Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Měřili jsme spotřebu plug-in hybridu ve městě. Opravdu je úsporný jen s nabitou baterkou?

Elektrifikace pohonných jednotek má snížit emise CO2 a tím i spotřebu paliva. V ulicích Prahy jsme zjišťovali, jak se to daří mild-hybridnímu a plug-in hybridnímu Golfu.
Zpět na článek
3. 3. 2021 19:22
3. 3. 2021 21:37
4. 3. 2021 08:37
4. 3. 2021 17:09
3. 3. 2021 21:58
4. 3. 2021 18:21
3. 3. 2021 18:11
Jasně že PHEV funguje i s vybitou baterkou....
.... má prostě narozdíl od MHEV mnohem větší kapacitu pro ukládání energie.... takže když je tam dost kopců, křižovatek a rozjezdů, tak prostě šetří.... i se zcela vybitou baterkou to auto dokáže ujet klidně 200m v EV módu pokud jen opravdu lechtáte plyn.... to samé poskakování v koloně - pokud nepojede topení atp. tak i s vybitou baterkou můžete v zácpě poskakovat 10 minut a ta baterka to dá.....
Rozbalit vlákno
13
Avatar - KANKUNEN
3. 3. 2021 18:49
Re: Jasně že PHEV funguje i s vybitou baterkou....
Je to jednoduché, zdaleka tolik víc nenabiješ, okolik víc spotřebuješ tím taháním hmoty navíc. V reálu je PHEV zločin na přírodě. Vyhovuje jen zlomku.
3. 3. 2021 19:13
Re: Jasně že PHEV funguje i s vybitou baterkou....
dnes platak 2t a phev maka i na elektrinu!

