Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Plug-in hybridům se u nás daří, čtyřválcové třídě C věříme, říká šéf českého zastoupení Mercedesu

Elektrifikované automobily nejsou na českém trhu tak zvýhodňovány jako jinde ve světě, přesto tu existuje přirozená poptávka. Říká to šéf tuzemského zastoupení značky Mercedes.
Zpět na článek
19. 2. 2021 10:31
19. 2. 2021 11:37
19. 2. 2021 12:11
19. 2. 2021 13:41
Avatar - Alf1k
19. 2. 2021 09:37
Zákazníci už neřeší počet válců.
Hm, spíš mohl říct většina.
Já třeba jo a že Céčko amg přijde i o šestiválec je pro mě momentálně no way. Zvuk, charakter, všechno pryč, takže si nejspíš nechám svoje daily déle než jsem předpokládal.
Na nové C se i tak těším. Ano displej mě štve, ale ne tolik jako 4 válce a po vyzkoušení S klády aktuálně nejlepší “displej řešení” na trhu. Stejně ale je mi smutno, ten prach a patlání vidíš hned ;-\
Co je pozitivní novinka je to, že bude údajně k dispozici natáčení zadní nápravy po vzoru S klády. To je v rámci této třídy 3er, A4 atd. really good news, funguje to parádně.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Dinar
19. 2. 2021 10:09
Re: Zákazníci už neřeší počet válců.
Mám to podobně, ta displejová patlačka mi vadí, ale mnohem víc absence víceválců, trochu se nám ten mercedes volví.
Každopádně natáčení zadní nápravy je určitě lepší opšn, z hlediska jízdních vlastností, než cpát do céčka vzduch, to při souč. úrovni odladění pružinových podvozků, potažmo adapt. tlumičů, by byla už naprostá zbytečnost.
Avatar - Alf1k
19. 2. 2021 10:53
Re: Zákazníci už neřeší počet válců.
Přesně nabídce vzduchu v Céčku jsem nikdy neporozumněl, tohle chápu u SUV a asi Ska i když nevidím žadnej důvod, proč by vylazené top tlumiče nezvládly i to Sko s grácií.. :-)
Avatar - kari.laz
19. 2. 2021 10:34
Re: Zákazníci už neřeší počet válců.
Neřeší, ono popravdě nemají moc co řešit. V mainstreamu dostanou na výběr R3 v lepším případě R4. A většinou to je jeden a ten samý motor na několik způsobů. Například PSA. R3 PT a vyber si jen kolik to má mít koní. od 1,6 v tichosti upouští a bude nejspíše jen u PHEV verzí.
Nedávno jsem koukal na stránky BMW na 1er a tam už ani není napsáno co je to za motor, jen jaký to má výkon. Tomu trochu nahrály automobilky tím, že začaly uvádět jen výkony a normovanou spotřebu, o tom, z jakého motoru to je ce člověk dozví a větším pátráním. Takže lidé, kteří mají auto jen protože to je auto, a těch je většina, prostě koukli na údaj co tam byl a to jim stačilo. Samozřejmě, že do toho automobily byly i dotlačeny, těžko jim zazlívat že se přizpůsobují.
Ale u AMG si myslím trochu narazí. Tam si už nejde běžný kupec, ale "fajnšmekr". A teď mu řeknou, že to má sice XXX koní, ale pokud se podívá "pod kapotu" uvídí malý motor a velké baterky.
Budou must doufat v novou generaci "řidičů" kteří maj priority u aut jinde. Bohužel si myslím, že je najdou.
Avatar - Alf1k
19. 2. 2021 10:49
Re: Zákazníci už neřeší počet válců.
Souhlas. Céčko amg bude nejspíš fungovat jízdně parádně díky podvozku, ale ten motor bude chybět co se týče celkového dojmu z AMG. Souhlasím, že zájemci budou na vážkách. Ten 4válec je v rámci 4válců tip-ťop a akceptuju ho u Áčka-Cla, ale ne u Céčka. Tam už se má odrážet prémiová technika a motor na prvním místě. Bohužel.
Avatar - twistedTSD
19. 2. 2021 14:12
Re: Zákazníci už neřeší počet válců.
Hlavně kde se v nich vzal ten pocit, že majitelé AMG to budou denně nabíjet, aby to dávalo smysl? Nebudou, ale to už je Mercedesu jedno, baterie se v ceně ztratí a mají vyřešené emise.
19. 2. 2021 13:34
Re: Zákazníci už neřeší počet válců.
nehadam sa s Tebou, ale nechce sa mi verit, ze by dali do C natacanie zadnej napravy. v aute tejto velkosti mi to pride ako uplne zbytocne. ano, vzduch je uplna hlupost, ale toto mi pride velmi podobna ptakovina :) mozne je samozrejme vsetko :)
Avatar - Alf1k
19. 2. 2021 15:05
Re: Zákazníci už neřeší počet válců.
Ahoj mrkni na: https://youtu.be/bdoTvFwHctM
V čase 6:10 jasně zmíní Rear Axle Steering.. 😉
Manévrovatelnost a jizdní vlastnosti budou logicky oproti aktuálnímu Céčku jinde. Velikost-nevelikost. Uvidíme jak se to povedlo naladit.
19. 2. 2021 15:53
Re: Zákazníci už neřeší počet válců.
no ... som zvedavy. este jedna drobnost ... tento novy MB volant sa co do funkcnosti prilis nepodaril :-(
Avatar - VDC
19. 2. 2021 10:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pradeda777
19. 2. 2021 11:37
Prodeje GLE
Ty jsou opravdu pozoruhodné. Bude to pravděpodobně tím, že cena je na dnešní dobu rozumná a tak když chceš nas.rat souseda........ :D ;-) :-[]
Rozbalit vlákno
6
Avatar - WinDiesel
19. 2. 2021 11:43
Re: Prodeje GLE
Ale símtě, kámo,
když zajdeš do showroomu Mercedesu v Česku, tak to tam mluví rusky.
V tom je ten fór. Ruští zbohatlíci kupují v ČR Mercedesy.
Jak jednoduché, není nad čím přemýšlet. Koncentrace bohatých Rusů v ČR je značná.
Avatar - Dinar
19. 2. 2021 12:11
Re: Prodeje GLE
Tak ony hlavně koncem roku a v lednu konečně dorazily dodávky GLE, aut, na které byly objednávky z jara 2020, tím to teď hodně poskočilo. Reálná doba dodání loňských objednávek 7-8 měsíců.
Avatar - WinDiesel
19. 2. 2021 13:38
Re: Prodeje GLE
To ano a objednávky Rusů činí signifikantní podíl
Avatar - Dinar
19. 2. 2021 13:41
Re: Prodeje GLE
To boucháš v MB šourůmu někde ve Varech?
Avatar - speedfred
19. 2. 2021 12:19
Re: Prodeje GLE
Ako otvorili predajňu a servis v Jihlave tak sa tu vyrojilo celkom hodne áut tejto značky. Až sa niekedy nestačím diviť.
Také BMW je iba Praha,Brno,HK.
Avatar - WinDiesel
19. 2. 2021 13:39
Re: Prodeje GLE
Jihlava je teď pupek swěta.
Od té doby co tam řádí ten redaktor na Nově, Pik nebo Puk nebo tak nějak.
Avatar - WinDiesel
19. 2. 2021 11:46
A on se někdo diví?
Naftový plugin - velice silný, velice výkonný, to lidi chtějí, ne nějaký užraný benzín vezoucí vybitou baterku.
Diesel o baterce ani neví.
Bravo diesel, bravo Mercedes !!!

