Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTohle je nový Mercedes třídy C! Vzhled prozrazen jen krátce před premiérou
117 komentářů
maca02
6
Jak by mohli udržet tajemství, když to vypouštějí schválně! :-) Řekl bych, že jediný, kdo to ještě neví, je redakce :-)
DABURES
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Už to tak vypadá, ten design je tak alibistický, světla, maska i ty jakootvory jsou úplně bez tvaru. Aspoň že za tablet schováš pytlík od bagety.
DABURES
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ten displej je, jako když si koupíš velkou telku a opřeš ji jen tak o skříňku, protože si zapomněl na místo pro ni.
TrollAlert ;)
DABURES
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
To by sis nesměl ten nick vytvořit teď a ještě s ním ve vedlejší diskuzi napsat ty stejný blbosti, co si psal doteď :D Moc chytrý nejsi... p.s. vyzýval jsem tě k diskuzi, beru to tak ,že zájem o normální řeč nemáš, tak do zítra si to užij :)
DABURES
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
DABURES
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
:-[] :-[] :-[] :-[] Tímhle vyhrožovala desetiletá děcka před 15ti lety v CounterStriku :D:D:D
Schválně pod jakým ničem se vrátí teď :D
já bych to tipnul na -ozzman- :D
:D Jo, já tu ještě naoodobitele neměl :D
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
kozzymam
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
k0zzymam
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
kozzymam
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
kozzymam
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
kozzymam
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mercedes a Volvo z hlediska vstupu Číny nemůžeš srovnávat. Je to zcela něco jiného.
kozzymam
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Šimpanz
"Navíc jen čtyřválcové agregáty mají podle techniků značky pomoci zlepšit jízdní vlastnosti auta díky lehčí a kratší přídi." je docela legrační, i z fotky je patrné, že předek je minimálně stejně dlouhý jako u stávající generace a vůbec bych se nedivil, kdyby se čtyřválce týkaly jen Evropy a Amíci, šejci a Čímani si dál budou vozit prdky v šestiválcích. Jinak ten interiér bez jediného tlačítka s obr displejem a černým klavírním lakem na středovém tunelu bude "šmatlací království".
problem bude asi v tom, ze s V6 a V8 skoncili a budu produkovat len R a ten by sa im mozno pod kapotu nezmestil ... R6 je predsa len o nieco dlhsi ako V6. nepochybne ale ide o CO2 a nic ine. nedavno publikovany rozhovor s top manazerom z MB ohladom vynechania R6 je fakt hroza ... argumenty na urovni 7 rocnych deti :(
Blue Sun
fotka trošku popírá ty náznaky, které uvolnili poprvé, kdy mřížka chladiče vypadala na klasický obrácený šestiúhelník ve stylu áčka. Což by bylo dobře. Interiér je... takový kosmický. Palubní deska je... fakt deska. Zajímavý tvar. Trochu se obávám ovládání přes jedinou velkou dotykovou plochu.
obavas sa opravnene ... ovladnanie za jazdy bude peklo. horsie oproti minulej generacii bude aj to, ze je displej polozeny vyzrane nizsie ako byval, takze jeho sledovanie pocas jazdy bude menej bezpecne ako ked bol na urovni celneho skla
PS : podla fotiek vyzera uplne ako Ecko po fl
btw ... na skutocnost, ze vertikalne a nizko ulozeny stredovy displej je nezmysel prisla uz aj tesla, ktora v novej / faceliftovanej S ulozila stredovu obrazovku horizontalne na hranu celneho skla
PS : podla fotiek vyzera uplne ako Ecko po fl
btw ... na skutocnost, ze vertikalne a nizko ulozeny stredovy displej je nezmysel prisla uz aj tesla, ktora v novej / faceliftovanej S ulozila stredovu obrazovku horizontalne na hranu celneho skla
A top strop jsou patlací plošky na volantu, kde nikdy nevíš, co mačkáš a co to udělá. A pořád koukáš na volant, místo na cestu. :yes: :no:
Proč furt musí všichni za každou cenu znova vynalézat kolo a nenechat to dobré žít?
Proč furt musí všichni za každou cenu znova vynalézat kolo a nenechat to dobré žít?
No, možná jsou lepší dotykové plochy na volantu, než přetlačítkované volanty. Mít na volantu nějakých dvanáct, patnáct tlačítek a dvě nebo čtyři různá točítka taky není zrovna ergonomická paráda.
Chceme toho od aut stále více, stále více toho taky umí. A důsledkem je pak to, že ovládání se zkrátka stává složitějším.
Jo, já vím, teď naběhne Arese a podobní, jak vlastně od auta potřebují jen motor, manuál a ruční brzdu, ale svět se opravdu podle takových nekupců neřídí. Drtivá většina lidí od auta čeká především pohodovou a pohodlnou přepravu, aniž by tomu museli věnovat extrémní pozornost a orientovat se v záplavě tlačítek a ovladačů.
Chceme toho od aut stále více, stále více toho taky umí. A důsledkem je pak to, že ovládání se zkrátka stává složitějším.
Jo, já vím, teď naběhne Arese a podobní, jak vlastně od auta potřebují jen motor, manuál a ruční brzdu, ale svět se opravdu podle takových nekupců neřídí. Drtivá většina lidí od auta čeká především pohodovou a pohodlnou přepravu, aniž by tomu museli věnovat extrémní pozornost a orientovat se v záplavě tlačítek a ovladačů.
Mno, tu extrémní pozornost by měli věnovat zejména řízení, což u patlacího uživatelského interfejsu dost dobře nejde.
Jestli je pro tebe řízení auta tak náročné, pak jezdi taxíkem nebo MHD. Je to jen auto, ne stíhačka nebo bitevní vrtulník, aby to vyžadovalo tak extrémní pozornost.
Nemáš pravdu.
Ale mám. Jen ji tu nikdo nechce slyšet.
Nemáš. Tvoja pravda nie je všeobecne platná a patent tiež nemáš. ;-)
Mně je to fuk, vím, že v tomhle zrovna pravdu mám. Jestli je řízení auta opravdu tak obtížné, jak tu pořád předhazujete, jak na ně může tedy stačit primitivní autoškola? Řízení letadla se člověk učí roky, aby mohl sám letět, auto zvládne za dva měsíce.
"Nevýhodou je však fakt, že na rozdíl od hardwarových tlačítek, která jsou vždy na svém místě a dají se nahmatat, na dotykové ovládání se musíte daleko více soustředit a odvádět pozornost od provozu na nepoměrně delší dobu."
Tohle zatím nikdo nedokázal zpochybnit.
Tohle zatím nikdo nedokázal zpochybnit.
Problém je v tom, že ty dotykové plošky jen suplují funkce tlačítek, resp. rolovacích koleček. Nic nového, žádné další funkce ani zjednodušení ovládání, nepřinášejí. Jen jsou hůř ovladatelné, protože hůř prsty definovatelné, s vágní odezvou. Předchozí volant mercedesu umí ovládat všechny funkce, co tento nový, ale mnohem pohodlněji, a je to kombinace tlačítek, dotekových plošek a rolerů. Novinka je čistý ergonomický fail.
Velmi podobně je to s ovládáním infotainmentu mimo volant, tomu nejergonomičtějšímu se mb blížilo ve verzi kolem roku 2018/19, kombinace displeje, hlas. ovládání a kolečka s touchpadem. Další verze už jen s touchpadem je příšerná, není řidič, který by se za jízdy zvládl bez poskakování/přeskakování pomocí touchpadu pohodlně pohybovat v menu, vyžaduje to extra citliovost a tím pádem i extra pozornost, odvedenou od jízdy samotné. Jet pár set metrů naslepo s nasraným čuměním na displej ve snaze něco tam nacvakat, není žádný problém. A v novinkách (esko, céčko) už jen celopatlačka, další funkce (klima) přidaná do touch displeje ergonomii zas jen dále zhorší. Tedy, z hlediska ergonomie, snahy pomoct řidiči usnadněním ovládání, je tento "vývoj" naprosto kontraproduktivní, důvodem těchto řešení je nižší nákladová cena systému a snaha o "moderní" vzhled.
Velmi podobně je to s ovládáním infotainmentu mimo volant, tomu nejergonomičtějšímu se mb blížilo ve verzi kolem roku 2018/19, kombinace displeje, hlas. ovládání a kolečka s touchpadem. Další verze už jen s touchpadem je příšerná, není řidič, který by se za jízdy zvládl bez poskakování/přeskakování pomocí touchpadu pohodlně pohybovat v menu, vyžaduje to extra citliovost a tím pádem i extra pozornost, odvedenou od jízdy samotné. Jet pár set metrů naslepo s nasraným čuměním na displej ve snaze něco tam nacvakat, není žádný problém. A v novinkách (esko, céčko) už jen celopatlačka, další funkce (klima) přidaná do touch displeje ergonomii zas jen dále zhorší. Tedy, z hlediska ergonomie, snahy pomoct řidiči usnadněním ovládání, je tento "vývoj" naprosto kontraproduktivní, důvodem těchto řešení je nižší nákladová cena systému a snaha o "moderní" vzhled.
Perly, ***.. - však víš ;-)
Bože, už i sv.i.ně jsou tu cenzurovaný
Jinak - taky už mám volant s dotykovými ploškami, a je to samozřejmě přesně jak píšeš. Pokud na to nečumím, tak místo vypnutí lane assistu zapnu vyhřívání. A vlastně se mi to stává, i když na to čumím, malý plošky těsně vedle sebe. To se s normálním volantem nestane.
Bože, už i sv.i.ně jsou tu cenzurovaný
Jinak - taky už mám volant s dotykovými ploškami, a je to samozřejmě přesně jak píšeš. Pokud na to nečumím, tak místo vypnutí lane assistu zapnu vyhřívání. A vlastně se mi to stává, i když na to čumím, malý plošky těsně vedle sebe. To se s normálním volantem nestane.
To ale neznamená, že jsou špatné. Je zajímavé, jak třeba obyčejný touchpad v notebooku umí milión gest, ale tyhle dotykové plochy v autě to zatím nikdo nenaučil. Přitom by to šlo taky snadno.
No jo, asi čekám zázraky...
No jo, asi čekám zázraky...
To znamená, že jsou špatné, resp. to řešení je špatné, neumí nic víc, než to, co tlačítka, zato ergonomicky hůř.
Říkáš, "drtivá většina lidí od auta čeká především pohodovou a pohodlnou přepravu, aniž by tomu museli věnovat extrémní pozornost a orientovat se v záplavě tlačítek a ovladačů." a právě v tomto ohledu, pohoda, nemuset věnovat extrémní pozornost, je výsledek opačný, takže žádný pozitivní "pokrok". Tohle se opradu nedá odbýt argumentem o mech. ruční brzdě.
Říkáš, "drtivá většina lidí od auta čeká především pohodovou a pohodlnou přepravu, aniž by tomu museli věnovat extrémní pozornost a orientovat se v záplavě tlačítek a ovladačů." a právě v tomto ohledu, pohoda, nemuset věnovat extrémní pozornost, je výsledek opačný, takže žádný pozitivní "pokrok". Tohle se opradu nedá odbýt argumentem o mech. ruční brzdě.
kari.laz
Třeba to na živo bude lepší, ale zatím se mi to nelíbí. Takové ocucané, přijde mi, že v tom trochu vidím CLA. Interiér "si hraje" na Hightech , ale ta mercedesí noblesa zmizela.
Nejhezčí byl stejně W204 a dodnes vypadá skvěle a pak W202, to byla taky velké pecka.
Nejhezčí byl stejně W204 a dodnes vypadá skvěle a pak W202, to byla taky velké pecka.
hugino
Toto bude moje budúce auto celoživotný sen vlastniť nový Mercedes C.Začínam šetriť. :yes:
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
OK.Ale ja to budem mať prvých šesť rokov grátis tj.odovzdám kľúč a neriešim.Takže u mňa prestoje nehrozia :yes:
Akurát si to tvoje "grátis" v cene auta predplatíš. A o podstatný kus mastnejšie ako pri tej Dacii. On bude po 6 rokoch jazdiť už v treťom novom aute, ty sa budeš stále trápiť s tým istým predraženým vehiklom. ;-)
Arese
Acho jo, zase tu máme ten nepěkný "rozteklý" design, a na bocích otřesnou banánovitě prohnutou linii... O přístrojové desce ani o motorizacích se raději ani nevyjadřuju, musel bych totiž používat sprostá slova... :-O :-(:-( :no: Kde jsou ty doby, kdy Mercedesy byly skutečně krásná auta! :-(:-(:-( Zajímalo by mě, co na tyto moderní roztekliny říká takový Bruno Sacco! Myslím, že mu musí být do pláče... :-(
mna by skor zaujimalo, co si o tomto dizajne myslia dlhorocni klienti MB. ja som vlastnil len jeden MB, ale vzdy som ho bral ako najkonzervativnejsiu znacku z D3. BMW bolo sportove a Audi nieco medzi.
No, vzhledem k tomu, že banánovité tvary už M-B udržuje nějakou tu dobu, a prodeje jim utěšeně rostou, asi s klientelou nebude problém.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
myslel som interier
Ten je spíš evoluční, než revoluční. Ale předpokládám, že ty máš na mysli především ovládání a zaměňuješ to za design.
nie, myslim celkovo "interier" ... vsetko vcetne ovladania, dispejov dizajn nie je len nazov pre vizual, ale aj pre ovladanie. to je jedno. neries
Machýrek
Myslíte že taky přejde na matlací tablety?
nestras
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
k0zzymam
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Myslím, že na to přejdou všichni :'-(
Nemyslím si, Audi už u etronu GT přešlo zpět k tlačítkové klimatizaci. Myslím, že po hejtu na nového Golfa/Octu/Leona se rychle s faceliftem vrátí k manálnímu řešení nebo něco na styl Arteon/Tiguan.
Kéž by. Zatím ale vidím rozmach dementních matlacích umaštěných plošek na volantu, které nejdou ovládat ani při pohledu na ně, natož poslepu.
Navíc Audi uchovalo tlačítkové ovládání i pro A3, i přesto, že neprémioví sourozenci z koncernu mají jen tablet. Nový Citroen C4 má taky tlačítka, i když doteď taky drželi směr dotykového ovládání. Taky si myslím, že to tak zlý nebude.
Nějak doufám, že to jejich akt. řešení, kombinace touch displejů a idrivu, které je všeobecně chváleno, oproti všeobecné kritice posl. verze ovládání mercedesu, vydrží, pokud od něj ustoupí, přejdou na tu patlací lowcostovou verzi, pak to bude s přechodem na EV nejspíš. Nová parádní maska, nový infotainment, nové bmw, toho se bojím...
twistedTSD
Prostě budou zase všechny sedany od Mercedesu vypadat stejně, ale mně se ten design líbí. Horší je interiér, kde nechápu smysl virtuálního klimapanelu, a technika. Plug-in, který polovina lidí nebude nabíjet, je pokrokem za všechny prachy. Hlavně, že to dosáhne na dotace pro nízkoemisní vozidla a Mercedes nemusí řešit emise.
Brabus25
Stávající provedení budou pokračovat zatím dále a v roce 2023 je nahradí nástupce původního CLK. Opět bude zastupovat třídu C i E. A kvůli šestiválci by prý musela být o 5 cm delší kapota, tak proto tam není.
Markus1
Po predstaveni tohoto cecka som rad ze mam aktualnu generaciu.....exterier mi pride ovela harmonickejsi a co sa tyka interieru tak tam nie je o com...a este k tomu som aj stastny majitel 6 valca v c43... musim povedat ze ako som bol sklamany z dizajnu a4/a5 (aktualna generacia po facelifte s tym cudnym predkom) tak ma teraz sklamal mercedes s c-class , dizajn ako cla (ten zadok mi pride strasne neharmonicky) ....a interier s tabletom namiesto logickeho a intuitivneho ovladania a touchpadu
Mr.Murphy
.... samozřejmě skončí u Alfy.... :yes:
ano, ačkoliv se to nezdá, Alfa Romeo pořád existuje a vyrábí auta, Giulia má v základu v benzínu 200 koní, červenou barvu a tlačítkové ovládání všeho.... :yes:
a kdo se Itala bojí, furt může sáhnout po BMW3, která zevnitř taky pořád vypadá jak auto a ne jak prodejna mobilů.... ;-)
ano, ačkoliv se to nezdá, Alfa Romeo pořád existuje a vyrábí auta, Giulia má v základu v benzínu 200 koní, červenou barvu a tlačítkové ovládání všeho.... :yes:
a kdo se Itala bojí, furt může sáhnout po BMW3, která zevnitř taky pořád vypadá jak auto a ne jak prodejna mobilů.... ;-)
traveldrive
Neviem, vyjmúc žiaľ už typickú prednú masku by to mohlo byť skoro čokoľvek. Podobne ako BMW aj tu vidno výrazný posun od konzervatizmu k progresivizmu, čiže prémia sa snaží (v dizajne) kráčať s dobou, hoci s rizikom a ako vidno aj realitou splývania a možnej zámeny s bežným mainstreamom.
Interiér je predstaviteľom moderného nevkusu, čína jak vyšitá.
