Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Ford Focus ST: Nové kladivo na scéně (další fotografie)

187 komentářů

No myslim ze urcite s tym cipnutym 1.9 TDI ... to nebude ziadna pracicka proti 2.5T od Volva. Len vedierko a metlicku na sadze >😒]
A to je kto? >😒]
kde jsi na tom byl??????
ty nemas zadnej ,tak vyliz mamce cus >😁
chevcz
A proto třeba WRC je AWD....No nevim, ale přenášet víc jak 250 koní jen dopředu a pak víc jak 300-350 koní jen dozadu...Nic moc, ikdyž vzadu je to o něčem jiném,ale jen předokolka- e-e!
Tři smajlíci v celém příspěvků. To je mužství??? Raději se uč do školy. 😉
Takže si Alessio yaroukh i Alessio >😁
MikyJ
No jo, ja to chapu 😄 svoje prispevky radej necte, pac by tu samou pitomost, co vyplodil tady musel napsat pod vsechny ty svoje lzi a nesmysly...
MikyJ
Tak zrovna od tebe si tehle reakci vazim. Fakt nekecam ....
:yes: :yes: :yes: >😁 >😁 >😁
laskave se odmlc, kdyz se bavi lide schopni vyslechnout si cizi nazory. A to svoje: "S tebou se bavit nebudu, je to pod moji uroven." pouze dokazuje to, jaka lidska spina jsi ty sam.
No rozhodně by jich nemělo být větší než malé mužství!
to sis popletl, Ester jsem já >😁
Přesně! Jsou to ubožáci který si řeknu svůj názor. To se mi líbi. Ale něco maximálne zkritizovat nebo maximálne vychválit. :no: :no: :no😒br />
I když tam RS vychválili zaslouženě. 😲 :yes:
:no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: "Bez komentáre"
Já že mám mnoho smajlíků? A kolik jich má být? 0,5?
mě se zdá,že v autosalonu na primě Renaulty nemají rádi....ale mégana zcela zaslouženě vychválili
ani jeden,ani z desetinky nemá na mégana
Já mylím že jo. Společnou mají minimálně kadenci příspěvků, jejich kvalitu a počet použitých smajlíků na článek. >😁
Subaru Impreza WRX STI je jasný král HotHatche!!!
No Imprezu STI bych vubec nepocital mezi HH....do tohoto proudu se spis zaradi Impreza WRX, byt bude mit porad velkou vyhodu v pohonu 4x4, ale STI bude zase o 2 tridy vys. Konkurovat si STI bude opet pouze s Evem a pripadne, pokud to vyjde, s Focusem RS
chevcz
No tak asi takhle: Megane R26 dobrý,ale co na to VW Golf GTI z 30 letý edice k založení značky GTI (myslim že výkonově na tom jsou stejně a s agilitou bych tipoval že také(ale nejel sem v tom, nemohu porovnávat) a pak je tu pro mě jěště nejvetší želízko v ohni, i když ne tak často vídané: Audi S3, nehledě na to, že má asi o 30-40 koní víc než Megane, tak to auto samo o sobě je úžasný, motor, podvozek řízení myslim že absolutně krásný...To je pro mě kapku podceňovaný a ne tak masově rozšířený leader třídy... Co si o tom myslíte?
I kdyby to tak bylo tak ten kdo se nepodepisuje pod svým jménem si TY. Ester teď Alessio... >😁
GTI
Fakt je to on? Já na něj pod lagunou reaguju a musel jsem to tam ukončit. Takové bláboly se jen tak na diskuzi nenajdou...
Nádherný auto s výbornými jizdními vlastnostmi :yes:
Bravo FORD :yes:
Danieli, proč se nepodepisuješ svým jménem? Vidíš, že tě vždycky stejně poznáme... 😉
o to slo *** >😁
to já po ránu radši protáhnu svou manželku >😒]
90 příspěvků!!!

Tak tady je i GTI 0! Neuveřitelný příspěvek!!!

:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
A je to AUTOCAR!!! >😁 >😁 >😁
Hele dva nejprodávanější-Auto Magazín a Auto Motor a Šport. Obidva vyčítali že S3 je málo zábavní auto a že ho tedy do skupiny těch nejlepších vylučují. A je to AUTOCAR!!! >😁

Jo novináři někdy říkají jeden opak druhého. Ale když říkají dva to stejný... :-! Jasně S3 je špička. Ale před Typer-R??? 8-s
Avatar - Charger
Charger
já zas četl test myslím 14 hothatchů v carautu a pořadí bylo 1.Megane R26 2.Clio 197 3.Audi S3 a pak myslím golf GTI, Focus ST a Civic Type R..a myslím že tady těch šest je absolutní hothatch špička
Auto Motor a Sport. 😉
Kde bol?
:yes:
jeje
Zadní část je super, jen s jednou výtkou a sice místo dvou koncovek výfuku, bych dal jednu silnou rouru, jako od kamen po vzoru WRC... To by mělo koule!
Již bol! A kdo vyhrál? No přeci Typer-R a GTI!!!