nejlepsi auto co sem kdy mel a to mam i v12...
Avatar - _Karel_
3. 3. 2021 19:14
Re: Jasně že PHEV funguje i s vybitou baterkou....
Ta první věta je lež jako věž. Než to budeš komentovat, aspoň se na to video podívej. Když už jsi to nebyl schopen pochopit ze stovek příspěvků v diskuzích od těch, co s tím jezdí. I PHEV s vybitou jezdí mimo dálnici levněji, než čistý spalovák bez baterek.
Avatar - WinDiesel
3. 3. 2021 20:43
Re: Jasně že PHEV funguje i s vybitou baterkou....
To jsem asi nepochopil, teď naměřili Němci nějakému Hyundai PHEV o 45% vyšší spotřebu než je deklarována ....
Avatar - _Karel_
3. 3. 2021 21:03
Re: Jasně že PHEV funguje i s vybitou baterkou....
A kdo se baví o deklarované spotřebě? Když PHEV má deklarovaných běžně 1-2l???
Přečti si to pořádně. Kankunen píše, že PHEV jede s vybitou dráž, než stejný motor bez baterky. To nijak nesouvisí s papírovou spotřebou.
3. 3. 2021 21:26
Re: Jasně že PHEV funguje i s vybitou baterkou....
že ty jsi něco nepochopil, nám vůbec nemusíš psát.... s tím se automaticky počítá....
Avatar - Ada je zase tady
3. 3. 2021 21:58
Re: Jasně že PHEV funguje i s vybitou baterkou....
je to jako s rychlosti připojení k internetu od wifisty...
Avatar - Mikesus
3. 3. 2021 23:06
Re: Jasně že PHEV funguje i s vybitou baterkou....
aha. A jakou wifi máš na mysli a/b/g/n/ac nebo snad aq, ax nebo ay? Zkus něco, čemu rozumíš. Přenosům dat evidetně rozumíš stejně jako autům.
Srovnáváš s wifi a vsadím boty, že ani nevíš jaké frekvence se používají. Ale podle tý nejzákladnější posuzuješ ostatní.
Prostě jsi ukázal, že nejsi jenom troll, ale dokonce tupý troll.
Avatar - Ada je zase tady
3. 3. 2021 23:20
Re: Jasně že PHEV funguje i s vybitou baterkou....
Mýlíš se stejně, jako v každé tvé hloupé odpovědi
Avatar - Mikesus
3. 3. 2021 23:23
Re: Jasně že PHEV funguje i s vybitou baterkou....
tak zkus rozvést tu wifi. Tím jsi zabrousil do mého oboru, takže si rád poslechnu, jak jsi znalý, abych si mohl představit i tvou znalost aut a motorů, když už to srovnáváš. I když o tvé neznalosti už tu asi nikdo nepochybuje.
A co ten diesel se spotřebou 3,2?
3. 3. 2021 21:49
Re: Jasně že PHEV funguje i s vybitou baterkou....
Leda tak ve snu a hodně mokrém. :-[]
Avatar - KANKUNEN
4. 3. 2021 07:02
Re: Jasně že PHEV funguje i s vybitou baterkou....
Napsal jsem to blbě, protože jsem to srovnal s HEV namísto MHEV.
Avatar - Ada je zase tady
3. 3. 2021 23:51
Plug In vehikl vůbec není úsporný
Je to jen fejk :no:
Avatar - Roman Horký
3. 3. 2021 18:24
Za toto video moc děkuji
Podle katalogových údajů to totiž vypadá, jako že VW nemá vůbec zádné zpoždění za Toyotou v hybridech. Realita z videa říká, že to co bych jel s 11 letým HEV Priusem 3 (100kW systémového výkonu) za 5 (+0) aniž bych se snažil o úspornost a za 3,8 (+0) kdybych jel eko-rallye, tak to jede VW za 5,6 (+0,2kWh elektřiny). Takže zpoždění za Toyotou je cca 11 let.
Rozbalit vlákno
167
Avatar - Blue Sun
3. 3. 2021 18:26
Re: Za toto video moc děkuji
Možná by stálo za zkoušku projet si to sám i s tím VW, abys měl porovnatelnou spotřebu přímo zajetou konkrétním řidičem. Posuzovat jízdní styly dvou lidí je přinejmenším zavádějící.
Avatar - Roman Horký
3. 3. 2021 18:31
Re: Za toto video moc děkuji
Na 3,8 musíš trénovat a snažit se. Ale za 5 to jede každému kdo neblbne.
Avatar - Blue Sun
3. 3. 2021 19:07
Re: Za toto video moc děkuji
Pořád to není porovnatelné ani mezi dvěma řidiči, natož mezi dvěma auty.
Avatar - Roman Horký
3. 3. 2021 19:26
Re: Za toto video moc děkuji
A o tom to vlastně tak nějak je, pokud jsi to nepochopil. Vrať se na začátek a pozorně čti.
Avatar - Blue Sun
3. 3. 2021 20:06
Re: Za toto video moc děkuji
Jediné, co jsem doteď nepochopil, je tvé myšlení. Asi nejde pochopit něco, co neexistuje.
Avatar - _Karel_
3. 3. 2021 19:31
Re: Za toto video moc děkuji
Nevím, co a jak jede každému, co neblbne. Ale kamarád si koupil novou Corollu hybrid a jezdí s ní po Brně za 7. Normálně, ne sportovně.
Avatar - Roman Horký
3. 3. 2021 19:36
Re: Za toto video moc děkuji
Mohl by ten tvůj kamarád natočit video? Opravdu by mě zajímalo, jak to dělá. Myslím, že kdybych se hodně moc snažil, tak to s Priusem taky za 7 dám. Ale musel bych se záměrně pohybovat přískoky, vyhýbat se rekuperaci a tak.
Avatar - _Karel_
3. 3. 2021 19:43
Re: Za toto video moc děkuji
Zavolal jsem mu, řekl jsem mu, že ho Roman Horký vyzývá k natočení videa, jak se učí jezdit s hybridem. Jeho odpověď sem psát nebudu. Mohl bys na mě žalovat p.Machalovi, jak je tvým zvykem.
Avatar - Roman Horký
3. 3. 2021 19:47
Re: Za toto video moc děkuji
Škoda, ale děkuji za snahu.
Avatar - Mikesus
3. 3. 2021 20:08
Re: Za toto video moc děkuji
Mne to divné neprijde. Kdo ještě s hybridem nejezdil, bude ve městě mít problém než se
nauci pouzivat rekuperaci. Navíc teď v zimě, pokud parkuje venku, tak to udělá taky hodně.
4. 3. 2021 14:11
Re: Za toto video moc děkuji
Já jsem měl Corollu půjčenou asi na hodinu a měl jsem po Praze spotřebu 4,5 a to jsem s tím jel poprvé a chvíli i na dálnici. Proto mi to taky přijde divné. Ale jestli s tím jezdí jak ti mladí hoši u nás s těmi z půjčovny...tak to i chápu.
Avatar - Roman Horký
4. 3. 2021 15:06
Re: Za toto video moc děkuji
Když Karlův kamarád jezdí za 7 tak to prostě jezdí za 7 a basta. S Karlem se nediskutuje. Máš možnost tak maximálně kývat jak je Karel dobrej.
Avatar - _Karel_
4. 3. 2021 15:17
Re: Za toto video moc děkuji
Romane, seš retard.
Avatar - Roman Horký
4. 3. 2021 15:19
Re: Za toto video moc děkuji
Když Karel řekne, že jsem retard, tak jsem retard. Karel má pravdu vždy.
Avatar - JirkaVejrazka
4. 3. 2021 15:39
Re: Za toto video moc děkuji
To je ovsem mimoradne pitomy prispevek. Jedna vec je diskutovat o autech a pripadne spolu nesouhlasit, a druha je napadat ostatni diskutujici.
Avatar - Roman Horký
4. 3. 2021 16:03
Re: Za toto video moc děkuji
Jirko, já to samozřejmě vím. Ale už jsem nad seriózností těchto diskusí zlomil hůl. Zejména tedy nad některými diskutéry, kteří si sem chodí honit ego a léčit mindráky.
Avatar - Mikesus
4. 3. 2021 18:16
Re: Za toto video moc děkuji
ono je taky problém, že asi nechápeš co Karel chtěl svým příspěvkem říct. Často s ním taky nesouhlasím, ale jestli napíše, že někdo jezdí s dvoulitrovou corollou za 7 po městě, problém s tím nemám. Dá se to za míň úplně bez prblému, ale dá se to i za víc, a taky bez problému. U 1,8 už bych v tom ohledu byl opatrný, tam bych dost přemýšlel, jak toho někdo dosáhnul.
A pak je tu samozřejmě otázka, za kolik a čím jezdil Karlovo kamarád, než pořídil Corollu. To může vnést světlo do tohoto nedorozumnění. A jestli chceš, klidně tě navštívím s mojí Corollou a ukážu ti, jak zvládne jet město za 7, nebo mimo město za 10, případně za 4.
Avatar - Roman Horký
4. 3. 2021 19:03
Re: Za toto video moc děkuji
Fakticky je to správně. Problém vidím v tom, že když jsem se ptal, jak to ten kamarád dělá, tak začal reagovat podrážděně a navážet se do mě. On může, mě se totéž okamžitě vytýkáno. Pan Karel zde má autoritu, protože magora s Priusem umí řádně setřít. Je to totiž velkej chlap a má velký auto se silným motorem..Sice nechápu, proč se plete do diskuse o hybridu, o kterém ví jen to co mu řekl jeho kamarád, ale on v tom problém nevidí. On je velkej chlap s velkým autem s velkým silným motorem. Vůbec mu nevadí třeba ani to, že poučuje o fyzice člověka, který o ní ví víc než on. Protože má v autě silný motor.
Avatar - Mikesus
4. 3. 2021 19:32
Re: Za toto video moc děkuji
Ano, Karlovo reakce byla trochu přehnaná, ale nemůžeš se mu tolik divit po tom, co jsi tu na začátku své diskuzní kariéry předváděl. Udělal sis tu nějakou vizitku a teď musíš zapracovat na její změně.
Avatar - _Karel_
4. 3. 2021 19:38
Re: Za toto video moc děkuji
