nesmyslné dotování elektřiny pro pohon E-vehiklů a uvalit na ní stejnou spotřební daň jako na naftu. A za chvíli bude problém vyřešen. Elektrovehikly s dnešními LiIon, nebo LiFe akumulátory jsou jen hloupým prokopáváním slepých uliček.
Tobě to nikdy moc nemyslelo = myslíš zdanit tu elektřinu kterou UŽ DNES POUŽÍVÁŠ abys měl naftu v nádrži? ;-)
Pro začátek by stačilo to o co se před lety snažily parlamenty evropy = srovnat daňové zatížení benzínu a nafty (a ukončit její ZVÝHODŇOVÁNÍ až 9 kč/litr
Stačí ukončit nesmyslné dotování elektřiny pro pohon E-vehiklů a uvalit na ní stejnou spotřební daň jako na naftu. A za chvíli bude problém vyřešen. Elektrovehikly s dnešními LiIon, nebo LiFe akumulátory jsou jen hloupým prokopáváním slepých uliček.
Statistická data máš správná, ale závěry z nich děláš špatné.
Obecně během lockdownu větší pokles postihuje ty značky, které mají větší podíl soukromé klientely, respektive jednotlivců. A z logiky věci tyto značky nenabízejí moc dieselů, protože diesel je spíše volba fleetu.
Například Mitubishi skončilo s diesely v osobních modelech na evropském trhu už v roce 2018. Takže těžko lze meziroční lednový pokles v roce 2021 svádět na absenci dieselu.
Dále je potřeba vzít v úvahu, že statistická data jsou poněkud zkreslena tím, že některá auta bylo výhodné registrovat ještě v prosinci 2020 (elektromobily a paradoxně i auta s velmi vysokou spotřebou), nikoliv až v lednu 2021.
Na druhou stranu, úplné zrušení nabídky aut se spalovaím motorem může některým automobilkám přinést výrazný pokles prodejů. S tím souhlasím.
Stačí ukončit nesmyslné dotování elektřiny pro pohon E-vehiklů a uvalit na ní stejnou spotřební daň jako na naftu. A za chvíli bude problém vyřešen. Elektrovehikly s dnešními LiIon, nebo LiFe akumulátory jsou jen hloupým prokopáváním slepých uliček.
Kdyby do toho ekofašisté prostřednictvím levicových politiků nedrbali, tak by si to trh už dávno vyřešil sám. A navíc, moderní spalovací motory již ovzduší téměř neznečisťují. Ale s tím samozřejmě nemůžou ekofašisté souhlasit, protože dobře ví, že by to ohrozilo samotnou jejich existencí....jak prosté...
Ano = tohle u (naštěstí nejen) mě OPRAVDU NEHROZÍ ;-)
Bohužel to není chytře ale (viz já 18:19) opravdu jen opakování ruských hoaxů = dokonce ODPORUJÍCÍ běžným znalostem = netřeba nějak speciálně chytrého ale PRŮMĚRNÉHO člověka
Ty snad nevíš že levičák NESNÁŠÍ ekologii atd.? Prostě viz já 18:19? Je to bohužel spíš boj NEznalých proti vyspělému světu. Protože když nechápeš co se děje = je snazší říct že OSTATNÍ jsou mimo (nebo)?
Proč říkáš OPAK? Zrovna levicový politik = na znalosti vzdělání NIKDY NEDAL
A už vůbec ne ekologii = a právě TO všechno, dělá svět kterýmu (protože bez myšlení opakuješ hoax?) říkáš LEVICOVÝ
Nejde o to že motory samozřejmě furt znečišťují (byť po těch 62 letech opravdu o HODNĚ MÍŇ než když se před 51 lety přidala i Evropa) ale jde o to učivo ZŠ co všichni ZNÁME = jen někteří popíráme
Ekofašismus fakt ne = ale tupost na úrovni mentální retardace TO JE problém
Nemám potřebu urážet = proč ses třeba ty rozhod popírat vzdělání a znalosti úrovně základní škola?
Takže zopakuju JAK JINAK (než elektřinou, vodíkem možná trochu plynem i když ten taky dojde) bys to řešil TY?
A na jak dlouho NA KOLIK (desítek) LET odhaduješ u nás v malé docela vyspělé zemi přechod na auta BEZ emisí BEZ potřeby ropy? To že v mnoha zemích to bude trvat dýl = se asi shodnem
Problém je že (pravý myšlením) bolševik komunista JSI TY = možná se zeleným mozkem nevim
Tak už si vyřešil tu ZÁSADNÍ OTÁZKU viz já poslední odstavec 18:19? Až to dáš zkus vedle toho dát SVŮJ odhad jak dlouho vydrží ropa. Až to dáš zkus k tomu přidat fakt (co zná dítě ze ZŠ) že tu ropu POTŘEBUJEME na věci kde jí neumíme nahradit. Nepřál se ti mozek? Tak CO ti VYŠLO?
Bolševik se nerovná komunista. Bolševik je mnohem horší jak komunista a je jedno zda zelenej nebo rudej. A právě Vy, zelení bolševici máte manýry těch rudých a podporujete pavědu jako Stalinisti podporovali Lysenka a další.
Stačí ukončit nesmyslné dotování elektřiny pro pohon E-vehiklů a uvalit na ní stejnou spotřební daň jako na naftu. A za chvíli bude problém vyřešen. Elektrovehikly s dnešními LiIon, nebo LiFe akumulátory jsou jen hloupým prokopáváním slepých uliček.
EDIT hele co ty na FAKT že jízdou na benzín máš MENŠÍ spotřebu ropy než na tvou doporučovanou naftu?? Která navíc POTŘEBUJE cenově zvýhodňovat, aby vůbec byla konkurenceschopná vůči benzínu?
Hele tu DRSNOU REALITU že skoro bez nadsázky auto jede na
a) buď na elektřinu
b) nebo na stejnou elektřinu PLUS ROPU (a všechno co znamená jí najít těžit přepravovat zpracovat znovu přepravovat a pak elektřinou tankovat)?
Určitě radši to (daleko DRAŽŠÍ) elektřina PLUS ropa? Téma BEZ emisí vs sakra emisní rej od těžby po to co leze z 2 miliard výfuků (no asi víc spousta aut má víc výfuků :D )
No o tom to fakt není = Fiesta je povedená a cena (bohužel) odpovídá. Takhle stouply ceny všeho = Yaris hybrid 85kW stojí 555 tisíc. Je to podle mě dobrá nabídka = ale je to drahý
Ford je v rejži dlouhodobě = poslední dvě generace manažerů = zabavení majetku a řezat a řezat a řezat :*)
Stačí ukončit nesmyslné dotování elektřiny pro pohon E-vehiklů a uvalit na ní stejnou spotřební daň jako na naftu. A za chvíli bude problém vyřešen. Elektrovehikly s dnešními LiIon, nebo LiFe akumulátory jsou jen hloupým prokopáváním slepých uliček.
Toto historicky bezprecedentní pokřivení automobilového trhu nemůže skončit jinak než totálním kolapsem prodeje nových vozů a prudkým růstem cen ojetin. Současně v budoucích letech v EU výrazně poroste průměrné stáří vozového parku. Nové, žádané ultranízkoemisní spalovací vozy se na příkaz zločinných grétistů se zřejmě již za pár let přestanou vyrábět, ale drahé a vrcholně nepraktické elektrovehykly drtivá většina Evropanů samozřejmě odmítá. Zahraniční značky proto z Evropy postupně utečou a ty evropské pravděpodobně zkrachují. A statisíce pracovníků automotive skončí na dlažbě... :-O:-(:no: https://www.autoforum.cz/…n-elektromobily/
Na druhou stranu bude stárnout vozový park. A na udržování státnoucího vozového parku budou potřeba díly a mechanici, takže ten pokles pracovníků v automotive asi nebude tak výrazný. Horší by bylo, kdyby zakázali jezdit auty.
Ale pro makroekonomický závěry MUSÍŠ mít data = a proto se vymívám protože je NIKDO z těch PLÁCALŮ ŽVANILŮ BAJKAŘŮ co dělá závěry který sou složitý i když ty data máš = nemá :-)
Stačí ukončit nesmyslné dotování elektřiny pro pohon E-vehiklů a uvalit na ní stejnou spotřební daň jako na naftu. A za chvíli bude problém vyřešen. Elektrovehikly s dnešními LiIon, nebo LiFe akumulátory jsou jen hloupým prokopáváním slepých uliček.
Tak budou další auta v Evropě, tentokrát od Fordu, co budou mít půltunovou baterii, reálný dojezd kolem 350 km a cenou od milionu výš. Tak to je fakt to co v Evropě ještě chybí. Automobilky na evropském trhu se přísným emisním limitům zavedených vedením EU rozhodly podvolit, asi s vidinou, že budou prodávat auta lidem za milion, spíš však za milion a půl, místo konvenčních spolehlivých aut za 300 až 500 tis. Dokud nebudou automobilky vyrábět EV s dojezdem 800 km, s baterií o váze do 100 Kg slouženou z běžně dostupných prvků a látek, s dořešenou ekologickou likvidací a krátkou dobou nabíjení bez vlivu na životnost baterii se zaručenými 5 tisíci nabíjecími cykly a cenou EV kolem 500 tis Kč (v dnešních cenách), tak nebudou EV evropským trhem bez všemožných pokřivení akceptovatelná. Osobně EV pod uvedenými parametry beru jako velkou neschopnost automobilek a pouze snahu zbylých automobilek v Evropě dobře vydělat....
Elektrok0k0tům nějaké klima a životní prostředí neleží ani u zadku.Jediné, o co jim jde, jsou prachy a moc.
Jako doposud všem socialistům všech barev - černé, hnědé, rudé - no a teď i zelené
"Známe", "víme"... jedná se u tebe jenom o plurál majestaticus anebo už jde o rozdvojení osobnosti?
Ale neostýchej se a projev názor všech svých osobnstí :D
Proč se domníváš, že zrovna rudo-zeleným socialistům o moc a prachy nejde?
Máš snad pocit, že se nějak výrazně odlišují od jiných totalitních socialistů odlišných barev?
Jde mu o to, ze treba tenhle clanek jasne dokazuje, jak moc se pletl v hodnoceni Tesly a elektromobility obecne.
Vlastne vetsina toho, co zde vypotil v diskuzich (temer veskery jeho urazlivy plevel) se ukazala jako velky FAIL.
Tak mu zbyvaji jen urazky a kopani okolo sebe jako male decko.
Na to aby napsal: "Chlapi, meli jste pravdu.", na to Jerry proste nema. :no:
PS GM konci s ICE 2035 (taky EU???), Audi 2030, Jaguar dokonce 2025.
To je uplna kampan proti Jerrymu. :D:D:D
PPS Doufam, ze me ma na HL, nejsem na jeho arogantni urazlivy komenty zvedavej.
(1) Nepiš aktivistické k0k0tiny
(2) kup si už konečně (ale za své) ten tvůj vysnívaný elektrovehikl
a nebudeš tady za elektro-positive pitomce
Ale abych ti udělal radost, přiznávám, spletl jsem se. Zpočátku jsem se domníval, že jsi vcelku rozumný člověk.
Za tento NAPROSTO CHYBNÝ předpoklad se ti co nejupřímněji omlouvám
V posledních 100 letech naše země zažila dvě odpudivé totality - socialismus hnědý a socialismus rudý. Proč je tak obtížné pochopit, že nechci, aby moje děcka zažily socialismus zelený, který je neméně odporný?
''...se veřejně vyznal, že mu ekologie, multikulturalismus a rovnost pohlaví připomínají nacismus, tedy ideologii zodpovědnou za největší etnickou čistku v dějinách Evropy. Srovnávat ideologii čisté rasy, jejíž teorií i praxí bylo vyhlazování všeho neárijského a striktní zákaz mezirasového soužití, s multikulturalismem, jehož tezí a praxí je mírové soužití kultur, je nechutné a imbecilní zároveň..'' :no::no::no:
''Společně s antifeminismem se antiekologické myšlení stává jedním z pilířů světové ultrapravice. Bolsonaro dal v Brazílii deštný prales těžařům, Trump odstoupil od Pařížské dohody, ale na popírání klimatické změny sází i třeba ultrapravicová strana Finové v jinak ekologicky naladěném Finsku.''
Víš, Done,
stvoření jako jako ty (jedinci, kterí jsou nezpochybnitelně přesvědčeni o své vlastní pravdě a o tom, že mají svatou povinnost svou pravdu prosazovat a ostatním vnucovat všem, vždy a všude) jsou součástí lidstva odnepaměti.
Ve středověku bytosti tobě podobné oblékaly kutnu dominikánů a své odpůrce upalovaly, kterýžto zvyk se udržel až hluboko do novověku.
Ve 20. letech jedinci tvého druhu s nadšením budovali "lepší zítřky" v Sovětském svazu, ve 30. letech s písní na rtech budovali třetí říši a v 50. letech budovali pro změnu socialismus nejen u nás. Jedněm, druhým i třetím bylo úplně jedno, jaké škody uskutečnění jejich obskurních idejí přinese. Nejen, že jim to bylo jedno, ale byli na to destrukci "starého světa" dokonce hrdí.
Byli zvrhlí, odporní a zvrácení - tak jako ty
Zajímavý je, že tebou zmiňované praktiky, jsou bližší.. tobě.
Přemýšlej. ;-)
Znovu s úpravou pro tebe:
Srovnávat ideologii čisté rasy, jejíž teorií i praxí bylo vyhlazování všeho neárijského a striktní zákaz mezirasového soužití, inkvizici, nebo komunistické procesy s ekologickým smýšlením, je nechutné a imbecilní zároveň... :no::no::no:
''Společně s antifeminismem se antiekologické myšlení stává jedním z pilířů světové ultrapravice. Bolsonaro dal v Brazílii deštný prales těžařům, Trump odstoupil od Pařížské dohody, ale na popírání klimatické změny sází i třeba ultrapravicová strana Finové v jinak ekologicky naladěném Finsku.''
I v této citaci se píše, že k hnědému smýšlení mají blíže ODPŮRCI ekologie. :-O
Je mi tě vlastně líto. Ty jsi se mýlil asi ve všem.
A Ford je poslední hřebíček do tvé diskuzní rakve. :D:D:D
Teď už čekám z tvé strany jen urážky a ideologické nesmysly.
Nehodlám s tebou dál ztrácet čas.
Žij si dál ve svém kognitivně zkresleném světě.
Čau
Ano, reaguješ přesně tak, jako dominikán, komsomolec, člen Ádovy mládeže a svazák, když se jim někdo pokoušel vysvětlit, že to, co propagují a prosazují, je čirá zvrácenost.
Včetně těch canců o ultrapravici.
Tak si už konečně KUP ten elektrorobertek, co po něm tak toužíš - a dokaž, že jsi věren svým idejím i v praxi a ne jenom na hubě. Pak budou mít tvé vyprávěnky větší hodnotu, nežli má použitý toaletní papír
Edit:
Jsi sto si uvědomit (ty "ultrapravičáku" ) a pochopit, že režimy, které mají ve XX. století "na kontě" nejvíc mrtvol a násilí (nejen) proti vlastnímu obyvatelstvu, byly prakticky všechny levicové?
SSSR, Třetí říše, Čínská kulturní revoluce, Rudí khmérové - všechno levičáci, brodící se až po kolena v krvi :no::no::no:
že zoufalé automobilky dělají zoufalé činy. V situaci, kdy nikdo neví co bude za pár měsíců plánovat za několik let čistě elektrickou budoucnost mi přijde podnikatelský sebevražedné. Podle mě je potřeba být flexibilní a být připravený na jakoukoliv variantu vývoje, sázka na elektřinu nemusí vyjít a co bude Ford dělat pak?
Jo, na to někteří ekologičtí fanatici sází již od 60. let, ale nějak jim to nevychází. Je to stejné, jako u těch šílených sekt, co furt čekají konec světa a ono zase nic. Tak jejich vůdce stanoví nové budoucí datum a tak pořád dokola... :-[] Jedna jistota tu ale přece jen je - budoucí kolaps evropské ekonomiky a hlavně automotive se již opravdu blíží...
P.S. Pokud se automobilový elektrofašismus EU v Evropě opravdu prosadí, budeš tu mít Hammuno jinou jistotu - že brutálně zdraží elektřina a že při tuhých zimách některé evropské země nemime blackout! Už se těšíš, zelený neomarxistický naivko? :-O:-(:no:
Jak NEvychází = za těch 62 let a 51 evropských = se emise (nejen) aut SET SAKRA snížily = takže snad JEDNOZNAČNĚ VYCHÁZÍ = PROČ si napsal opak??
Tobě školní učivo že ropa dojde = přišlo jako šílená sekta?? Fakt? Povídej..
Ty máš znalosti posoudit "budoucí kolaps evropské ekonomiky"? Sám se v tom malinko vyznám a mám v okolí lidí s písmenkama i za jménem = ale tak dobrý jako se popisuješ ty nejsou. Seš fakt tak dobrej makroekonom? Nebo spíš = totální naprostej žvanil = z praxe vím že často i bez maturity
Co myslíš když to teď zvažuješ = jsi Neználek bez znalostí = nebo TAKOVÉ BOREC že ze své výše vidíš kolik (vzdělanějších) lidí na světě je reálně znalostmi chápáním POD ním
Tak co a) nebo b)? :-)
Stačí ukončit nesmyslné dotování elektřiny pro pohon E-vehiklů a uvalit na ní stejnou spotřební daň jako na naftu. A za chvíli bude problém vyřešen. Elektrovehikly s dnešními LiIon, nebo LiFe akumulátory jsou jen hloupým prokopáváním slepých uliček.
Stačí ukončit nesmyslné dotování elektřiny pro pohon E-vehiklů a uvalit na ní stejnou spotřební daň jako na naftu. A za chvíli bude problém vyřešen. Elektrovehikly s dnešními LiIon, nebo LiFe akumulátory jsou jen hloupým prokopáváním slepých uliček.
Výsledná cena elektřiny je ca 4násobek výrobní ceny = co totéž udělat totéž s naftou? Cena nafty bez daní je aktuálně asi 16 korun = tak co bys řek ceně na pumpě třeba 60 korun za litr? :-O:D:-!
Diskutovat s mentálně momentálně monumentálně postiženou hamůňou / kylií je ztráta času, to dřív naučíš hada stepovat, nežli ha=muňka=sakra něco pochopí :no::no::no:
Tebe ty opravy nesmyslů cos tady napsal NĚJAK vzaly = hele řešení je snadný = blb s IQ pod 100 zákaz blekotat veřejně svoje blbosti = tak sbohem Jerry ;-)
To cos napsal NEMÁ moc logiku = JAK jinak bys to chtěl dělat? Viz místní diskuze = spíš VĚTŠÍ ČÁST to (učivo ZŠ) nechápe
Děláme to tak s emisema už 62 let my v Evropě 51 = ale NA JAK DLOUHO ODHADUJEŠ náš český přechod na BEZ emisní auta (jedno na co pojedou) BEZ ropy? Na kolik (desítek) let? Odpovíš???
tohle sou jiný Blackouty šmudlíku, to je Texas a Rakousko :-):-):-) To na hoax nesvedeš, nemáš šanci, je to potvrzené zástupci energetických spoelčností, je to v asi 900 světových médiích typu mainstream, nemáš šanci.
Rozhled mohou mít jaký chtějí, ale v dnešní nejisté době vsadit budoucnost velké firmy na jednu jedinou kartu je prostě hazard nejhrubšího zrna minimálně s jejich akcionáři a zaměstnanci. A kdo měl jaký rozhled si povíme za 10 let.
Jsem v klidu, tohle prohlášení Ford nestálo nic, současným Vůdcům EU pohladilo ego, už opravdu věří že poroučí větru dešti ... a do roku 2030 se toho ještě stane ... a rozvoj elektromobility to určitě nebude.
Hele ty si byl taky za školou, když se učilo o ropě? Rozvoj něčeho co NENÍ na ropu = je docela nutnost. Tak co jinýho bys místo vodíku a elektřiny využil ty? Kvízová otázka na kterou NIKDO NIKDO NIKDO neodpověděl je: Na jak dlouho odhaduješ přechod na BEZ emisní auta BEZ potřeby ropy u nás, v malý docela vyspělý zemi?
Hele VŮDCOVÉ EU = ty chodíš k volbám? Koho si volil do europarlamentu a koho u nás?
ANO Jourovou protože nezvlád(a)la český ministerstvo poslal premiér (dřív vicepremiér) co nespí https://echo24.cz/…dokaze-spat-mene tak koho si volil = jestli se za to nestydíš
S vodíkem nemám problém, Toyota dokázala, že to může fungovat. Za nesmysl považuji "bateriovou" elektromobilitu.
Volil jsem kandidáty ANO, ne pro ty konkrétní lidi, i když Charanzová mi nevadí, Jourová jo, ale už se s tím nedalo nic dělat ... ale proto abych podpořil svým hlasem hnutí ANO a pana premiéra.
Taky nechápu.. většinu aut kupují firmy a měsíčně najezdí tisíce kilometrů..
Fakt reálně začíná hrozit, že lidi v práci vyfasují elektromobil za 2 mil. (protože nic jiného na trhu nebude), který zaparkujou před barákem a půjdou na vlak, protože prostě jejich služebák nebude schopen tu porci kilometrů ujet.
A když náhodou ujede a já večer dojedu domů.. co potom? To budu jako služební auto nabíjet doma přes noc na vlastní náklady? A kdo bydlí v paneláku, tak si vyhodí kabel z okna?
