Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNový Nissan Qashqai oficiálně! Hybridní, bezpečnější, s lepší výbavou, ale stále svůj
102 komentářů
WinDiesel
7
Nový, bezpečnější, hybridní, dražší, neprodejný :-)
Blue Sun
6
Jsi hloupý.
traveldrive
7
Kiež by som sa vedel vyjadrovať tak trefne a pritom ohľaduplne a mierne. Tak sa radšej zdržím.
WinDiesel
7
Nikdo nemůže být hloupější než ty, možná jen Humus
white label
3
Proč by měl být neprodejný? Protože si to přeješ...
_Karel_
5
Protože není naftovej....
WinDiesel
1
Trefa :-!
Blue Sun
1
Dýzlu zmar! Zmar! Zmar!
Arese
1
Ano, přesně do středu terče. Přitom jak dokázal VW se svým novým 2.0 TDI s dvojitým vstřikováním močoviny, současný moderní turbodiesel dovede být až neuvěřitelně čistý, a přitom úsporný! :-) :yes: :yes: :yes:
adamzprahy
Nechápu vůbec design, Nissan a zrovna QQ i přes své podivné jméno byl podle mě v evropě tak úspěšný, že na malém půdorysu vykouzlil prakticky prostorné a dobře jezdící auto bez zbytečných výstřelků za rozumnou cenu. A byl v tom jeden z prvních, takže se dobře uchytil.
Snad to nepohřbí. Design za mě :no: Cenu a jízdní vlastnosti uvidíme.
Snad to nepohřbí. Design za mě :no: Cenu a jízdní vlastnosti uvidíme.
A čo ti príde na dizajne také zlé? Naopak, tvarovo je to vydarená evolúcia. Jak zvonka, tak v interiéri.
Mna dizajnom predku neoslovili, ale aspon sa zbavili zastaralej radiacej paky. Ergonomia sa mi nezda extra dobra, mozno bude, ale princip radenia (pochadzajuci z Priusu) je pre mna najlepsi zo vsetkeho na trhu.
Za mě naopak je oproti minulému design velkým krokem kupředu. Nejlíp je to vidět na srovnání v galerii. Z hračky je dospělejší auto.
Vidím to stejně. Mně na tom vadí, že to vypadá ulítle korejsky, což QQ nikdy nevypadal a měl za mě blíže k VW apod.
Přesně tak, z boku je to O.K. ale ty zadní a hlavně přední světla jsou fakt úlet. Tohle bohužel spoustu lidí odradí. Stejně jako fakt, že verze 4x4 je k mání jen s variátorem! :-O :no:
Naopak chválím za interiér, ten je na dnešní dobu slušný. Jen bych upřednostil pořádný volič samočinné převodovky, tedy pokud bych nedej bože byl kupujícím této motorizace. :-)
Naopak chválím za interiér, ten je na dnešní dobu slušný. Jen bych upřednostil pořádný volič samočinné převodovky, tedy pokud bych nedej bože byl kupujícím této motorizace. :-)
_Karel_
Za mě povedený, zvenku a ještě víc uvnitř.
Uvnitř je to takový mix VW a Hyundaie, ale jo, na QQ Nissanu stojí dost prodejů v Evropě, takže si asi nenechají zprznit auto.
Jsem docela zvědavej na fungování toho e-power. EV s nevybitelnou baterkou....
Tak isto ako iMMD od Hondy akurat bez fixneho prevodu na vyssie rychlosti. Urcite by som to nenazval nevybitelnou baterkou :-) ta sa vybije v momente ked vyprazdni nadrz.
Největší nevýhodou EV je dlouhé nabíjení a krátký dojezd. Z tohoto pohledu považuju benzínovou nádrž za nevybitelnou baterii, pokud tedy nebude mít 20litrů.
Tie nevyhody suhlasia, seriovy hybrid ma vacsi dojazd aj vyrazne rychlejsiu obnovu dojazdu, ale ani to z nadrze ktora sa vyprazdni za par stoviek km nerobi bezodnu ;) Seriovy hybrid dava zazitok z EV jazdy, avsak s hlukom a lokalnymi emisiami paralelneho CVT hybridu.
Ja taky. Zatim se zadnemu vyrobci nepovedlo udelat to tak, aby spalovak nemusel byt pripojen ve vyssich rychlostech primo na kola. Proste to energeticky nevychazi. Jsem na tenhle pohon dost zvedavy.
