Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeŠkoda Octavia 1.5 G-TEC přijíždí i jako liftback s manuálem a výhodnější cenou
47 komentářů
ProchyTom
A nebo to bude vsechno jinak jako vzdy 😂
JJJJJ, všecho bude jinak :yes: :yes: :yes:
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
lamal
s manualom su nizsie ako s 7DSG... tak why škoda, whý nie je fóbia 1.5tsi s manualom ? Brúder zakazal ?
Neviem si predstavit ze by som si do takehoto auta kupil manual. Ten patri do auta kde je radenie radost, velky silny a dobre znejuci motor pracujuci v sirokom spektre otacok.. 1.5 zamerany na uzke spektrum nizkych otacok na plyn je dokonaly opak a ten cenovy priplatok ja zanedbatelny. Tiez praktickej jazdenie s DSG nevykazuje vyssiu spotrebu ako manual.
Akoze ta nezmyselne poziadavka od topten ze chce chipnut Fabiu aby z nej mal zabavne sportove auto? :) K hlupostiam ktore nezaujimaju 99% kupujucich ani automobiliek sa nevyjadrujem :)
nie mne prislo, ze viaceri tam volali po tom aby ta motorizacia bola s neporuchovym manualom, videl si len toptena ? to iste sa omielalo dookola aj pri rapide 1.4tsi
A DSG je poruchova? Po namualoch vacsinou volaju ti co si daju pre 5 korun koleno vrtat a potom na nich nadavaju ich manzelky a oni na ne ze nevedia radit s manualom :) .
Vratme sa k zaciatku, manual chce len topten a chudobni ? A keby aj, chudbnich je na svete vela.
O problemoch 7st sucheho DSG tusim (DQ200) bud nic cielene nevies, alebo to ignorujes, inac by si pisal. :-)
O problemoch 7st sucheho DSG tusim (DQ200) bud nic cielene nevies, alebo to ignorujes, inac by si pisal. :-)
Kde prosim ta pisem ze manual je pre chudovnych? Ktory chudobny clovek si kupuje nove auto?
Ak sa spytam ci je dsg poruchove nevies dat normalnu inteligentnu odpoved?
Ak sa spytam ci je dsg poruchove nevies dat normalnu inteligentnu odpoved?
´´ K hlupostiam ktore nezaujimaju 99% kupujucich ani automobiliek sa nevyjadrujem´´ manual nezaujima 99% kupujucich ?
timewaster, pre teba su ingeligetne odpovede zbytocne
timewaster, pre teba su ingeligetne odpovede zbytocne
Ty vazne nechapes citany text? To vazne? Vidis tam ze sa vyjadrujem k chipovaniu motoru Fabie za ucelom spravenia z toho zabavneho auta a to povazujem za hlupost ktoru neriesi 99% ludi? Alebo tam snad vidis napisane nieco ine? Ty si nedal jednu jedinu inteligentnu odpoved, len sa stracas v konverazacii a to dost zasadne.
´´26. 2. 2021 13:1430Reagovat
Re: EmisieNeviem si predstavit ze by som si do takehoto auta kupil manual. Ten patri do auta kde je radenie radost, velky silny a dobre znejuci motor pracujuci v sirokom spektre otacok.. 1.5 zamerany na uzke spektrum nizkych otacok na plyn je dokonaly opak a ten cenovy priplatok ja zanedbatelny´´
reagoval som na toto, sorry
Re: EmisieNeviem si predstavit ze by som si do takehoto auta kupil manual. Ten patri do auta kde je radenie radost, velky silny a dobre znejuci motor pracujuci v sirokom spektre otacok.. 1.5 zamerany na uzke spektrum nizkych otacok na plyn je dokonaly opak a ten cenovy priplatok ja zanedbatelny´´
reagoval som na toto, sorry
Pajinex
Před půltřetím rokem jsem poptával kombík segment C a koukal na Octu v CNG. Motor slušný 1,4, verze jen s DSG, cena přes šest kil a ke slevě se neměli. Tak mám jiný kombík s podobným motorem a továrním LPG za tehdejší cenu o víc jak dvě stě tisíc nižší. Cena za kilometr je nižší v můj prospěch, byť v čase koupě to bylo podobné. Jen LPG zlevnilo a CNG ne. Přesto po delší době od Škodovky za mě slušná nabídka pro ty, co nakupují s DPH.
Slušná nabídka? U toho tzv. akčního modelu je víceméně nutno připlácet za paket plus (jsou v něm například repráky a multifunkční volant), takže Combi CNG manuál je za 590 tisíc. A ani za příplatek tam nemůže být například loketní opěrka, nastavitelné bederní opěrky nebo automatická klimatizace.
Při pohledu na ceny testovacích kousků (v plné náloži kolem 1,1 mio) věc názoru. Stejně jako u nich se vždy se dá něco vyjednat. Navíc za to máš pořád slušně velké auto, čtyřválec, plyn mu jen tak nezanese sací ventily a slušnou spotřebu navrch. Jen ta malá nádrž na fuel by mě asi štvala.
Co se týče CNG, tak já se na to dívám tak, že se to běžnému soukromému zákazníkovi nemůže vyplatit. Je to dáno zejména tím, že ceny konvenčních paliv v posledních letech klesaly, zatímco cena CNG mírně narostla.
Mimochodem hodně zajímavý je vývoj cen LPG. Když jsem na něj jezdil, tak v zimě stávalo LPG vždy cca 50 % ceny benzínu, někdy i víc. Poslední dvě nebo tři zimy to vůbec nepřelezlo 45 %.
Mimochodem hodně zajímavý je vývoj cen LPG. Když jsem na něj jezdil, tak v zimě stávalo LPG vždy cca 50 % ceny benzínu, někdy i víc. Poslední dvě nebo tři zimy to vůbec nepřelezlo 45 %.
Věř, že mě osobně to spolu s odpustkem silniční daně (OSVČ) fakt těší.. ;-) Budu to vcelku jednoduché auto udržovat, dokud to půjde.
BruceWayne
Tohle je pro všechny auta pohánějící plyn či elektrika zničujicí: Zákaz parkování v uzavřených garáží pro veřejnost. V soukromé si může parkovat každý. Taková auta nebrat do města, kde je problém s parkováním mimo parkovací domy.
komu se auto nerozpada pod rukama a/nebo chce neco usetrit, pocka do pristiho roku.
pak pujdou ceny nahoru diky poptavce na Zapade.
u nas dalsich 5 roku bude bida kvuli babisoj, ktrerej zplundroval tuhle zem.
pro nas by bylo nejlepsi, kdyby si nas frau merkel vzala na par let pod svoje kridla
Jak říkám, ať to udělá jako Mirda Kalousků, odejde a založí si novou stranu, pak bych viděl alespoň malé světlo na konci tunelu. Navíc koronakrize odkolapa hafo "těch hodných" stran, kteří jen kopou do Andyho...
BTW, všimli jste si, že jakýkoli politik, který se u nás dostane do významnější vládní funkce, spláchne své racionální myšlenky (měl-li předtím jaké) do hýzlu a po čase bude už jenom škodit?
Pak nás pod svá ochranitelská křídla přivinul SSSR - mrtvých bylo sice méně, ale ekonoický propad byl daleko hlubší
Což si takhle projednou vládnou sami?
Njn, ale zase kde vzít nějakou rozumnou vládu, že... ;-)
Když se na to podíváš objektivně, máš pocit, že v umění vládnout (sobě i jiným) je někdo VÝRAZNĚ lepší nebo hoší nežli my?
z cca 350tis ceskoslovenskych obeti bylo skoro 300tis zide.
tim neminim zlehcovat nacistickou okupaci, ale pri tom vsem jsme v postate meli stesti, ze jsme byli primym sousedem nemecka a ne SSSR jako treba polsko, kde ty masakry z nemecke i sovetske strany byly mnohem vetsi nez u nas.
v soucasny epidemii cinskeho viru nejhorsi zeme v regionu jsou ty, kde vladnou slovaci - na slovensku matovic, u nas babis.
ale matovic babisoj nesaha ani po kotniky...
to ze ceny aut pujdou s nizsi poptavkou dolu je nevyhnutelny, prvni vlastovkou je i tahle verze oktavky
pak jsme zase (jako prakticky jediní) skorodobrovolně vlezli s komunisty do postele - a díky tou jsme tu Rudou armádu až do roku 1968 neměli. Sotvaže nás "západ" vytáhnul z ruské (_!_), naši noví vládci nás zarazili do té německé, jen to mlasklo. Přece nemůžeme být samostatní a sami
Jaký bude skutečný vliv kovidu na ceny aut, to se dá odhadovat sakra bIbě, protože v tom hraje roli TOLIK neracionálních faktorů, že až :-(:-(:-(
Logické by bylo, kdyby šly dolů - ale budou se chovat logicky?
Auta se samozřejmě nezlevní, porovnejte ceny před šaškarnou korona 2020 prosinec a 2021 prosinec. Je to sice až za 9 měsíců, ale Nárůst bude v desítkách %.
ČS je Erste, rakušáci... stejně jako Reiffeisen. KB je SG, Francie. ING je Holandsko, AirBank patří Kellnerovi, takže dejme tomu česká... ČSOB patří KBC, Belgie. Expo je Kazachstán, Fio a J&T jsou české, Unicredit je italský. Takže... fakt jen ta mBank podle mě.
Že třeba v belgické KBC může být nějaký německý kapitál, to asi může... ale i tak mi přijde, že bojuješ s nějakými duchy, které zrovna v tom bankovnictví neexistují.