Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Návrat Lancie Delta je zase o kousek blíže. Díky francouzské technice

Kdysi ikonická Lancia to v posledních letech nemá jednoduché. Pod taktovkou koncernu Stellantis by se ale mohla vrátit ve velkém stylu.
Zpět na článek
19. 2. 2021 13:17
19. 2. 2021 14:04
19. 2. 2021 14:52
19. 2. 2021 17:27
19. 2. 2021 17:52
19. 2. 2021 18:10
19. 2. 2021 18:32
19. 2. 2021 15:17
19. 2. 2021 18:07
19. 2. 2021 15:25
19. 2. 2021 16:05
19. 2. 2021 13:22
19. 2. 2021 13:48
19. 2. 2021 14:41
19. 2. 2021 18:51
19. 2. 2021 13:36
19. 2. 2021 13:41
19. 2. 2021 13:50
19. 2. 2021 14:43
19. 2. 2021 14:50
19. 2. 2021 18:14
19. 2. 2021 15:27
19. 2. 2021 15:32
19. 2. 2021 15:39
19. 2. 2021 17:26
19. 2. 2021 15:26
19. 2. 2021 19:09
19. 2. 2021 19:11
19. 2. 2021 22:07
19. 2. 2021 22:12
Avatar - Dinar
19. 2. 2021 13:17
Hm,
tak 308 s logem lancie bych návratem ve velkém stylu zrovna nenazval, ale aspoň to bude návrat.
Rozbalit vlákno
14
19. 2. 2021 14:04
Re: Hm,
Len sa pýtam - aj o Octavii hovoríte, že je to Golf s logom Škody?
Avatar - Blue Sun
19. 2. 2021 14:52
Re: Hm,
Ne, ale třeba taková A3 je vlastně Golf s logem Audi.
Avatar - Blue Sun
19. 2. 2021 17:52
Re: Re: Hm,
Určitě ano. Stejná MQB Evo jako u ostatních, stejné motory včetně základního litru. Princip podobný jako u DS4. Jen u VW to nikomu nevadí, zatímco u DS je to strašný problém.
19. 2. 2021 18:10
Re: Re: Hm,
v DS jezdí i jeden virtuos = Svěceny !
19. 2. 2021 18:32
Re: Re: Re: Hm,
Ano podlaha i motory. Tím to ale končí.
Avatar - Blue Sun
19. 2. 2021 18:57
Re: Re: Re: Hm,
Ano, design je Audi. :-D
19. 2. 2021 19:30
Re: Re: Re: Re: Hm,
Opět mimo. Ostatně skoro jako vždy.
Avatar - Blue Sun
19. 2. 2021 20:16
Re: Re: Re: Re: Hm,
Tvůj hloupý názor mě vůbec netrápí. Mám pravdu a ty si vlez do misky.
19. 2. 2021 23:11
Re: Re: Re: Re: Re: Hm,
Hlupák jsi akorát tak ty
Avatar - cerrbion
19. 2. 2021 15:17
Re: Hm,
Ano

Platforna MQB Evo

Audi A3 Mk4 (2020–present)
Cupra Formentor (2020–present)
SEAT León Mk4 (2020–present)
Škoda Octavia Mk4 (2020–present)
Volkswagen Caddy Mk4 (2020–present)
Volkswagen Golf Mk8 (2019–present)

také 6 aut na stejné technice
19. 2. 2021 16:05
Re: Hm,
No veď ja proti tom ani nič nemám. Ekonomika nepustí. Len v tých komentároch (a dokonca si to radi neodpustia ani novinári) cítiť taký ľahký ironický podtón. Pritom tá platforma EMP, pokiaľ viem, vôbec nie je zlá.
Avatar - kari.laz
19. 2. 2021 13:22
Delta
Delta byla ve své době výjimečná. Hvězda rallye, verze 4x4 HF integrale... Prostě ikona. Pak přišla druhá generace, to byl spíše pokus o záchranu, jak to dopadlo víme.
A teď chtějí postavit Deltu ala 308? Bude to skvost s vrcholným 1,2 R3 a při troše štěstí 1,5 HDI.
Paráda. Pokud by alespoň měli nějakou svou exkluzivitu jako lepší motory, tak koneckonců proč ne.
Rozbalit vlákno
3
19. 2. 2021 13:48
Re: Delta
Delta a Giullieta by měla používat techniku nové DS4.Viz konec článku.
Avatar - kari.laz
19. 2. 2021 14:41
Re: Delta
Takže PHEV a elektro. No tak to jsi to nenarovnal, to je ještě horší.
Avatar - palix
19. 2. 2021 18:51
Re: Delta
Dnes už nikto nepozerá na to, či auto bolo, alebo je nejaká legenda. Ľudia si autá vyberajú tak trochu iným spôsobom. Najlepšie relly autá dneška sú autá ako Fabia, Fiesta... A nikto si ich nekupuje práve preto.
Časy, kedy sme mali nad posteľami plagáty Lancie, Subaru, Mitsubishi... sú dávno preč. Autá, ktoré majú čo i len málo spoločné s relly autami (Lancer EVO, Impreza WRX STI...) sa dnes buď nevyrábajú, alebo sa u nás už nepredávajú.
Aj mladí majú dnes úplne iné záujmy.
Avatar - WinDiesel
19. 2. 2021 13:36
Návrat
Už to nebude Lancia se všemi svými chybami
Bude to jen produkt a bude to jen o zlepšení prodejních čísel koncernu
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Blue Sun
19. 2. 2021 13:41
Re: Návrat
Lancia není Lancií už dobrých dvacet let. Možná by bylo lepší tu boubelatou Ypsilonku převést pod Fiat a Lancii prostě odstřelit.
Avatar - KANKUNEN
19. 2. 2021 13:50
Re: Návrat
Vidím to stejně, 90% lidí dá přednost Alfě.
Avatar - kari.laz
19. 2. 2021 14:43
Re: Návrat
Tak pokud má být v koncernu 6 stejných, či dost podobných aut, tak je to prostě moc. Téměř žádné odlišení, maximálně designové. technika totožná. C4, DS4, 308, Astra, Delta, Giulietta a dost možná ještě Bravo, tak to už bude opravdu moc na jednu techniku.
Avatar - Blue Sun
19. 2. 2021 14:50
Re: Návrat
Bude to dost velký problém, takže by se měli snažit aspoň tu DS4 a Giuliettu výrazně odlišit. I ten VW má v téhle třídě "jen" čtyři auta na stejném základu.
19. 2. 2021 18:14
Re: Návrat
Stellantis? Přeju jim hodně štěstí,zdraví a hlavně prachy prachy prachy....

= protože tohle nedaj...

nakonec budou koncern opouštět značky jak u vw... a nakonec to budou mít číňani a pak nikdo... čau a pěknej den :D...
19. 2. 2021 15:27
Re: Návrat
Hm...pamatuješ?
Golf, Bora, Beetle, TT, A3, Leon, Toledo, Octavia :)
Avatar - kari.laz
19. 2. 2021 15:32
Re: Návrat
A jak to dopadlo.
Navíc TT a beatle sice měli stejnou techniku, ale jiné zaměření, ty bych tam úplně nezařadil.
19. 2. 2021 15:39
Re: Návrat
Dopadlo to skvěle. V té době bezkonkurenční auta. Teď to dopadlo blbě, ptz Piech je pryč.
19. 2. 2021 17:26
Re: Re: Návrat
Technika stejná nebude. Podlaha ano ale vše ostatní můžeš úplně jinak naladit. Každá větev koncernu by mohla ponechat své motory. Nevěřím že třeba taková giulietta bude mít vzadu traverzu jako nová ds4
19. 2. 2021 18:16
Re: Re: Návrat
nevěříte? věřte!
19. 2. 2021 18:33
Re: Re: Re: Návrat
Ne tomu opravdu nevěřím
19. 2. 2021 15:26
Re: Návrat
Já ne.
Jsem v 10ti %tech.
Ještě, že ne ve 4ech. :D
19. 2. 2021 13:57
Původní Delta
byla především relativně obyčejným HB. Všichni si ji spojují s Integrale, ale to byla jen specialitka. Takže proč ne. Pokud bude zájem, tak i ta Integrale se dá z normálního HB postavit.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Stejsn
19. 2. 2021 14:53
Re: Původní Delta
První Delta, kdyby jí neproslavila gigantická reklama v podobě sportovních úspěchů, by dneska byla stejně zapomenutý model jako třeba Alfasud nebo Ritmo. Bylo to úplně obyčejné auto, v podstatě ničím zajímavé. Ty dvě další generace, u kterých chtěla Lancia zužitkovat proslavené jméno, jsou dneska zapomenuté taky. A pokud příjde teď nějaká čtvrtá generace, nemyslím si že jméno by bylo to, co by jí prodávalo. Takže je v podstatě jedno jak se bude jmenovat, na druhou stranu tradice jmen v latinské abecedě je asi správné se držet.
19. 2. 2021 15:57
Re: Původní Delta
V podstatě ničím zajímavá?
Asi jo. Obzvlášť teda, když to zajímavé chytře na začátku odstavce vymezíš a oznámíš, že se na to nehraje. :-!
Avatar - Ja Prvni 123
19. 2. 2021 21:28
Re: Původní Delta
Může napsat jen někdo, kdo v ní nikdy nejel.
I úplně obyčejná Delta 1.3 první generace, s "mizernými" 75 koňmi, byla zajímavým, výborně jezdícím a skvěle zpracovaným autem.
Už jen sedačky byly z jiného světa.
Avatar - Blue Sun
19. 2. 2021 14:56
Re: Původní Delta
Přitom historicky je Lancia spojená spíš s luxusem než s motorsportem. Do převzetí Fiatem vyráběla i nákladní auta a autobusy.
Avatar - palix
19. 2. 2021 18:54
Re: Původní Delta
Delta Integrale bola v porovnaní s Deltou asi niečo také ako Fabia WRC voči klasickej Fábii. Podobá sa to, ale nič viac. U Delty sa aspoň vyrábali aj civilné verzie Integrale. Fabia RS mala od Integrale poriadne ďaleko.
Z dnešného pohľadu vyzerá Delta ako Favorit :-!
19. 2. 2021 15:38
Lancia? Moc aut na jedný platformě není problém
dá se s tím šachovat (Motory, výbava, naladění) a nakonec prodat každýmu, co chce koupit. (Jenom jako)
Známe to s koncernu VW.
V tomto případě by tu mohla být značka pro "jezdce". To by byla Alfa. Nabrousit proti Cupře. Ale jako vážně, s kupíčkama a kabriema.
Pak značka pro ty, že kupujou něco lepšího (jak bejvalo VW) ale nechtějí VW (protože už není). Pro ty byl Pažout a když chce "německou kvalitu" tak Sopel.
Pro kolenovrty s tabulkama s výbavama a cenama tady bude Citrón a Fiat.
Pro debílky, kterejm nakecáš cokoliv a mají prachy a nerozumí autům je tu DS.
Pro skutečnou prémii Mase.
Pro přírodní typy Jeep.
A Lancka? Mohla by bejt něco jako Volvo. Pro ekomagůrky, progresivisty a pod. Hodně elektra, krásný tvary (oproti Volvu) hodně reklam ze stromama, sejratejma ženskejma (UV faktor 50, pihy, batikovaný trika, v petce vodu, zasněná v paprscích) a černejma faganama v trávě (jsou veselí, chytří a chceme je tady a ano, jsou to děti tý sejratý koc a její starý a víc se neptej). V dálce se točí větrná elektrárna a asi tisíc airbagů. Vše vyrobeno z antialergenních sranců.
Protože Lančka kdysi, před Rally šílenstvím, bývala značkou umělců, vědců a architektů. Něco jako později SAAB. Nechci to tak, ale Lančka by na to byla optimální. Hlavně ať jede dál. Forza Lancia! Amore mio!
Rozbalit vlákno
4
19. 2. 2021 18:05
Re: Lancia? Moc aut na jedný platformě není problém
:-! :-[]

Ty seš magor fousku... ale v dobrým... No na slovíčko Stellantis už začínám být mírně agresivní...

