Novinky
Naco je dobre zverejnovat taketo clanky? Nic to neprinesie. Snad len to, ze vasi "skveli a verni" citatelia (GTI, Falco, AG a podobne typy) dostanu zachvat zurivosti a budu musiet vyhladat lekarsku pomoc, pripadne siahnut po liekoch na znizenie TK. Taketo clanky 90 percent vasich "prokoncernovo" naladenych citatelov i tak nezaujimaju.
Piste radsej o koncerne, napr. ake ziarovky pouziva koncern na osvetlenie vyrobnej haly, aky typ toaletneho papieru maju na WC a pod. Vasi verni citatelia budu jasat, oslavovat a pisat radostne prispevky na chvalu celeho koncernu.
😉
Piste radsej o koncerne, napr. ake ziarovky pouziva koncern na osvetlenie vyrobnej haly, aky typ toaletneho papieru maju na WC a pod. Vasi verni citatelia budu jasat, oslavovat a pisat radostne prispevky na chvalu celeho koncernu.
😉
Teda tobě ten VW musí ležet v žaludku, když se o něm rozepisuješ i v článku o hospodářských výsledcích Toyoty. >😁 Doporučuju ti mimochodem pročítat důkladnějc zdejší diskuze, abys viděl, že většina z nich se nese v duchu nadávání na nechutnej germánskej kolos VW a jeho prohnilou sestřenku Škodu, která umí akorát 40kW HTPčko a vzhledem ke svý cenový politice už měla přece dávno zkrachovat. Ještě že tu máme emocemi nabitou Corollu a Avensise, jedinou záchranu před nudnejma a fádníma koncernovejma plečkama, který si můžou koupit akorát lidi bez názoru a nebo skrytý fašisti. A takhle pořád dokola...
Co se týče samotný zprávy o Toyotě, tak se projevuje, jak perfektní práci odvádí japonskej management. Způsob jakym posledních několik let Toyota roste nemá ve světě obdoy a nastavuje to zvlášť nepříjemný zrcadlo americkejm zkostnatělejm koncernům, který souběžně s tim jak Toyota láme prodejní rekordy zavíraj jednu fabriku za druhou, kumulujou stamiliardový ztráty a prospouštěj desetitisíce zaměstnanců. Nejzajimavější na hospodaření Toyoty je to, jak vysokou si dokážou udržet marži a celkovou ziskovost podniku, to je patrně největší rozdíl oproti americký konkurenci a jejich největší konkurenční výhoda. V situaci, kdy se americký koncerny snažej všemožně redukovat náklady aby se dostaly z dluhů, tak Toyota kupí ohromný kvanta peněz, který může investovat do novejch technologií, továren, lidí atd. Systém řízení v Toyotě zkrátka nemá chybu, nikdo na světě jim v tomhle neni s to konkurovat. Jenom škoda, že zvlášť v Evropě produkujou snad nejnudnější a nejbezpohlavnjěší auta na trhu, ale to uznávám, že je subjektivní názor.
Co se týče samotný zprávy o Toyotě, tak se projevuje, jak perfektní práci odvádí japonskej management. Způsob jakym posledních několik let Toyota roste nemá ve světě obdoy a nastavuje to zvlášť nepříjemný zrcadlo americkejm zkostnatělejm koncernům, který souběžně s tim jak Toyota láme prodejní rekordy zavíraj jednu fabriku za druhou, kumulujou stamiliardový ztráty a prospouštěj desetitisíce zaměstnanců. Nejzajimavější na hospodaření Toyoty je to, jak vysokou si dokážou udržet marži a celkovou ziskovost podniku, to je patrně největší rozdíl oproti americký konkurenci a jejich největší konkurenční výhoda. V situaci, kdy se americký koncerny snažej všemožně redukovat náklady aby se dostaly z dluhů, tak Toyota kupí ohromný kvanta peněz, který může investovat do novejch technologií, továren, lidí atd. Systém řízení v Toyotě zkrátka nemá chybu, nikdo na světě jim v tomhle neni s to konkurovat. Jenom škoda, že zvlášť v Evropě produkujou snad nejnudnější a nejbezpohlavnjěší auta na trhu, ale to uznávám, že je subjektivní názor.
koncern mi lezi v zaludku koli tym kecom .....kazdy majitel koncernovej znacky zatracuje vsetko ostatne. Vidis a ja okrem japoncov uznavam vsetko. Samozrejme koncern = averzia ziskana casom. Design je vec nazoru. Pre mna su VW totalne nudne auta....bora-vento-jetta ....vzdy to iste, taktiez golf, passat detto! Vo mne VW nikdy nic nevyvolal. Audi ano, ale ta znacka je predrazena a tym padom pre mna neefektivna. Na Skodu zase vsetci nadavaju.....takze to su dovody, preco tuto trojicu vylucujem.
Audi sa mi pacia velmi akurat, nie zvnutra, ked sa mi nepaci nehovorim ze su zle, aj motory su fajn napr.3,0TDI ale takisto sa mi zdaju predrazene,ako keby len vytvorili premiovku a co je najhorsie zaujem u zlodejov. Co sa tyka A3 ta ma interier ako golf, ked sa pozriem do C30(exterier super) nepisem ze ma neskutosne krivky ale neposobi na mna chladno ako A3 v interieri, ale samozrejme pre niekoho to moze byt naopak.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Neboj 😉 nemecki odbornici na PR to uz nejak dokazu. Uz dnes je vacsina medii v europe pod nemeckym vplyvom, takze to zariadia takou stalinistickou demagogiou a bude! >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Zastavte niekto tých japoncov! Tá ich technická dokonalosť nám tu v Európe lezie na nervy. A amíkov dtto! Vďaka ich vlastenectvu a životnej úrovni sa autá predávajú ako u nás housky na krámě. Ako k tomu príde VW - naplánuje si svetové prvenstvo a ostatní im robia takéto podrazy, to nie je fér... 😉
sfetovana nemecka "porota" udeluje tituly nemeckym autam!
Toyota predava a robi najlepsie auta! >😁 >😁 >😁
A pokud jde o ty emoce - pokud v tobě vzbuzujou emoce jenom auta jako Lambo nebo Porsche, tak jsi asi zabloudil na špatnej server, protože v lidech může vzbuzovat emoce třeba i "franzuska" 207čka nebo "talianska" F500, to vůbec nemusí souviset s tim, kolik to auto stojí. Takže jen ať se redakce nechává unášet klidně i autama za pár set tisíc, neexistuje nejmenší důvod, proč by to nemohli myslet vážně.
Spravil som nieco spatne?
Nezatracujem nikoho okrem koncernu. Ale tu averziu voci nim vyvolali ich majitelia, pretoze ti mi lezu na nervy . Nielen jazdenim ale i nazormi 8-s 8-s 8-s
A s predposlednou a poslednou vetou uplne suhlasim, takze majitelia koncernovych znaciek trosku objektivity 😉
Znama mala Defend, alarm a pod.....zmizol jej ten Golf 😒
Ja do japoncov nedavam nic a mozem kludne spavat. Tot argument moj. A samozrejme neznasam toto nafukovanie koncernu prostrednictvom redakcie a jej citatelov. Vsak nech si kazdy kupi co chce. Mozno i ta Skoda im sluzi. OK! Ja na nu nemyslim. Neviem preco. Mozno prezitok komunizmu....Dacia, Lada, Skoda >😁