Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Plug-in hybridní Audi Q5, A6 a A7 nabídnou díky větším bateriím delší dojezd

Ondřej Mára Ondřej Mára 24. 2. 2021 • 23:08
25
12
Zobrazit náhledy (25)
Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro Audi Q5 TFSI e Audi Q5 TFSI e Audi Q5 TFSI e Audi Q5 TFSI e Audi Q5 TFSI e Audi Q5 TFSI e Audi Q5 TFSI e Audi Q5 TFSI e Audi Q5 TFSI e Audi Q5 TFSI e Audi Q5 TFSI e Audi Q5 TFSI e Audi Q5 TFSI e Audi Q5 TFSI e Audi Q5 Sportback TFSI e Audi Q5 Sportback TFSI e Audi Q5 Sportback TFSI e Audi Q5 Sportback TFSI e

Nová lithium-iontová baterie nabízí vyšší kapacitu, rozměry však zůstaly původní, takže nijak neomezí prostor v kabině.

Plug-in hybridní modely Audi Q5, A6 a A7 Sportback, které automobilka prodává pod označením TFSIe, nově nabídnou lithium-iontové baterie s nejvyšší kapacitou 17,9 kWh a nejvyšší dostupnou kapacitou 14,4 kWh, které nahrazují původní baterie s nejvyšší kapacitou 14,1 kWh.

Dojezd se tak podle WLTP standardů může zvýšit až na 73 kilometrů, což jsou na plug-in hybridní modely velice slušné parametry.  Nové baterie podporují nabíjení při výkonu až 7,4 kWh, což umožní plné dobití v čase již okolo dvou a půl hodiny.  Jejich velikost se přitom nijak nezměnila.

Společně s novou baterií nabídnou vybrané plug-in hybridní modely Audi také nový jízdní režim s označením „Charge“, který doplní stávající režimy „EV“, „Auto“ a „Hold“. Jak už přitom název vypovídá, nový režim umožní nabití baterií během jízdy, například pro pozdější čistě elektrickou jízdu ve městě.

Společně s oznámením nových baterií také automobilka představila základní verzi plug-in hybridního modelu A6 Avant 50 TFSIe Quattro. Pod jeho kapotou je umístěn 2,0litrový  benzínový čtyřválec TFSI, který doplňuje elektromotor o výkonu 140 koní. Výsledkem je kombinovaný výkon 299 koní a 450 N.m točivého momentu.

Audi A6 Avant se tak připojuje k plug-in hybridním modelům Q5, A6 Sedan a A7 Sportback, které jsou již v současnosti k dispozici ve dvou verzích. Základní 50 TFSIe nabízí kombinovaný výkon již zmíněných 299 koní, zatímco vrcholná verze 55 TFSIe nabízí kombinovaný výkon 367 koní.  Kromě toho má Audi v nabídce ještě plug-in hybridní modely A3 Sportback, Q3, Q3 Sportback, Q7, Q8 i vlajkovou loď A8.

Související články

Témata
25. 2. 2021 13:56
Re: Toto lelektrofanatikům nevadí?!
Tobě dává ten článek smysl? 😁
25. 2. 2021 13:29
Re: Toto lelektrofanatikům nevadí?!
https://www.autoforum.cz/…jako-elektricke/
:-) :yes: :yes: :yes:
Avatar - kari.laz
25. 2. 2021 13:19
Re: začíná to tu být nuda co?
Ale čtu :D
Jen je toho poslední dobou nějak moc. A vždycky je to to samé. Už to není test aut, jako celku, ale vždy je závěr cca v tomto smyslu " DObíjení trvá X hodin, na elektriku ujede X km, připojení motoru není moc znát, spotřeba je XX" A dalo by se udělat CTRL+C CTRL+V na všechna auta PHEV. U ele to je jen "doba nabíjení, dojezd, má to zátah na semaforu" a tím to končí.
Ale takové ty testy, kde je popsán běh motoru, jeho výkonu, jeho charakteristiky a chování, převodovky.... to už tam prostě není a ani být nemůže. Pak je to ale jak v Datartu "vezmu si tohle, je to větší, má to jnou barvu a umí to na mě mluvit při míchání těsta"
Z hov*na bič neupleteš a je jasné, že když tam není o čem psát, protože ta auta josu o ničem v tomto směru, tak to tam nepíší. Normálních aut je čím dál tím méně, automobilky tlačí tyhle krumply horem dolem, takže i k testování.
Trochu mě mrzí, že místo, aby recenzenti k tomu přistupovali tím stylem, že na tom budou hledat i nevýhody, tak se na tom snaží vždy najít jen to pozitivní, viz poslední test Mercedesu. Takové to "když už to tu je a bude to čím dál více, tak se s tím smiřme a pojďme na tom něco najít, i když je to proti přesvědčení"
25. 2. 2021 11:04
Re: Toto lelektrofanatikům nevadí?!
Zajímavé čemu dokážeš věřit. :-)
25. 2. 2021 10:30
Toto lelektrofanatikům nevadí?!
https://www.autoforum.cz/…uaci-jen-zhorsi/

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku