Japonská automobilka Mitsubishi zvažuje, že bude ve Francii své vozy vyrábět v závodech Renaultu. Znamenalo by to zvrat loňského rozhodnutí z Evropy odejít.
Já měl 10 let Kaškaje a postupně se odhalilo spoustu problémů, byli jsme rádi že jsme to nějak prodali. Bylo to ošizený auto. Jak z papíru.
Jen tvar mělo dobrý, nikdy se neumazalo, déšť to vždycky spláchnul. :-!
tvoje citigo ma elektromotor a baterky z ciny a persona ako ty to povazuje za etalon kvality... veci mimo xxc pomatenu hlavu su trochu inac pochopitelne
Nema to nemecke motory a polske baterky LG? Praveze to vobec nepovazujem za etalon kvality, ale tie auta nie su zle. Na rozdiel od nesmrtelneho dci, ktory uz ma druhy termin v servise na buduci tyzden. Ja sa neriadim predsudkami, ale uznavam, ze na nich nieco je.
pri kazdej prilezitosti kydas na renault uplne bez relevancie k tvojim skusenostiam s nim a nie len na renault, ale aj na celu alianciu, nissan, mitsu ... zamerne nasieras ludi v diskusiach (videl som serioznych ludi co ti napisali, ze si idiot prave kvoli tomu) a chodis si sem liecit komplexy a preto putuješ tam kam patris... cao
Myšák šel už podruhé do krachu, to že jsou teď s Renaultem je jen jejich vina.
Lidi v obraze vědí že Mitsubishi patřilo do skupiny "přátel" okolo Toyoty spolu s Mazdou, Suzuki, Subaru. Jen Honda a Nissan stály opodál. Vztahy ve spřátelené skupině jsou nadstandardní a nenávist k mimo stojícím je legendární.
Takže teď mají ve skupině Nissan který nenávidí Renault a Mitsubishi který nenávidí Nissan.
Ghosn byl jediným člověkem schopným toto ukočírovat.
Ja si to nemyslim, nenavist je silne slovo, na co by Nissan kupoval nenavideny Mitsu ? Medzi nimi dvomi by to bola normalna spolupraca...
Skor to suvisi s tym, ze Mitsu ma mat na starosti vyvoj elektriky (PHEV sharing) a to by po odchode z EU stazilo podmienky pre Renault, kt. zavisly od elektriky.
Ghoson chcel Nissan este viac zapredat Renaultu, ktory je ovela mensim vyrobcom a potlacal samostatnost znacky, je fajn ze vypadol. Teda okrem inych veci...