Vy hybridisti nekdy jezdíte tak rychle, kam už nestačí EV pohon? :D:D
jj, kombinace generátor - elektronika - akumulátor - elektronika - elektromotor asi nebude mít takovou účinnost jako ocelová hřídel
Tak podle nedávné diskuse to v Jazzu funguje tak podivně, že stálý převod slouží pouze na ustálenou jízdu v určitém rychlostním rozmezí. Takže zas tak často motor připojen není. Ale taky mám obavy, jak bude e-power fungovat při svižné dálniční jízdě..
Ono na tom nic podivneho neni - nema to prevodovku, takze mezi motorem a koly je jediny prevod, ktery je bud pripojen pres spojku, nebo neni. A pripojuje se zhruba v okamziku, kdy by ostatni auta radila sestku (nebo obdobny "dlouhy" prevod).
Podivné na tom je, že se prý ten převod ve 130 km/h už nevyužívá, a potřeba zrychlit znamená připojení elektromotoru, který z nějakého důvodu příliš nezrychluje, takže ve výsledku je to jak se slabým CVT. Aspoň tak to chápu.
Jojo, tam uz by si musel "preradit nahoru", ale nema kam. Tak se zase odpoji, protoze potrebuje vyrabet opravdu hodne energie (relativne pro dane auto) pro elektricky motor.
to si skvelo zhrnul a ford ? ten ma to iste btw...
display, manualne ovladanie klimy a na automat kompaktny ovladac miesto tlacidiel, vsetko dobre nie ? dizajn az na nutne umiestnenie displaya si berie nieco z predchodcu a nieco z novsich modelov aka micra
focál nema normalny volic prevodovky, to sa mi nelubi...
https://newsuvprice.com/…ior-Features.jpg
ked sme uz pri tom, pozri na interier focusa a ceedu :-!
https://www.svetmobilne.cz/…gin-hybrid-3.jpg
display, manualne ovladanie klimy a na automat kompaktny ovladac miesto tlacidiel, vsetko dobre nie ? dizajn az na nutne umiestnenie displaya si berie nieco z predchodcu a nieco z novsich modelov aka micra
focál nema normalny volic prevodovky, to sa mi nelubi...
https://newsuvprice.com/…ior-Features.jpg
ked sme uz pri tom, pozri na interier focusa a ceedu :-!
https://www.svetmobilne.cz/…gin-hybrid-3.jpg
Jo, Fokus je podobný, je to taková unifikace napříč značkami :)
Kolečko jako volič je srašny - souhlasim.
Kolečko jako volič je srašny - souhlasim.
Nasiel by som tomu trochu lepsie slova, je to idealny ergonomicky standart.
Cim si tak zhyckany ? Ked je len display na vsetko zle je, ked je to ergonomicky vyborne, tak nie si spokojny...
Cim si tak zhyckany ? Ked je len display na vsetko zle je, ked je to ergonomicky vyborne, tak nie si spokojny...
Počkej, to si mě nepochopil, mne to vyhovuje, nelíbí se mi jen kolečko u převodovky Fokusu :D Já nikde nepsal ,že je to špatný interiér.
mix VW a Hyndaie mi neprisla ako lichotka, ale ok :-)
Fakt to nebylo myšleno zle, kaplička přístrojů jako VW (fulldigital i ta grafika mi příjde podobná) a zbytek Hyundai + Ford + Kia... vše v pořádku :)
pohoda, chapem ;-) skor mi na nom vadia tie konfiguracie, ale co uz...
Mne, že to není hatcbhack ,ale SUV, ale vím, že to lidi chtějí :D
Pulsar spadol pekne na držku... a pri tom nebol az tak zly, Nissan to bolí do dnes... prist do triedy HB je nemozne s niecim co nebude extra value a lacne... na to Nissan nema, jeho marze su nizke.
Myslíš, že nemaí techniku? QQ je přeci hatcbhack - crossover, tak přepracování by nemuselo být tak drahé, jméno bych taky měl - Almera... ale chápu, Pulsar s nepovedl, ja ho neřídil, jen jsem v něm sedě la nenadchl mne.
Hej suhlas Almera by bola fajn a nemuselo by to byt tak drahe, ale myslim ze bude mat problem udrzat cenu aj s QQ a nie este niecim novym... bezpecnost len tak lahko neprepracujes. Segment prudko klesa, neoplati sa, jedine ze by to NIssan velmi uspesne strihol na nieco skvele jazdiace, prakticke, pekne, kvalitne na omak s dobrymi konfig manualu atd... lenze tu ma pak Koreu, Mazdu, Civic, Subaru a nevravim o Focuse a Gruppke, myslis ze by tu bolo pre dalsi HB miesto ? ... ja myslim ze nie
Pulsar mal lacnu palubku, to odstrasilo 90% ludi a uz ani neriesili, ze mal dobre motory (1.6T 190k+man), odhlucneneie, jazdil dobre a mal vela miesta v zadu... dobre auto, akurat... stacilo par detailov a dostal debakel... v tej dobe mal lepsi interier aj Ceed, to je smola...
Pulsar mal lacnu palubku, to odstrasilo 90% ludi a uz ani neriesili, ze mal dobre motory (1.6T 190k+man), odhlucneneie, jazdil dobre a mal vela miesta v zadu... dobre auto, akurat... stacilo par detailov a dostal debakel... v tej dobe mal lepsi interier aj Ceed, to je smola...
No, teoreticky máš pravdu, ale vzít to globálně a udělat takové auto i jako kombík, což je třeba pro japonce v C segmentu skoro sprosté slovo, by to nějak mohlo fungovat :) Ale jen teoretizuju.
Mozno, akurat ze to si moze dovolit skusat automobilka co ma prachy a to Nissan nie je. Pri tom si nedavno na Pulsare vylamal zuby...
Keď by to malo globálne dávať zmysel tak by k HB musel byť sedan, ten sa predáva všade, v Amerike (Servnej aj Južnej), v ázii, Rusku atď. Kombíky "fičia" v podstate iba v Európe a tu by s novým modelom asi ťažko prerazil. Konkurencia všade, či by na to šli zdola (Fiat, Dacia) alebo nejaký ten meinstream (Golf, Focus, Astra, Megane, Ceed, i30 atď). Žiaľ, boli by to znova len kusovky takže keď k tomu pripočítaš nárazové testy, homologizáciu, marketing, stratový projekt, pre živoriaci Nissan by to mohol byť klinec do rakvy...
R32 presne, to si vsak malo kto stihne premysliet pri lightovych uvahach... zase tu nejaky trollik palcuje, na to ze je tu samy chlap nič moc :D
Pulsar neměl špatný value for money poměr. Ale asi mu chybělo něco, čím by dokázal zaujmout, a navíc vsadil na nešťastný 1.2 TCe.
Pulsar dojel na svůj totálně sterilní vzhled, navíc takový přebytek místa pro nohy zadních cestujících od něj v tomto segmentu nikdo nežádal... Že by ale v C segmentu nemohl uspět jiný hatchback než "ultra levný" si tedy určitě nemyslím - viz Golf, Focus, Astra..
jam2015
alebo len lajdácky preklad?
...stejně jako blatníky a kapota zase snížily hmotnost o 21 kg
...stejně jako blatníky a kapota zase snížily hmotnost o 21 kg
Překlad je asi OK, všude se píše, že auto je kolem dokola z hliníku (kapota, blatníky, dveře) a pouze zadní dveře z kompozitu. Na jednu stranu zajímavé, že malé masové auto umí nabídnout hliníkovou karoserii, na druhou stranu opravy malých městských ťukanců budou pěkná raketa (majitelé audi A2 by mohli vyprávět).
Na A2 bylo nejhorší to, že byla hliníková v podstatě celá... Povrchové opravy ještě nějak šly, ale jakákoli větší bouračka byla cenové peklo.
Přesně tak, tak široké použití hlníku u karoserie velkosériového modelu neprémiové značky je velmi překvapivé. Ty opravy asi fakt budou příšerně drahé, a pojišťovny to ve svých sazbách jistě rychle zohlední... :-O
Dobrý den,
přikládám citaci z tiskové zprávy:
Pokud jde o konstrukci, využity byly lehčí materiály a pokročilé lisovací a svařovací
techniky ke zvýšení pevnosti, ale také ke snížení hmotnosti. Poprvé jsou dveře
zavazadlového prostoru modelu Qashqai vyrobeny z kompozitního materiálu, který šetří
2,6 kg.