Budoucnost je velice temná.. asi je nejvyšší čas koupit nějaké rozumné auto a to si opečovávat, aby vydrželo alespoň 20 let.
V době "předkovidové" jsem se vcelku pravidelně setkával s cca 10 lidmi, kteří byli nuceni v práci používat elektromobil... Spokojen s ním nebyl ani jeden - a to právě z důvodů, které popisuješ :no:
Hele NIKDO NIKDO NIKDO neodpověděl tak třeba to dáš ty (bajkař NEJVĚTŠÍ) Na kolik let odhaduješ přechod na BEZ emisní auta BEZ potřeby ropy? Jedno jestli nakonec bude (nej)víc na elektřinu a kolik jich bude vodík prostě BEZ ropy? U nás v malém relativně vyspělém státě = kolik odhaduješ (desítek) let?
Tak ja už také nejaké auto mám a mal som nutkanie aj ho predať, ale asi nie nič sa predávať nebude.
PS: Forda mám tiež a zatiaľ ma nenehal v štichu (ťuk,ťuk). Čakal som či Ozy priletí.😎
novej elektrickej Mustang se celkem povedl, teda az na tu desnou obri obrazovku na vejsku podle Tesly S, to si mohli odpustit a udelat to mensi a normalne nalezato, celosvetove neni moc dobrej vyhled na to ze by jen ICE nejak uspeli a budou postupne ubejvat v nabidkach vsech automobilek po celem svete, proste podle toho jak o to budou mit nebo nebudou mit zakaznici zajem, takze Ford proste jen reaguje jako kazda jina firma ktera se zodpovida akcionarum
kdyby to Ford nezacal delat timto smerem, tak si mozna na konci tohohle desetileti ani neskrtne a nic neproda, ono to prohlaseni s elektrifikaci do data 202X a BEV do data 203X do 2-3 let prijde i pro USA a Cinu :-!
ICE se proste dostavaj do pozice VHS ve svete digitalnich medii, nase deti to prposte uvidej jen jako nejake retro vhodne pro ojetiny a veterany, ale jako nove auto jim to jiz nebude davat smysl
jen tak pro zajimavost, vyhled energetiku z CEZ, EON a PRE je, ze do roku 2030 bude jen v CR cca 9 tisic verejnych rychlich nabijecich bodu nad 100kW a prez 50 tisic verejnych pomalych nabijecich bodu 7-22kW :yes:
Promiň I-paci, ale nemohu souhlasit
Auta se spalovacími motory neubývají proto, že o ně zákazníci nemají zájem, ale proto, že jakésik "regulační komise" vyhlašují stále šílenější "eko-limity" pro výriobu a stále větší pokuty za jejich nedodržení
Kdybych přijal Tvůj příklad VHS a CD - pak by musela koncem 90. let existovat komise, která by všem výrobcům zvukových a filmových nosičů stanovovat limity, kolik plastu se smí spotřebovat na jeden jejich výrobek. Výrobci kazet by byli povinni dodržovat "páskové limity" a výrobci CD by s těmi limity mohli obchodovat...
Přesně tak.
Bohužel, zdejším diskutérům se to těžko chápe, vzhledem k jejich diskuzní historii.
Jerry se spletl, no život jde dál. Příště už bude moudřejší.
A pochopí, čí názory mají větší váhu. :-!
Tohle je pro mě zadostiučinění. :yes::yes::yes:
Ford :yes:
Takže teď už jsou podle nich jen idioti po celym světe, GM, Ford, Jaguar, VW. :D:D:D
PS Ford vždy uměl podvozky, když to spojí s elektrickým (a zadním) pohonem, bude to paráda.
Elektro jede. Odpůrci jen kopou a prskaj. :D
Chcel by som si požičať nejakú predvádzačku.U Tesly majú nejaké voľne autá alebo zase dostanem iba odkazy kde si môžem požičať ale za peniaze?
U iných značiek s tým není problém ísť vyskúšať, prip požičať nejaký model.
Neschopní mantáci který neumí vyrobit jediný pořádný osobák, na kterém by neprodělali gatě a žijou z F řady pikapů a Mustangu, což je sakra málo si nic jinýho než smajlíky nezaslouží.
FORD se zbláznil, podobně jako Jaguar a Land Rover.. To si koupí pár Elektro magorů a jinak nikdo. To budou dotovat donekonečna? S tím legračním odjezdem? Potřebuji jet 1000 km na hory nebo k moři bez tankování.. A určitě ne elektrické autíčko :no:;-)