Ale z vlastní zkusenosti pežot boxer byl na stěhování dobrej prý bude další facelift... :-) :D

Ted jsem na autoline.cz našel Scania Berkhof Axial 100 = myslíš že je to loupež, nebo rumunum pada ekonomika :D ? za 51K bus co jinak i ojetej stoji miliony...
Jako na přestavbu místo chaty :yes:
https://autoline.cz/…1409280412052600
19. 2. 2021 18:21
Re: Lancia? Moc aut na jedný platformě není problém
Áno, celkom dobre si zacielil. A mimochodom Chrysler, ten si kúpi kto? :-)
Avatar - Blue Sun
19. 2. 2021 18:58
Re: Lancia? Moc aut na jedný platformě není problém
Chrysler si koupí Američan, protože nic jiného mít k dispozici nebude. :-)
19. 2. 2021 19:04
Re: Lancia? Moc aut na jedný platformě není problém
A co Tesla zhulence Ylona Tuska ? Pej pál...
19. 2. 2021 19:09
Lancia
Držím palce- :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - euro89
19. 2. 2021 19:11
Lancia
Jako celozivotni lancista rikam, ze bych tu znacku radsi vidal uz pouze na historickych srazech, kde je a vzdy bude velmi vazena, nez prihlizet dalsimu zneuctivani slavneho jmena podradnou technikou. Uz mi to stacilo s preznackovanymi Chryslery nebo prepudrovanou Pandou. Ypsilonka se stejne prodava jen v Italii a pro domaci trh by ji opet mohli prejmenovat na Autobianchi (pro neznale puvodni Lancia Y10 byla nastupcem Autobianchi A112 a na domacim trhu se prodavala jako Autobianchi Y10).
Zrovna francouzi nejsou schopni udelat ani poradnou techniku pro mainstreamove znacky a najednou si mysli, ze dokazou udelat premii. Uz to prirovnani DS k Louis Vuitton ukazuje, ze jsou uplne vedle. Kazdy, kdo jakykoliv DS videl poradne z blizka, musi potvrdit, ze ta znacka pripomina spis "vuittonku" za par stovek z trznice nebo Ebay, nez luxusni original. Koukam, ze vedeni Stellantisu
je takovej Marchionne 2.0 :D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ja Prvni 123
19. 2. 2021 21:18
Re: Lancia
Souhlas.
Delta s 1.2 PureTech mi teda fakt hlava nebere... a ne, nejde jen o výkon!

Delta byla i s 1.3 krásný auto, se skoro čtvercovým půdorysem a ten motor prostě žil.

Howgh.
Avatar - Blue Sun
19. 2. 2021 22:07
Re: Lancia
S výkonnou 1,2 PT to hlava nebere, ale s obyčejnou 1,3 je to v pořádku, tak jo. :-D Italský fanatismus v plné nádheře. :-D
19. 2. 2021 22:12
Lancai
Jestli Lancii, tak Stratos 😄. Ale to je jedno, ani pro jednu z nich uz tady neni trh pro vetsi vyrobu.
Rozbalit vlákno
0
19. 2. 2021 23:46
PureTech do Itatlů ne!!!
Platformy PSA u nových italských modelů trh možná ještě zkousne (konec konců, poslední generace Punta má společnou platformu s minulou generací Corsy), pokud ty modely budou mít tradičně skvostný italský design. Ale taky italské motory! Fiat za obrovské peníze vyvinul a zavedl do výroby novou generaci modulárního tří- a čtyřválce FireFly, a podle prozatimních zkušeností je to v rámci dnešních ubohých legislativních možností prý prvotřídní technika. Tak hlavně ať si Italové dávají i nadále do svých modelů FireFly, a necpou tam tříválce PureTech! :-O :-O :-O :no: :no: :no: V opačném případě to pro ně bude ponižující konec s nedozírnými následky, protože motor je srdce auta... :-( :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - 3_diamanty
20. 2. 2021 06:53
Re: PureTech do Itatlů ne!!!
Kludne tam predsa mozu dat ten novy 1.3 ff presne... z 500x.... lancia ako prelepena pezotka s motormi pod psa... pardon od psa sorac :D .... bude o com.... ale nakoniec mozno lepsia takato fejkova lancia ako ziadna lancia... no a na alfu by som sa uz davno vys ... vytoto... tam je to uz komplet stratene a perspektiva ziadna... este aj to nove suv tonale na ktore im uz urcite sada prach vo fabrike kym pustia do predaja tak uz to bude opat stare auto .... cele zle... len mi je luto tych skutocnych alfistov.... toto si nezasluzili
20. 2. 2021 08:05
Re: PureTech do Itatlů ne!!!
Keby si netáral. Zdieľanie platforiem a kľudne motorov je ok. Nikomu to nevadí u vw (vrátane mňa), neviem prečo by to nemohlo fungovať inde. Možno to v škole neučili dostatočne, ale cieľom podnikania je vytváranie zisku. Lancia za posledné desaťročia padala stále viac dôsledkom zlých rozhodnutí. Pokus o oživenie beriem ako pozitívny krok. Ak to nedopadne dobre, čo už, život ide ďalej. Počkajme si najskôr, potom hodnoťme.
20. 2. 2021 08:25
Re: PureTech do Itatlů ne!!!
Viděl jsi nějakou z posledních Lancií? Všechny jsou naprosto ohavné. Treba ta Delta - čumák jako šíp, zadni světla jak od vietnamců. Přitom vychází z nádherného Brava.
Avatar - euro89
20. 2. 2021 19:42
Re: PureTech do Itatlů ne!!!
Oni uz ani ty motory FireFly nejsou nic, za co bych chtel utratit svoje penize. Posledni maly motor od Fiatu, ktery bych si poridil, byl 1,4 T-Jet. Co se konkretne Lancie tyce, tam bych si predstavoval, ze by nizsi stredni trida mela tvorit zaklad nabidky. Cokoliv mensiho se muze prodavat jako Fiat, prip. ozivit znacku Autobianchi. Ale abych mel duvod poridit si nove auto, to by italove museli postavit nejakou vetsi Lancii s karoserii sedan a technikou idealne sdilenou s Ghibli. Coz se nestane. Uvidime, mozna vezmu za vdek trojzubcem, kdyz uz neni zadna poradna Lancia na trhu...
20. 2. 2021 23:18
Re: PureTech do Itatlů ne!!!
Hele, je opravdu nutné se ve tvém nicku navážet do Účetního i po jeho smrti? Je to zbytečné a dost nechutné... :-( Zvláště když si uvědomíš, že nebýt jeho, tak už dnes asi žádný Fiat (vč. Alfy a zbylé Lancie Y)neexistuje, a nebo by ty značky existovaly jen jako nálepka na nějakých čínských srágorách... :-O
Avatar - euro89
20. 2. 2021 23:39
Re: PureTech do Itatlů ne!!!
Smrt neni nic, co by promenilo spatne skutky v dobre. A na jeho "zasluhy" ohledne zachrany Fiatu mame evidentne odlisny nazor. Nehlede na to, ze mam kolem sebe lidi, kteri s nim prisli osobne do styku a mohl jsem si o nem tak udelat o neco lepsi obrazek, nez jen z medii.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku