Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Mitsubishi L200 Plus nově posílilo. Díky značkovému chip tuningu

25 komentářů

Anonym
Byly 4 důvody, proč jsem nekoupil další L200.
1) Strašný ergonomcký faily vevniř - s faceliftem částečně zmizelo
2) Slabý motor
3) Krátká záruka jen do 100.000km
4) Ne až tak libová cena, jako když jsem kupoval 2017
2,3,4 jsou teď taky odstraněny. Ale je pozdě.
Ne, poslední dobou se mi nedaří vůbec nic. :no: 😒
Avatar - speedfred
speedfred
Nejaký americký pick-up a majú aj slušné dízle. Len tá cena je troška vyššia.🤷
Tie ma hodne lákajú.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Trrba RAM cummings? 😁 To by si mohl pak vyhanet hiostery z pěší zóny 😁 skvělá volba..
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Ty on nemyslí.
Má na mysli nové 3-litrové 6-válce, které nasadila americká velká trojka.
a Američané jim říkají "malé" diesely, ale když to člověk srovná s Mitsubishi, tak jsou výkony Mitsubishi k pláči a čip na tom nic nemění, ubohost.
Mig_35
Jel jsi někdy Land Cruiserem, Hiluxem, Defenderem? To auto sotva drží na silnici. Když otocis volantem o půl otáčky, nic se nestane. To není SUV. V testech se s oblibou používá “to auto má podvozek na daleko silnější motor”. Tak tady to neplatí 😐
Avatar - Ozzman
Ozzman
Landcruiser a Hilux tak strašný není, ale tak asi to nejsou auta na vymetání zatáček 😁 Já bych napsal, že jsou to auta na klidnou jízdu a upřímě, sice vím, že bych ho nevyužil, ale Hilux bych klidně bral jako auto na denní jízdu, prostě se mi líbí 😁
Anonym
Tak v ČR aby to bylo schůdně servisovatelné je RAM1500 tuším.
To je VM Motori, super motor.
Avatar - speedfred
speedfred
Ja som pozeral iba V8 benzín ale zistil som že majú tiež slušné “európske” dízle. Silverado má R6 3.0d a aj F150 má myslím nejakú V6?
Servisné zázemie po republike je asi trochu problém.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Nejsou to "úplně" evropské diesely.
Tedy GMC má americký 6-válec 3,0 L, vyvinutý GM pravda v Evropě, ale v Evropě se neprodává. my máme to štěstí že v Evropě můžeme vidět polovinu tohoto 6-válce, a to v Opelech, 3-válec 1,5 L. 😁 😁 😁 😁 😁
VM Motori je jasné.
Ford má 6-válec vyvinutý v Evropě který se v Evropě neprodává.
Jsou to velice rozumné motorizace.
Avatar - speedfred
speedfred
Európsky som myslel (preto úvodzovky) nejaký normálny objem a nie tie ich 6-7-8L.
Pozerám že si to písal vyššie.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Jeden je V6 ale ostatní 2 jsou i-6. Už si nepamatuji který je který.
Anonym
Hm, benzíny mě neberou. Vytuněnej V8 pikour je atribut krutýho vidláctví, něco jako sváteční montérky...
Jedinej benzínovej co mě imponuje je už jenom jako ojetina....V10 z Viperu v dvoudveřovým (podmínka!) Pickupu má grády. :yes:
např.
https😐/suchen.mobile.de/…uge/details.html?…
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Obcas sa s kupou netreba moc plasit.... ale je fakt ze takyto prekvapivy tah so zvysenim vykonu vsadim sa necakal nikto... ani ja a to o l200 mam omrknute snad vsetky technicke info aj testy ake sa daju vyguglit ... kazdopadne paradne prekvapko... mitsu obcas proste dokaze prekvapit ked to nikto necaka ... jak aj s tym poslednym tusim uz 4tym faceliftom asx ci 3tim faceliftom space staru ( uz som davno cakal ich koniec ) ktory asi tiez nikto necakal... mitsu je v tomto fakt obcas zahadne.... ale prave aj to sa mi na nom paci... :yes:
Anonym
Ale vždyť já se neplašil. Potřeboval jsem to auto teď (únor, březen) stejně to nejde stihnout. Ale jsou to oslové. Mohli dát vědět dřív.
Avatar - narona
narona
Tedy mám L200 2017 a výkon mi neschází a to je ta slabší verze. Podvozkově by to stejně nezvládalo... Leda tak pro pravidelné tahání těžkých přívěsu se může pár koní navíc hodit.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Teda priznavam... a to mitsu hodne zeriem aj sledujem co je u nich vzdy nove ze takyto tah som necakal... ale popravde taketo auto skutocne zvladne aj vyssi vykon a tak je fajn ze l200 nemusi v eu koncit len na 110kw ... navyse za mna ani ten priplatok za tu cipnutu silnejsiu verziu nie je vobec drahy a tak v tomto pripade by som mal hned jasno co si vybrat.... mitsu :yes: l200 je famozny kusok a toto zvysenie vykonu len a len chvalim :yes:
Anonym
Nutno dodat, že krom rudozelené EU maj všude na světě nezničitelnej nafťák MIVEC 2.4 s 133kW bez čipu.
Avatar - speedfred
speedfred
Možno aj to bude riešenie do budúcna. Hodia tu na trh nejaký “eko” motor a potom sa to bude iba ofiko čipovať.
Není taký Amarok s V6 lepší? Ako VW moc nemusím ale u malých pick-upov by som asi lovil tam.
Anonym
Hm to jo...Amarok V6 ve srovnání s L200 pro mě moc žere a taky o co je lepší, o to je i dražší . Pro můj účel, na co to mám. Nemám to na masírku.
A Amarok R4 byl katastrofální.
V současný době vychází (pro mě osobně a moje potřeby na to aut👋co umí/cena) bezkonkurenčně nejlíp HiLux.
btw tu 2.4ku ti u tebe skoro za barákem - u věžiček - narvou na 150kW a taky legálně se zápisem do TP.
Avatar - speedfred
speedfred
Viem kde, bol som ta merať výkon.
Mig_35
Par otázek MrFostek
- co ti brání tam dat krabičku, software, přihrát 50 koní? Co jiného udělá to Mitsubishi?
- otázka spis pro ostatní, proč má mít pick-up výkon formule? Je to pracovni auto, vadí někomu, ze nemá Transit 400 koní?
Avatar - speedfred
speedfred
Nebolo to na mňa, ale😒br /> reálne uvažujem nad p-u kvôli ťahaniu (dodávky ma už neba) a tieto malé tak isto nie. Žijeme iba raz a prečo si nespraviť radosť?
Veľký výkon není moc treba ale stačí aby to išlo a nejaké cca 2L-D za mňa nič moc, takže 3L D alebo nejaká V8?
Poraď aj ty. Radšej nejaký p-u ako SUV. Občas jazdím v lomoch.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Co nový Hilux? Má 2.8 150kw, sice to není taková palba, ale mohlo by to jet slušně, on i ten starší 150konový motor s Hiluxem do stovky uměl zahýbat, pak už to byla spíš bída, ale zase s přívěsem 😁
Avatar - speedfred
speedfred
Aj keď na prácu tak by som xcel 6 kýbľov pod kapotou.
Avatar - Ozzman
Ozzman
:yes: