Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mitsubishi L200 Plus nově posílilo. Díky značkovému chip tuningu

David Bureš
Diskuze (25)

Pick-up Mitsubishi L200 rozšiřuje nabídku o set od firmy Steinbauer, který zvyšuje výkon jeho naftové dva-dvojky na 127 kW.

Mitsubishi L200 léta slouží jako poctivý pracant, který se nebojí ani práce v náročnějších podmínkách. Od faceliftu v roce 2019 se ale jeho nabídka omezila výhradně na tehdy nový turbodiesel 2.2 DI-D o výkonu 110 kW a točivém momentu 400 N.m, který však ne všem zákazníkům výkonově postačuje. Zájemci o silnější verzi se mohou konečně radovat.

Řešení silnějšího motoru však není zrovna obvyklé. Nabídku totiž nerozšiřuje nový agregát s vyšším výkonem, místo toho se tuzemské zastoupení značky spolehlo na chip tuning, v podobě setu od společnosti Steinbauer. Ta navyšuje původní parametry na výsledných 127 kW a 502 N.m.

„Výkonem se přibližujeme naší nejhlavnější konkurenci, ovšem hodnotou krouticího momentu jsme nyní nejlepší. Ve spojení s nízkou hmotností našeho vozidla je to příslib velmi slušné dynamiky, na kterou zákazníci budou jistě pozitivně reagovat,“ říká Vladimír Hejna, obchodní ředitel M Motors CZ.

Jednotka je v tomto případě přizpůsobena přímo modelu L200, kdy podle Mitsubishi přináší významné zlepšení parametrů při zachování plynulého průběhu v celém spektru otáček. Certifikace je přitom zaručena schváleními TÜV Austria a Ministerstva dopravy ČR.

V ceníku jsou tyto vozy označeny jako verze L200 Plus. Chip tuning je přitom dostupný pro obě nabízené karosářské varianty tohoto pick-upu, dvoudveřový Club Cab i čtyřdveřový Double Cab, stejně jako pro obě nabízené převodovky - šestistupňový manuál i automat. Jako dodatečně montované příslušenství je jeho cena stanovena na 31.900 Kč vč. DPH.

Co se týče zakoupení nového auta, tak aktuálně se na L200 vztahují akční ceny. To znamená, že L200 Plus Double Cab v základním stupni Invite pořídíte za 850.850 korun, což je o 27.600 korun více než v případě výchozí verze se 110 kW.

Novinkou v nabídce je navíc rozšíření záruky na sedm let, respektive 150.000 km. Ta po celou dobu jejího trvání zaručuje krytí v rozsahu plné tovární záruky s tím, že při vzniku závady jsou opravy na rozdíl od originální záruky výrobce propláceny v komerčních cenách.

Mitsubishi L200 – české ceny
Motor 2.2 DI-D 2.2 DI-D 2.2 DI-D Plus 2.2 DI-D Plus
Pohon 4x4 4x4 4x4 4x4
Zdvihový objem [cm3] 2268 2268 2268 2268
Válce/ventily 4/4 4/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW] 110 110 127 127
Točivý moment [N.m]  400 400 502 502
Převodovka 6M 6A 6M 6A
Cena Club Cab Invite [Kč] 785.350 - 812.950 -
Cena Double Cab Invite [Kč] 823.250 - 850.850 -
Cena Double Cab Intense [Kč] 905.650 949.650 933.250 977.250
Cena Double Cab Instyle [Kč] - 1.032.650 - 1.060.250
David Bureš
Diskuze (25)

Doporučujeme

Avatar - narona
19. 2. 2021 18:35
Re: Proč mi tohle dělají!
Tedy mám L200 2017 a výkon mi neschází a to je ta slabší verze. Podvozkově by to stejně nezvládalo... Leda tak pro pravidelné tahání těžkých přívěsu se může pár koní navíc hodit.
Avatar - Ozzman
19. 2. 2021 08:20
Re: Prekvapivy tah
:yes:
Avatar - speedfred
19. 2. 2021 07:41
Re: Prekvapivy tah
Aj keď na prácu tak by som xcel 6 kýbľov pod kapotou.
Avatar - Ozzman
18. 2. 2021 23:09
Re: Prekvapivy tah
Co nový Hilux? Má 2.8 150kw, sice to není taková palba, ale mohlo by to jet slušně, on i ten starší 150konový motor s Hiluxem do stovky uměl zahýbat, pak už to byla spíš bída, ale zase s přívěsem :D
Avatar - Ozzman
18. 2. 2021 23:07
Re: Proč mi tohle dělají!
Landcruiser a Hilux tak strašný není, ale tak asi to nejsou auta na vymetání zatáček :D Já bych napsal, že jsou to auta na klidnou jízdu a upřímě, sice vím, že bych ho nevyužil, ale Hilux bych klidně bral jako auto na denní jízdu, prostě se mi líbí :D