Přestaň tu bulet jak malý děcko. Napsal jsi, že s hybridem Toyoty musí každej jezdit do 5l a já jsem uvedl na příkladu kamaráda, že to není pravda. Začal jsi mít blbý ulhaný kecy, že to je historka, kterou vyprávím už rok.
Jestli mám nebo nemám silný motor nemá s diskuzí vůbec nic společného, já se s autem ani motorem nechlubil.
"...protože magora s Priusem..." - to jediný je ve tvým ufňukaným příspěvku pravda, ale za to, že jsi magor fakt nemůžu.
Avatar - Roman Horký
4. 3. 2021 20:39
Re: Za toto video moc děkuji
Jdi do hajzlu se svým trapným kolovrátkem o ulhaných kecech. Nebavíš mě.
Avatar - R32
3. 3. 2021 20:03
Re: Za toto video moc děkuji
Tú Corollu má 1,8 alebo 2,0? Veľa by to vysvetľovalo... ;-)
Avatar - _Karel_
3. 3. 2021 20:05
Re: Za toto video moc děkuji
2,0. Nevysvětluje to nic, prostě s tím zatím neumí jezdit, plus má z mého pohledu příšerný jezdecký styl, aniž by jezdil rychle jako prase.
Avatar - Mikesus
3. 3. 2021 20:10
Re: Za toto video moc děkuji
Jak jsem psal výše, ještě jestli parkuje venku v zimě, udělá to taky hodně. A jak píšeš, jezdecký styl je u hybridu náchylnější na spotřebu než u ice. Stejnou trasu projedu např za 3, ale taky klidně za 10
Avatar - _Karel_
3. 3. 2021 20:12
Re: Za toto video moc děkuji
Jj, parkuje venku. ;-)
Avatar - Roman Horký
3. 3. 2021 20:16
Re: Za toto video moc děkuji
A nejezdí náhodou krátké trasy? Já v zimě s vymraženým autem 2km trasy , jezdím za 7,5. Když rozehřívám na místě ta klidně vylezu na 9 a pak to trošku spadne.
Avatar - Mikesus
3. 3. 2021 20:17
Re: Za toto video moc děkuji
Tak to je jasné. Nez se prohřeje, trvá ti dost dlouho. Sice při tom ukládá do baterky, ale ta je brzy plná. Takze běží "naprazdno" jen na zahřátí. Kdyz srovnam jízdu teď v zimě ze Zličína do centra. Pri parkování nebo garáži dojedu za 2-3 litry. Kdyz jsem parkoval venku, dolu to bylo za 5.5. Zpet nahoru ( parkování jen venku ) je to v létě za 4.5, v zimě klidně za 8
Avatar - _Karel_
3. 3. 2021 20:22
Re: Za toto video moc děkuji
No a jsme u dalšího argumentu, proč těžko srovnat Horkého 5l s Priusem s 5,6l Golfu. Pokud jsem tedy ve videu nepřehlídl, že byl vyhřátý.
Prostě pokud chceš srovnávat spotřeby dvou aut tak přesně, že tě irituje rozdíl půl litru (rohor), pak bys měl oběma jet ty sám a za +- stejných podmínek.
Avatar - Mikesus
3. 3. 2021 20:37
Re: Za toto video moc děkuji
To srovnání nijak nekomentuju. A z vlastni zkusenosti ( Ozzman ) vím, že je potřeba jeden řidič na objektivní srovnání.
Avatar - Roman Horký
3. 3. 2021 20:43
Re: Za toto video moc děkuji
To je pravda, ale nechá mě pan Kolman to zkusit? Nenechá. A ani to teď zrovna nejde. Až to půjde tak pro vás všechny taky natočím video, jak jedu s Priusem 3 Jablonec-Praha po dálnici. Taky si zde pořád diskutéři berou do úst dálnici, jako že se výhoda hybridu ztratí.
Avatar - JirkaVejrazka
3. 3. 2021 20:48
Re: Za toto video moc děkuji
Nemusis, uz jsem o tom napsal blog, i s fotkami: https://blog.auto.cz/…brid-po-dalnici/
Avatar - Mikesus
3. 3. 2021 20:50
Re: Za toto video moc děkuji
No výhoda se ztratí. Praha-Brno při průměru 100km/h jsem mel 5.2, pri nesnaženi se dosáhnout průměru stovku, tak jsem mel 90km/h a spotřebu 4.2. Na tom je vidět, jak spotřeba hybridu s rychlosti raketove roste. Neříkám, že to je špatná spotřeba, ale diesel už to zvladne taky při tom průměru 100.
Avatar - Roman Horký
3. 3. 2021 21:00
Re: Za toto video moc děkuji
Proti dieslu je to jedno a proti benzínovému čmoudu je HEV lepší. Takže u tohoto úhlu pohledu se ta výhoda hybridu neztratí.
Avatar - Mikesus
3. 3. 2021 21:05
Re: Za toto video moc děkuji
Benzinovy cmoud je co prosím? Chapu u dieselu, kdyz hulí jak parní lokomotiva a zanechává za sebou uhelnou stopu a silnici. Ale benzin?
Avatar - Roman Horký
3. 3. 2021 21:15
Re: Za toto video moc děkuji
Já říkám každému autu, které má jen spalovací motor, čmoud. Připadá mi to vtipné. Omlouvám se všem, koho to pohoršuje.
Avatar - Mikesus
3. 3. 2021 21:19
Re: Za toto video moc děkuji
Mne tedy trochu unika pointa. Ale může to být moje chyba. Pochopil bych, kdyz bys mel EV a spalovakum říkal cmoud. Ale když máš HEV, je to vlastně jen efektivnější "čmoud".
Avatar - Roman Horký
3. 3. 2021 21:21
Re: Za toto video moc děkuji
Jo, můžeš mu říkat poločmoud. Takový hybrid mezi čmoudem a EV. A kruh se nám uzavřel.
Taky mám čistokrevného čmouda a mám ho rád a nestydím se za to. Já nejsem EV fanatik.
Avatar - Ada je zase tady
3. 3. 2021 21:52
Re: Za toto video moc děkuji
můžeš být. Diesel má výrazně menší emise CO2
Avatar - Mikesus
3. 3. 2021 23:00
Re: Za toto video moc děkuji
naopak. diesel má o 10% více CO2 z litru než benzín.
Avatar - Ozzman
3. 3. 2021 20:56
Re: Za toto video moc děkuji
A ten rozdíl je mnohdy větší, než půl litru, hlavně u hybridu... Hlavně tady romčovi neříkej, že si jel za 5 s mým těžkým Mondeem v naftě, toho trefí :D
Avatar - Mikesus
3. 3. 2021 21:00
Re: Za toto video moc děkuji
Praha- Plzeň za 4.8. Jj
Avatar - Ada je zase tady
3. 3. 2021 21:51
Re: Za toto video moc děkuji
Když pojedu taky 90, dám to i s SUV :-[]
Avatar - Mikesus
3. 3. 2021 23:02
Re: Za toto video moc děkuji
3,2/100. Ok, to beru jako výzvu a jeď klidně 80. To chci vidět. Udělej fotku prosím.
Avatar - Roman Horký
3. 3. 2021 21:01
Re: Za toto video moc děkuji
Určitě netrefí, viz můj post.
Avatar - Mikesus
3. 3. 2021 21:02
Re: Za toto video moc děkuji
Ale taky ti neřekl, že za stejných podmínek s corollou to zajíždím kolem 3.6
Avatar - Ada je zase tady
3. 3. 2021 21:50
Re: Za toto video moc děkuji
nelži chomoute
Avatar - Mikesus
3. 3. 2021 23:00
Re: Za toto video moc děkuji
to víš, ten diesel jsi ještě nenašel. Těch odkazů už jsem dal nespočet, kde mám konkrétní spotřebu. Ty jen obhajuješ diesel argumentem, kterej je naopak pro něj nevýhodnej.
Avatar - Ada je zase tady
3. 3. 2021 21:55
Re: Za toto video moc děkuji
spíš za 16. Je to prostě muzeální spalovací motor s obludnými emicemi CO2
Avatar - R32
3. 3. 2021 20:15
Re: Za toto video moc děkuji
Tak za 10 to by si snáď musel za sebou ťahať autobus.. :-[] Zima mne na hybride 1,8 robí tak 0,2 -0,3 navyše, jednoznačne sa s hybridom treba zžiť teda pochopiť princíp rekuperácie (predvídanie), efektívneho zrýchľovania a plynulosť jazdy. Inak ti je hybrid nanič...
Avatar - Mikesus
3. 3. 2021 20:19
Re: Za toto video moc děkuji
Tak nám každý hybrid, Auris, minulý Yaris, minula RAV4, aktuální Yaris, aktuální RAV4, camry i corolla, v zimě jsou o cca 0,7 az 1 litr nahoru. A to i na dlouhé trase oproti letní spotřebě.
Avatar - R32
3. 3. 2021 20:28
Re: Za toto video moc děkuji
Chápem, garáž v zime a relatívne dlhé cesty mi ten rozdiel oproti tebe znižuje.
Avatar - Mikesus
3. 3. 2021 20:39
Re: Za toto video moc děkuji
Jo a tech 10 zvladne 2.0 corolla. S 1.8 se mi to nikdy nepovedlo. Ale to se musíš taky snažit jako o tu nízkou spotřebu.
Avatar - Mikesus
3. 3. 2021 20:42
Re: Za toto video moc děkuji
Ja parkuju taky v garáži. Ale ne všude u zakazniku ma clovek k dispozici garaze
Avatar - Roman Horký
3. 3. 2021 20:14
Re: Za toto video moc děkuji
Nepsal jsi o nělm už před rokem to samé? Nechytej mě za slovo, ale už to bude pár měsíců co jsem to samé od tebe četl. Takže za jak dlouho se ten tvůj kamarád naučí základní principy plynulé jízdy?
Avatar - _Karel_
3. 3. 2021 20:17
Re: Za toto video moc děkuji
Nepsal. Doteď měl octu 1,8tsi, Corollu má cca 2 týdny.
Mmch, ty sem rok nechodíš.
Avatar - Mikesus
3. 3. 2021 20:20
Re: Za toto video moc děkuji
Vidíš, chytas ho za slovo :-[] :-[]
Jo a jeslti ma 2 tydny, musí počkat do najezdu cca 5tis km. Nejen, že si zvykne, ale i je tam nějaká SW změna.
Avatar - R32
3. 3. 2021 20:31
Re: Za toto video moc děkuji
S tým musím súhlasiť, to auto (keď niesi úplný magor) ťa časom "naučí" jazdiť úsporne... SW neviem, nepostrehol som no kľudne by sa mohlo takto auto počas zábehu samo "chrániť" ;-\
3. 3. 2021 20:46
Re: Za toto video moc děkuji
Tak to musí mať veľmi zlý jazdecký štýl. Moja žena s Corollou HSD 1,8 alebo Yarisom jazdí za 5 a to sa mu jazdným štýlom nijak neprispôsobila a podla môjho úsudku ani moc nepredvída. Na predošlom aute podobného výkonu a hmotnosti jazdila so spotrebou o liter a pol vyššou.
Avatar - JirkaVejrazka
3. 3. 2021 20:53
Re: Za toto video moc děkuji
Ani mi ty zeny nepripominej. Ta moje zvladla v lete ujet skoro 300km se spotrebou 2,8. A to na zacatku byla baterka nabita na 11km dojezdu. Dodnes nechapu, jak se ji to povedlo.
Avatar - Mikesus
3. 3. 2021 20:54
Re: Za toto video moc děkuji
Mel by ses přiučit :D
4. 3. 2021 03:22
Re: Za toto video moc děkuji
Hele kluci, vy mi připomínáte bývalou Octa TDI sektu, co jezdila za 3 litry a ještě byli nejrychlejší na silnici.
Ty tedy do toho ještě dostáváš manželku, to je upgrade :-[] :-! :yes:
Avatar - Mikesus
4. 3. 2021 07:41
Re: Za toto video moc děkuji
Protoze michas jablka a hrusky. Hybrid dokáže být jeden z nejrychlejších v provozu a nebo naopak jeden z nejuspornejsich, jen ty 2 věci se vylučují v daný okamžik.
4. 3. 2021 08:26
Re: Za toto video moc děkuji
Já? Jen čtu co se tady píše. A pořád nevím, kde je chyba, že jsem u Priusu nepoznal jeho supersportovní schopnosti v drag race. :-!
Avatar - Mikesus
4. 3. 2021 08:28
Re: Za toto video moc děkuji
:-[] :-[] :-[]
Urcite zrovna nezávodil.
Avatar - Roman Horký
4. 3. 2021 08:51
Re: Za toto video moc děkuji
Kde se to psalo o těch supersportovních schopnostech Priusu v drag race? Nemůžu to najít.
Avatar - JirkaVejrazka
4. 3. 2021 09:24
Re: Za toto video moc děkuji
Promin, ze jsem do diskuse pod clankem o tom, jak jezdi PHEV s vybitou baterkou, napsal jak dokaze jet PHEV s vybitou baterkou ;-)
3. 3. 2021 21:20
Re: Za toto video moc děkuji
Nebude to spôsobené necitlivosťou dolných končatín?
Avatar - Mikesus
3. 3. 2021 21:21
Re: Za toto video moc děkuji
Necitlivost ti způsobí u hybridu spotřebu nad 6 litrů. A zrovna Jirka má zkušenosti s hybridy azaz
Avatar - JirkaVejrazka
3. 3. 2021 21:32
Re: Za toto video moc děkuji
To nebyla reakce na me :) Ono se to v tomhle systemu fakt neda poznat. Driv bylo aspon tracitko "reakce na" ...
Avatar - Mikesus
3. 3. 2021 21:33
Re: Za toto video moc děkuji
Sakra. Nechal jsem se zase nachytat systémem.
Avatar - Ada je zase tady
3. 3. 2021 21:47
Re: Za toto video moc děkuji
jo i 60/100 je nad 6 litrů. Přestaňte blbnout, budoucnost je v dieselu!
Avatar - Blue Sun
3. 3. 2021 21:51
Re: Za toto video moc děkuji
Diesel je mrtvý!
3. 3. 2021 22:41
Re: Za toto video moc děkuji
Pýtam sa, pretože mám na Lexuse NX najazdených cez 100000 km a reálnu priemernú spotrebu mám 6,9 l/100 km. Preto sa mi tá spotreba zdá veľmi vysoká.
Avatar - Ada je zase tady
3. 3. 2021 23:14
Re: Za toto video moc děkuji
Vš 100 000km je diesel sotva zajetý :-)
Avatar - Mikesus
3. 3. 2021 23:24
Re: Za toto video moc děkuji
hmm, nám ve 100tis dva TDI umřely, takže jestli je sotva zajetý motor na odpis, tak super. Jednomu přestalo fungovat čerpadlo oleje, druhému praskla hlava.
Avatar - Ada je zase tady
3. 3. 2021 23:56
Re: Za toto video moc děkuji
Protože nejsi vodič, ale polovodič.
Avatar - Mikesus
4. 3. 2021 07:37
Re: Za toto video moc děkuji
Od senilniho člověka to chápu tuhle domněnku. Navíc já s danými auty/motory nenajel ani km.
Začínáš se v tom motat čím dál víc.
4. 3. 2021 03:25
Re: Za toto video moc děkuji
Vám umřely dva, mě na firmě vydrželo několik kusů +300kkm před prodejem. Teď, kde je větší statistická chyba.
Měnily se spotřební věci.
Avatar - Mikesus
4. 3. 2021 07:34
Re: Za toto video moc děkuji
Statisticka chyba je určitě na obou stranách. Vzorek je příliš malý. Navíc zalezi spis na pristupu výrobce nez na technologii.
4. 3. 2021 08:01
Re: Za toto video moc děkuji
3x 2,0TDI, 2x 3,0TDI. Nikdy problém s kouřivostí a vyjma řemenů, v jednom případě u 2,0TDI ještě setrvačníku nic co by znehybnilo auta, nebo si vyžádalo mimořádný zásah.
A k tomu 2x 1,4TSI a 1x 1,2TSI (tam se měnily rozvody za původní chrastící originál).
Avatar - Mikesus
4. 3. 2021 08:29
Re: Za toto video moc děkuji
U 1.2 TSI vám je měnili jednou? To závidím, nám 3x a pak teprve přestaly chrastit.
Avatar - Ozzman
3. 3. 2021 20:30
Re: Za toto video moc děkuji
pche, to umím s hybridem taky :D :-[]
Avatar - Roman Horký
3. 3. 2021 20:39
Re: Za toto video moc děkuji
I ty filuto jeden :-)
Avatar - Mikesus
3. 3. 2021 20:46
Re: Za toto video moc děkuji
On zvladne i za 11, nebo to byl Lamal?
A já mám rekord 16.5 na cca 20km, to ještě Ozzman nepřekonal.
Avatar - Ozzman
3. 3. 2021 20:47
Re: Za toto video moc děkuji
Já myslím, že Lamal, já měl něco lehce nad 10 :D
Avatar - Roman Horký
3. 3. 2021 20:48
Re: Za toto video moc děkuji
Okamžitou spotřebu jsem několik vteřin viděl 33l na 100. Ale za 16,5 na 20 km to asi opravdu neumím. Nejhorší výsledky v zimě snad něco okolo 6,5 (na 20 km trase). Věřím tomu, že kdybych se záměrně snažil tak to dám.
Avatar - Mikesus
3. 3. 2021 20:52
Re: Za toto video moc děkuji
Tak to aktuální spotřebu nemůžu říct, vic nez 15 to neukáže :D.
Avatar - Ada je zase tady
3. 3. 2021 21:45
Re: Za toto video moc děkuji
když pojedeš na jeden zátah z Plzně do Ostravy, bude to mít 15l průměr..
Avatar - JirkaVejrazka
3. 3. 2021 21:56
Re: Za toto video moc děkuji
To ano, jen by to musel celou cestu couvat :D
Avatar - Mikesus
3. 3. 2021 22:58
Re: Za toto video moc děkuji
Praha Plzeň jezdím za 3,6, Praha Brno dejme tomu za 4,5, do Ostravy do bude podobné, takže nejen, že na 40 litrovou nádrž zvládnu tam i zpět bez tankování, ale ještě budu mít nižší emise než diesel.
Avatar - Ada je zase tady
3. 3. 2021 23:57
Re: Za toto video moc děkuji
blábolile
Avatar - Ozzman
3. 3. 2021 20:57
Re: Za toto video moc děkuji
To si bere moje druhé auto, když s ním trápím na dálnici modernější a silnější auta, naprosto běžně :D
Avatar - Roman Horký
3. 3. 2021 21:27
Re: Za toto video moc děkuji
Jí už raději nikoho netrápím. Oni ti BMW a Oktávkáři neunášejí když jim Prius do kopce ujíždí a vyvolávaji nebezpečné situace. Nemám už zájem. To samé když Prius jede ve městě 50 tak se musí předjet ta s*vině jedna prašivá.
Avatar - Mikesus
3. 3. 2021 21:28
Re: Za toto video moc děkuji
Jo to znám. Akorát jsou pak ještě víc naštvaný, že i na dalnici mají problém.
Avatar - Ozzman
3. 3. 2021 22:12
Re: Za toto video moc děkuji
ale notak:D To musí být nějaké Oktávky 1.4MPI ne? :D
Avatar - Mikesus
3. 3. 2021 23:09
Re: Za toto video moc děkuji
stačí jeden TDI a už blokuje levej pruh v domnění, že mu to táhne vodspodu
Avatar - Ozzman
3. 3. 2021 23:32
Re: Za toto video moc děkuji
No, ale Priuse, co má Romča? Toho moc TDI neblokuje :D Možná 66kw rotačka :D
Avatar - Ada je zase tady
3. 3. 2021 23:59
Re: Za toto video moc děkuji
Abys ho s tvým muzeálním křápem předjel, musíš ten zastaralý benzínový motor točit jako zubní vrtačku. :no:
Avatar - Mikesus
4. 3. 2021 07:38
Re: Za toto video moc děkuji
A i přes to točení bude úspornější a rychlejší než tvůj čoudící jedovatej a překonanej smrad.
Avatar - Blue Sun
4. 3. 2021 08:13
Re: Za toto video moc děkuji
K zubaři, který má vrtačku s pouhými 3000 otáčkami bych tedy fakt nešel.
4. 3. 2021 07:27
Re: Za toto video moc děkuji
To je bezvadné, že máš takovou formuli. :-[] mě tohle poměřování pindíků hrozně baví a nejvíc, když někdo závodí s někým, kdo o domnělém závodě nemá ani potuchy ;-)
Avatar - Ozzman
4. 3. 2021 08:59
Re: Za toto video moc děkuji
Tak to je samozřejmě nějačastější závod, pamatuji si, kdy takhle muj táta kdysi na přelomu 90. let předjel na pražském okruhu Ferrari, tuším tenkrát Modenu s naší Felicí 1.3LXI :D To bylo radosti :D

Ale někdy je to fakt jiná situace a opravdu poznáš, že se s tebou chce někdo poměřit. Já asi nezapomenu na nedávný incident s BMW X4 (musel to být totální základ, jinak si to neumím představit), který mne zuřivě vyblikával, kdž jsem byl vedle kamionu ve 110ti s Méganem, tak jsem na to šlápl a uhnul mu do prava za kamionem, do 170ti mne nemohl dojet, pak už bylo vidět, že těch kw má přeci jen trochu víc, tak jsem byl moudřejší a ustoupil :D Takže, někdy se to povede. Říkám to sem schválně, protože sám bych tomu nevěřil, jak starší a papírově slabší auto může potrápit takovou "káru" a diskuzně by mi to nikdo neuvěřil a já někomu jinému asi taky ne, kdybych to nezažil... a že závodil, to bylo očividné :D

Stejně tak jsem zažil, jak doopravdy jede ta Corolla a to ne jen ta Mikesuse, ale i jiný kus, co jsme měli na test. Ono je to prostě i o tom, že vyrazí díky elektromotoru o vteřinu či dvě dříve a pak potřebuješ mnohem větší výkon, aby si ho dojel a s přehledem předjel. Nejlepší je to třeba na semaforech, kdy vyrazíš vlažně s tím, že se zařadíš o pár desítek metrů dál před auto, které je vedle tebe a jakmile ti on chce "zatopit" a to i s obyčejnou Fabií a vystřelí na plný plyn, musíš prostě v tu chvíli mít o dost více, aby si udělal bezpečný manévr.

Naopak ten Prius, což mohu soudit s mnoha jízdami se slabšími 1.8HSD bude na dálnici zdechnila, ten nenahání žádné TDI :D

No a pak jsou lidi, co tě k tomu ještě blokují, aby si je nepředjel....
Avatar - Roman Horký
4. 3. 2021 09:07
Re: Za toto video moc děkuji
Přesně o tom to je. Ten Prius je na maximální povolené rychlosti (90/130) mnohem dřív a víc už jet nechce (ten jeho řidič). A po 3 vetřinách se přižene hovádko a předvede se nebezpečným předjížděcím manévrem...
Avatar - Ozzman
4. 3. 2021 09:11
Re: Za toto video moc děkuji
Ten Prius se může reálně měřit s nějakými lepšími 1.6atmo, z nuly na 50 možná vystřelí, ale nad 50 už zaostává a v disciplíně nájezdu na dálnici třeba 80-120 už tuplem.

http://img4.auto.cz/…19/11/80-120.jpg
Avatar - Mikesus
4. 3. 2021 09:13
Re: Za toto video moc děkuji
Ale o priusu a dalnici nikdo nemluvil. Dalnici jsem přidal až ja.
Avatar - Ozzman
4. 3. 2021 09:15
Re: Za toto video moc děkuji
Mluvil o něm Romča, že jim Prius ujíždí
Avatar - Roman Horký
4. 3. 2021 09:16
Re: Za toto video moc děkuji
Na dálnici? A kde to vidíš? Jo jako že těch 130, OK. To je tam pro úplnost. 50/90/130, maximální povolené rychlosti. Na těch je Prius vždy dřív i na té dálnici, sorry jako.
Avatar - Ozzman
4. 3. 2021 09:20
Re: Za toto video moc děkuji
Do kopce ujíždíš BMW a Oktávkám, nevím o jakých rychlostech mluvíš, ale dal jsem ti odkaz na tabulku 80-120, nebo závodíš ve městě ?


60-100
http://img4.auto.cz/…19/11/60-100.jpg

Z nuly akcelerace nedávám, bylo hodně mokro, takže je to pro FWD nefér.
Avatar - Roman Horký
4. 3. 2021 09:22
Re: Za toto video moc děkuji
Twl já začnu vlákno tím, že nezávodím a ty se mě ptáš kde závodím. To nemá cenu.
Až mi jednou rupnou nervy a to hovado před sebe nepustím tak bude zle.
Avatar - Ozzman
4. 3. 2021 09:25
Re: Za toto video moc děkuji
"Jí už raději nikoho netrápím. Oni ti BMW a Oktávkáři neunášejí když jim Prius do kopce ujíždí a vyvolávaji nebezpečné situace"

Když toto není poměřování Priusu, tak co tedy ?

A nebo

"maximální povolené rychlosti. Na těch je Prius vždy dřív i na té dálnici, sorry jako."

To si asi zjistil taky tím, že si s někým musel závodit-poměřovat se, nebo jak? Z tabulek to tak totiž fakt není :D
Avatar - Roman Horký
4. 3. 2021 09:31
Re: Za toto video moc děkuji
BYLO - minulý čas. Chápeš?
Avatar - Ozzman
4. 3. 2021 09:41
Re: Za toto video moc děkuji
To nic nemění na té měřené dynamice, takže Prius fakt není rychlejší až na disciplíny 0-50 za sucha.
Avatar - Roman Horký
4. 3. 2021 09:44
Re: Za toto video moc děkuji
Tabulkově ne. Vysvětluju si to tak, že hovádko to podcení, nevyužije od začátku plný výkon a pak zírá na Prius v dálce před sebou a rupne mu v bedně. Přitom já jsem se jen chtěl rozjet na povolenou maximálku, protože to je nejekonomičtější. A taky nejmíň zdržuju provoz.
Avatar - Mikesus
4. 3. 2021 12:05
Re: Za toto video moc děkuji
No dost často jsou to ti, co mají manual, aby se v aute nenudili a pak neumi ani zařadit.
Avatar - Ozzman
4. 3. 2021 09:22
Re: Za toto video moc děkuji
No a s čím se měříš ? :D S Fabií HTP? Prius má stovku za ideálních podmínek kolem 11s dle verze, reálně jsme naměřili 12 u PHEV, ale bylo mokro. To je dynamika lepších 1.6 atmosfér... nic jiného, pokud s tebou závodí, nebude pomalejší, spíš naopak.
Avatar - Roman Horký
4. 3. 2021 09:16
Re: Za toto video moc děkuji
To je tady normální, že se reaguje na něco co nebylo napsáno :-) Já to mám prakticky u každého postu.
3. 3. 2021 20:46
Re: Za toto video moc děkuji
A to má hybrid 1,8 nebo 2,0? Protože jestli jestli je to 1,8 tak je něco špatně. Na autě nebo na kamarádovi.
Já jsem se s Corollou kombi 1,8 hybrid dostal na rovných 7l/100km jenom jednou. Od tankování k tankování po dálnici 150-160kmh tacho.

Dlouhodobý průměr mám 5,5. V létě jezdím za 5, v zimě za 6. Tak 50% dělají dálnice. Čisté město by bylo o litr méně bez velké snahy.

Edit: sorry, teď jsem si přečetl předchozí reakce. Krátké trasy v zimě udělají svoje. IMHO ani moc nezáleží na tom, jestli je to 1,8 nebo 2,0. Jak se oteplí, tak to půjde dolů.
Avatar - Roman Horký
3. 3. 2021 20:51
Re: Za toto video moc děkuji
Proto je škoda, že ten jeho kamarád nechce komunikovat. Třeba by na tom nakonec vydělal, kdyby si nechal vysvětlit základní principy.
Avatar - Mikesus
3. 3. 2021 20:53
Re: Za toto video moc děkuji
Ne každý si chce nechat poradit.
Avatar - Ada je zase tady
3. 3. 2021 21:40
Re: Za toto video moc děkuji
Opravdu by si měli nechat poradit a koupit TDI :-)
Avatar - Mikesus
3. 3. 2021 21:42
Re: Za toto video moc děkuji
A jít do horšího... To nikdo rozumný poslouchat nebude.
Avatar - Ada je zase tady
4. 3. 2021 00:01
Re: Za toto video moc děkuji
No, ty mezi rozumné jistě nepatříš, to je evidentní
Avatar - Mikesus
4. 3. 2021 07:37
Re: Za toto video moc děkuji
Zrovna ty taky ne :-[]
3. 3. 2021 20:56
Re: Za toto video moc děkuji
Jasne, že sa to nedá porovnať preto je pre mňa jediné relevantné porovnanie ADAC ecotest, kde nedávno pohorel Tucson HEV. Problém je, že je tam dosť malo otestovaných aut a PHEV začína s plnou batériou. Tak vidu okolo 3-4 litre na 100 + 10-12kWh na 100. Môj hybrid to dal za 4,6.
4. 3. 2021 00:29
Re: Za toto video moc děkuji
ADAC a eco to je protimluv.
;-)
Avatar - _Karel_
3. 3. 2021 19:16
Re: Za toto video moc děkuji
Nebudu odhadovat, jak dobře nebo špatně funguje systém VW, ale srovnáváš 180kw vs. 100kw. Z těch tvých mouder by se jeden fakt potentoval.
Avatar - Roman Horký
3. 3. 2021 19:21
Re: Za toto video moc děkuji
Uměl bys mi nějak moudře vysvětlit, kde v této video ukázce byl využit a demostrován ten rozdíl ve výkonu, který jsem sám záměrně uvedl?
Avatar - _Karel_
3. 3. 2021 19:29
Re: Za toto video moc děkuji
Neuměl, člověče. Fakt. Protože pokud je někomu potřeba na webu o autech vysvětlovat, že silnější spalovací motor s turbem má vyšší spotřebu než na úsporu dělané atmo, které má i s baterkou nižší výkon než to turbo bez baterky, tak na to jsem krátkej.
Velkoryse pomíjím, že srovnáváš HEV a PHEV.
Avatar - Roman Horký
3. 3. 2021 19:31
Re: Za toto video moc děkuji
Vždyť to srovnávám záměrně, tím víc z toho ten VW vychází špatně. A uvědom si prosím, že maximální výkon těch aut je v tomto srovnání spotřeby irelevantní.
3. 3. 2021 19:44
Re: Za toto video moc děkuji
takže podle tvé logiky by třeba taková toyota yaris gr, měla po městě jezdit za stejno jako základní motorizace yarisu, když pojedou obě auta identický klobouk? takhle to asi nefunguje ne?
Avatar - Roman Horký
3. 3. 2021 19:51
Re: Za toto video moc děkuji
To jsem netvrdil. Srovnávám zde srovnatelný hybrid s hybridem a tvrdím, že maximální výkon nerozhoduje. Nic víc a nic míň. Nehybridní "čmoudy" se můžou pochopitelně lišit víc, ačkoli stále si myslím, že zrovna parametr max. výkonu nemá vliv.
Avatar - _Karel_
3. 3. 2021 20:02
Re: Za toto video moc děkuji
:yes: Máš recht, Romane. Kusumb píšící o něco výš má hybrid s třílitrovým benzínem s 240kw. Po Praze by tedy měl jezdit za 5l, jinak je to důkaz zaostalosti.
Avatar - Roman Horký
3. 3. 2021 20:10
Re: Za toto video moc děkuji
Pokud to auto má srovnatelnou hmotnost a jel by srovnatelnou rychlostí tak jistě ano.
4. 3. 2021 08:15
Re: Za toto video moc děkuji
ja vlastne ani nevim za kolik to jezdi po Praze vybity. Za 5tk a kazdodenni jezdeni po Praze jsem vzdycky jezdil mesto pouze na elektriku. Ta baterka je fakt velka a tim, ze ji to neplejtva na dalnici, tak ji do mest porad zustava dost.