Ony tedy Land Rovery a Volva mají také nějaké PHEV v dieselu.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - _Karel_
19. 2. 2021 16:02
Re: A on se někdo diví?
Seš ten samej člověk, co včera psal, že plugin kaškaj je neprodejnej???
19. 2. 2021 18:54
Re: A on se někdo diví?
naftovy plug in je hovadina. Smysl to ma hlavne v odporne silnym benzinu!!
Avatar - iudex
19. 2. 2021 13:05
Veríme mu, veríme...
Tak nič iné ako veriť nezostáva. Problémik je, aby verili aj zákazníci, čo bude asi väčší problém.
Ako písal kolega vyššie, AMGčka si nekupujú tí, ktorí chcú len znak na kapote (hlavne nech vidia, že mám Mercedes, hoci aj so základným motorom pod kapotou), ale ide im o dynamiku, image, prejav motora. A štvorvalec s baterkami možno ešte dorovná šesťvalec dynamikou, ale nikdy V6 (notabene V8) nedorovná prejavom, charakterom, zvukom a koniec koncov ani imidžom/prestížou.
Ja to vidím na citeľný pokles záujmu a odliv zákazníkov buď k iným modelom Mercedesu s poriadnym motorom, alebo rovno ku konkurencii.
Mimochodom ak si niekto myslí, že ten štvorvalcový AMG bude nejak lacnejší ako V6/V8, tak nech rovno zabudne: https://www.noveauta.sk/…chback/21364733/
Rozbalit vlákno
9
19. 2. 2021 13:14
Re: Veríme mu, veríme...
Samozřejmě lacinější hybrid s R4 benzínem nebude ani náhodou. Šlo o relativně okrajovou topovku z hlediska celkových prodejů C-Klasse, takže to úplně nechápu.
Vzhledem k angažovanosti MB v F1 jsem očekával šestiválcový hybrid, ale ten se bohužel nedostaví.

A jak jsem četl různé spekulace vycházející z faktu, že Daimler separuje divizi OA od NA, tak i tovární team bude na prodej.
19. 2. 2021 14:31
Re: Veríme mu, veríme...
Proc by mel byt hybrid levnejsi? Vzdyt je mnohem slozitejsi, je tam vsechno co tam bylo, ale navic elektromotor, baterka, hromada elektroniky. To nemuze byt levnejsi ani ve snu.
Avatar - iudex
19. 2. 2021 14:50
Re: Veríme mu, veríme...
Presne tak, síce tam bude len štvorvalec, ale zato bude rovnako drahý a ťažký ako osemvalec. A to se vyplatí. Ako keď povieš frajerke: je síce krátky, ale zato tenký. :-[]
19. 2. 2021 15:54
Re: Veríme mu, veríme...
tak tento som este nepocul, ale je vyborny :-) :-)
Avatar - JirkaVejrazka
19. 2. 2021 15:17
Re: Veríme mu, veríme...
Hybrid muze byt mnohem jednodussi, protoze proste ani zdaleka nemusi platit "je tam vsechno co tam bylo". Jestli to takhle Mercedes dela, netusim.

Tipnul bych od boku, ze u HEV ta baterka bude levnejsi nez prevodovka, ktera tam byt nemusi (u hybridu obecne, ne konkretne u techto od Mercedesu).
19. 2. 2021 15:59
Re: Veríme mu, veríme...
MB nebude robit hybridy ( ak teda za hybrid nepocitam mild hybrid prevedenie ), ale PHEV a tie v ziadnom pripade nemozu byt jednoduchsie
Avatar - JirkaVejrazka
19. 2. 2021 16:09
Re: Veríme mu, veríme...
PHEV je dnes jenom hybrid s vetsi baterkou a minimalnimi mechanickymi upravami. Pravda, baterka tam je urcite drazsi, nez prevodovka. Ale porad muze byt mechanicky a konstrukcne jednodussi nez klasicky spalovak se vsemi temi komponenty, ktere v hybridu byt nemusi.
19. 2. 2021 23:44
Re: Veríme mu, veríme...
omg ... Ty zase trepes neskutocne hluposti :-) ani nedokazes pochopit, ake su zakladne rozdiely medzi PHEV a hybridom ... to je uz fakt velka bieda. radsej mlc a nezosmiesnuj sa este viac
Avatar - JirkaVejrazka
20. 2. 2021 08:46
Re: Veríme mu, veríme...
Jojo, trefil jsi me presne. Vubec se v tom nevyznam. Sice mi jeden hybrid a jeden PHEV stoji doma v garazi, ale nechapu zakladni rozdily. Diky, ze to konecne nekdo odhalil.

V cem *konkretne* pisu hlouposti? Rad bych se do budoucna poucil. Diky!
19. 2. 2021 14:28
Ekonomie a elasticita poptavky
Se mi libi jak je v praxi videt elasticita poptavky. U levnych aut velky propad, u drazsich aut maly propad.

Podle me je vysvetleni snadne, a to ze movitejsi klientela je o dost mene postizena soucasnou covid situaci. Ale je to jen odhad, to by chtelo videt realna data.
Rozbalit vlákno
0