Manuální převodovky to v poslední době nemají lehké, Porsche 911 GT3 však dokazuje, že pro milovníky skutečně sportovní jízdy není automat jedinou volbou.
Když se u současné 911 vzdát PDK, tak právě GT3 je nejlepším tipem pro MT, navíc je 6st., na rozdíl od CS.
Těch 30% u minulé g. bylo ovlivněno faktem, že manuál byl podmíněn touring paketem.
No ve Stuttgartu momentálně dělají jeden sporťák (AMG GT) a ten vzhledem k použitému motoru není zrovna ideální kandidát (podobně jako třeba 911 turbo) pro manuál, přeplňovaná V8, která to rve přes krouťák, zhebne někde na 6 tis. je něco úplně jiného než motor v GT3. Když už by si někdo do AMG GT koupil manuál, tak by nejspíš hodně často stál v servisu a měnil spojku.
"Z globálního pohledu po manuální převodovce u minulé generace GT3 sáhlo cca 30 procent zákazníků, což nemusí vypadat zrovna oslnivě. V porovnání se zbytkem nabídky modelů 911 je to však o 20 až 25 procent vyšší zájem."
Zrovna tohle těm "popíračům" dává poměrně dost za pravdu... ;-)
Ideálem je možnost volby, a to teď GT3 splňuje dokonale. :yes:
Je fajn že stále ponúkajú manuál aj v tejto dobe, sám BY som ale váhal čo zobrať. S GT3 RS (PDK) som jazdil a keď sa snažíš dávať desatinky z času dolu (od toho to auto je) a do toho ešte kvedlať kutáčom...keď sa ale naučíš správne radiť tak potom je súhra vodiča a stroja paráda.
Na takú okreskovú vychádzku je to ale fajn.