Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářePrvní svezení s Toyotou Highlander: Hybridní obřík umí jet za sedm litrů
284 komentářů
Anonym
a Kojoty ...ne to neexistuje. 😄
Přesně. Mají tu předplacených pět hvězd, platí mi hypotéku, přispívají na soukromé wellness, ale Highlindera... Highlindera si člověk musí sehnat svépomocí bokem. 😄
Když už jste tu...je to jen hybrid, ne PHEV že jo? Fakt nevím jistě, ptám se. Toyoty fakt tak neznám.
Je to HEV. Ale pochybuju, ze si to přečteš
Ty spotřeby jsou určitě zajímavý, ale jak to bylo s baterkou? Pokud jste jezdili jen v "hybridním režimu", tedy s +- vybitou, pak je to velice pěkný.
Ta velikost - s tím bych si hlavu vůbec nelámal, jen věc zvyku, za pár týdnů s tím budeš jezdit jak s Corollou. 😄
Na druhou stranu - za +- stejný peníze by mě víc lákal ten E😜lorer, i když rozum by říkal Toyota.
Ta velikost - s tím bych si hlavu vůbec nelámal, jen věc zvyku, za pár týdnů s tím budeš jezdit jak s Corollou. 😄
Na druhou stranu - za +- stejný peníze by mě víc lákal ten E😜lorer, i když rozum by říkal Toyota.
Za podobne peniaze je aj Eniaq, tam aspon normalne vojdu 3 sedacky 😄
Tak vyberať teraz auto určite idem vyskúšať RAV PHEV, Highlandera, E😜lorer, Enyaq, Sorento, možno ešte C5 Aircross hybrid/Opel Grandland PHEV, Volvo XC90 som už pár krát skúšal len Plugin nemali na testovanie ale jeden známy ho má dlhodobo pre manželku a nesťažuje si. Mazda CX7 by mala byt v novembri ešte, škoda že CX9 sa tu nepredáva oficiálne. Ford Galaxy hybrid by ma ešte zaujímal. A do mesta Proace City E.
Tak doufám, že jakožto podplacení diskutéři se do toho Wellness taky podíváme ! 😁
Stanislav Kolman
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Anonym
jezděj i s angličákama za 10...a s tímhle za sedm? OK, kdyby to jen vzdáleně byla pravda, tak je to fajn. Protože nar ozdíl od všech PHEV je to realita. Ne na začátku nabito a na konci nic. V hybridech Toyota prostě předběhla dobu a teď z toho těží...to musím uznat i já a to i kdyby to jezdilo za 9.
Ještě nějaký vymysl? Ani jsi to neviděl z dálky, ale víš za kolik to jezdi.
Somraci si musí vymyslet, protoze na nic jiného nemají.
Somraci si musí vymyslet, protoze na nic jiného nemají.
3_diamanty
Na takyto kolos a v zimnych podmienkach vyborna spotreba.... :yes:
Celkovo sa mi auto paci a uz sa tesim na jeho tunajsi prvy test :yes:
Celkovo sa mi auto paci a uz sa tesim na jeho tunajsi prvy test :yes:
Ehm, já s tím jel za 10 :d Ale jo, jasne, kdyz s tím neblbneš tak to jede jako turbodiesel v menším autě.
Si tak říkám, že ty vlastne jezdis za 10 se vším. S corollou jsi zvládl za 10 (nebo to byl lamal? ), s 2.0TDI (po městě
) jezdíš za 10, s meganem taky. Jen to mondeo nechce. To určitě bude nestranností 😒]
) jezdíš za 10, s meganem taky. Jen to mondeo nechce. To určitě bude nestranností 😒]
Ja zase s polom jazdim vzdy za 6... a to ma papierovy udaj tusim 4,7 ( nehrozi ani ked jazdis sam s prazdnym autom ) ... ale tak kto ma auto vie ze papier a realita su dve rozdielne veci... aj ked v pripade takych japoncov je ich papierovy udaj velakrat uz blizsie realite ako pri europskych znackach ( mitsu mazda a pod ) .... to len mi domaci tak radi sami seba oj.ebavame a potom sa divime ze od nas uz kazdy uteka...
Ono jezdit s TSI za papírovou spotřebu, to se musíš vyvarovat každé akceleraci. To je u každého auta s turbem. hybridy mají výhodu, že můžou rekuperovat a pri následné akceleraci si neřeknou o tolik.
Je pravda ze jazdim relativne svizne ( kedze povacsinou jazdim sam a s lahkym prazdnym autom ) aj drzim vzdy to tsi aspon na 1800-2000ot kedy uz turbo pekne zatlaci len pri pohladeni pedalu ... proste ano nepodtacam to .... nejazdim vyslovene na spotrebu... odpichy su svizne plynule... ale aj tak som cakal ze by to obcas aj pod 5,5 mohlo ist... sila... pritom bracha s vacsim tazsim lancerom jazdi za podobnu spotrebu ako ja ( jeho auto je pritom o 200kg tazsie a ma aj sirsie pneu ) ... no ale hlavne ze na papieri je vsetko ok a eu je spokojna ... co tam po realite... to sme dopadli...
Diesel by jel o 2 litry míň, nádhero. A Toyota to ví, takže chystá do těchto vozidel dieselový 6-válec, už brzy. Teprve tehdy začnou podobná auta dávat smysl.
Diesel by jezdil za 5 litru? To ybch chtěl vidět.
Takový GLC 300de nebo GLE 300de klidně i za litr.
Aha. Takze jen prvních 100km. A pak?
V klidu za těch 5.
Tohle nevypadá na 5.
https😐/www.spritmonitor.de/…ail/1206954.html
Bohužel tam je jedinej, kdo to zadává vše.
https😐/www.spritmonitor.de/…ail/1206954.html
Bohužel tam je jedinej, kdo to zadává vše.
Já vidím průměr 4,7
https😐/www.spritmonitor.de/…nz/1587-GLE.html?…
a podobné auto k Highlanderu za 9
https😐/www.spritmonitor.de/…1161-RX450H.html?…
https😐/www.spritmonitor.de/…nz/1587-GLE.html?…
a podobné auto k Highlanderu za 9
https😐/www.spritmonitor.de/…1161-RX450H.html?…
jen, že ti další 3 tam nedávají všechny údaje. elektriku nic. jeden na nádrž ujel přes 5000km bez tankování a dobíjení.
https😐/www.spritmonitor.de/…ail/1189311.html
To je opravdu vypovídající hodnota. Proto jsem dal jen ten jeden, který tam dává jak tankování, tak nabíjení.
Tenhle sice nepíše nabíjení, ale zdá se, že dává všechny tankování
https😐/www.spritmonitor.de/…ail/1194629.html
a RX má úplně jiné pohonné ústrojí. Chápu, že chceš za každou cenu ukázat rozdíl, ale dáváš špatné příklady. GLE má 5 recenzí, z toho 3 tam dávají údaje po 2000km bez nabíjení a tankování. To je jasné každému, kdo má i podprůměrné IQ, že to je blbost. A k tomu dás lex RX450h jako srovnatelný s HL, když to má úplně jinej hybridní systém.
Tímhle způsobem, co tam máš ty, budu mít s jakýmkoliv autem spotřebu třeba 1l, prostě dám tankování jednou za 5tis km.
https😐/www.spritmonitor.de/…ail/1189311.html
To je opravdu vypovídající hodnota. Proto jsem dal jen ten jeden, který tam dává jak tankování, tak nabíjení.
Tenhle sice nepíše nabíjení, ale zdá se, že dává všechny tankování
https😐/www.spritmonitor.de/…ail/1194629.html
a RX má úplně jiné pohonné ústrojí. Chápu, že chceš za každou cenu ukázat rozdíl, ale dáváš špatné příklady. GLE má 5 recenzí, z toho 3 tam dávají údaje po 2000km bez nabíjení a tankování. To je jasné každému, kdo má i podprůměrné IQ, že to je blbost. A k tomu dás lex RX450h jako srovnatelný s HL, když to má úplně jinej hybridní systém.
Tímhle způsobem, co tam máš ty, budu mít s jakýmkoliv autem spotřebu třeba 1l, prostě dám tankování jednou za 5tis km.
Anonym
nebo se jen bude předvádět.
Somr somr somr boys, prej se vzmohli na "Rolsrojs" ...na víkend
Jinak nechápu, proč si to redakce nepůjčí sama. 😄
Nechápu ubožáka, co si půjčí auto a jde si s ním honit šaška na web. Připadá mi to ubohý. :-!
Somr somr somr boys, prej se vzmohli na "Rolsrojs" ...na víkend
Jinak nechápu, proč si to redakce nepůjčí sama. 😄
Nechápu ubožáka, co si půjčí auto a jde si s ním honit šaška na web. Připadá mi to ubohý. :-!
Protože Toyota novinářské auto prý stále nemá. Poptávali jsme ho několikrát.
Mimochodem, proč s těmihle názorovými průjmy nechcete přijet osobně na nějakou akci ACZ? Prý se nechcete zúčastnit čehokoliv s redakcí? To mi přijde zvláštní. Ale chápu, taky jsem si dřív za klávesnicí připadal jako největší frajer na světě. Po pubertě mě to přešlo.
Mimochodem, proč s těmihle názorovými průjmy nechcete přijet osobně na nějakou akci ACZ? Prý se nechcete zúčastnit čehokoliv s redakcí? To mi přijde zvláštní. Ale chápu, taky jsem si dřív za klávesnicí připadal jako největší frajer na světě. Po pubertě mě to přešlo.
Nechci přijet na žádnou akci, evidentně nejsme na stejné vlně s většinou lidí a redaktorů a prostě mě takové setkání absolutně nezajímá. Stejně tak jako nejezdím na kurz paličkování nebo nechodím do gay klubu nepotřebuju setkání s lidma, co nespočítaj 2+2+3 a nevládnou jednu tabulku bez chyby. Nechápu, co je na tom zvláštního. Kromě toho, že se staráte, jak trávím svůj volný čas.
Možná je to i tím, že nemám ani FB nebo Insta. Kupodivu budu dost introvertní ...asi. Furt se chci setkat jenom ze speedfredem, ale nějak to kvůli počasí (projížďka) nikdy nevyšlo. Jinak jsem nikdy nepocítil potřebu kohokoliv poznat osobně. Jen Ozzmanovi jsem kdysi nabídl setkání - neýž jsem zjistil, co je zač.
Chápu, že jste na mě naštavanej, vím proč a beru to. 😉
Puberta - vod kluka, co ve dvaceti článkách vo supře nadatloval, že stará šla upravit přes 1000koní to nezní úpně fajn. :yes:
Nebudu se měnit, nemá cenu se se mnou hádat. Jen se tím bavím. Chci s tím přestat, ale nejde to. Na podělanej CNC nejde zrušit profil. Pokud to dokážete, budu vám vděčný a pomůžete tím nám všem. Tímto vás o to žádám. Potřebuju digitální detox!
CHCI U PODĚLANÝ CNC ZRUŠIT PROFIL FOSTEK! KRWA CO SE MĚ DRŽÍTE JAKO HO..NO KOŠILE! ZRUŠIT! NAPÍŠU NA PODPORU ŽE CHCI ZRUŠIT A DÁ MI ODKAZ A BLA BLA. NAPÍŠU TO TAM ?VYPLNÍM TO A HOV:::NO SE DĚJE😒br /> TAK TO MÍSTO BLBEJCH KECU A ŽEBRÁNÍ AŤ PŘIJEDU NA TRAPNOAKCI ZAŘIĎ!
Ale to jsem si vybral toho pravýho. Tak co ty jelito, zvládneš to?
Edit: Pokud bude můj profil zrušen, jistě to bude díky mým žádostem a ne díky Kolmanovi.
Možná je to i tím, že nemám ani FB nebo Insta. Kupodivu budu dost introvertní ...asi. Furt se chci setkat jenom ze speedfredem, ale nějak to kvůli počasí (projížďka) nikdy nevyšlo. Jinak jsem nikdy nepocítil potřebu kohokoliv poznat osobně. Jen Ozzmanovi jsem kdysi nabídl setkání - neýž jsem zjistil, co je zač.
Chápu, že jste na mě naštavanej, vím proč a beru to. 😉
Puberta - vod kluka, co ve dvaceti článkách vo supře nadatloval, že stará šla upravit přes 1000koní to nezní úpně fajn. :yes:
Nebudu se měnit, nemá cenu se se mnou hádat. Jen se tím bavím. Chci s tím přestat, ale nejde to. Na podělanej CNC nejde zrušit profil. Pokud to dokážete, budu vám vděčný a pomůžete tím nám všem. Tímto vás o to žádám. Potřebuju digitální detox!
CHCI U PODĚLANÝ CNC ZRUŠIT PROFIL FOSTEK! KRWA CO SE MĚ DRŽÍTE JAKO HO..NO KOŠILE! ZRUŠIT! NAPÍŠU NA PODPORU ŽE CHCI ZRUŠIT A DÁ MI ODKAZ A BLA BLA. NAPÍŠU TO TAM ?VYPLNÍM TO A HOV:::NO SE DĚJE😒br /> TAK TO MÍSTO BLBEJCH KECU A ŽEBRÁNÍ AŤ PŘIJEDU NA TRAPNOAKCI ZAŘIĎ!
Ale to jsem si vybral toho pravýho. Tak co ty jelito, zvládneš to?
Edit: Pokud bude můj profil zrušen, jistě to bude díky mým žádostem a ne díky Kolmanovi.
Tyvole, když chceš něco zrušit, tak proč sem pořád lezeš a zvracíš ty svoje infantility? 😁
Je to hodně zvláštní.
Zas na druhou stranu - predstavte si, ze davate docela dobry vtipky, ale lidi okolo to bohuzel asi kvuli svemu intelektu nechapou. Chteli byste s nimi na tejden k mori? Asi ne.
JInak tahle Toyota to bude prodejni pecka, pocitam aspon 24 kusu rocne, kdyz pambu da.
Uz vidim ty zvlhly oci az to za 5 let majitel bude prodavat levneji nez stejne stary T-Roc.
JInak tahle Toyota to bude prodejni pecka, pocitam aspon 24 kusu rocne, kdyz pambu da.
Uz vidim ty zvlhly oci az to za 5 let majitel bude prodavat levneji nez stejne stary T-Roc.
Ona ta hranice mezi dobrymi vtípky a afektovaným ublíženeckým a útočným tónem na všechny strany se dá překročit velice rychle... ano, Fostek ztratil ten nadhled...
On bol vzdy kusok divny aj ked zrovna so mnou vychadzal normalne co sa az divim .. mozno aj kvoli tej l200 ... kedze ja misaky tiez nejake uz som mal v rukach.... neviem co sa tu vcera dialo ale tak ako vsade... aj tu v diskusii su iste pravidla a hranice... ktore ked clovek prepiskne... tak sa nemoze divit ze ho bloknu....
LukHo
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ještě...
Já to vlastně v září (nebo kdy) viděl. Před brněnskou Olympií. Bylo to silně trapný i ze sta metrů. Ne, to fakt nepotřebuju.
Já to vlastně v září (nebo kdy) viděl. Před brněnskou Olympií. Bylo to silně trapný i ze sta metrů. Ne, to fakt nepotřebuju.
Ucpat hubu oponentovi je tak příjemné .....
Co kdybyste se zamysleli nad kvalitou Vaší práce, je opravdu silně kolísavá.
Co kdybyste se zamysleli nad kvalitou Vaší práce, je opravdu silně kolísavá.
Kdyz nic nevíš, tak nereaguj. Vůbec nevíš co tu psal. A nebylo to nic s argumenty, názory ani diskuze. Jen vulgarismy a urážky na všechny okolo. A ještě k tomu vyslovil přání, aby mu to vše smazali.
Ty už ses fakt úplně zbláznil. 😒
A ještě k tomu se přidal do klubu Prochyho a neumí reagovat ve stromu.
Nemůže reagovat ve stromu, když nás má všechny na HL.
Ja nikoho na HL nemám, tak nevím jak to funguje. Dík za vysvětlení.
Ale zajímalo by mne, co si přečte, kdyz ma skoro všechny na HL. Jen se uspokojuje nad svými příspěvky?
Ale zajímalo by mne, co si přečte, kdyz ma skoro všechny na HL. Jen se uspokojuje nad svými příspěvky?
Každopádně jen vidí, že na něj ten-který reaguje, ale nevidí už samotný příspěvek (dokud se sám neodhlásí, pak už ho vidí) a reagovat na něj nejde.
Jako tohle už je zoufalost, nějak mu ruplo v kuli. Smutný konec.
Jako tohle už je zoufalost, nějak mu ruplo v kuli. Smutný konec.
LukHo
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Cenikova cena je dost nahoře oproti okolním státům. Ale cenu ti dají o dost sníženou, ze se dostaneš pod ceny v okolí. Samozřejmě nevím, o kolik se dokážou dostat dolu tam.
Jakou cenu ti nakonec nabídli?
1,4M za tuhle výbavu. Jelikož chci panoramu, tak jinou možnost nemám.
Tak to je velice pěkná cena :yes:
Asi bych jako typ přidal ještě Sorento, které bude určitě větší, než to Volvo (které je uvnitř vzadu stejně široké jako Kodiaq).
Asi bych jako typ přidal ještě Sorento, které bude určitě větší, než to Volvo (které je uvnitř vzadu stejně široké jako Kodiaq).
Za to koupis Mercedes GLE, ne?
A dám tam 3 sedacky?
Tak treba Audi Q7.
Pridas 400 tisic a za 5 let prodas o 300 tisic draz nez Toyotu. Jeste te ale neco navic bude stat servis a pojistka.
Benzin do velkych SUV netahej, zijeme v Evrope. Diesel je uplne v klidu, zvlast pak sestivalce, to neojedes ani kdybys chtel.
Pridas 400 tisic a za 5 let prodas o 300 tisic draz nez Toyotu. Jeste te ale neco navic bude stat servis a pojistka.
Benzin do velkych SUV netahej, zijeme v Evrope. Diesel je uplne v klidu, zvlast pak sestivalce, to neojedes ani kdybys chtel.
Benzin netahat a budu mít problém pořád s DPF z toho neustálého poskakovani. Výborná rada, diky.
A upřímně, auto v této kategorii není investice a je mi jedno, za kolik ho pak prodám. Pro mne je důležité, aby sloužilo.
A upřímně, auto v této kategorii není investice a je mi jedno, za kolik ho pak prodám. Pro mne je důležité, aby sloužilo.
Ted jsem koukal na GLE. Jelikoz mám hodně krátkých tras, tak první použitelná motorizace je benzinova 450 za 1.8. A to je stále holobyt, kde není HUD, panorama a pár dalších nutných prvků. A hned jsem byl nad 2M a to už je dost velký rozdíl.
Tak ešte X5 40i, alebo 30d, 6 valce, sú tiež mild hybridy. Niekde v ČR, alebo SK som videl 7 miestnu. Oproti Toyote priplatíš, ale Service Inclusive, príp. Repair inclusive Ti ušetrí a zostatková bude tiež vyššia
cfghj
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
No já si myslím, že jsi vedle jak ta jedle. SantaFe i Sorento budou evropskému potažmo českému vkusu vyhovovat daleko lépe než tato "Amerika". Nabídnou lepší čtyřkolku, lepší tažné schopnosti, lepší interiér, pohodlnější podvozek a v neposlední řadě i možnost výběru různých motorizací. Vsadím se, že se budou u nás prodávat lépe. A samozřejmě existují v této velikosti i další konkurenti, kteří nabídnou také více.
Jestli nabídnou pohodlnější podvozek, tak to musí být lepší než cokoliv na trhu. Tohle filtruje nerovnosti parádně. Jen škoda tech ran od předních kol
Jak to může parádně filtrovat nerovnosti, když se od kol ozývají rány? To je protimluv jak noha. "Slabinou vozu jsou však větší díry a výmoly, kde se od podvozku ozývá už dost rušivé bouchání". Na rovné silnici jede dnes hezky každé auto.
Filtrování a hluk je rozdil. To není protimluv, to jen nevíš o čem je řeč. Clovek ma několik smyslů a sluch a hmat jsou úplně jiné.
To je samozřejmě nesmysl. Dobře postavená náprava filtruje rázy, hluk, cokoliv co působí rušivě na jízdu a komfort posádky.
Pokud projedu díru a auto nadskočí, je to špatné filtrování nerovností, pokud projedu díru a auto ji krásně přeplave (tzn ty jako řidič máš zadek hezky v pohodlíčku), filtruje dobře, ale i přesto můžeš slyšet rány od podvozku, nicméně tvuj zadek je pořád v pohodě. Co na tom nechápeš ?
Já to chápu, Vy nechápete, že dobré filtrování nerovností znamená jak dobré filtrování otřesů tak hluků od podvozku.
ne, to nechápu. Pro mně je dobré filtrování nerovností právě filtrování otřesů a izolace na utlumení zvuků. Jestli někdo bere filtrování nerovností i hluků, pak chápu a beru tento pohled.
Souhlasím, že jsou to dva faktory které by se měli do hodnocení podvozku zahrnovat, níže jsem to rozepsal, filtruje nerovnosti ale je hlučný. Neříkal sem ze je dobrý nebo výborný ten podvozek a myslím, že ani mikesus. Snad se už chápeme 😊
Promiň, ale tohle je slušná křeč, myslím celé to tvé vystoupení tady. Chceš toyotu, kup si toyotu, ale dělat z auta typu vw atlas, navíc s jedinou, dynamicky zoufalou, motorizací, nejlepší nabídku na trhu, to je na ručník. A ty věty o dobrém podvozku, který sice mlátí, ale přece dobře filtruje 😁 si zapamatuju, někdy vám je s ozzmanem s chutí předhodím. 😉
Jaká křeč?
Prave ze vůbec nevím, zda tuhle Toyotu chci. A jak tím dělám Atlas? Já s ním nikdy nejezdil, tak nechápu.
Kde píšu o nejlepší nabídce? Zoufalá motorizace? To jako s tímhle se mají pořádat drag race?
A ozyvaji se rány od předních kol, ale filtruji. A jestli je to vlastnost nebo vada se dozvíme později.
Spis tvůj příspěvek je taková zoufalá křeč, abys mohl něco napsat.
Prave ze vůbec nevím, zda tuhle Toyotu chci. A jak tím dělám Atlas? Já s ním nikdy nejezdil, tak nechápu.
Kde píšu o nejlepší nabídce? Zoufalá motorizace? To jako s tímhle se mají pořádat drag race?
A ozyvaji se rány od předních kol, ale filtruji. A jestli je to vlastnost nebo vada se dozvíme později.
Spis tvůj příspěvek je taková zoufalá křeč, abys mohl něco napsat.
Píšu, že to auto je něco jako atlas, levná velká krabice pro us trh. A to atlasu ještě křivdím, ten má aspoň šestiválec a plnohodnotnou čtyřkolku. Ty tady básníš nad nafouklou ravkou, autem na podvozku yarise, ve větách, kde se zároveň ofrňuješ nad volvem (sousedi pláčí, jak se jim kazí), nad GLE (nemá motor, který by zvládl ježdění po městě) atd., atp. Děláš to legračně urputně, proto říkám, křeč. 😒]
Zoufalá motorizace? No, ano, je jen jedna!, a vhodná max. do malého auta do města. A je pětimetrové sedmimístné suv v českých podmínkách primárně určeno čistě na jízdy po městě? Těžko, ta auta jsou kupovaná jako rodinná, univerzální, což znamená, že musí umět vyjet i z toho města. Ale možná funguješ ve vaší ulici školní autobus. Resp. tohle je přesně auto pro matku z předměstí nějakého us města, kde se střídají s ostatními ve svážení dětí do školy a těch 30 mil/h to auto dá v klidu. Znova říkám, chceš toyotu, kup si toyotu, jen to auto nesrovnávej s čímkoliv ze suv vyšší střední, to je prostě mimo, v Evropě jsou sedmimístné verze raritní, taková auta nikdo nekupuje, protože nepotřebuje. Kdybys napsal, že tomu dáš přednost třeba před kodiaqem s nějakým základním dýzlem, protože to bude víc prostoru za podobnou cenu, neřeknu ani popel.
Zoufalá motorizace? No, ano, je jen jedna!, a vhodná max. do malého auta do města. A je pětimetrové sedmimístné suv v českých podmínkách primárně určeno čistě na jízdy po městě? Těžko, ta auta jsou kupovaná jako rodinná, univerzální, což znamená, že musí umět vyjet i z toho města. Ale možná funguješ ve vaší ulici školní autobus. Resp. tohle je přesně auto pro matku z předměstí nějakého us města, kde se střídají s ostatními ve svážení dětí do školy a těch 30 mil/h to auto dá v klidu. Znova říkám, chceš toyotu, kup si toyotu, jen to auto nesrovnávej s čímkoliv ze suv vyšší střední, to je prostě mimo, v Evropě jsou sedmimístné verze raritní, taková auta nikdo nekupuje, protože nepotřebuje. Kdybys napsal, že tomu dáš přednost třeba před kodiaqem s nějakým základním dýzlem, protože to bude víc prostoru za podobnou cenu, neřeknu ani popel.
Aha. Už jsme u jádra pudla. To ze ma Toyota platformu označenou jako TNGA znamená, že to je podvozek z Yarisu.
Tak mi dej alternativu z prémie na 3 dětské sedačky ve 2.rade místo toho nesmyslneho domysleni.
Auto jezdi často krátké trasy, do 10km třeba i 8x denně, nejen městský provoz. A minimálně 2x týdně cca 400km trasa. Chci univerzál, ne kupovat 2 auta, aby jedno pořád stalo a jen občas vyjelo.
Tak mi dej alternativu z prémie na 3 dětské sedačky ve 2.rade místo toho nesmyslneho domysleni.
Auto jezdi často krátké trasy, do 10km třeba i 8x denně, nejen městský provoz. A minimálně 2x týdně cca 400km trasa. Chci univerzál, ne kupovat 2 auta, aby jedno pořád stalo a jen občas vyjelo.
Pozerám na nete, že už sa aj X5 45e blížia 2 mil. Kč, prevádzačka s nájazdom do 10 000 km, aj predĺženou zárukou. PHEV ma lákal, ale v čase keď som kupoval ja, boli drahšie a ja jazdím dlhšie trasy. Na Tvoje trasy fajn.
Tie 3 sedačky by ma tiež zaujímali, kamarát chce kúpiť tiež X5, tak sa ma na to pýtal a fotil som mu to.
Žiaľ, 3 sedačky nemám, ale jedna sedačka a 2 podsedáky úplne v pohode. Šírka 2. rady: sedačka 140 cm, od dverí po dvere 150 cm pre lepšie porovnanie. Ako je na tom Toyota?
Tie 3 sedačky by ma tiež zaujímali, kamarát chce kúpiť tiež X5, tak sa ma na to pýtal a fotil som mu to.
Žiaľ, 3 sedačky nemám, ale jedna sedačka a 2 podsedáky úplne v pohode. Šírka 2. rady: sedačka 140 cm, od dverí po dvere 150 cm pre lepšie porovnanie. Ako je na tom Toyota?
Vím, že naftu nechceš, takže ti ji nehodlám vnucovat. Ale jak jsi psal, že bys měl problémy s DPF, tak s tímto provozem podle mě určitě ne. Pokud tedy nebyl překlep 2xTÝDNĚ trasa 400km. Naopak mi na to přijde nafta vhodná. Samozřejmě chápu, že ji nechceš, nic proti, jen podle mě by na to fungovala dobře. Já taky jedu x-krát denně krátký cukačky, a pak večer na ryby 50km a v noci zpátky. Neměl jsem žádný problém, DPF v pohodě regeneroval.
Překlep to nebyl. Takze 8x studený start je v pohodě a než se to prohreje tak už jsem v cili, myslíš že to bude ok?
Mne to jako ideál pro diesel neprijde.
Mne to jako ideál pro diesel neprijde.
A máš pocit, že 8xstudený start bude pro moderní benzínový motor slast? Nebo dokonce pro hybrid, kde během těch krátkých studených denních tras bude co chvíli ještě navíc vypínat/startovat, když naskočí elektromotor? To se nelíbí žádnému motoru.
Já takový denní poskakování absolvuju už pátý rok, celkově přes 200tkm, a žádný problém jsem v této souvislosti dosud neměl, ani s ojetinou.
Ale opakuju - nepíšu to proto, abych tě přesvědčil na naftu. Jen, že tyhle argumenty vidím jako liché, když pak jedeš 2x týdně 400km.
Já takový denní poskakování absolvuju už pátý rok, celkově přes 200tkm, a žádný problém jsem v této souvislosti dosud neměl, ani s ojetinou.
Ale opakuju - nepíšu to proto, abych tě přesvědčil na naftu. Jen, že tyhle argumenty vidím jako liché, když pak jedeš 2x týdně 400km.
Hybrid se ti zahřívá vyššími otáčkami i pri volnoběhu první část trasy a pak jedeš převážně na elektriku bez zapojení spalovaku. Dle aktuálních zkušenosti mi to přijde rozumnější. Ale jsem rád za info, ze to můžou být liché argumenty.
Ako píše Karel, pri takých cestách by s DPF nemal byť problém. A 6-valcová nafta je parádička nech si tu píše kto čo chce.
Tak naftička je paráda a já vím o jedné, která se i Mikesusovi líbila, ale nechci ho diskuzně shodit 😁 To by mu Hamuna neodpustil 😁 Akorát její cena je ještě někde jinde a pro mne je to dream car univerzál i když se tedy to stejné auto vyrábí ještě s fakt ostrým benzínem, to by bylo dilema 😁
To se nedělá - nakousnout takové info a neříct! Sem s tím! 😁
Myslim, ze jsem to tu už i někdy psal. Byla to Audi allroad 55TDI. Ta se mi líbila.
Myslete politicky ! Audi je nepřítel ! 😁 Ale myslím, že on víc nesnášel tu V8 TDI ne? 😁 Ta byla taky fajn.
Viz níže 😁 Jo, ta byla parádní, ale cena je trochu jinde u toho Allroadu 😁 A mne by asi stačila klasická A6 s tím motorem, nepotřebuji plasty a zvýšený podvozek 😁
Tak jinak, vem si auto s tyčí vzadu, na nerovnostech bouchne, ale i nadskočí, tohle to jen bouchne 😊 Pro mne je to ale velký fail toho Highlanderu, jak píšu níže 😊 Standa to v testu napsal ještě dost mírně, fakt to byly rány.
Dobrý podvozek - tohle tvrzení jsem já nepoužil 😉 😁 Já jsem dost vybíravej 😁
Dobrý podvozek - tohle tvrzení jsem já nepoužil 😉 😁 Já jsem dost vybíravej 😁
Ja mam jako referenční ulici Žalanského, od Maseratti k nám. A tam to prekonalo i tvé Mondeo. Ale do zatáček to bude úplně jiné.
Nemohu soudit, tam sem s tím nejel, ty rány dost ovlivnují vnímání auta, ale jak jsem psal, filtruje to slušně, oproti jinym Toyotam, nýbrž to dělá rány jak z děla 😁
Já jsem speciálně pro tebe vytvořil hodnocení toho podvozku 😁
Highlander dobře filtruje nerovnosti za nevybíravého akustického doprovodu 😁 JE to tak lepší? 😁
Edit : ještě jsem si vzpomněl na outlander PHEV, tam to sice nebouclao, ale nerovnosti ho dokázaly nepříjemne rozhodit a skoro poskakoval po silnici, v tomto smyslu podvozek higlandera funguje lépe, snad se chápeme.
Highlander dobře filtruje nerovnosti za nevybíravého akustického doprovodu 😁 JE to tak lepší? 😁
Edit : ještě jsem si vzpomněl na outlander PHEV, tam to sice nebouclao, ale nerovnosti ho dokázaly nepříjemne rozhodit a skoro poskakoval po silnici, v tomto smyslu podvozek higlandera funguje lépe, snad se chápeme.
Poskakoval? Mne tedy neposkakuje ani na nerovnostech ani v zatackach. Moh odskakovat ze to ridil neumetel a taky moh mit prehusteny nebo podhusteny gumy. Pokud slapnes v apexu na plyn, nemuze Outlander PHEV diky S-AYC a okamzite dostupnemu el. vykonu odskocit.
V slalomu na letisti sem byl sice posledni, ale ne o moc (1s za superbem) .Navic jsem jel prvni a jen jednou, podruhe by cas byl urcite lepsi.
To je to co rikam, kazdy auto se dostane do ruky po par tisicich kilometrech, jedna zkusebni jizda kolem baraku je fakt skoro nanic.
V slalomu na letisti sem byl sice posledni, ale ne o moc (1s za superbem) .Navic jsem jel prvni a jen jednou, podruhe by cas byl urcite lepsi.
To je to co rikam, kazdy auto se dostane do ruky po par tisicich kilometrech, jedna zkusebni jizda kolem baraku je fakt skoro nanic.
V zatáčkách jede dobře, tam hodně pomáhá awd, to sem taky dříve psal, ale na rozbité cestě poskakoval, ten náš pujceny a byl nový. To sem ale psal už tehdy 😊 Ja nemluvím o řidičských schopnostech, ale ustalenou 80tkou rovné na rozbité silnici.
Tak ja mam najeto 40 tis a niceho takovyho sem si nevsim, asi tu na praze vychod nemame tak rozbity silnice aby to odskakovalo.
Mimochodem, nesundal si pri slalomu kuzel? Myslis ze Mondeo odskakuje mene? 😄
Mimochodem, nesundal si pri slalomu kuzel? Myslis ze Mondeo odskakuje mene? 😄
O shozenem kuzelu spis svědčí odhad a schopnosti řidiče než auta. Na to ten slalom byl dost v pohodě.
Ted jsem si vzpomnel, ty OEM pneumatiky TOYO skutecne odskakovaly, utikaly i na normlani silnici. Ted jezdim na Michelinech a to je jina liga. Stejny problem melo i ASX, tam byly OEM tusim Yokohama. Je smutne kdyz si clovek musi nove auto hned prezout, aby se svezl, ale to je pripad vetsiny aut. U Outlandera to bylo nejkritictejsi na mokru. Tak se omlouvam
S tímhle mívali problém spíš Japonci... ale v poslední době je i u běžného mainstreamu vidět trend rvát tam nějaký ekogumy... s pochopitelným dopadem na výsledky losích testů apod.
Lepší modely ale evropský mainstream pořád obouvá důstojně. Pro mě to bylo minule trošku dilema, protože 18" byly Conti SportContact a 20" Michelin PS4, což by byla asi moje první volba... nakonec jsem ale zůstal u 18" a ve finále ty Conti taky nejsou marný, dojezdím je... a pak Michelin 😄
Lepší modely ale evropský mainstream pořád obouvá důstojně. Pro mě to bylo minule trošku dilema, protože 18" byly Conti SportContact a 20" Michelin PS4, což by byla asi moje první volba... nakonec jsem ale zůstal u 18" a ve finále ty Conti taky nejsou marný, dojezdím je... a pak Michelin 😄
Ja jsem mel Yokohama Geolandar na cx-5 a byly perfektni. Asi zalezi na nastaveni auta
No, možná shodil 😁 Z Mondea není vidět 😁
No Mondeo, ač je to trapná fráze, má fakt výborný podvozek, to je docela měřítko i pro dražší auta, samozřejmě dnes už najdeme i jiné dobré (Insignie třeba). Obecně ale SUV odskakují, pokud nejsou příliš měkce nalazeny, dobrý kompromis je Kuga , těch co jsem jel a nebýt těch ran od podvozku, tak ten Highlander by měl potenciál.
No Mondeo, ač je to trapná fráze, má fakt výborný podvozek, to je docela měřítko i pro dražší auta, samozřejmě dnes už najdeme i jiné dobré (Insignie třeba). Obecně ale SUV odskakují, pokud nejsou příliš měkce nalazeny, dobrý kompromis je Kuga , těch co jsem jel a nebýt těch ran od podvozku, tak ten Highlander by měl potenciál.
Tvrzení, že něco odfiltruji, a přesto mi zůstane kus projevu toho, co jsem měl odfiltrovat, prostě nenaplní význam slova dobře filtrovat nebo odfiltrovat. Se slovy si můžeš hrát jak dlouho budeš chtít. 😉
Takze nerovnosti nefiltruje? Spíš se točíš ty v kruhu. Koukám, te padas na fostekovu úroveň. Vy něco berete spolu?
Ozzman: Takze vlastně ta Sklasse taky špatně tlumila nerovnosti, protoze trochu bouchalo zadní kolo.
Ozzman: Takze vlastně ta Sklasse taky špatně tlumila nerovnosti, protoze trochu bouchalo zadní kolo.
Tak u ní to byla nedbalost majitele 😒]
Ale jo, tlumila špatně díky tomu, příjde mi ,že slovíčkaříme, já se to dole pokusil vysvětlit ještě jednou, holt podvozek se taky jako všechno musí poměřit vícekriteriálně.
fungování podvozku, odhlučnění a hluk na nerovnostech, když to shrnu.
Dobrý podvozek dělá vše dobře, Highlander dělá jen 2 ze 3 a ta třetí je hodně výrazná.
Ale jo, tlumila špatně díky tomu, příjde mi ,že slovíčkaříme, já se to dole pokusil vysvětlit ještě jednou, holt podvozek se taky jako všechno musí poměřit vícekriteriálně.
fungování podvozku, odhlučnění a hluk na nerovnostech, když to shrnu.
Dobrý podvozek dělá vše dobře, Highlander dělá jen 2 ze 3 a ta třetí je hodně výrazná.
My neslovickarime, to jen dinar se snaží za každou cenu vkládat do úst svůj pohled.
Takze tobě už z Toyoty dali vědět, že to je vlastnost a ne vada?
Takze tobě už z Toyoty dali vědět, že to je vlastnost a ne vada?
? Ted nechapu ? Proste tento "testovací" kus se takto choval a vzhledem k tomu, že je to nové auto, to nebyla zanedbaná údržba, jako na Sklasse, takže samozřejmě to mohla být výrobní vada tohoto kusu a ja jsem si skoro jist, že ano, protože pustit do výroby takto bouchající nápravu si snad nelajzne ani Dacie u auta za 200 tisíc.
ted slovíčkaříš, víš jak jsem to myslel a že mluvím o tomto testovaném kusu.
ted slovíčkaříš, víš jak jsem to myslel a že mluvím o tomto testovaném kusu.
Četl si co píšu? Hodnocení podvozku se přeci skládá ze dvou věcí, to jak funguje a to jak filtruje hluk-rázy od kol. Dal sem snad jasný příklad toho Outlanderu, tam moc nefungoval, ale nebylo to moc slyšet - prostě poskakoval nejistě na nerovnostech. Highlander neposkakuje, tzn funguje, ale dává o sobě vědět akusticky tou ranou od kol, nefiltruje hluk. Ještě bych mohl rozebírat, že u hodně aut je slyšet hluk i na rovném asfaltu, včetně jiných Toyot, ale to u Higlanderu není.
Ve výsledku nelze pozitivně hodnotit ani jeden, to se snad shodneme. Příjde mi, že slovíčkaříš ty, filtrovat nerovnosti je možná nesprávné slovo, protože v něm je asi prvoplánově obsaženo to fungování i hluk, ale příjde mi, že mne nechceš pochopit, ja to auto dole popsal svými slovy, mimo prostoru jsem z něj extra nadšený nebyl, ale dáváš mi do úst věci, co jsem neřekl a ani tak nemyslel 😊 Už nevím, jak to jinak napsat. Nezbývá mi doufat, že jsem to vysvětlil už dostatečně 😁
Ve výsledku nelze pozitivně hodnotit ani jeden, to se snad shodneme. Příjde mi, že slovíčkaříš ty, filtrovat nerovnosti je možná nesprávné slovo, protože v něm je asi prvoplánově obsaženo to fungování i hluk, ale příjde mi, že mne nechceš pochopit, ja to auto dole popsal svými slovy, mimo prostoru jsem z něj extra nadšený nebyl, ale dáváš mi do úst věci, co jsem neřekl a ani tak nemyslel 😊 Už nevím, jak to jinak napsat. Nezbývá mi doufat, že jsem to vysvětlil už dostatečně 😁
Mickajevul
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Suhlas... nielen ze naj toyota v eu ale jedno z naj aut vobec presne tak .... za mna dokonca urcite radsej tohto dokonaleho highlandera ako nejaku prasaciu a vsadim sa aj nespolahlivejsiu firemnu x5.... jednoducho toyota umi... toyota jede.... co auto to naprosta dokonalost spolahlivost a este k tomu su tie dnesne toyoty uz konecne aj pekne a na pohlad atraktivne.... len tak cvicne by som rad videl povedzme porovnanie highlander vs rexton... ktory je len o kusocek mensi aj ked urcite uz bude citelne lacnejsi... ale inak v terene a praktickosti aj kufrom to bude s highlanderom podla mna hodne vyrovnany boj.... tak ci onak je fajn ze sa v eu aj nadalej da kupit nejake to velke suv mimo D3 teda nefiremne nekravatacke suvecko vhodne aj ako sukromny korab na vsetko :yes:
Neviem koľko máš skúseností s X5 ale zase hodne strieľaš od boku. Túto Toyotu som real nevidel ale podľa foto si myslím že na X5 nemá asi ničím a jediná motorizácia + ťažné na 2t podtrhuje tú biedu. X5 je drahšia ale bude aj vo všetkom o hodne lepšia.
K tej pslednej vete: X5 sa nedá použiť ako súkromný a rodinný povoz?
K tej pslednej vete: X5 sa nedá použiť ako súkromný a rodinný povoz?
Anonym
jsi už dlouho na HL a myslím, že jsem ti to už psal. Proč mi teda píšeš. Nevidím to, chápeš?
Anonym
Vidím, že taky na mě reaguješ.Myslel jsem, žes to pochopil samo sebou.
Pokud si někoho dám na HL, tak kdokoliv kdo mi od něj přes svůj nick začne něco přežvejkávat...to snad je jasný ne. Myslel jsem, žes to s tím dělal. Měj se. U tebe mě to mrzí.
Pokud si někoho dám na HL, tak kdokoliv kdo mi od něj přes svůj nick začne něco přežvejkávat...to snad je jasný ne. Myslel jsem, žes to s tím dělal. Měj se. U tebe mě to mrzí.
Anonym
že už beru moc drog a je to poznat, ať dá palec DOLU.
Kdo si myslí, že je to ještě v pohodě a můžu i trochu přikrmit...ať dá palec NAHORU.
Tohle přestává bejt sranda!
Kdo si myslí, že je to ještě v pohodě a můžu i trochu přikrmit...ať dá palec NAHORU.
Tohle přestává bejt sranda!
cfghj
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
LukHo
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
cfghj
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Anonym
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Martin Machala (Auto.cz)
Nezlobte se na mě, ale tohle je už moc. Co tady v poslední době předvádí Fostek a teď i jakýsi nově příchozí nicky, to mi hlava nebere. Tyhle totální úlety budeme mazat, další stupeň znáte, budeme rusit účty.
Fosteku, vaše přání zrušit účet jsem zaregistroval, v pondělí napíšu na vývoj, aby vám vyhověli.
Za ty roky jsem tady viděl ledacos, ale co se tady v poslední době... Váš tohle fakt baví? Nepochopím, fakt ne.
Fosteku, vaše přání zrušit účet jsem zaregistroval, v pondělí napíšu na vývoj, aby vám vyhověli.
Za ty roky jsem tady viděl ledacos, ale co se tady v poslední době... Váš tohle fakt baví? Nepochopím, fakt ne.
cfghj
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Kdyby mě to bavilo, nechtěl bych ten účet asi zrušit, ne? Ha?!
Bože, Kolman žaloval! No já jsem možná puberták, ale on ufňukanej spratek.
Jestli se na vás v tom vývoji nevy se rou jako na mě.
Nějak vám ty žádosti nefungujou.
A jistě, žádal jsem Kolmana, ale on to (dle mého předpokladu) nedokázal. Takže nejen bonzáček, ale i lempl. Tak to za něj udělejte vy. 😄
Bože, Kolman žaloval! No já jsem možná puberták, ale on ufňukanej spratek.
Jestli se na vás v tom vývoji nevy se rou jako na mě.
Nějak vám ty žádosti nefungujou.
A jistě, žádal jsem Kolmana, ale on to (dle mého předpokladu) nedokázal. Takže nejen bonzáček, ale i lempl. Tak to za něj udělejte vy. 😄
Doufám, že se tohle nemnožilo...
Nikoliv, četl jsem následující😒br />
vás o to žádám. Potřebuju digitální detox!
CHCI U PODĚLANÝ CNC ZRUŠIT PROFIL FOSTEK! KRWA CO SE MĚ DRŽÍTE JAKO HO..NO KOŠILE! ZRUŠIT! NAPÍŠU NA PODPORU ŽE CHCI ZRUŠIT A DÁ MI ODKAZ A BLA BLA. NAPÍŠU TO TAM ?VYPLNÍM TO A HOV:::NO SE DĚJE😒br /> TAK TO MÍSTO BLBEJCH KECU A ŽEBRÁNÍ AŤ PŘIJEDU NA TRAPNOAKCI ZAŘIĎ!
Ale to jsem si vybral toho pravýho. Tak co ty jelito, zvládneš to?
Edit: Pokud bude můj profil zrušen, jistě to bude díky mým žádostem a ne díky Kolmanovi.
Takže říkám ano, hned v pondeli zařídím.
CHCI U PODĚLANÝ CNC ZRUŠIT PROFIL FOSTEK! KRWA CO SE MĚ DRŽÍTE JAKO HO..NO KOŠILE! ZRUŠIT! NAPÍŠU NA PODPORU ŽE CHCI ZRUŠIT A DÁ MI ODKAZ A BLA BLA. NAPÍŠU TO TAM ?VYPLNÍM TO A HOV:::NO SE DĚJE😒br /> TAK TO MÍSTO BLBEJCH KECU A ŽEBRÁNÍ AŤ PŘIJEDU NA TRAPNOAKCI ZAŘIĎ!
Ale to jsem si vybral toho pravýho. Tak co ty jelito, zvládneš to?
Edit: Pokud bude můj profil zrušen, jistě to bude díky mým žádostem a ne díky Kolmanovi.
Takže říkám ano, hned v pondeli zařídím.
OK beru. Už je na čase! Po tolika urgencích. Dobře. Věřím vám!
MachalaJePicus
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mickajevul
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
no fostek se zbláznil ale každý už byl na něj zvyklý
na autoforu diskuzi zrušili, to je 3. stupeň, jdete do toho?
chce to odvahu "vydržet" komenty které jsou drsné
máte tu odvahu?
příspěvky se dají filtrovat, nemusíte hned antitrumpovat
na autoforu diskuzi zrušili, to je 3. stupeň, jdete do toho?
chce to odvahu "vydržet" komenty které jsou drsné
máte tu odvahu?
příspěvky se dají filtrovat, nemusíte hned antitrumpovat
Není problém vydržet kritizujici příspěvky, ale vulgární a nesmyslné evidentne ne. Mel jsi tu být včera, abys to viděl. Takhle jen placas o něčem, co vůbec nevíš jak bylo
Už mi jednou (asi před rokem) psali mail z redakce. Předmět "varování" že by mě mohli vypnout. Napsal jsem, ať to okamžitě udělají...a nic. Psal jsem dvě žádosti a nic. Změnil jsem si heslo na nesmysl. A ta kráva z podpory mi napsala, že abych se zrušil, musím se přihlásit a vyplnit formulář. Áááááá. Nakonec jsem to nějak dal. Stalo se a nic.
Udělejte si tam pořádek a zrušte to. O to mi totiž jde! Sláva! Heuréka!
I když po tom, co se nikdo u vás nezmohl na to mi účet zrušit na mé opakované žádosti po svém vlastním varování(NECHCI HO TAM MÍT) tak mi vyhrožovat rušením účtů...to je jízda. Nejlepší na webu.
Udělejte si tam pořádek a zrušte to. O to mi totiž jde! Sláva! Heuréka!
I když po tom, co se nikdo u vás nezmohl na to mi účet zrušit na mé opakované žádosti po svém vlastním varování(NECHCI HO TAM MÍT) tak mi vyhrožovat rušením účtů...to je jízda. Nejlepší na webu.
MachalaJePicus
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
MachalaJePicus
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
PetrCibulka
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ty krááááááááááávo mě to tady dneska ztrhá!
Tohle je zatím nejvíc diskuse ever! :yes:
😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁
Tohle je zatím nejvíc diskuse ever! :yes:
😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁
PetrCibulka
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mickajevul
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
potomekFOSTEKA
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ProchyTom
Vybodni se na to. Občas ti rupne, okej nikdo neni dokonalej, taky jsem magor a mam zkraty, ale tohle už je zbytečný. Něco se stalo, napsalo se spoustu chyb na všech stranách. Redakce dělá svoji práci, kluci jim pomáhaji, taky můžu lámat rukama, že bych si přál aby ten a ten test byl takovej a makovej, ale pokud máš rád auta, najdeš si v tom to svoje a často to najdeš, hledej mezi řádky. Chodim sem i kvůli tobě, i kvůli panu Machalovi, Kolmanovi, a dalším, každej do toho vnáší svoje názory, zkušenosti a má svuj názor na věc. Všichni maji rádi auta a každej holt svým způsobem. Jako pro mě je třeba teď z říše snů, kupovat auto jako Mikesus za 1,4. Ale než to shazovat, tak buď mlčim (dam mínus 😁)a nebo dam palec nahoru a rád si přečtu s čim srovnával, jaké má potřeby, co očekává a co po testování ocenil. Takže za mě, rád bych abys tu byl, a byl jako dřív.
PetrCibulka
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
potomekFOSTEKA
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Fostek si založil druhej účet. A pak že chce odejít 😁
potomekFOSTEKA
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Kolektiv Auto cz nemá rád auta. Jen si vydělávají na živobytí. Nadšence si představuji jinak.
Anonym
v pondělí mě vypnou a já budu svobodný. Trvá jim to týdny a ta neschopnost je strašná. A přitom založit nový nick je otázka 10ti vteřin...musím si to zakázat.
Chtěl jsem ti říct, že jsem arogantní sprostej ko kot a ty jsi taky rádnej blbec - podle mě. Ale taky, že jestli si to auto opravdu koupíš...jsi frajer co jako jedinej tady co bychaří, blekotá vo benzínech, japoncích a hybridech a tak - to nakonec fakt udělá. A to je tvoje plné právo a za to tě beru. :yes:
Žij blaze! 😉 😉
fostek will vanish, disapear ....almost gone...two more days and...never to return again...
Chtěl jsem ti říct, že jsem arogantní sprostej ko kot a ty jsi taky rádnej blbec - podle mě. Ale taky, že jestli si to auto opravdu koupíš...jsi frajer co jako jedinej tady co bychaří, blekotá vo benzínech, japoncích a hybridech a tak - to nakonec fakt udělá. A to je tvoje plné právo a za to tě beru. :yes:
Žij blaze! 😉 😉
fostek will vanish, disapear ....almost gone...two more days and...never to return again...
potomekFOSTEKA
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mažou se ne názory, ale urážky. A to bys fosteku mohl vědět, kdyz jsi to psal ty.
potomekFOSTEKA
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mr.Murphy
.... zdá se že z té Covid doby už někomu fakt hráblo.... 😁 člověka potěší že ze sebe udělá totálního deb*la někdo, o kom si to celou dobu myslel.... 😁
Jinak to auto výše, nevím, nemastný, neslaný people-mover za tučný love.... to dává smysl pouze pokud fakt často využiješ těch 7 míst.... jinak nevím, tahat se z takovou hroudou plechu..... to mi fakt nic neříká.... a příměstská spotřeba bude asi fajn na ty rozměry a hmotnost, ale jakmile s tím vyrazíš někam dál po dálnici, tak to bude taky pěkný ranec..... 😢
Jinak to auto výše, nevím, nemastný, neslaný people-mover za tučný love.... to dává smysl pouze pokud fakt často využiješ těch 7 míst.... jinak nevím, tahat se z takovou hroudou plechu..... to mi fakt nic neříká.... a příměstská spotřeba bude asi fajn na ty rozměry a hmotnost, ale jakmile s tím vyrazíš někam dál po dálnici, tak to bude taky pěkný ranec..... 😢
Jo, to je nejlepší přirovnání. Auto pro přesun z A do B. Od takové stodoly ani nic jiného neočekávám. Někdo jiný ano?
Taky bych rád zůstal u nějakého normalniho MPV například, ale to už skoro vymrelo. Do toho tam cpou diesely a pak to je no go pro primestskej provoz.
Taky bych rád zůstal u nějakého normalniho MPV například, ale to už skoro vymrelo. Do toho tam cpou diesely a pak to je no go pro primestskej provoz.
.... jo, že defacto vymřela klasická MPV je škoda.... ono totiž jako people-mover jsou asi nejlepší, proč z toho dělat ještě SUV pokud to vyloženě nepotřebuješ?
Já tyhle auta až tak neznám, nepotřebuju je.... každopádně nedávno jsem zkouknul test Chrysleru Pacifica a to je pro mě auto, jaké bych na rozvoz bandy dětí koupil.... a samozřejmě jako PHEV, protože na ty popojížděčky to je ideální..... akorát by mi tam vadila ta konfigurace 2+2+2, ale ta se možná dá změnit.... a nebo jsem jen konzerva který se bojí něčeho nového.....
Já tyhle auta až tak neznám, nepotřebuju je.... každopádně nedávno jsem zkouknul test Chrysleru Pacifica a to je pro mě auto, jaké bych na rozvoz bandy dětí koupil.... a samozřejmě jako PHEV, protože na ty popojížděčky to je ideální..... akorát by mi tam vadila ta konfigurace 2+2+2, ale ta se možná dá změnit.... a nebo jsem jen konzerva který se bojí něčeho nového.....
Pacificu jsem taky koukal, už při výběru před pár lety. A mně se moc líbí, jen ten servis je tu problém. To prakticky to auto vyřadilo. Jinak by to byl horký kandidát.
A co nove santa fe.... je sice kusok mensie ako highlander ale aj tak je to uz slusny kolos.... a je tam aj benzin v ponuke.... ja osobne si viem predstavit velke suv kludne aj v dizli hoc inde dizel fakt nechcem ... povedzme rexton v dizli... v kabine luxus.... seriozny korab... a v dobrej cene :yes:
Áno, u týchto velkých SUV je "d" najvhodnejšia motorizácia. Škoda že tu H/K nemá nejaký 6-válec.
potomekFOSTEKA
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
No to je hroznej fail Toyoty, s tím souhlasím. A to není jedinej fail na tomhle aute.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Prosím Mikesus, napiš tu pak prosím, jestli to bouchání od předních kol byla jen vada kusu, nebo co ti řekli při vrácení auta.
Taky bych měl zájem, ale ve Zlíně mají jen jednoho a jen na letních gumách, tak projížďky nebyly možné...
Taky bych měl zájem, ale ve Zlíně mají jen jednoho a jen na letních gumách, tak projížďky nebyly možné...
Říkal jsem jim to a že to nechají techniky prověřit. V týdnu tam jedu na servis, tak se poptám jak to dopadlo.
dr.Remorey
Cena 1,8 je úlet, 1,4 je trochu snesitelnejsi. Nebylo by už rovnou lepší rx450hl? S sestivacem a jako zástupce prémie? Filozofie jinak dost podobná, jen nevím ty 3 sedačky, mám jen 2 děti, tak neřeším 😀
Jinak mě pravda nic moc nenapadá. Xc60 je malý auto, xc90 máš pravdu, že má Desnou pověst, X5 a gle jsou menší, možná Q7, ale Toyotaci většinou nad kruhama neslintaji...
Sorento 1,6 hybrid nebude zlý, popř se dá koupit od ofiko prodejců homologovanej telluride, většinou kolem 50 až 55 tis E, to už je pro fajnšmekry. Ale ten mívá konfiguraci 2 2 3, což btw na zdejším serveru znamená, že má 9 míst... 😁
Dej vědět, co koupíš a napiš recenzi, dobře se to čte 😉
Jinak mě pravda nic moc nenapadá. Xc60 je malý auto, xc90 máš pravdu, že má Desnou pověst, X5 a gle jsou menší, možná Q7, ale Toyotaci většinou nad kruhama neslintaji...
Sorento 1,6 hybrid nebude zlý, popř se dá koupit od ofiko prodejců homologovanej telluride, většinou kolem 50 až 55 tis E, to už je pro fajnšmekry. Ale ten mívá konfiguraci 2 2 3, což btw na zdejším serveru znamená, že má 9 míst... 😁
Dej vědět, co koupíš a napiš recenzi, dobře se to čte 😉
Dík za možnosti. Kdyz jsem koukal na RX, prodejce mi rovnou řekl, že není povoleno ( dle manuálu ) vozit 3 dětské sedačky ve druhé řadě sedadel. Nevím proč.
Jinak bych klidně do Lexu šel. Q7 je fajn, ale koncern mi domů nesmí, I kdyby byl nejlepší. Ta špatná zkusenost ještě přetrvává.
Sorento je taky v seznamu. Jo a 9 míst v telluride, to by šlo 😁
Dokazou ho i servisovat?
Jinak bych klidně do Lexu šel. Q7 je fajn, ale koncern mi domů nesmí, I kdyby byl nejlepší. Ta špatná zkusenost ještě přetrvává.
Sorento je taky v seznamu. Jo a 9 míst v telluride, to by šlo 😁
Dokazou ho i servisovat?
No s tím servisem právě nevím, u prodejce to teprve plánuju zjišťovat, lockdown... Kámoš automekánik mi ale tvrdil, že ty dovezeny Ameriky můžou být do budoucna problém v tom, že třeba měsíc čekáš na nějakej banální díl. Ale on je koncernista, jako většina mechaniku, co znám, tak těžko říct.
No to by byl dost opruz čekat na neco banálního i třeba jen 14 dnů. Nedej bože, kdyby kvůli tomu to bylo nepojizdny.
Bracha mel jako jedno z aut Voyagera a ten krap byl v servisu furt. A vzdycky to mel opravene rychle. Delal mu to chlapik v malem meste, ktery i dovazi ameriky, a ten tvrdil, ze vsechny dily sezene okamzite. Znal jsem vice jeho zakazniku a ti to potvrzovali. Prekvapive ani ceny dilu nebyly vyssi, nez na evropska auta.
Chapu, ze 10 let stary model uz moc lidi kupovat nebude, ale furt je tady Grand Cherokee. Podle much zkusenosti je pohodlnejsi nez Highlander, Sorento nebo i ten E😜lorer. Aspon na osmnactkach. I kdyz vlastne ani nevim, s jakym motorem ho prodavaji v Evrope
Ada je zase tady
Pokud to nebude mít diesel, manuální převodovku a ruční brzdu, je to prakticky neprodejné.
CVT? 😒]
CVT? 😒]
Cvt to nemá a ani archaickej diesel 😁
A jak jsi přišel na pojem "archaické" diesely?
Moderní diesely jsou elektronikou prošpikované stejně jako hybridy.
A dojedou 1000 km bez mrknutí oka, Mercedesy PHEV diesely i 1800 km na jeden zátah, myslím.
Co je archaického na dieselech mild hybridech, PHEV dieselech?
Technika vstřikování benzínů je proti dieselům skutečně archaická, úsměvně primitivní.
Jsou rádi za 300 barů, zatímco diesely dávají 10x tolik.
Mimochodem, benzínová architektura pumpa-rail-vstřikovače je zkopírována z dieselů.
Primitivní benzín, který umí Číňani vyrobit, zatímco diesely ne .... no comment
Primitivní atmobenzíny, přímovstřikové benzíny nkteré kopírují vstřikovací architekturu od dieselů .....
MIMOCHODEM, V USA SE DO MOTORŮ MONTUJÍ BENZÍNOVÉ PD ... krásně okopčené od dieselů.
Moderní diesely jsou elektronikou prošpikované stejně jako hybridy.
A dojedou 1000 km bez mrknutí oka, Mercedesy PHEV diesely i 1800 km na jeden zátah, myslím.
Co je archaického na dieselech mild hybridech, PHEV dieselech?
Technika vstřikování benzínů je proti dieselům skutečně archaická, úsměvně primitivní.
Jsou rádi za 300 barů, zatímco diesely dávají 10x tolik.
Mimochodem, benzínová architektura pumpa-rail-vstřikovače je zkopírována z dieselů.
Primitivní benzín, který umí Číňani vyrobit, zatímco diesely ne .... no comment
Primitivní atmobenzíny, přímovstřikové benzíny nkteré kopírují vstřikovací architekturu od dieselů .....
MIMOCHODEM, V USA SE DO MOTORŮ MONTUJÍ BENZÍNOVÉ PD ... krásně okopčené od dieselů.
Se tvaris jako bys tu byl poprvé. Archaické motory je vysada Ady, který to tvrdí o benzínových. Tak to je jen taková připomínka, aby to nezapomnel zmínit.
Tolik nesmyslů v jednom článku...
Benziny nepotřebují vyšší vstřikovací tlaky, na rozdíl od dieselů. Jinak samozřejmě není problém to udělat.
Čína nedělá diesely proto, že je neumí, ale proto, že je nepotřebuje. Drobný rozdíl, který tvé naftou rozežrané palici nikdy nedojde.
Benziny nepotřebují vyšší vstřikovací tlaky, na rozdíl od dieselů. Jinak samozřejmě není problém to udělat.
Čína nedělá diesely proto, že je neumí, ale proto, že je nepotřebuje. Drobný rozdíl, který tvé naftou rozežrané palici nikdy nedojde.
ondrasm
Musím říct, že to auto sem mi vyloženě líbí a to jak exteriér i interiér. Vlastně musím přiznat, že je to první Toyota, která mě přitahuje vzhledem. Navíc jich u nás asi nebude jezdit moc a to se také počítá. Sám si pamatuji, když jsem měl Tribecu jak se lidi ptali, co je to zač... příjemný 😄
Sedm sedaček už dneska využiji výjimečně a tak bych měl, jak už někdo napsal v hledáčku výše v hledáčku i nové Sorento.
Po celém životě stráveném u Japonců (2x Honda, 3x Subaru) jsem v posledních letech zakotvil právě u Korejců (Sorento, Sportage).
Spíše než vyšší spotřebu na dálnici bych řešil vlažnější dynamiku ... přece jen dálniční provoz u mne dominuje ...ale asi bych se s tím naučil žít...
Ať slouží a dělá jen radost!
Sedm sedaček už dneska využiji výjimečně a tak bych měl, jak už někdo napsal v hledáčku výše v hledáčku i nové Sorento.
Po celém životě stráveném u Japonců (2x Honda, 3x Subaru) jsem v posledních letech zakotvil právě u Korejců (Sorento, Sportage).
Spíše než vyšší spotřebu na dálnici bych řešil vlažnější dynamiku ... přece jen dálniční provoz u mne dominuje ...ale asi bych se s tím naučil žít...
Ať slouží a dělá jen radost!
Mne sa uz tie nove toyoty tiez pacia snad az na aygo a yaris ktore su na moj vkus az moc zaoblene a vajcoidne ... ale inak corolla ravka camry ci tento highlander su vsetko pekne kusky ktore uz mozem... rovnako zvyseny yaris cross ( coskoro pride aj do eu ) uz je hranatejsi .. vizualne dospelejsi a s lepsimi proporciami ako mensi yaris... takze ano ...toyota to ma dnes perfekne rozohrane... co auto to bestseller a konecne aj atraktivny a napadny kusok :yes:
Machýrek
Co si mám představit pod “panoramatické monitorování kolem vozu”? Má tím redaktor ja mysli 360 kameru při parkování nebo je to něco jiného?
Panoramatické monitorování je název Toyoty. Jedná se proste o 360°kamery, ma to možností ptačího pohledu, pohledu ze "strechy" ( jako bys sedel na střeše nad řidičem) a pri zatáčení ze tří čtvrtin na danou stranu pro detailnější náhled na projizdenou stopu
Jo takže 360 kamery, co můžeš mít zapnutý kdy chceš, ne jen při parkování :yes:
Ozzman
Tedy, včera jsem byl chvíli mimo a dnes tu vidím drtivou většinu smazané diskuze od pána Fosteka, co se proboha stalo? Vím, že posledních pár dní jsme ho všichni něčím ukrutně nakrkli, většina ani asi nezná důvod, nebo byl malicherný, ale člověk, co rád rýpe a nadává by asi snad mohl něco ustát, ne ? Třeba to tu ještě někdo osvětlí, ale tohle tu dlouho nebylo.
Škoda, k autu, s kterým jsem se taky svezl, byť nejsem tak úplatný od ACZ jako Mikesus 😒] , takže jsem se neúčastnil toho testu , ale udělali jsme si vlastní minitest + srovnání dvou "FAKE 4x4".
Nebudu rozepisovat detaily, auto se mi líbí, nemá kontroverzní exteriér jako některé Lexxy či jiné šílenosti z Asie (třeba vřídky na tváři nového Outlnaderu), interiér je také spíše funkční a konzervativní, slušně postavený, ale prémie to není. Líbil se mi větší infotainment, než mají aktuální Toiky, sice nemá extra krásnou grafiku, ale nezamrzá.
+ auto je fakt prostorné, je to autobus
+ výkon není oslnující, ale je dostatečný pro zaměření auta, které bude jezdit po městě a okolí + nějaká dovolená je to naprosto dostatečné. Řekl bych, že to jede jako +/- 150konový diesel v nejakém normálním kombíku, což je vlastně fajn.
+ budí respekt, ale to každé takto velké auto bez ohledu na výkon 😁
+ jediné auto, kde mi nevadilo hučení eCVT - motor je dobře utlumen, takže to tam někde hučí vepředu a není to tak otravné, jako u jiných aut s tímto pohonem. S tímhle bych si asi nakonec na tuto převodovku zvykl, byť jinde je to pro mne mínus
+ slušný podvozek ve smyslu filtrování nerovností, ale s jedním velkým ALE
- nehorázné rány od přední nápravy, nejen ty velké nerovnosti, jak píše Standa, ale projeli jsme po městě po umrzlém sněhu, který je přirozeně hrbolatý a i tam se ozývaly hrozné rány. Mám pocit, že to musí být problém konkrétního auta, za mne ale velký mínus u něčeho za skoro 2M.
- absence "díry" na levou nohu. Znáte to, když jedete s automatem a chcete si protáhnout levou nohu? Většina aut má vedle brzdy díry, kam dáte nohu, tady není, tipuji, že to bude tím, že se nikdy nevyráběl Highlander s manualem, tak tam to místo na spojku chybí. Pro mne na delší trase docela problém.
- občas, když jsem stál na brzdě v koloně mi vibrovala - prý to dělá el. čerpadlo, nejsem na to zvyklý a nevšiml jsem si toho u jiných HEV aut.
- je fakt velkej, tak, že musíte přemýšlet, jak na české okresce budete manévrovat 😁
Test 4x4 - porovnávali jsme auto s Mondeem AWD (které má taktéž FWD + připojitelný zadek, byť to není haldex, ale vlastní řešení Fordu).
Prudká zatáčka se zaplou stabliziací a pod plynem 😒br />
Toyota nekompromisně pošle auto tam, kam chcete, s trochou nadsázky se to chová jako FWD, žádný podraz nečekejte.
Ford ve stejném režimu hodí zadkem a je nutné kontra volantem, má benevolenější ESP a jak jsme se později dozvěděli, v extrému prostě umí dát dozadu výkon větší, protože je připojen na spalovák
Výjezd zasněženého kopce
Highlander i bez ESP preferuje předek, ale bude to tím, že v zadu má jen slabší elektromotor
Mondeo hrabe na všechny 4 bez ESP a dokonce protáčí zadní kola více.
A chování v provozu ? Elektrika na zadku naprosto stačí, není to auto do terénu i když Mike s ním chtěl vyjet snah a možná by se mu to i podařilo, mít auto vyšší světlou výšku 😁 Zkusil jsem si i klasickou jízdu na sněhovém povrchu a v běžné situaci nepoznáte, že to není plnohodnotné 4x4 elektronika pouští výkon na všechny kola, když to potřebuje a auto pak dává ten pocit jistoty s výhodou, že vám nerozhodí tak auto, jako to umí Ford i s ESP, když to někde přeženete 😁
Na druhou stranu s Fordem se dá jezdit bokem na sněhu! 😁
A dovolím si malou hnidopišskou poznámku na konec, odhlučnění Highlandera je naprosto slušné až na ty rány, ale po přesednutí do Mondea poznáte, že horal je přeci jen trošičku hlučnější a to nemyslím na dálnici díky vyšší stavbě, ale i jinde a potvrdil to i další člověk, co s námi jezdil nezávisle na mém zkresleném snydomu vlastní garáže 😁 To spíš jen pro představu jak to s tím hlukem na palubě je.
Suma sumárum? Vím, jak Mikesus jezdí a kde jezdí a pro něj moc jiných alternativ není, za ty peníze tam jsou mouchy, ale náklady na provoz budou velmi dobré a uvidíme, jak bude vypadat třeba novější auto, než tento "první kus". Já bych to nechtěl, na mě je to velké a ten diesel bych pod kapotou takového kolosu viděl radši 😁 Nabízí se mi srovnání s Landcruiserem, radši bych vzal jeho,, když už tak už ! 😁 i když Highlander je mnohem civilnější auto.
Dal bych mu 3,5 * za ty faily konkrétního kusu a pro vás, kdo jezdí hodně městem si přidejte hvězdu 😁
Škoda, k autu, s kterým jsem se taky svezl, byť nejsem tak úplatný od ACZ jako Mikesus 😒] , takže jsem se neúčastnil toho testu , ale udělali jsme si vlastní minitest + srovnání dvou "FAKE 4x4".
Nebudu rozepisovat detaily, auto se mi líbí, nemá kontroverzní exteriér jako některé Lexxy či jiné šílenosti z Asie (třeba vřídky na tváři nového Outlnaderu), interiér je také spíše funkční a konzervativní, slušně postavený, ale prémie to není. Líbil se mi větší infotainment, než mají aktuální Toiky, sice nemá extra krásnou grafiku, ale nezamrzá.
+ auto je fakt prostorné, je to autobus
+ výkon není oslnující, ale je dostatečný pro zaměření auta, které bude jezdit po městě a okolí + nějaká dovolená je to naprosto dostatečné. Řekl bych, že to jede jako +/- 150konový diesel v nejakém normálním kombíku, což je vlastně fajn.
+ budí respekt, ale to každé takto velké auto bez ohledu na výkon 😁
+ jediné auto, kde mi nevadilo hučení eCVT - motor je dobře utlumen, takže to tam někde hučí vepředu a není to tak otravné, jako u jiných aut s tímto pohonem. S tímhle bych si asi nakonec na tuto převodovku zvykl, byť jinde je to pro mne mínus
+ slušný podvozek ve smyslu filtrování nerovností, ale s jedním velkým ALE
- nehorázné rány od přední nápravy, nejen ty velké nerovnosti, jak píše Standa, ale projeli jsme po městě po umrzlém sněhu, který je přirozeně hrbolatý a i tam se ozývaly hrozné rány. Mám pocit, že to musí být problém konkrétního auta, za mne ale velký mínus u něčeho za skoro 2M.
- absence "díry" na levou nohu. Znáte to, když jedete s automatem a chcete si protáhnout levou nohu? Většina aut má vedle brzdy díry, kam dáte nohu, tady není, tipuji, že to bude tím, že se nikdy nevyráběl Highlander s manualem, tak tam to místo na spojku chybí. Pro mne na delší trase docela problém.
- občas, když jsem stál na brzdě v koloně mi vibrovala - prý to dělá el. čerpadlo, nejsem na to zvyklý a nevšiml jsem si toho u jiných HEV aut.
- je fakt velkej, tak, že musíte přemýšlet, jak na české okresce budete manévrovat 😁
Test 4x4 - porovnávali jsme auto s Mondeem AWD (které má taktéž FWD + připojitelný zadek, byť to není haldex, ale vlastní řešení Fordu).
Prudká zatáčka se zaplou stabliziací a pod plynem 😒br />
Toyota nekompromisně pošle auto tam, kam chcete, s trochou nadsázky se to chová jako FWD, žádný podraz nečekejte.
Ford ve stejném režimu hodí zadkem a je nutné kontra volantem, má benevolenější ESP a jak jsme se později dozvěděli, v extrému prostě umí dát dozadu výkon větší, protože je připojen na spalovák
Výjezd zasněženého kopce
Highlander i bez ESP preferuje předek, ale bude to tím, že v zadu má jen slabší elektromotor
Mondeo hrabe na všechny 4 bez ESP a dokonce protáčí zadní kola více.
A chování v provozu ? Elektrika na zadku naprosto stačí, není to auto do terénu i když Mike s ním chtěl vyjet snah a možná by se mu to i podařilo, mít auto vyšší světlou výšku 😁 Zkusil jsem si i klasickou jízdu na sněhovém povrchu a v běžné situaci nepoznáte, že to není plnohodnotné 4x4 elektronika pouští výkon na všechny kola, když to potřebuje a auto pak dává ten pocit jistoty s výhodou, že vám nerozhodí tak auto, jako to umí Ford i s ESP, když to někde přeženete 😁
Na druhou stranu s Fordem se dá jezdit bokem na sněhu! 😁
A dovolím si malou hnidopišskou poznámku na konec, odhlučnění Highlandera je naprosto slušné až na ty rány, ale po přesednutí do Mondea poznáte, že horal je přeci jen trošičku hlučnější a to nemyslím na dálnici díky vyšší stavbě, ale i jinde a potvrdil to i další člověk, co s námi jezdil nezávisle na mém zkresleném snydomu vlastní garáže 😁 To spíš jen pro představu jak to s tím hlukem na palubě je.
Suma sumárum? Vím, jak Mikesus jezdí a kde jezdí a pro něj moc jiných alternativ není, za ty peníze tam jsou mouchy, ale náklady na provoz budou velmi dobré a uvidíme, jak bude vypadat třeba novější auto, než tento "první kus". Já bych to nechtěl, na mě je to velké a ten diesel bych pod kapotou takového kolosu viděl radši 😁 Nabízí se mi srovnání s Landcruiserem, radši bych vzal jeho,, když už tak už ! 😁 i když Highlander je mnohem civilnější auto.
Dal bych mu 3,5 * za ty faily konkrétního kusu a pro vás, kdo jezdí hodně městem si přidejte hvězdu 😁
Ja bych za jízdu městem přidal max půl hvězdy. Ta velikost je znát. Sam jsi to viděl, kdyz jsem nemohl projet křižovatkou.
Já to myslel jinak, že kdybych to měl brát optikou velkého SUV - auto na větší vzdálenosti pro využití s rodinou a tak, tam se najdou za ty peníze lepší auta, ale kdo hodně jezdí městem, tak díky tomu pohonu to do města bude lepší, tak Praha není ideální měřítko, ale dejme tom někde v L.A. to problém nebude 😁
Tedy obrovské auto do města ideál. 😁 😁 😁
Pokud to reálně jezdí za 8-8, malá auta do města jezdí za 5.
A to parkování bude ..... prostě fajn.
Mno ono se to rychle obouchá a pak už to bude jedno, zůstanou jen vysoké účty za benzín :-!
Pokud to reálně jezdí za 8-8, malá auta do města jezdí za 5.
A to parkování bude ..... prostě fajn.
Mno ono se to rychle obouchá a pak už to bude jedno, zůstanou jen vysoké účty za benzín :-!
Každý používáme auto jinak, já mám taky dvě, na kratší trasy benzín, na delší to jediné správné - archaický diesel prošpikovaný elektronikou 😁
Parkování bude pruser, ale když nechceš dvě auta, prostě to nejak musí jít, jsou i větší auta v centru Prahy.
Parkování bude pruser, ale když nechceš dvě auta, prostě to nejak musí jít, jsou i větší auta v centru Prahy.
Diesel bude. Toyota velice brzy pustí do provozu nový 6-válce do Landcruiseru, a logicky ho určitě dostane i Highlander. :yes:
Fakt? Pak by to mohlo být zajímavé velké auto, předpokládám, že pak dostane i jiný pohon 4 kol. Máš více info o tom motoru ?
Bylo to na Autofóru a na greencarcongress.
Teď někam jedu ale budu to hledat.
Toyota testovala v Brazílii 3 roky nový typ vstřikování i-ART piezo, asi je to OK.
Pokud Mazda tvrdí že s 6-válcem bude jezdit za spotřebu 4-válce ... :yes:
Vůbec bych se nedivil, kdyby to byl alianční motor Mazda/Toyota. Mazdí motory už vstřikovací systém i-ART mají 4 roky. (piezo) Mimochodem Volvo má tento vstřikovací systém již 10 let. (ne piezo)
Pokud má Amarok pouze 6-válce a pokud mají malé VW 2-litry, vidíme tady tendenci k upsizingu, tedy u dieselů. Bylo by to velmi logické a nakonec Toyoty mívaly velmi dlouho 6-válce, které byly potupně nahrazeny 4-válci.
Je sice pravda že LC200 měly V8 diesel ale to byly jen dohromady sražené Toyotí 4-válce.
Spousta kompromisů.
Myslím si že nový 6-válec bude bez kompromisů.
Teď někam jedu ale budu to hledat.
Toyota testovala v Brazílii 3 roky nový typ vstřikování i-ART piezo, asi je to OK.
Pokud Mazda tvrdí že s 6-válcem bude jezdit za spotřebu 4-válce ... :yes:
Vůbec bych se nedivil, kdyby to byl alianční motor Mazda/Toyota. Mazdí motory už vstřikovací systém i-ART mají 4 roky. (piezo) Mimochodem Volvo má tento vstřikovací systém již 10 let. (ne piezo)
Pokud má Amarok pouze 6-válce a pokud mají malé VW 2-litry, vidíme tady tendenci k upsizingu, tedy u dieselů. Bylo by to velmi logické a nakonec Toyoty mívaly velmi dlouho 6-válce, které byly potupně nahrazeny 4-válci.
Je sice pravda že LC200 měly V8 diesel ale to byly jen dohromady sražené Toyotí 4-válce.
Spousta kompromisů.
Myslím si že nový 6-válec bude bez kompromisů.
No, Mazdí nafty nemají dobrou pověst, ale uvidíme. Spíš se divím, že to nemá pro Evropu ten 2.8 z Landcruisera, jenže to by pak muselo dostat i sofistikovanější pohon 4 kola pak by se to asi krylo s Landrcuiserem
Pro Toyoty je důležitý US trh, a tam už velká trojka má k dispozici i-6 a V-6 v dieselu.
Diesel už tudíž není pro Američany nic exotického.
Diesel už tudíž není pro Američany nic exotického.
Emel
Docela hezké auto... pár mušek tam je, ale vesměs se toho Toyota zhostila se ctí. Kdybych měl přece jen kritizovat... výřezy blatníků mám radši kulaté, zadní světla jsou dost asie a k rozměrům auta mi ty rozevláté linky úplně nesedí, v tomhle jsem asi Volvo-positive. No a z boku je ta velikost vidět... má to trošku tlustej zadek, ale přiměřeně rozměrům.
Spotřeba + dynamika + správné palivo - za mě well done.
BTW... nedávno jsem se dostal za volant X5 45e a pokud si vzpomínám, tak to taky začínalo pod 2M... ale laserová světla člověk mít musí, sportovní převodovku taky... takže se nůžky zase rozevřou.
Spotřeba + dynamika + správné palivo - za mě well done.
BTW... nedávno jsem se dostal za volant X5 45e a pokud si vzpomínám, tak to taky začínalo pod 2M... ale laserová světla člověk mít musí, sportovní převodovku taky... takže se nůžky zase rozevřou.
Laserové svetlá som práve na X5 nechcel. LED sú super. Kamarát mal s laserovými problém a výmena 110 tis. Kč.
Jako že už po záruce?
Je fakt, že to sice svítilo hezky, ale že bych pozoroval nějaký zásadní rozdíl proti MatrixLED v Insignii, to jsem nepozoroval. Vykrývání cca. stejné, možná trošku lepší reakce na protijedoucí kamion za horizontem... ale třeba vykrývání značek, aby ti to nezářilo zpátky do obličeje, taky nic moc. Ale ono se to bez přímého srovnání těžko hodnotí.
Je fakt, že to sice svítilo hezky, ale že bych pozoroval nějaký zásadní rozdíl proti MatrixLED v Insignii, to jsem nepozoroval. Vykrývání cca. stejné, možná trošku lepší reakce na protijedoucí kamion za horizontem... ale třeba vykrývání značek, aby ti to nezářilo zpátky do obličeje, taky nic moc. Ale ono se to bez přímého srovnání těžko hodnotí.
To laserové svetlo bolo ešte v záruke, ale videl faktúru. Trocha by sa zapotil ak by to prišlo po nejakom čase.
Pri aute tejto veľkosti by som radšej šiel do natáčania zadných kolies. Na parkovisku pred obchodom si to neviem vynachváliť. Neviem ako na tom je tá Toyota s natáčaním zadných kolies, skôr by som hádal, že nemá.
Keď tak prechádzam tú diskusiu tak mi celkovo Highlander vychádza ako vynikajúca voľba za rozumnú cenu.
Pri aute tejto veľkosti by som radšej šiel do natáčania zadných kolies. Na parkovisku pred obchodom si to neviem vynachváliť. Neviem ako na tom je tá Toyota s natáčaním zadných kolies, skôr by som hádal, že nemá.
Keď tak prechádzam tú diskusiu tak mi celkovo Highlander vychádza ako vynikajúca voľba za rozumnú cenu.
Očekávat od auta, co nemá ani výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce, natáčení zadních kol, je teda hodně odvážně 😉 . Toyoty jsi sice spolehlivé, ale jinak jsou to holt takové americkojaponské Dacie a to mi nikdo nevymluví (stačí přesednout z RAV4 do úplně obyčejného Tiguanu a naopak).
Tak s tou Dacií jsi hodně mimo. A výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce je hoax, respektive mají to asi některé menší modely.
Treba tenhle HL to neměl. Elektrické nastavování sedacky, ale výškově neslo. A RAV4 od MY 2021 ( možná už o něco dřív) taky ne. A očekávám, že phev RAV4 na tom bude stejně.
Aha, tak to teda nechápu. Na druhou stranu, tohle by mě trápilo asi nejmíň, v žádném autě si snad nevzpomínám že by si někdo ladil výšku jako spolujezdec a to jsem najezdil se spousty lidmi hodně dálkových cest. To že Toyota šetří na tomto neznamená, že nutně šetří jinde. Jako třeba ta Dacia.
Emel a světla, klasika... 😁 Tyjo koukam, že tě někdy musíme přizvat, protože takových detailů si já ani nevšimnu 😁 A to myslím v dobrém! Já sem rád, že vidím na cestu a že to za mne třeba přepne na dálkové 😁
Jojo, každý má svoje úchylky... a u mě to jsou (po výkonu motoru) světla. Ale takhle... dobré xenony z mého pohledu pořád umí 80% toho, co moderní LEDky. Vykrývání je hezká věc, ale není to úplně must-have...
On to pozná clovek, kdyz hodne jezdi v noci. A taky mám svetla jako jednu z priorit.
Marie Fosteková
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Barry Lyndon
Euro je za 25,89 Kč. WTF, OMG, LOL :-!
Mikesus psal, že reálná cena je 1,4 milionu Kč, což je ještě o malinko méně než přepočet ze slovenské ceny.
Ktovie čo je to za cena na SK, po alebo pred zľavou?
SK cena je normálně z konfigurátoru, tam kde je na toyota..cz napsáno 1 800 000 Kč je na toyota..sk napsáno 56 190 €.
Super postreh! Pozrel som viac modelov a všetky sú v ČR výrazne drahšie. U HL je rozdiel najvyšší, Takže to čo dávajú Mikesusovi ako super zľavu je v SR takmer bežná cena 🤦. Normálne mám chuť ísť do Toyoty v SR akú by mi dali zľavu na HL.
+- v ČR je o 1% vyššia DPH 😅
+- v ČR je o 1% vyššia DPH 😅
Auto mi dizajnom pripomína Subaru, len trocha väčšie.
Celkovo myslím, že fajn voľba, slušná dynamika, spotreba, odhlučnenie.
@Mikesus: zvažoval si aj nejaký model z D3, vieš porovnať?
Jinak zvažoval, ale tenhle víkend mu nic nepůjčili.
Příště zase Sorento ale už hybrida nebo právě Highlander. Ale co se týče třech dětských sedaček tak do Sorenta je nedám ale tři děti nemusím vozit 😁
s 44cm potřebuji 132cm. To je rozdil jako hrom. 😒]
Ak si z Moravy môžeme otestovať 😊.
Na Volvo som tiež počul nie veľmi dobré ohlasy. Hlavne čo sa týka interiéru. Keď som bol špeciálne čistiť interiér, mali tam aj opravy kože a oán mi vravel, že najviac chodia z Volva. Tak s deťmi by som zvažoval. Reálny apetít má Volvo tiež väčší. Intuitívne z tých dvoch rozhodne Toyota.