Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářePlug-in hybridní Audi Q5, A6 a A7 nabídnou díky větším bateriím delší dojezd
12 komentářů
KANKUNEN
Bude mít auto větší váhu.
kari.laz
Když mě nezajímá BEV, HEV ani PHEV , tak zjišťuji. že tu je čím dál tím méně co číst.
Za to asi úplně nemůže redakce, jako spíše politováníhodná nabídka trhu.
Ještě že u motorek je svět víceméně v pořádku a dá se číst o nich. Tam maximálně sem tam vyskočí nejaký elektrický nesmysl, který stejně vždy skončí v propadlišti dějin.
Za to asi úplně nemůže redakce, jako spíše politováníhodná nabídka trhu.
Ještě že u motorek je svět víceméně v pořádku a dá se číst o nich. Tam maximálně sem tam vyskočí nejaký elektrický nesmysl, který stejně vždy skončí v propadlišti dějin.
Možná moje příspěvky nečteš ale psal jsem to tady už před měsícem, není o čem psát.
Redaktoři za to mohou dost, protože naskočili na elektrickou vlnu, podíleli se na "propagaci" a nyní s překvapením zjišťují že nemají čím plnit obsah AUTOCZ.
Polovinu agendy dělaly sportovně zaměřená vozidla, ale ony nejsou nebo jich zbylo velmi málo a ten zbytek je elektrifikovaný, honosně vybavený zbytečně velkými výkony a neodladitelným podvozkem..
Redaktoři za to mohou dost, protože naskočili na elektrickou vlnu, podíleli se na "propagaci" a nyní s překvapením zjišťují že nemají čím plnit obsah AUTOCZ.
Polovinu agendy dělaly sportovně zaměřená vozidla, ale ony nejsou nebo jich zbylo velmi málo a ten zbytek je elektrifikovaný, honosně vybavený zbytečně velkými výkony a neodladitelným podvozkem..
Ale čtu 😁
Jen je toho poslední dobou nějak moc. A vždycky je to to samé. Už to není test aut, jako celku, ale vždy je závěr cca v tomto smyslu " DObíjení trvá X hodin, na elektriku ujede X km, připojení motoru není moc znát, spotřeba je XX" A dalo by se udělat CTRL+C CTRL+V na všechna auta PHEV. U ele to je jen "doba nabíjení, dojezd, má to zátah na semaforu" a tím to končí.
Ale takové ty testy, kde je popsán běh motoru, jeho výkonu, jeho charakteristiky a chování, převodovky.... to už tam prostě není a ani být nemůže. Pak je to ale jak v Datartu "vezmu si tohle, je to větší, má to jnou barvu a umí to na mě mluvit při míchání těsta"
Z hov*na bič neupleteš a je jasné, že když tam není o čem psát, protože ta auta josu o ničem v tomto směru, tak to tam nepíší. Normálních aut je čím dál tím méně, automobilky tlačí tyhle krumply horem dolem, takže i k testování.
Trochu mě mrzí, že místo, aby recenzenti k tomu přistupovali tím stylem, že na tom budou hledat i nevýhody, tak se na tom snaží vždy najít jen to pozitivní, viz poslední test Mercedesu. Takové to "když už to tu je a bude to čím dál více, tak se s tím smiřme a pojďme na tom něco najít, i když je to proti přesvědčení"
Jen je toho poslední dobou nějak moc. A vždycky je to to samé. Už to není test aut, jako celku, ale vždy je závěr cca v tomto smyslu " DObíjení trvá X hodin, na elektriku ujede X km, připojení motoru není moc znát, spotřeba je XX" A dalo by se udělat CTRL+C CTRL+V na všechna auta PHEV. U ele to je jen "doba nabíjení, dojezd, má to zátah na semaforu" a tím to končí.
Ale takové ty testy, kde je popsán běh motoru, jeho výkonu, jeho charakteristiky a chování, převodovky.... to už tam prostě není a ani být nemůže. Pak je to ale jak v Datartu "vezmu si tohle, je to větší, má to jnou barvu a umí to na mě mluvit při míchání těsta"
Z hov*na bič neupleteš a je jasné, že když tam není o čem psát, protože ta auta josu o ničem v tomto směru, tak to tam nepíší. Normálních aut je čím dál tím méně, automobilky tlačí tyhle krumply horem dolem, takže i k testování.
Trochu mě mrzí, že místo, aby recenzenti k tomu přistupovali tím stylem, že na tom budou hledat i nevýhody, tak se na tom snaží vždy najít jen to pozitivní, viz poslední test Mercedesu. Takové to "když už to tu je a bude to čím dál více, tak se s tím smiřme a pojďme na tom něco najít, i když je to proti přesvědčení"
Celkově ta tady trochu upadá, minule zase článek o BMW motorech vykradený z jiného webu...