Pak Focus ST. Říkali že se do nejlepších tesne nevešl.
Tato trieda je fakt naplnena dobrimi autami.Je tam z coho vyberat.Nudne GTi uz nie je nudne od kedy prisli s novym turbo motorom.Impreza je zohavena ale stale rychla.Honda je Honda a vie to aj bez turba.Opel ma pod kapotov stado zdivenych mustangov ktore treba vediet skrotit.Renault tam ma tiez schopne auto.EVO X bi som sem neplietol nie je to hatch a je svojimi schopnostami o triedu vyzsie./Test uz bude zanedlh👋...
Co hned takové grimasy??? ;-\

Sohlasím s tebou. Ale na to je třeba opravdu hodně a Hóódně dobrých designerů a ing aby dokázali z cabrioletu udělat pěkný auto.
Jinak to zas není až tak špatné. Vždyť kufr 534l je u cabrioletu jiste důležitý. :-!
8-s
Ford Focus Coupé-Cabrio
A co to ten CC je??
😉
Avatar - Charger
Charger
:yes: :yes:
GTI
:yes:
Ty seš tak neuvěřitelně tupej!!!!! >😁 >😁 >😁
Co příspěvek to se směju. Vím proč si pod anonymem. 😉 Hele doufám že když si konečně skončil tak si deláš úlohy. Ale udělej pořádne aby si z násobilky do 10 neměl 5!

Jinak čučím jak veliká diskuse se od tebe rozvinula... 😲 😲 😲
Skoda ze tu na tebe neni pr.el :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Avatar - Charger
Charger
To si nemyslím..podle mě jsou ty auta charakterově úplně jinde...
Ty si nezvykneš prečítať svoje príspevky? 😉
A není lepší zrovnávat Mégane s R32? Jako konkurenta pro GTI bych videl RS. :-!
Avatar - Charger
Charger
to nepochybně- jsem velký fanda zadokolek, ale 130i mě nepřesvědčila- navíc by to chtělo samosvor
Avatar - Charger
Charger
ale kdyby šlo o všechny hothatche tak jako jednoznačně nejzábavnější říkám clio 182 trophy...škoda že jich renault vyrobil jenom 550 a z toho 500 s pravostranným řízením
Pro zábavu je proste lepší mít zadokolku. Bmw 1- :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - Charger
Charger
píšu- ti co to umí- nadšenci kteří vstávají v šest ráno aby mohli na volné silnici protáhnou své auto..
Avatar - Charger
Charger
R26- je to prostě preciznější řidičský nástroj i když nemá tak porno vysokootáčkový motor...ale starší Type R bych taky bral- ten nový mě nebere
Hm a kdo jezdi na uplnem limitu? A kdo vubec jezdi tak, ze vyuziva potencial sveho vozu aspon z 80%? Kolik je takovych lidi?
S dobrým sportem má být zábava. Tak Type-R nebo ten R26?
Avatar - Charger
Charger
jako ze všech prodávaných aut?
Jen taká otázka. Co myslíš kde je největší zábava? 😉
Avatar - Charger
Charger
Ok- každý má jiný názor....v Type R je božský hlavně ten motor..škoda že se uchýlili k jednoduchému zadnímu zavěšení
Avatar - Charger
Charger
přístrojovka nic moc, volant taky ne, ale je stejný jako v normálním meganu RS a ten se mi skvěl držel..ale interiér je jedna z největších slabin, ale zase není nijak moc špatný- obyčejný interiér prostě
Končím. Tedy ne s diskusii celkem. Ale neřídil jsem a proto nechci už o tom tak říkat.
Ale podle mně je jízda s Type-R zábavnejší.
To jsem měl dát do příspevku. Sedadla.

Ale co přístrojovka? Nebo ten sametový volant a la GTI. 😄
Avatar - Charger
Charger
Nemyslím si že ze sebe děláš vola 😉 V čem je nejlepší? Nájezdy do zatáček, výjezdy ze zatáček, trakce (díky samosvoru) a samozřejmě rychlost..ale je toho víc a má i nedostatky
Avatar - Charger
Charger
u nás se oficiálně neprodává, ale v okolních státech má cenu kolem 700 tisíc + je známé že se dá lehce vyjednat sleva
Avatar - Charger
Charger
no jestli tohle je zásadní handicap tak je to ještě v pohodě >😁 😉 no interiér není nic extra, Golf má lepší, ale že by byl nějak mín sportovní..to hlavní co ke sportovní jízdě potřebuješ tam má správně (volant, pedály, sedačka, řadička) a některé z těchto věcí jsou dokonce lepší než u ostatních (hlavně ty Recara)
GTI
BMW 3 není hothatch. Type-R je hothatch z Civicu, velmi ostré náčiní, pro každodenní život těžko k upotřebení.
Nebudu ze sebe dělat vOla. R 26 je opravdu jedno z nejlepších. Bylo to i na Prime. Ten AUTOSALON. Suhlas. Je to špička.

Ale v čem pak tak vyniká aby byl nejlepší?
rest
Nádherné ST!!! Pre mňa jednoznačná krása. GTI: pre mňa je tá zadná časť práve super. VW GTI je fajn kára (interiér krajší) ale ST je moja šálka brazílskej oranžovej kávy :yes:
Avatar - Charger
Charger
já jsem taky objektivní- mám to podložené plno odborníky že R26 je opravdu to nejlepší v segmentu
GTI
Otřesnější příspěvek, pokud ho tedy myslíš opravdu vážně 8-s jsem na auto.cz zatím nikdy nečetl :no: :no: :no: :no: :no😒br />
P.S. Kdyby tu byl blíjící smajlík, pobliji ti i krk :no: :no: :no:
😉 :yes:
Našel jsem jeden zásadní handicap. Interiér. Téměř vůbec není sportovní.
GTI
😄 :yes:
Avatar - Charger
Charger
no hladkém asfaltu ano..jinak ne- ono ta zadní jednoduchá náprava ani nejde vyladit na dobré vedení stopy a zároven aby se uměla přenést vyrovnaně přes nerovnosti...jinak za ten motor to ale Type R musí většina lidí odpustit :yes:
A oficialní cena?
Už mi je jasné proč se jedeš z R26 porat. :-! Auto snů. Víš i ja mám auto snů ale jsem i objektivný.
Avatar - Charger
Charger
jedna firma ho vozí z německa a prodává nové se zárukou za 650tis. českých...
Chceš mi říci že R26 nestojí ani milion?
Já hlavně chápu že i Type-R má naprosto svělé jízdní vlastnosti... 😲 :-!
Avatar - Charger
Charger
Ano, v tom se ukazuje jak skvělým autem je R26..zejména když GT3 je považovaná za jedno z nejlepších sportovních všech dob
Avatar - Charger
Charger
:yes: :yes:
BaracudaJ
Jak psali v testu GT3 vs R26. 911 byla v technické pasáži díky příplatkovému rámu tuhá, což způsobovalo v zatáčkách nedotáčivost. Zároveň je velice náročná na řízení. Sám autor tvrdil, že do řízení dal maximum, přesto byl schopný využít 70% jejího potenciálu. Z testu hlavně plynulo, že R26 je snadno ovladatelná a velice přístupná, přesto zábavná a dostatečně rychlá. I GT3 je úžasně rychlá, ale také 4x dražší, ale znamená to, že je i 4x lepší?
Avatar - Charger
Charger
I tvrdý podvozek se musí umět vyrovnat s nerovnostma (a automobilky dokazují že to jde)...tihle dva jsou proti R26 s jeho polozávodníma tlumičema, samosvorným diferenciálem a 230 konovým motorem jenom dvakrát luhovaným čajem...
Máš rozvrh? Pak jsi di skontrolovat úlohy a dej si nějaké kakao. Jen né tak aby si tady zase blinkal...
Teba snad nenapadlo že opravdová sportovní vozy mají tvrdý podvozek??? Jo Megane je špička. Ale tohle jsou dva vládci. :yes😒br />
A NIKTO JINY!
Us sa tesim jak bude vyzerat dalsi Focus ST , bo tento vyzera fakt "prfekt"!
Avatar - Charger
Charger
>😁 no...zkusils to >😁 až na to že golf GTI je moc krotký a Civic (ten nejnovější) se podvozkově neumí srovnat s nerovnostma (hlavně urpstřed zatáčky) a chybí mu točivý moment...(ten starší type R se mi líbil víc)
Mal by si si prelepit paskou hubu a kupit sedu mozgovu kôru. :no: :no: :no: ;-\
Avatar - Charger
Charger
to vím- na to jsem nereagoval 😉
Avatar - Charger
Charger
ano, to já všechno vím- jen jsem pokuzaoval na obecné přesvědčení (učí to i ve škole v zeměpise!) že Ford je německá značka 😉
No právě! A tohle jsou tí nelepší. :yes:
Avatar - Charger
Charger
od tebe radši ne >😁
Slyšel si o zábave díky pohonu vzadu nebo vpředu?
Avatar - Charger
Charger
to jsou famozní auta a velmi dobré Hothatche- ale vždy se najde někdo lepší
Avatar - Charger
Charger
OK 😄 to chápu
A co GTI a Civic Typer-R??? Podle tebe nejsou tohle auta která nejlíp vystihují podstatu HotHatchů??? 😲
Avatar - Charger
Charger
tys to vůbec nepochopil- jde o to jak zatáčí! né o to jak zrychluje nebo jak je vyjímečné...
Avatar - Charger
Charger
běž si brečet na jiný píseček..tohle je fakt- Megane nejlíp vystihuje podstatu Hothatchů. Nezpochybnitelný fakt- tak jakože jedna + jedna jsou dva....
Sr@čkový je tvůj příspěvek.
Avatar - Charger
Charger
ty si úplně totálně mimo..je mi tě líto :no:
To ví přece každý! ;-\ Tohoto vozů se může bát i Enzo Ferrari!! Jediný opravdový konkurent je jen McLaren F1. I Buggati je k smíchu. :no:
Avatar - Charger
Charger
ty jsi dobré jelito- to byl závodní speciál který má stejně koní jak F430 ale nižší hmotnost>😁 navíc ti ve ferrari se neuměli pořádně rozjet (ale i tak by byl Brisk rychlejší). Hothatche nevypadají že mají být rychlé- v přímce moc rychlé nejsou, dokonce ani nejsou načipované, ale jsou velmi sportovní a v zatáčkách toho dokážou víc než leckterý supersport...sportovnost auta se neurčuje podle výkonu ignorante!
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D Ha! >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D Ty šes vtipálek... >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Charger
Charger
Podle mě je to tak že pro řidiče který neumí jet správně rychle je lepší ten pohon všech kol, ale pro ty co opravdu za volantem umí je to iritující protože pohon všech kol zvyšuje hmotnost, nedotáčivost a na úplném limitu je zákeřnější...
Avatar - Charger
Charger
no tu GT3 sice netrumfnul- to už by musel být velký zázrak, ale v některých věcech (hlavně zatáčení) byl stejně dobrý nebo lepší a souhlasím že ostatní hothatche jsou proti R26 bezmocné
Avatar - Charger
Charger
😉
Avatar - Charger
Charger
ano vím- četl jsem 😉 je to úctyhodné na Megane..
Radek STI
Tak černou neznám... Jinak zhruba do 2 let plánuju 560 koní... >😒]
Takový turbo videl přeci jen Porsche 911 Turbo.

Ve svých snů tedy samožrejmne! >😁
MikyJ
O tom, ze hlavnim uspechem automobilky jsou prodeje, o tom zadna, ale pak-li, ze se chceme bavit o tom, ktery vuz je nejkvalitnejsi nebo ktery z dane kategorie ma nejlepsi jizdni vlastnosti atp. pak jsou prodeje naprosto irelevantni cislo a o kvalite daneho vozu nema naprosto zadnou vypovidajici hodnotu.
cuisine
no když si vzpomenu na jízdu s prvním RS tak mi běhá ještě teď mráz po zádech ... a toohle vypadá mooc krásně a určitě to pojede jak pila ... mim oto ford umí auta která je nádhera řídit tak já si myslím že mám jasno v tomhle segmentu co bych volil :yes:
MikyJ
No, mam na to jiny nazor. Bohuzel, mozna se povysuju nad ostatni, ale je to tak. Ty i ja vime o autech vic, nez Franta Pepa z kocourkova a proto se v tomto ohledu mame pravo povysovat - to je ten fakt, jak i ty jsi spravne poznamenal, kterym se lisime od toho stada. Jakkoli je to sobecke, nebo namyslene, je to proste tvrdy fakt. A troufam si tvrdit, ze tech lidi, kteri o autech nevi nic je daleko min, nez tech co vedi alespon neco a dokazi si takova auta vybirat.

Je fakt ktery poprit nemuzu - proti Argumentu: Auto teto kategorie z pravidla nekupuje clovek, ktery o autech nic nevi; nemam co rict, cimz si sam sobe vyvracim co jsem napsal prve, ale obecne si stojim za svym lide jsou hloupe stado, bohuzel realita zivota me o tom tisickrat uz presvedcila.
Avatar - STi (Modo Team)
STi (Modo Team)
No auto stává velmi často kousek od Potrefené Husy na Vinohradské ulici,je to mého kamaráda.Koupil to od prvního majitele,který auto proslavil na sprintech (mimoto prý taky několikrát poslal do příkopu).Je to model 2005-6 celé černé i s kolama,bez znaků, nějaké úpravy jsou dělané v Německu přímo u Prodrive, podvozek Bilstein, blowoff a já nevim co všechno.Prý to má 405PS, 550Nm a velmi zkrácené řazení.Je to šílenost jak řikám,tvoje bylo použitelnější :yes:
BaracudaJ
Jen přidám, že v technické sekci jednoho anglického okruhu byl R26 dokonce rychlejší než 911 GT3! (test zveřejněn v Carauto)
No, najskôr ma napadlo S3 a 130i, potom ešte C30 T5 to platilo pre ne, no a potom, ako som dopísal, tak ma napadli ďalšie, tak som ich k tomu pripísal 😄
Jo a já sem papež 😉 ty si asi STčko neviděl nebo jenom hodně z dálky viď 😉
Uč se chlapče uč! 😉
A Civic Type-R nebo Bmw 3? I tohle jsou králové š***k. 😉
Nová Fabie RS ho utře jak zpocený vokno!
Tohle má být spotovní design? >😁 Když jsem to videl tak mi to připomína náklaďák. ;-\ Jestli je nové Mondeo povedené tak tohle je hrozný. :no: Nechápu proč do povedeného New Edge tlačí Kinetický design. :no:
Radek STI
Co to bylo zač? Kdo to má? Co v tom má? 😄
marianek
Deja-vu.....pripada mi, ze.....hmmmm.....jako bych slysel GTIho.....jenom....hmmmm......ve francouzskem provedeni.
Avantime, test hothatchu jsem necetl. Nevim, jak jsem jiz napsal, nejsem fanouskem tohoto segmentu. Zde me zajima pouze kdo si jak v teto nabite konkurenci vede. Kdo je v cem lepsi, rozdily mezi jednotlivymi modely, technicke rozdily atd., atd... Jde pouze o odnoz v nizsi stredni. Image zde nehraje roli, rozdily jsou pouze technickeho charakteru.
plný je,ale ne každé auto je skutečně tak dobré,jako Mégane.Nezapomenu na Carauto,kde byl test snad všech hothatchů-Mégane celou konkurenci rozdupal.Druhé bylo Audi S3,třetí Renault Clio sport(nejlepší auto třídy)
Skvělý Renault-Double :yes: :yes: :yes: :yes:
konečně někdo inteligentní 😄
marianek
Moje opomneni potvrzuje fakt, jak je tento segment plny. :yes:
všichni zapomínáte na mégana
opoměl jsi krále!!!!!!Mégane R26 sport F1 team,který v celkovém klání trumfne i porsche 911 GT3
Pominu standardní GTIho vyumělkovaný patetický styl (pardon, prostě se mi nelíbí, obsah je naopak relevantní) a zaměřím se na barvu. Souhlasim s tím, že ta barva je pěst na oko. To k tomu ale patří, GTI (to auto 😉 ) nevyčnívá vzhedově skoro vůbec, nemá styl, myslim si. A potkávám pravidelně 2 ST - oba jsou oranžády. Jsou pěkný, každý si jich všimne, ale taky si pamatuje vše co na silnici udělá. To může mrzet. A pokud jde o tvary, no, GTI mi přijde trochu vágní. Dostaneš standardní tvary a nějakej ten prožek k tomu. Fordy jsem nikdy moc nemusel, ale nový Mondeo a i facelift ST se mi libí a na zákazníka platí. A kdo je král HH? Každý, dokud ho nepředjede o auto tězší Merc S 😄
GTI
No, zatím jsem ho na silnici v téhle barvě nikdy neviděl. Jen u prodejce. Neumím si ani představit, že to jde, si koupit takovouto barvu. Ale možná, že tomu vůbec nerozumím. Na ST postrádám lehkost tahů, záď je nepřijatelná zcela. Ještě stále bych v tomto segmentu bez váhání bral jedině GOLF GTI v antracitu.

Již jsme tu o tom mnohokrát psali, nehledej krále HH. Staň se v nějakém Hothatchi králem ty sám. GTIčko a ST jsou auta, která asi nejvíce odráží pojem HH na každý den. Bestie v podobě OPC je jiná káva, zrovna tak jako Megane či Type-R.

Z hlediska image, vítězí v Evropě zakladatel těchto rychlých kompaktů, totiž GTIčko. Nepřekonatelný šmrnc, takřka civilní vizáž, připepřená jen lehkými vizuálními úpravami... Nic pro kolotočáře.

Držím ti palce, aby ses jednou v nějakém hothatchi ocitnul za volantem. Za volantem, který ti bude patřit :yes: Neboť rozdíl mezi verzí HH a verzí jaksi civilní, základní, je jako mezi lehkovzdušným balónem a raketoplánem.
Pokud hledíš na historické hledisko, pak je americký, ale tyhle 2 divize jsou jaksi mimo sebe a až poslední dobou začínají slaďovat...a nutno dodat, že americká s evropskou a ještě nutno dodat, že evropské se vede daleko lépe a ještě jedna věc - Ford Europe vyrábí skutečně evropská auta, kdežto americkej dělá úplně něco jiného.
To má s fábií společného opravdu mnoho - masku, přední a zadní světla 😄 Jedná se o speciál Brisk, kdybys byl čtenářem auto.cz, věděl bys o něm mnohé, ale každopádně ti stačí si to tu dohledat. Je to rallyový speciál, pohon 4x4 a v podstatě je to wrc a věř, že každé wrcčko by tohle Ferrari na rozjezd dalo.
>😁 :no: :no:
No, já už vyrostl, když jsem byl maldý, tak mě splašený auta bavily a měl jsem tu čest s nimi jezdit. Nyní už vyznávám jiné hodnoty, v autě se potřebuju cítit dobře za každého počasí a chci si v něm také odpočinout. Čekám, že za mě vyřeší nepříjemné situace. Prostě pracující unavený člověk, který za volantem chce přemýšlet i o jiných věcech než o adhezi, zrychlení a odstředivé síle. Tohle ale pod článek o Focusu ST asi nepatří...
nehovorim ze su zle, kazdy focus ma rovnake jazdne vlasnosti, keby si v obyc. ser. vymenil tlmice nacipoval motor tak mas to same a usetrene prachy o to my ide ze si myslite ze tie auta su neviem jake ale su to len nacipovane seriovky tak sa stoho nezblaznite >😁
tod som nedavno videl jak auto co vyzeralo ako fabia rozmetala ferari 430.....tak neviem ci nejake nacipovana sracka by mu stacila, bolo to prerobene auto nejakym sportovym tymom a kastli to malo s fabie, dokonca na zrychlenie nechalo za sebou motorku Suzuky s obj. 1000, takze take auta su sportove nie toto co je nacipove a ma par kridel a dalsie hovadiny aby vyzeralo ze je to rychle...***...hlavne ze ty tomu rozumies a jazdis Favoritom
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
ale divize ano
Ford není německý ani evrpský 😉
:yes:
rád bych, ale tohle auto je u nás vzácnější než většina dnešní produkce ferrari...ale je toze zdroje kterému věřím
Teda, jak nejsem příznivcem evropských vozů a skopčáky přímo nesnášim, tak musim uznat, že ten focus se fakt poved. A ve verzi ST je přímo dokonalej.
marianek
:yes:
Avatar - Ghostyx
Ghostyx
Ma pravdu je to neskutecne zabavna kara, jel jsem v tom na okruhu a muzu potvrdit, i kdyz se to na prvni pohled nekomu nezda, ze docela hrave pokori sve konkurenty vcetne ST... 😉
Avatar - Ghostyx
Ghostyx
:yes: :yes: :yes:
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
...ma stavu. Facelift predni masky se vazne povedl. Skoda zadni partie, ta mi prijde porad trosku nudna. Velkou roli hraje taky barva, tu oranzovou zeru 😉 Jsem rad, ze na nej nemam, byl by to boj, kterej HH si vybrat
Zadní půlka CC je zboku divná, přerostlá, moc dlouhá. Hádám, že to s faceliftem nespraví.
Avatar - STi (Modo Team)
STi (Modo Team)
Konečně člověk,který mluví ze zkušenosti 😉 Jinak Radku neměníš stále ještě názor na nové STi?Mě se snad začíná i líbit,vypadá menší než to tvoje a já rád malý rychlý auta.Škoda těch bezrámových oken,no.
Jinak sem se projel v ještě šílenějšim STi než máš ty (to už je so říct,ne?) a bylo to na mě moc,myslíš,že tvoje je tak akorát :yes:
marianek
Jak to vidis ty?
marianek
Doufam, ze mluvis z vlastnich zkusenosti.
s tím sice nesouhlasím, ale většina lidí to tak asi bude vidět 😄
Radek STI
Kámo promiň, ale ty vůbec nemáš tušení, o čem mluvíš... >😁
výborný a silný motor, skvělé jízdní vlastnosti, famozní trakce díky samosvoru a moře zábavy a rychlosti (na zatáčkovité silnici rychlejší než 265¨konové Audi S3)
marianek
Budes-li pouzivat hothatch na okruhu, kde je riziko nehody minimalni zadokolka je samozrejme co do "vyradeni" nejlepsi. Mnozi ale take "zavodi" na verejnych komunikacich a potom bych kvuli bezpecnosti doporucil 4x4.
navác STi není ani hothatch v pravém slova smyslu..je to prostě rally auto na silnice
marianek
To je take nazor. Chces jeste napsat proc?
pohon všech kol je většinou nuda...existují i vyjímky, ale vždycky se půjdu radši projet v zadohrabu než v čtyřkolce...na mokru když umíš šlapat na plyn tak až takový rozdíl není a sníh nepadá až tak často aby to pro mě mělo smysl...
to by mě zajímalo jakou čtyřkolku bych si měl vybrat místo stčka, golf je staršný auto už od pohledu, audi A3 je zastaralý a divně uhlazený, jediný co bych bral je BMW 1 a to není zase čtyřkolka - s tím v zimě budu na tom ještě hůř než s předokolkou, a nic jiného co by mělo 4x4 mě nenapadá - krom subaru ale to je taková divná značka - jsem evropan 😒
no a? proč driftovat s rodinným Hatchaem? a s pohonem všech kol snad dokážeš něco víc než jen umrněné pohazování zadku? (na suchu)
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Pro mě je to jasné, výkonný turbomotor musí přenášet výkon na všechna kola. Okruk a letiště je jedna věc, ale reál je taky déšť, sníh a ostré vracáky a pomalé odbočení. Jak je rychlé auto na Severní smyčce na suchém asfaltu není až tak důležité při bleskovém předjíždění v horách na krátké rovince.
Ok, příjemnějšá volba pro obyčejné lidi asi ano, ale lepší auto to pro nadšené řidiče obvykle není
Nic ve zlým, ale nedá se s tím pořádně driftovat, je to jen takový zvláštní, umrněný pohazování zadkem v zatáčce. Je to stejný, jako kdyby ženská házela zadkem jen kvůli tomu, že má vykloubený kyčle.
A na sněhu si s tím pořádně nevrkneš 😒
A ne? Minimálně bezpečnější a pro obyčejné lidi "nezávodníky", je to rozhodně příjemnější volba.
A ne? Minimálně bezpečnější a pro obyčejné lidi "nezávodníky" je to rozhodně příjemnější volba.
tak tohle nikdy nepochopím..jak kdyby byl pohon všech kol něco co udělá z auta lepší auto... 8-s
*** promluvil....vůbec tomu neorzumíš tak se do toho neplet- Hothatch natrhne na zatáčkovité silnici * i daleko dražším a výkonějším autům
Jazdne vlastnosti co su zle? >😁
Octavia RS? vtipálku... 😉
Král je jen jeden- Megane R26 :-!
Avatar - STi (Modo Team)
STi (Modo Team)
S tebou také souhlasím,ale to bychom museli na auta nahlížet jinak, obyčejně. 😢 Ale jelikož tu většina lidí auty žije, baví je řídit a užívat si to,je proto důležité vědět co auto umí kromě velikosti kufru.Ale jinak máš pravdu,že hlavním úspěchem automobilky jsou prodeje 😉
marianek
😄
MOžná pěkný, ale ať to zvenku vypadá jak chce, já auto řídím a nečumím na něj. Klidně ať si vypadá jak krabice od bot... Jak to není čtyřkolka, pro mě jako by neexistovalo.
Avatar - STi (Modo Team)
STi (Modo Team)
Golf R32 je sice čtyřkolka s výkonem 250koní a cenou poblíž STi,ale stejně se srovnávat nedaj.Je to stále "jen" rychlé auto,kdežto STi a EVO jsou polozávidní auta,jak vlastnostmi,tak provozními náklady.Jediné,co je z nových hothatchů blízko těmto původně rally speciálům je nová Audi S3 (2.0turbo, 265PS, 4x4, cena cca 1.2mil),ale přesto je pro jiné zákazníky.
em.tom poukazoval na EVO X ze to 'neni zrovna hatch'... nie na ST ktory je jasny hatch..
marianek
To bylo konstatovani. Jen jsem si nebyl jist nazvem R32.
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - STi (Modo Team)
STi (Modo Team)
Teď nevím,jestli se ptáš,nebo konstatuješ.STi bude za těchto podmínek na okruhu výrazně rychlejší a mimo to v testu hothatchů (jakkoli byl subjektivní,okruh jeli všechna auta stejný) R32 na okruhu zrovna nazářil,ani časově.A to se mi celkem R32 líbí.
Svez se a uvidis, cipe 😉
nacipovat auto a pridat par doplnkou moze kazdy.....toto su len nacipovane sracky za ktore zaplatis neskutocne peniaze, zbytocny segment......hlavne co sa tyka jazdnych vlastnosti a rychlosti :no:
S tím nemohu moc souhlasit. Takové paušalizování "lidi jsou jenom hloupé stádo" je vždycky ještě hloupějším povyšováním se nad jiné stylem "já přece do toho stáda nepatřím". Jediný rozdíl mezi Tebou a tím stádem je ten, že se možná o auta zajímáš a rozhoduje u Tebe více hledisek, než u běžného smrtelníka. Ten vidí na prvním místě cenu, na druhém velikost kufru a na třetí možná design nebo spotřebu. Rozhodně už ho moc nezajímá, že z nuly na sto zvládne akcelerovat o půl sekundy dřív. A proto se domnívám, že ani automobilku neuspojí fakt, že mají nejlepší vůz, jen se neprodává tak dobře jako jiná značka.

Dnes vládne tak velká konkurence, že dobrý marketing prostě je nezbytnou součástí tvořící úspěch vozu. Příkladem budiž Kia. Ještě před pár lety by po ní v Evropě neštěkl ani pes a dnes? Líbivý vzhled, nevtíravá reklama, 7-letá záruka, nízká cena = dennodenně vidím kamiony naložené Ceedy a lidi je kupují jako rohlíky. A oba určitě víme, že Ceed zdaleka není nejlepší vůz na trhu. Proto jsem tu uvedl, že podstatná je úspěšnost prodejů, protože ostatní aspekty nejde zcela relevantně posoudit. Jak tu uvedl Marianek, nějaké měření na okruhu je sice hezká věc, ale nikdy se neuskuteční tak, aby bylo průkazné, za stejných podmínek a ideálně v jeden den.
marianek
STI je na stejnem okruhu se stejnym ridicem rychlejsi nez Golf R32(6?). A ty se jiz srovnat daji i podle tvych kriterii.
Avatar - STi (Modo Team)
STi (Modo Team)
Ani okruh není zcela exaktní veličina,ale jestliže by jsme vzali srovnatelné podmínky pro všechna tato auta (hlavně stejný řidič),bude králem nové STi.Dle mého názoru do této kategorie ani nelze počítat,protože ubráním kufru se sice změnilo v hatch,ale výkony (a náklady) jsou stále nad úrovní klasických hothatchů.Pro STi je nadále jediný konkurent EVO,ikdyž to hatch není.
BTW.pro mne je tedy v kategorii hothatch zatím stále králem 130i,ikdyž je cenově vysoko.
MikyJ
Ac fordum neholduju, tak STcko vypada fakt dobre.. :yes:
marianek
Spis jsem myslel, ktere auto bude ba okruhu nejrychlejsi. V teto tride me osobne cisla prodeju nezajimaji.
MikyJ
To je pravda, ale co se tyce kvality jizdniho pozitku o coz v teto kategorii jde predevsim, auto, ktereho se proda nejvice kusu nemusi zakonite to nejlepsi. Musis brat v potaz to, ze lidi jsou jenom Hloupe stado, ktere se da manipulovat vychytralymi marketingovymi triky.
Jakoby to nebylo úplně jedno... Tyhle příspěvky nemají jiný smysl než se donekonečna vracet ke zbytečnému tlachání fanoušků různých značek, kteří si už dávno všechno řekli. Pokud je některé z těch aut nekorunovaným králem, pak je to vždycko to, které prodalo nejvíce kusů, protože zisk je jediné hledisko, o které automobilkám jde.
:yes: (hodně hezké)
marianek
I kdyz nejsem fandou tohoto segmentu je zde pekne dusno. Libi se mi vyvazena konkurence.
No, doplnil by som síce trochu drahšiu, ale predsa konkurenciu 😄 Audi S3, 130i, C30 T5, Leon Cupra, Octavia RS, Civic Type - R, ...
marianek
Myslim, ze ST je bliz k HATCH nez k sedanum. Ale jako nazor to beru.
No, on to není zrovna hatch, ale klidně bych jako konkurenta viděl nové EVO X, přestože je z trochu jiné kategorie.
marianek
Zde mame adepta na bitvu o postaveni nejvyssi. HOTHATCH musi dostat sveho vladce. Konkurence je vysoka a hlavne prichazi silny bojovnik IMPREZA STI. Kdo nakonec prevezme zezlo? Focus ST? Impreza STI?, Golf GTI?, 3MPS?, Astra OPC?? Ze by kral ABARTH? Ma nekdo cerneho kone, ktereho bych opomnel?