Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářePlug-in hybridům se u nás daří, čtyřválcové třídě C věříme, říká šéf českého zastoupení Mercedesu
31 komentářů
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
pradeda777
Ty jsou opravdu pozoruhodné. Bude to pravděpodobně tím, že cena je na dnešní dobu rozumná a tak když chceš nas.rat souseda........ 😁 😉 😒]
Ale símtě, kámo,
když zajdeš do showroomu Mercedesu v Česku, tak to tam mluví rusky.
V tom je ten fór. Ruští zbohatlíci kupují v ČR Mercedesy.
Jak jednoduché, není nad čím přemýšlet. Koncentrace bohatých Rusů v ČR je značná.
když zajdeš do showroomu Mercedesu v Česku, tak to tam mluví rusky.
V tom je ten fór. Ruští zbohatlíci kupují v ČR Mercedesy.
Jak jednoduché, není nad čím přemýšlet. Koncentrace bohatých Rusů v ČR je značná.
Tak ony hlavně koncem roku a v lednu konečně dorazily dodávky GLE, aut, na které byly objednávky z jara 2020, tím to teď hodně poskočilo. Reálná doba dodání loňských objednávek 7-8 měsíců.
WinDiesel
Naftový plugin - velice silný, velice výkonný, to lidi chtějí, ne nějaký užraný benzín vezoucí vybitou baterku.
Diesel o baterce ani neví.
Bravo diesel, bravo Mercedes !!!
Ony tedy Land Rovery a Volva mají také nějaké PHEV v dieselu.
Diesel o baterce ani neví.
Bravo diesel, bravo Mercedes !!!
Ony tedy Land Rovery a Volva mají také nějaké PHEV v dieselu.
iudex
Tak nič iné ako veriť nezostáva. Problémik je, aby verili aj zákazníci, čo bude asi väčší problém.
Ako písal kolega vyššie, AMGčka si nekupujú tí, ktorí chcú len znak na kapote (hlavne nech vidia, že mám Mercedes, hoci aj so základným motorom pod kapotou), ale ide im o dynamiku, image, prejav motora. A štvorvalec s baterkami možno ešte dorovná šesťvalec dynamikou, ale nikdy V6 (notabene V😄 nedorovná prejavom, charakterom, zvukom a koniec koncov ani imidžom/prestížou.
Ja to vidím na citeľný pokles záujmu a odliv zákazníkov buď k iným modelom Mercedesu s poriadnym motorom, alebo rovno ku konkurencii.
Mimochodom ak si niekto myslí, že ten štvorvalcový AMG bude nejak lacnejší ako V6/V8, tak nech rovno zabudne: https😐/www.noveauta.sk/…chback/21364733/
Ako písal kolega vyššie, AMGčka si nekupujú tí, ktorí chcú len znak na kapote (hlavne nech vidia, že mám Mercedes, hoci aj so základným motorom pod kapotou), ale ide im o dynamiku, image, prejav motora. A štvorvalec s baterkami možno ešte dorovná šesťvalec dynamikou, ale nikdy V6 (notabene V😄 nedorovná prejavom, charakterom, zvukom a koniec koncov ani imidžom/prestížou.
Ja to vidím na citeľný pokles záujmu a odliv zákazníkov buď k iným modelom Mercedesu s poriadnym motorom, alebo rovno ku konkurencii.
Mimochodom ak si niekto myslí, že ten štvorvalcový AMG bude nejak lacnejší ako V6/V8, tak nech rovno zabudne: https😐/www.noveauta.sk/…chback/21364733/
Samozřejmě lacinější hybrid s R4 benzínem nebude ani náhodou. Šlo o relativně okrajovou topovku z hlediska celkových prodejů C-Klasse, takže to úplně nechápu.
Vzhledem k angažovanosti MB v F1 jsem očekával šestiválcový hybrid, ale ten se bohužel nedostaví.
A jak jsem četl různé spekulace vycházející z faktu, že Daimler separuje divizi OA od NA, tak i tovární team bude na prodej.
Vzhledem k angažovanosti MB v F1 jsem očekával šestiválcový hybrid, ale ten se bohužel nedostaví.
A jak jsem četl různé spekulace vycházející z faktu, že Daimler separuje divizi OA od NA, tak i tovární team bude na prodej.
Proc by mel byt hybrid levnejsi? Vzdyt je mnohem slozitejsi, je tam vsechno co tam bylo, ale navic elektromotor, baterka, hromada elektroniky. To nemuze byt levnejsi ani ve snu.
Presne tak, síce tam bude len štvorvalec, ale zato bude rovnako drahý a ťažký ako osemvalec. A to se vyplatí. Ako keď povieš frajerke: je síce krátky, ale zato tenký. 😒]
Hybrid muze byt mnohem jednodussi, protoze proste ani zdaleka nemusi platit "je tam vsechno co tam bylo". Jestli to takhle Mercedes dela, netusim.
Tipnul bych od boku, ze u HEV ta baterka bude levnejsi nez prevodovka, ktera tam byt nemusi (u hybridu obecne, ne konkretne u techto od Mercedesu).
Tipnul bych od boku, ze u HEV ta baterka bude levnejsi nez prevodovka, ktera tam byt nemusi (u hybridu obecne, ne konkretne u techto od Mercedesu).
MB nebude robit hybridy ( ak teda za hybrid nepocitam mild hybrid prevedenie ), ale PHEV a tie v ziadnom pripade nemozu byt jednoduchsie
PHEV je dnes jenom hybrid s vetsi baterkou a minimalnimi mechanickymi upravami. Pravda, baterka tam je urcite drazsi, nez prevodovka. Ale porad muze byt mechanicky a konstrukcne jednodussi nez klasicky spalovak se vsemi temi komponenty, ktere v hybridu byt nemusi.
omg ... Ty zase trepes neskutocne hluposti 😄 ani nedokazes pochopit, ake su zakladne rozdiely medzi PHEV a hybridom ... to je uz fakt velka bieda. radsej mlc a nezosmiesnuj sa este viac
Jojo, trefil jsi me presne. Vubec se v tom nevyznam. Sice mi jeden hybrid a jeden PHEV stoji doma v garazi, ale nechapu zakladni rozdily. Diky, ze to konecne nekdo odhalil.
V cem *konkretne* pisu hlouposti? Rad bych se do budoucna poucil. Diky!
V cem *konkretne* pisu hlouposti? Rad bych se do budoucna poucil. Diky!
Freddka
Se mi libi jak je v praxi videt elasticita poptavky. U levnych aut velky propad, u drazsich aut maly propad.
Podle me je vysvetleni snadne, a to ze movitejsi klientela je o dost mene postizena soucasnou covid situaci. Ale je to jen odhad, to by chtelo videt realna data.
Podle me je vysvetleni snadne, a to ze movitejsi klientela je o dost mene postizena soucasnou covid situaci. Ale je to jen odhad, to by chtelo videt realna data.
Já třeba jo a že Céčko amg přijde i o šestiválec je pro mě momentálně no way. Zvuk, charakter, všechno pryč, takže si nejspíš nechám svoje daily déle než jsem předpokládal.
Na nové C se i tak těším. Ano displej mě štve, ale ne tolik jako 4 válce a po vyzkoušení S klády aktuálně nejlepší “displej řešení” na trhu. Stejně ale je mi smutno, ten prach a patlání vidíš hned ;-\
Co je pozitivní novinka je to, že bude údajně k dispozici natáčení zadní nápravy po vzoru S klády. To je v rámci této třídy 3er, A4 atd. really good news, funguje to parádně.
Každopádně natáčení zadní nápravy je určitě lepší opšn, z hlediska jízdních vlastností, než cpát do céčka vzduch, to při souč. úrovni odladění pružinových podvozků, potažmo adapt. tlumičů, by byla už naprostá zbytečnost.
Nedávno jsem koukal na stránky BMW na 1er a tam už ani není napsáno co je to za motor, jen jaký to má výkon. Tomu trochu nahrály automobilky tím, že začaly uvádět jen výkony a normovanou spotřebu, o tom, z jakého motoru to je ce člověk dozví a větším pátráním. Takže lidé, kteří mají auto jen protože to je auto, a těch je většina, prostě koukli na údaj co tam byl a to jim stačilo. Samozřejmě, že do toho automobily byly i dotlačeny, těžko jim zazlívat že se přizpůsobují.
Ale u AMG si myslím trochu narazí. Tam si už nejde běžný kupec, ale "fajnšmekr". A teď mu řeknou, že to má sice XXX koní, ale pokud se podívá "pod kapotu" uvídí malý motor a velké baterky.
Budou must doufat v novou generaci "řidičů" kteří maj priority u aut jinde. Bohužel si myslím, že je najdou.
V čase 6:10 jasně zmíní Rear Axle Steering.. 😉
Manévrovatelnost a jizdní vlastnosti budou logicky oproti aktuálnímu Céčku jinde. Velikost-nevelikost. Uvidíme jak se to povedlo naladit.