Přední a zadní dveře, přední blatníky a kapota jsou nyní vyrobeny z hliníku, což v součtu
činí úsporu hmotnosti 21 kg v porovnání s konstrukcí aktuální generace modelu Qashqai.
přikládám citaci z tiskové zprávy:
Pokud jde o konstrukci, využity byly lehčí materiály a pokročilé lisovací a svařovací
techniky ke zvýšení pevnosti, ale také ke snížení hmotnosti. Poprvé jsou dveře
zavazadlového prostoru modelu Qashqai vyrobeny z kompozitního materiálu, který šetří
2,6 kg.
Přední a zadní dveře, přední blatníky a kapota jsou nyní vyrobeny z hliníku, což v součtu
činí úsporu hmotnosti 21 kg v porovnání s konstrukcí aktuální generace modelu Qashqai.
Arese
...ale ten design předních i zadních světel je příšerný... :-( :no: Nemluvě o zoufalých motorizacích.. :-O
Ja vidím zúfalstvo iba ak u teba. Ty už kvôli tej elektrine snáď ani nespávaš. To si fakt až taký zaostalý a neprispôsobivý? Neverím.
Hele, pokud bych šel do SUV v C segmentu, tak buď do nějakého nehybridního turbobenzínu, nebo do do dvoulitrového turbodieselu, obojí samozřejmě v manuálu. Takže nový Qushqai (ten debilní název je na pravopis fakt peklo! :-[] ) mi bohužel nemá co nabídnout... :-( Navíc ten ksichtít s těmi šílenými světlomety mi fakt vůbec nesedí, bohužel. Takže pro mě jsou pořád jasnými favority této kategorie trio Tiguan, Karoq, Ateca, buď s 1.5 TSI, nebo 2.0 TDI. :yes:
Pohon nekomentuju, ale s tím designem to vidím stejně. Přitom předchozí konzervativněji (designem) pojaté generace byly tak úspěšné...
lamal
z predu moc neoslovila, ale da sa... bude to chciet cas, na zivo mozno bude lepsie. Zo zadu OK, nejak predvidatelna evolucia, potesi ze nema falosne koncovky vyfukov v narazniku.
Interier je paradny, ergonomicky je to preste to co chces a dizajnovo velmi uspokojive...
Nepotesi multilink len s Hybridom a s CVT tj 4x4.... toto ma serie asi najviac ;-\ Aspon ten silnejsi benal mohol mat 4x4 s manualom... uvidime co prinesie 5 modov CVT, trebars to bude hoover killer pre citlivych...
Interier je paradny, ergonomicky je to preste to co chces a dizajnovo velmi uspokojive...
Nepotesi multilink len s Hybridom a s CVT tj 4x4.... toto ma serie asi najviac ;-\ Aspon ten silnejsi benal mohol mat 4x4 s manualom... uvidime co prinesie 5 modov CVT, trebars to bude hoover killer pre citlivych...
Pri tejto ponuke motorov nevidim jedine dovod kupovat nieco ine ako hybrid. 4x4 s manualom je velmi neoblubena kombinacia kvoli jej nevyhodam oproti automatu v terene, takze sa netreba cudovat ze ju neuponukaju.
Jedine s nim by si vsak mal manual + multilink v zadu... inac povedane, mat multilink len s CVT je na nič.
btw v terene ? :D ...iste
btw v terene ? :D ...iste
Skor manual v SUV je nanic. V meste kde to auto bude travit vacsinu casu je to rovnako otravne a neprakticke ako v terene, tam nema najmensiu sancu konkurovat CVT, nie to este direct drive elektromotoru.
Tvoje preferencie vyvracat nebudem, ale ked si myslis ze vacsina Kamiqov, Karoqov, Trocov, Tcrossov, Vitár, Sportage atd kopa dalsich malych SUV sa predava s automatom, tak si vedla, nepredava.
Prispevok vyssie si pisal ´´kvoli jej nevyhodam oproti automatu v terene´´ tak mesto, alebo teren ? Vyber si.... na CZ/SK si tieto auta velkosti kvašky nekupuju ludia ani vyhradne do mesta ani do terenu, takze manual je najpredavanejsi uplne bezne.
Prispevok vyssie si pisal ´´kvoli jej nevyhodam oproti automatu v terene´´ tak mesto, alebo teren ? Vyber si.... na CZ/SK si tieto auta velkosti kvašky nekupuju ludia ani vyhradne do mesta ani do terenu, takze manual je najpredavanejsi uplne bezne.