Interiér je predstaviteľom moderného nevkusu, čína jak vyšitá.
pradeda777
Vedení značky usuzuje, že klienti už tolik neřeší počet válců, ale právě výkonové schopnosti. Navíc jen čtyřválcové agregáty mají podle techniků značky pomoci zlepšit jízdní vlastnosti auta díky lehčí a kratší přídi.
Vedení má dlouhé vedení............ :-! :-[]
Vedení má dlouhé vedení............ :-! :-[]
Vedení nezajímají diskutéři na auto.cz, zajímají je reální kupci. Myslíš si, že víš více, než vedení Mercedesu?
Sancta simplicitas.
Vedenie potrebuje presne takých nekritických pritakávačov, ktorí odkývajú všetko, lebo veď "vedenie musí vedieť".
Vedenie potrebuje presne takých nekritických pritakávačov, ktorí odkývajú všetko, lebo veď "vedenie musí vedieť".
Predstav si ze aj medzi diskutermi su ludia ktori su zakaznikmi mercedesu a realny kupci.....a su tu ludia ktori vlastnia aj auta s cenou vysoko nad 100t euro :-)
k0zzymam
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
A kolik promile z počtu kupujících dělají ti místní diskutéři? Půl? Nezajímavá skupina.
Predstav si ze ja som jeden z nich :-) a uz dlhe roky jazdim ako daily car auto s benzinovym sestvalcom kupene ako nove ..... od bmw 335i cez audi s5 volvo s60 polestar a posledne je zatial c43 amg a popri tom mam vzdy este jedno auto (vacsinou coupe) momentalne lexus rcf...... a ako existujuci ,, realny,, zakaznik hovorim za seba ze sa mi nova c-class na fotkach nepaci.....
Tak ty si teda riadny čávo, klobúk dolu. A Ferrari máš?
Nie nemam, a nechapem tento ironicky prispevok bolo tu pisane ze na diskusii nie su realny kupci co nie je pravda .....
Z tohto príspevku trošku trčí závisť. Reagoval na to, že miestni diskutéri také autá nekupujú, čo vyvrátil najlepšie, ako mohol, na vlastnom príklade. Kde je problém?
Bravo, jeden ze statisíců, kvůli tobě určitě Mercedes teď zkrachuje. :-D:-D
On tie autá reálne kupuje, na rozdiel od teba. Takže koho názor je pre Mercedes relevantnejší, jeho alebo tvoj? ;-)
Kdybys uměl číst (chápu, je to složité, čeština je už cizí jazyk), zjistil bys, že jsem nic takového (a už vůbec ne blábol, kterým jsi reagoval na traveldrive) nepsal.
Dovolil jsem si upozornit na to, že názor izolované komunity pár jedinců nemusí mít v kontextu celku vůbec žádný význam, protože tomu celku to zjevně vůbec nevadí, a naopak se spíš zvětšuje. Můj názor je zcela relevantní, ale to bys nesměl proti mně být z principu zaujatý.
Dovolil jsem si upozornit na to, že názor izolované komunity pár jedinců nemusí mít v kontextu celku vůbec žádný význam, protože tomu celku to zjevně vůbec nevadí, a naopak se spíš zvětšuje. Můj názor je zcela relevantní, ale to bys nesměl proti mně být z principu zaujatý.
Asi bych si uměl představit sympatictejsi konstatování faktů, než házení ciframa...
ze má někdo averzi na vychloubání ještě nemusí znamenat zavist... Instagram je plný defektů co vystavují na odiv hmotné statky a není na tom nic k závidění
ze má někdo averzi na vychloubání ještě nemusí znamenat zavist... Instagram je plný defektů co vystavují na odiv hmotné statky a není na tom nic k závidění
Adamantium
Interier za mne totalni hnus. Teslizace v provedeni Nemcu. Ty displeje tam jsou pripichnute, jako kdyby se rozhodli je tam dat az kdyz uz byl vyvoj auta u konce.. :no:
ProchyTom
Jedou klasiku, zmensili Sko. Ja s tim problem nemam. Chces patrit do rodiny MB, mas na mergla a neuzijes a nebo nemas na E a S. Jen ten design je uz trochu ocucanej bonbon.
pravda_
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
kozzymam
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
3_diamanty
Aspon z tychto foto je to akesi ulizane a bananove ... predchodca bol akysi elegantnejsi.... ja v tomto cecku normalne vidim to predokolkove babske cla a to nie je moc dobre zistenie podla mna ... pritom spy fotky sa zdali v pohode ale aspon je vidiet ze tie toho vela nepovedia... aj interier uz je tiez dobabrany samymi displejmi ... skoda... budem sa sice uz opakovat ale za mna najkrajsi medved dnes je terenne hranate Gecko a to uplne suverenne .... tieto ulizane bananove limuziny su za mna vizualna hruza... este aj niektore suvecka mimo Gecka vyzeraju celkom ok ale tie limuziny to je fakt slabota... nepaci sa mi vobec ich dizajnovy smer... :'-(
Nemyslel som ze to niekedy poviem :-) ..... ale suhlasim , predchodca je ovela harmonickejsie a elegantnejsie auto s logicky a intuitivne ovladatelnym interierom :-)
Predchodca bol vyslovene elegan ale toto je doslova lacno posobiaci dizajn... svetla maska linie... cele je to akesi nijake a zaroven ani nie pekne... len jednoducho ucelne... skoda... ja stale chcem vidiet hranatejsi dizajn u medvedov... snad sa casom opat vratia k hranam a k akejsi vizualnej dostojnosti a charizme ktora uz ich sucasnym limuzinam akosi chyba.... samozrejme nove cecko bude super auto jasne... vsetko ok... len mne proste tento ulizany look nesedi... rovnako aspon jeden 6valec mohli mu ponechat... neviem no... ale aj tak to zrejme uspech mat bude... cina to isti
Machýrek
V konfigurátoru pořád jsou. Za jak dlouho asi zmizí? Si to ještě užijte a nějakou 63 naklikejte :yes:
Yazaman
Plácnout na to ledviny (u nových BMW už jsem přestal říkat ledvinky), tak je to zepředu naprosto zaměnitelné s BMW. Ne jedním - díry v nárazníku a tvar světel si dost berou ze starší trojky a pětky.
GeekStar
Tak tohle je zklamání, nevidím tam nápad, nevidím tam šťávu, je to ocucaná hašlerka. Interiér taky velký špatný. Ještě si počkám na živý dojem, třeba ty křivky na obrázcích nevyniknou, ale na první dobrou je to na :no:
interier a vlastne aj exterier sa zda byt velmi podobny novemu S. v novom S som sedel a interier vyzera fakt vyborne ako v kvalite prevedenia tak aj materialoch a dizajne. vyslovene rusivy je len displej pred vodicom ... na fotkach ako aj v realite je fakt strasny ... ako keby ho povodne zabudli dat a az po vyrobe dopasovali. stredovy panel vyzera dobre, ale jeho pouzivanie nie je pohodlne a za jazdy sa s nim zle pracuje. ked som sa v aute previezol, bolo zamracene, takze neviem posudit, ale je mi zahadou, aka bude viditelnost dispejov za slnecnehoo dna ... dispej pred vodicom nema stit a stredovy je natoceny smerom hore. tak ale snad to ma MB vymyslene tak, ze slnko vadit nebude. exterier noveho S je vyborny, proporcie super a celkovo by som povedal ze ide o podarenu evoluciu minulej generacie. exterier E po fl je zase taky ... celkovo ako keby nevyladeny ... tazko popisat.
a samozrejme ... novy volat so 4 vodorovnymi ramenami je, podla mna, krok mimo. klient ma ale nastastie stale na vyber
a samozrejme ... novy volat so 4 vodorovnymi ramenami je, podla mna, krok mimo. klient ma ale nastastie stale na vyber
Londonbridge
Zacalo to zaciatkom 90 rokov ked ma kamarat previezol v MB 500 SEC. Vtedy som pochopil co je Mercedes a potom tie ostatne auta ktore sa motali vtedy po cestach. Dnes mam pred domom predch. E cko a predch. C cko ale stale mam silno v pamati to 500 SEC , proste a jednoducho ta doba je inde a Mercedes uz nema ten lesk co mal a uz nikdy mat nebude. Doba novych Cinanov, tabletov a globalizacie je tu a zachvilu bude vsetko jazdit na baterku tak ako Tesla. Myslim ze pride cas a zacnem silno pozerat po internete kde su veterany od Mercedesov a tam este najdem ten pravy Mercedes ... :-!
Sumi2000
Nový model opět horší než starý.. :no: Design nic moc, interier strašný, tablet a co dál? Fuj.. Škoda, Mercedes byl vždy TOP. :'-(
×
Sdílení komentáře
×