Novinky
minulé, tvarově dost divoké generaci je tohle krok úplně jiným směrem. Jen se mi nezdá, že by to byl zrovna dobrý směr, tyhle rozteklé, beztvaré podivnosti mě nějak neoslovují. Záď mi evokuje první Koleos, příď nějak nezapadá... nikam...
Ten zbytocne velky a disproporcny predny previs vobec neladi k peknemu zbytku auta, aj ked predok vyzera uplne ako minula generacia Tucsonu.. skoda.. Co tam ale robi zase ten "kutac" na ktory treba pozerat v ktorej je polohe namiesto elegantneho a super praktickeho gombikoveho riesenia z CR-V alebo Tucson hybrid? Toto som nepochopil ani u CH-R a Corolly, nech sa hraju s dizajnom kolko chcu, Honda aj Toyota prechadzaju burlivym obdobim, ale preco sakra odstranuju dobre riesenia :no:
Ten "kutač" si vraj vypýtali samotní ľudia pretože pri tlačítkach zrejme nemajú pocit, že šoférujú ozajstné auto (aspoň takto to vysvetľovali pri CH-R). Zvláštna doba 😄
Tak to je dost nezmyselne vysvetlenie, kedze CH-R ani ziadna Toyota nemala nikdy tlacitka 😉 Nepocul som ziadneho majitela Toyota joysticku ze by niekedy chcel prejst spat na kutac, kazdy vratane mna si chvali ten joystick lebo je to jedina paka radenia na ktoru sa netreba pozerat a stale viem co som zaradil.
Osobne tomu tiež nerozumiem, joystick som veľa krát skúšal a prišlo mi to intuitívne. Navyše čo sa týka výroby tak páka mi príde nákladnejšia na výrobu. Na druhú stranu chápem, že môže prísť typický bulo z TDI-čka a posmešne ohŕňať nos nad nejakým joystickom či tlačítkom 😄
Za mě docela zajímavý, předek hodně minimalistickej, až se mi nezdá, že je to produkční auto. A zadek, jak se mi zadky Hond desetiletí nelíbí, tak konečně koukatelnej.
Na tý první fotce mi to přišlo divný, ale dál kde jsou vedle sebe ty dvě "živý" hondy podle mě OK, vzadu mi příjde, že design zadnich světel už jsem někde viděl, přitom třeba sklon víka 5. dveří mi přijde podobný jako u Focuse MK. II. který má zadní lampy v D sloupcích. Tohle řešení už moc vidět není a podle mě je to docela škoda. Interiér bych řekl inspirováno Mazdou. Ale jako celek to nevypadá vůbec zle.
MAZDA ! Na prvý pohľad som myslel že sa pozerám na MAZDU ! Okukaný dizajn. Len troška horší ako u Mazdy . Stále ale lepší ako tie kreácie čo boli do teraz .
nepochopitelné preco si Honda svoj dlhodoby feel zamenila za nieco Generic pripominajuce Koreu... interier uz nechapem vobec.
Ako tak pozeram, novy Nissan Kvašák este dopadol dobre... Honda to asi skusa, nejakym FL to vie zmenit pomerne lahko za par rokov...
Ako tak pozeram, novy Nissan Kvašák este dopadol dobre... Honda to asi skusa, nejakym FL to vie zmenit pomerne lahko za par rokov...
Identita ve stylu ala VW koncern... Vše vypadá stejně, nejde hned rozlišit, co je to za model.
Tedy, to už raději to, co produkuje Honda.
Tedy, to už raději to, co produkuje Honda.
Ak zareagujes na kazdu myslienku extremom, tak budis ... pozri si modely Hondy v rokoch 2010-2020 a povedz mi ci je to to iste ako VW, ze vse vypada stejne... Takze nie, nemusi to byt extrem ako koncern a stale to moze byt Honda.
Když kolem mne projedou za sebou Kodiaq a Karoq, Scala a Kamiq, Octavia a Rapid, Golf nebo Passat, nebo Audiny vůbec, nerozeznám je na první pohled. U Hondy se mi to nestalo.
Vidis, presne a pri tom si Hondie dizajnove, esteticke pojatie rozoznal a nemusela byt unifikovana ako grupka... s tymto HR-V to vsak vypada jak Hyundai a interier je velmi podivny... vobec v tom nevidim Hondu a bohuzial to ani nevypada pekne.... obklady dveri su tiez nepekne.
To jo, jako celek to je neslané, nemastné. Ale počkal bych na konečnou EU verzi. Zvláště mřížka chlazení a nárazník. Třeba to pro Evropu trochu uhladí.
I když.... Teď se v Evropě daří takovému "korejskému" designu. Jak Korejci, tak už i Francouzi...
I když.... Teď se v Evropě daří takovému "korejskému" designu. Jak Korejci, tak už i Francouzi...
Pre Hondu sa podľa mňa rozhodujú hlavne zákazníci vo veku 40-60 rokov a vyzerá, že to dizajnéri začali zohľadňovať. Jazz, nová HR-V aj chystaný Civic sú konzervatívne sa tváriace autá, ale zároveň nabité novými technológiami. Podľa mňa to nie je zlá taktika a netreba sa na všetko pozerať pohľadom českéh👋slovenského trhu.
Ten minimalizmus nového HR-V sa mi páči, aj keď súhlasím, že dizajnovo je to taký mix predošlého Tucsonu a elektrickej MX-30. Nevadí, toto nebude auto pre tých, ktorí hľadajú najlacnejšie kompaktné SUV. Interiér vyzerá veľmi príjemne a bude to predpokladám opäť pekne jazdiť, hoci teda už len s nostalgiou spomínam na HR-V 1,5 Turbo s perfektným manuálom. :yes:
Ten minimalizmus nového HR-V sa mi páči, aj keď súhlasím, že dizajnovo je to taký mix predošlého Tucsonu a elektrickej MX-30. Nevadí, toto nebude auto pre tých, ktorí hľadajú najlacnejšie kompaktné SUV. Interiér vyzerá veľmi príjemne a bude to predpokladám opäť pekne jazdiť, hoci teda už len s nostalgiou spomínam na HR-V 1,5 Turbo s perfektným manuálom. :yes:
Výrazný rozdíl od vloni představeného konceptu se nekoná, a to je dobře. Po designové stránce nemám zásadní problém, s paketem Urban, nebo Casual, kde zmizí ta maska, lakovaná do barvy karoserie, která mi připomíná elektrickou Konu. Zadní část auta navazuje na modely, prodávané Hondou v Asii (UR-V a Avancier), tady o.k.
Nezmizela magic seats, přibyly konečně "řízené" výduchy ventilace ve středovém tunelu pro posádku vzadu, "učesali" divoký interiér, který v 2G působil rozpačitě, materiály vypadají neošizeně... A konečně, zmizí i ten archaický infotainment.
Zásadní problém vidím v pohonu. 1.5 e:hev z Jazzu je za mě málo. Otázkou zůstává, zda použijí inivovaný pohon z Insightu... Přeci jen, 151PS a téměř 270Nm, vypadá na papíru lépe. 2.0 e:hev se v HR-V 3G neobjeví. Ještě, že současné eCVT v Hondách "odřazují", takže mizí i to otravné hučení.
V dubnu se dozvíme víc.
Nezmizela magic seats, přibyly konečně "řízené" výduchy ventilace ve středovém tunelu pro posádku vzadu, "učesali" divoký interiér, který v 2G působil rozpačitě, materiály vypadají neošizeně... A konečně, zmizí i ten archaický infotainment.
Zásadní problém vidím v pohonu. 1.5 e:hev z Jazzu je za mě málo. Otázkou zůstává, zda použijí inivovaný pohon z Insightu... Přeci jen, 151PS a téměř 270Nm, vypadá na papíru lépe. 2.0 e:hev se v HR-V 3G neobjeví. Ještě, že současné eCVT v Hondách "odřazují", takže mizí i to otravné hučení.
V dubnu se dozvíme víc.
Ešte nejaké tie čísla pre zaujímavosť:
Za posledných 30 rokov Honda predávala v Európe najviac áut v roku 2007. Vtedy to bolo takmer 312-tisíc áut za rok. Pred pandémiou v 2019 už len niečo cez 123-tisíc a v minulom roku už len mierne cez 82-tisíc, z toho 790 na Slovensku. 😁 Áno, také živoriace Mitsubishi predá za rok v Európe aj na Slovensku viac áut.
Lenže už je v dnešnej dobe zbytočné sa na to pozerať cez čísla. Kvantita im pri pokutách za emisie za to nestojí, tak radšej hybrid v namakanej výbave už v základe.
Ešte európske predaje modelov za 2020 (a v zátvorke predkrízový rok 2019)😒br /> Jazz: 25 182 ks (30 730 ks)
CR-V: 20 239 ks (32 929 ks)
Civic: 17 282 ks (37 486 ks)
HR-V: 14 390 ks (21 747 ks)
Honda e: 4 028 ks (začiatok predaja v apríli 2020)
Honda NSX: 8 ks (36 ks)
+ tento rok Honda zatvorí svoju fabriku vo Veľkej Británii (Civic hatch a Type-R) aj v Turecku (Civic Sedan).
Za posledných 30 rokov Honda predávala v Európe najviac áut v roku 2007. Vtedy to bolo takmer 312-tisíc áut za rok. Pred pandémiou v 2019 už len niečo cez 123-tisíc a v minulom roku už len mierne cez 82-tisíc, z toho 790 na Slovensku. 😁 Áno, také živoriace Mitsubishi predá za rok v Európe aj na Slovensku viac áut.
Lenže už je v dnešnej dobe zbytočné sa na to pozerať cez čísla. Kvantita im pri pokutách za emisie za to nestojí, tak radšej hybrid v namakanej výbave už v základe.
Ešte európske predaje modelov za 2020 (a v zátvorke predkrízový rok 2019)😒br /> Jazz: 25 182 ks (30 730 ks)
CR-V: 20 239 ks (32 929 ks)
Civic: 17 282 ks (37 486 ks)
HR-V: 14 390 ks (21 747 ks)
Honda e: 4 028 ks (začiatok predaja v apríli 2020)
Honda NSX: 8 ks (36 ks)
+ tento rok Honda zatvorí svoju fabriku vo Veľkej Británii (Civic hatch a Type-R) aj v Turecku (Civic Sedan).
Prodeje v ČR a SR jsou spíše výsledkem převládajících fleetových prodejů (firmy kupují skoroholobyty a od automobilek, které jim jdou na ruku slevou) a "myšlením" obyčejných kupců, kdy je pro ně Honda drahá i v základu (i když nabízí více než základ evropských vozů) a raději si k tomu evropskému základu dokoupí výbavu zvlášť (a dostanou se tak cenou na stejnou úroveň).
Za mňa je nové HR-V veľký posun vpred :yes:
Honda sa mení a to je podľa mňa dobre a potvrdzujú to aj jej celosvetové čísla.
Podľa doleuvedeného odkazu skupina Honda zažíva veľmi úspešné posledné desaťročie, celosvetovo😒br /> - 2010: 3,39 mil. áut
- 2019: 5,32 mil. áut
- 2020: 4,79 mil. áut (pokles len 10% v minulom roku je výborný v porovnaní s inými)
https😐/www.statista.com/…-sales-of-honda/
Honda sa mení a to je podľa mňa dobre a potvrdzujú to aj jej celosvetové čísla.
Podľa doleuvedeného odkazu skupina Honda zažíva veľmi úspešné posledné desaťročie, celosvetovo😒br /> - 2010: 3,39 mil. áut
- 2019: 5,32 mil. áut
- 2020: 4,79 mil. áut (pokles len 10% v minulom roku je výborný v porovnaní s inými)
https😐/www.statista.com/…-sales-of-honda/
nabídka motorů byla u Hondy vždy ubohá ale teď není na výběr vůbec ...
Ale než se Titanik potopí, ještě budou tanečky a muzika.
Mi se nové HR-V líbí. Design je čistější, ladnější, než předešlá generace. Vůbec mi nevadí, že není shodný s novým Civicem nebo úplně jiný, než Jazz. Každé auto je jiný segment, tak proč by musela vypadat stejně? Pokud půjde podobným směrem nové CR-V, tak to bude jen dobře. A netvrdím, že musí být design úplně stejný. .
Tolik omílaný design Civicu X. vzbuzuje "vášně", ale když ho postavím vedle VW nebo Škody ve stejné barvě, uvidím hodně společných prvků.
Vždy u každého nově představeného auta lze najít podobnost s jiným.
Koukni na asijské modely Hondy, třeba UR-V a Avancier.
O.k. design vnímáme každý jinak, takže nechci nikoho přesvědčovat :yes:
U FL verzí zmiňovaných modelů tam právě pokračování designového směru vidím. Především záď UR-V v tomto "bije" do očí.
Nebude to spíše degenerací Evropanů, masírovaných reklamou, že to NEJ je jen od VW?
A její filozofii rozumím tak, že chce mít každý model jako originál.
Co taky muže vypadnout z protivnneho senilniho dědka.