Teď mi došlo, že e-power = FWD. To je škoda.
to jo, no je to bezne s tym vykonom to ma aj konkurencia tak, az tie nejake najvykonnejsie varianty maju e.motor aj v zadu
Mě by zajímalo, jestli do Evropy přijde nový Note. Tam mi to dává větší smysl.
Naopak, je to velmi "oblúbená" kombinácia, protože SUV většinou do náročnějšího terénu nejezdí. Automobilky ji bohužel pohříchu vyškrtávají z nabídku, ale nikoliv pro malou poptávku, ale kvůli grétistickým ***ským flotilovým normám nejedovatého CO2! :-O :-O :-O :no:
zlysoused
Vypadá dobře. Svoje bývalé pozice už asi ale nedobude. A na ten sériový hybrid jsem docela zvědavej.
Efreeti
Sice sem si musel vyguglit jak se ssangyong píše, ale auta teď dělá hezčí.
Viz muj komentu HRV. Sbohem Nissan,Honda, Subaru, Mitsu, Suzuki, Mazda...asi nezbývá než stahnout ocasy zpatky do Japonska. Číňani až tu vrhnou na automobilový trh, tak vás převálcujou během chvilky. Zůstane jen Toyota. Líto mi bude jen Mazdy, protože i když nemá špičkovou techniku, tak má zmaknuty alespoň design zvenku i uvnitř.
Viz muj komentu HRV. Sbohem Nissan,Honda, Subaru, Mitsu, Suzuki, Mazda...asi nezbývá než stahnout ocasy zpatky do Japonska. Číňani až tu vrhnou na automobilový trh, tak vás převálcujou během chvilky. Zůstane jen Toyota. Líto mi bude jen Mazdy, protože i když nemá špičkovou techniku, tak má zmaknuty alespoň design zvenku i uvnitř.
Japonci sa predavaju vo velkom v USA, Australii, NZ, Kanade ale aj v Azii, tak neviem, no.... hodnotis len EU trh, to je dost pochabé...
Jo, a že ti Číňani sem už vtrhávají dvacet let... a stále nic. :-D:-D
A postavit Ssangyong nad tohle? To chce velkou dávku drog. Nebo už potřebuješ hodně silné brýle.
A postavit Ssangyong nad tohle? To chce velkou dávku drog. Nebo už potřebuješ hodně silné brýle.
SSang má aktuálne vcelku vydarenú ponuku, aj kvalitatívne šli hore, skutočne, či už dizajn (oproti minulosti nie konkurencii) vypracovanie tiež veľmi solídne. Problém je momentálne v tom, že firma je pod nútenou správou a Indovia riešia predaj tejto značky čo do istej miery dáva neistotu.
hugino
Mne osobne sa velmi páči pripomína mi to Lexus UX.Je asi lepšie že urobili evolúciu ako kompletne prekopali design /viď.Tucson/ lebo podla mňa menej je niekedy viac ako byť za každú cenu extravagantný.Za mňa :yes: a mne osobne by stačil 1.33 140 k s manuálom.Všetko ale závisí od ceny lebo momentálne je konkurencia dosť velká nie ako pri prvej generácii.Nissanu ešte chýba auto segmentu C a možno v Európe prežije.
twistedTSD
Interiér velmi dobrý. Exteriér nevím nevím (nemám rád, když nevím, kam se autu dívat "do očí"), ale budiž. Snad to CVT za něco stojí, dosavadní Nissany s ním mají horší parametry než manuál. Pak by 1.3 4x4 mohla být zajímavá. E-power bych rád vyzkoušel, člověk na něj musí hledět jako na elektromobil s lepším nabíjením.
Tak ono s touto koncepciou tu bol kedysi Chevrolet Volt / Opel Ampera, tie tiež mali motor ako generátor no akosi dieru do sveta neurobili...
3_diamanty
Podobne ako pri hrv ci outlanderi aj tu sa mi look auta lubi a aj tu mi vsetko ladi... rovnako aj tu je kabina uz na pohlad elegantna a bytelna... len ma kusok prekvapuje ze nam kaskaj narastol len o tych par centi... pretoze juke narastol doslova v desiatkach centi a kto si ich teraz porovna zisti ze su si blizsie ako nikdy predtym.... aj razvor maju obe auta uz hodne podobny... nic tym nenaznacujem ... juke ma predsa len inu klientelu ako kaskaj... aspon zatial tomu tak bolo tak uvidime ... kazdopadne novy kaskaj je paradny.... cakam tu opat velky uspech :yes:
rohYpnol
Myslím, že tento QQ nebude příliš fotogenický. Přijde mi, že vlastně už nová RAV4 nastavila trend, následovaný Tucsonem. A tohle je v hodně podobném ražení. Trochu mi to přijde škoda. Interiér ale :yes: :yes: už jen za zachování ovládání klimy :-!
Tucson ma v reale hodne vizualne sklamal... ten jeho prevratny kukuc si skrytymi svetlometmi zarezanemi kdesi dole v maske vyzera v praxi strasne.... strasne mi to nesedi pritom zadok je vyslovene az paradny... dnes pritom letia male a vysoko posadene kukadla ale verim ze poucia sa a uz nasledujuci tucson stopro tuto chybu nezopakuje...
Já bych fakt nechtěl, aby vypadal jako nové Sanfta Fe, takže radši tohle, ale naživo jsem ho asi zatím neviděl. Na Tucsonu je nejlepší široká nabídka, vybere si fakt skoro každý a nejsi nucen k automatu nebo PHEV.
jozephko
Pokiaľ Nissan nasadí rozumnú cenu, tak sa to bude dobre predávať. Veľmi sa mi páči klasické ovládanie základných funkcií klasickými otočnými a stláčacími čudlikmi. Pre bežnej jazde po meste tak užívateľ vôbec nemusí siahať na obrazovku.
Som veľmi zvedavý na ten hybridný systém e-Power. Honda CR-V predáva niečo podobné a kedysi som čítal jeho porovnanie s klasickým hybridom v Toyote RAV-4. Ako sa dalo predpokladať, systém od Hondy je účinnejší v meste a Toyota je zase úspornejšia na diaľnici.
Som zvedavý, ako to vymysleli chlapci od Nissanu.
Som veľmi zvedavý na ten hybridný systém e-Power. Honda CR-V predáva niečo podobné a kedysi som čítal jeho porovnanie s klasickým hybridom v Toyote RAV-4. Ako sa dalo predpokladať, systém od Hondy je účinnejší v meste a Toyota je zase úspornejšia na diaľnici.
Som zvedavý, ako to vymysleli chlapci od Nissanu.
Tiez drzim palce novemu kaskaju... za mna sa bude predavat opat vyborne... ma na to vsetky predpoklady a aj vyborne zazemie a siroku klientelu plus statisice spokojnych zajaznikov doterajsieho kaskaja z ktorych urcite vacsina sa podla mna uz tesi prave na to ako presedlaju na jeho dalsiu novu generaciu... tu podla mna je uspech jasny ... aj velkostne a motoricky je novy kaskaj opat vyborne nastaveny.... ja musim priznat ze jak sa mi doterajsie nissany zdali vsetky nemastne neslane a ako by to uz ani neboli nissany tak uz novy juke aj novy kaskaj sa mi vyslovene pacia a citit z nich to DNA nissanu ake od tejto znacky chcem vidiet.... drzim im palce... takisto interiery uz maju pekne... voci predchodcom je tu uz na pohlad vidiet ze toto uz bude zda sa uplne ina kvalitativna liga... navyse novy kaskaj sa moze spolahnut na tu paradnu 4 valcovu 1,3ku tce pod kapotou .... ja pevne verim ze casom pride aj do juku aspon v tej slabsej 103kw verzii... rovnako dizajn klobuk dole... za mna je novy kaskaj fakt krasny a tento rukopis a krivky ake vytiahol budu jeho dalsou silnou strankou v boji s konkurenciou.... uplne si viem predstavit kaskaj aj v zaklade s 1.3tce s manualom v dvojkolke ako idealne rodinne auto ... kedze aj ten kufor ma slusny ... urcite o level lepsia volba ako nejaky skostnateny predrazeny golfik s bruchom na zemi ... a pritom mozno ani nebude od neho o moc drahsi pri porovnatelnom vykone a vybave.... skutocne novy kaskaj sa mi paci od prveho momentu a podla mna je prave on dnes etalonom a jasnou volbou svojho segmentu... krasne auto... fantasticky look aj kabina... vidim to opat na predajne rekordy... chcem ho :yes:
Famfula
Starší model je hezčí,stejně jako starší Tucson.A hlavně min o 150k levnější než bude novinka.Teď je navíc akce QQ cz-line pod 490k.To už je na dnešní drahotu rozumná cena :yes:
×
Sdílení komentáře
×