Kazdopadne po svezeni v lexusu rx450 se poznamkam o naskoku Toyoty jenom smeju. Stejne jako hybridu bez turba a bez prevodovky... Jinej svet..
Avatar - R32
3. 3. 2021 20:09
Re: Za toto video moc děkuji
Čiastočne ťa chápem no pochop že fakt porovnávaš neporovnateľné. Skrátka musíš brať do úvahy výkon sústavy, výkon batérie, hmotnosť (!) auta resp. batérie... Tiež si myslím, že VW má čo doháňať ale keď by si vzal na porovnanie tie dve autá na napr. mestský okruh napr. 40 km PHEV by to HEV "natrel" lebo by dal celú trasu len na elektro... Chápeš? Porovnávaš neporovnateľné.
Avatar - Roman Horký
3. 3. 2021 20:12
Re: Za toto video moc děkuji
Bohužel nemám k dispozici lepší příklad z vlastní praxe. Kdybych se psal o něčem, co neznám, tak bych byl okamžitě falešně napaden ze lži. Až budu mít Prius PHEV, dám vědět. Ale stačí si ho opět porovnat dle internetových pramenů a zase z toho ten VW vyjde špatně.
Avatar - R32
3. 3. 2021 20:23
Re: Za toto video moc děkuji
Mám Corollu 1,8 ja ťa (čiastočne) chápem ale fakt, HEV a PHEV neporovnávaj... Keď som sa rozhodoval aké auto kúpiť mal som na otestovanie Hyundai Ionq HEV aj PHEV jedno po druhom, akože princíp (motor + ekektro) rovnaký no sú to iné svety....
4. 3. 2021 00:32
Re: Za toto video moc děkuji
Ahoj R32,
Libi se mi co pises, ale ten tvuj obrazek je strasidelny.
To uz je lepsi ten Prius...
:-)
Ale pod (obrazkem) Priusem jsou zase dost extremni nazory.
A to mam Toyotu a hybridy rad.
A o tom ze HEV Toyoty bude fungovat s lip, nez PHEV s vybitou baterkou (HEV) od VW neni pochyb.
Avatar - Ozzman
3. 3. 2021 20:48
Re: Za toto video moc děkuji
No, ona možná fakt pojede jako atmo benzín bez hybridu po městě, když nebudeš šílet a ani na okruhu si to neřeklo o nějaké dramatické spotřeby, tuším, že kolem 15ti
Avatar - Mikesus
3. 3. 2021 20:52
Re: Za toto video moc děkuji
24.5 jsme skončili nebo tak nějak. Určitě přes 20 to bylo.
Avatar - Ozzman
3. 3. 2021 20:58
Re: Za toto video moc děkuji
Cože ? Tam svítilo něco kolem 15ti, tak to bylo než si to vzal Machi :D
Avatar - Mikesus
3. 3. 2021 21:01
Re: Za toto video moc děkuji
Kdyz přijel Standa, bylo tam cca 9.5. Pak 15 bylo po tvoji jízdě a 24 kdyz se končilo na okruhu.
Avatar - Ozzman
3. 3. 2021 21:02
Re: Za toto video moc děkuji
To je ostuda, že jsem neměl nejvyšší spotřebu, musím se poučit :D
3. 3. 2021 21:03
Re: Za toto video moc děkuji
Malá turbá sa začali robiť hlavne preto, že v režime malej záťaže(na NEDC test stačí nejakých 34kW a väčšinou sa ide ešte na menej) majú nižšiu spotrebu ako podobne výkonná atmosféra. Ak nevyužiješ plný výkon, tak spotrebu ovplyvňuje hlavne účinnosť pri požadovanom výkone, hmotnosť a jazdné odpory.
Avatar - _Karel_
3. 3. 2021 21:06
Re: Za toto video moc děkuji
"podobne výkonná atmosféra"
Copak má Prius atmo 110kw?
Avatar - Mikesus
3. 3. 2021 21:08
Re: Za toto video moc děkuji
Prius 3 ma 100kw jestli se nepletu. Rozdíl jen 10% ;-)
Avatar - _Karel_
3. 3. 2021 21:24
Re: Za toto video moc děkuji
Viz Roman. Spalováky 72kw vs. 110kw.
Celkově 100kw vs. 180kw
Avatar - Mikesus
3. 3. 2021 21:26
Re: Za toto video moc děkuji
Jo teď už jsem to pochopil. Omlouvám se za dnešní delší vedení. Myslel jsem, ze srovnává s obyc ICE.
Avatar - Roman Horký
3. 3. 2021 21:11
Re: Za toto video moc děkuji
ICE má 72kW. TaKže 0,72 : 1,0 je nesrovnatelné? Nemyslím si.
Avatar - Mikesus
3. 3. 2021 21:12
Re: Za toto video moc děkuji
Ty nepočítáš celou soustavu?
Avatar - Roman Horký
3. 3. 2021 21:34
Re: Za toto video moc děkuji
Já bych chtěl ale Karel se tomu vzpírá.
Avatar - _Karel_
3. 3. 2021 21:36
Re: Za toto video moc děkuji
Čemu se vzpírám, proboha? Celá soustava je 100:180kw. To je ještě větší debakl. Tak o čem proboha píšeš?
Avatar - Mikesus
3. 3. 2021 21:39
Re: Za toto video moc děkuji
Ne to je moje chyba. Nepochopil jsem jádro diskuze a zbytečně jsem to svými dotazy zamotal.
Avatar - Roman Horký
3. 3. 2021 21:40
Re: Za toto video moc děkuji
Ty se pořád hádáš o tom, že já tomu VW upírám "alibi" vyššího výkonu. Jenže on je za prvé PHEV a za druhé vyšší výkon není alibi, které obhájí vyšší spotřebu.
Avatar - Mikesus
3. 3. 2021 21:41
Re: Za toto video moc děkuji
A jak vysvětlit, že corolla 1.8 ma nižší spotřebu než corolla 2.0? I když jedeš piano, I když jedeš pilu.
Avatar - Roman Horký
3. 3. 2021 21:43
Re: Za toto video moc děkuji
To opravdu nevím, asi to tak v Toyotě naladili. Z fyzikálního hlediska není opodstatnění pro to, aby to žralo víc. Když Toyota vyvíjela Prius 3 a chtěla nižší spotřebu, tak zvětšíla motor z 1,5 na 1,8 a nechala stejnou baterku.
Avatar - _Karel_
3. 3. 2021 21:46
Re: Za toto video moc děkuji
Ano, vyšší výkon o 80kw, spotřeba vyšší o 0,6l.
Teď jsem si uvědomil, že obhajuji neobhajitelné. Přesně toto je ten správný důkaz náskoku Toyoty.
Avatar - Roman Horký
3. 3. 2021 21:50
Re: Za toto video moc děkuji
Karle, VW se snaží vyhovět mentalitě svých zákazníků a klade důraz na maximální výkon. Toyota to dělat nemusí a může pak s prstem v nose plnit emisní limity a k tomu si střihnout hothatch nebo čmouda (Aygo), o kterých si můžou poblblé evropské automobilky nechat snít. To je bohuže tak a ani já nemám radost z toho, že Evropa jde do h**en a asiaté nás válcují.
Avatar - _Karel_
3. 3. 2021 22:08
Re: Za toto video moc děkuji
Prosím tě vytáhni si už hlavu ze zadku. Nemám nic proti Toyotě, ale o čem by si měly nechat EU automobilky snít? O Polu GTI, Golfu GTI, R, Cupře?
Nechci obhajovat Němce, ale tvoje argumenty jsou jak od někoho po lobotomii.

Nejsem žádnej závodník, ale i tak - svez se konečně v nějakým pořádným silnějším autem. Máš klapky na očích.
Avatar - Ozzman
3. 3. 2021 23:33
Re: Za toto video moc děkuji
Jo, Karle, styď se za svůj rozežraný naftový šestiválec !
Avatar - Roman Horký
4. 3. 2021 07:00
Re: Za toto video moc děkuji
"Silným" "pořádným" autem se voz sám, já nemusím, netoužím, nepotřebuju. On to de facto nepotřebuje jako nutnost skoro nikdo, je to jen rozežranost a drancování zdrojů planety. A to nenávidím ekoteroristy, abys mě tak náhodou nechtěl nazvat.
4. 3. 2021 07:40
Re: Za toto video moc děkuji
Jako nutnost nepotřebuješ ani dům, ani jezdit MHD. Ani závod s BMW do kopce...
Avatar - Mikesus
4. 3. 2021 07:47
Re: Za toto video moc děkuji
Bydlet potřebuješ někde, jezdit taky potřebuješ ( tedy někdo ne, ale většina lidí ano ), závodit potřebuji ani ne v BMW, ale spíš ve skodovkach
4. 3. 2021 08:03
Re: Za toto video moc děkuji
Nepsal jsem o bydlení, ale o domu. Jezdit můžeš veřejnou dopravou...atd.
Usmívám se nad tím, jak se z jednoho jediného faktoru dělá rozežranost a další věci jsou už normální. ;-)
Avatar - Mikesus
4. 3. 2021 08:30
Re: Za toto video moc děkuji
Jo to souhlasím. A ještě jsme zapomněli na chléb a vodu, to taky stačí.
Avatar - Ozzman
4. 3. 2021 09:06
Re: Za toto video moc děkuji
Tak... to BMW je podle mě důležitější, než mít dům :D Ale to je subjektivní názor :-[]
4. 3. 2021 10:56
Re: Za toto video moc děkuji
Souhlasim. S posledni generaci priusu (hev) se da jezdit po praze kolem 3l, kombinaci po 1000km v CR jsem mel 5l, vcetne velkeho pomeru dalnice.

Klicem k uspechu neni pomale plouzeni se, ale svizne rozjezdy se zapojenim obou jednotek, plachteni na EV a rozlozeni brzdeni na max moznou drahu.
Avatar - kaa
3. 3. 2021 18:53
Tomu se říká úspora.
Kolik musím najet km než se mi vrátí rozdíl v investici.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ada je zase tady
3. 3. 2021 21:35
Re: Tomu se říká úspora.
asi 1,5 milionu km a baterii vyměnit 8x :-[]
Avatar - Mikesus
3. 3. 2021 21:40
Re: Tomu se říká úspora.
Takovej blábol. :-[]
Avatar - Dinar
4. 3. 2021 09:51
Re: Tomu se říká úspora.
Je to blábol, ale o kolik jiný nebo větší než ty tvoje o rozpadajících se dýzlech po sto tisících, nějak v tom nevidím rozdíl, jeden jouda se směje druhému.
Avatar - Mikesus
4. 3. 2021 12:03
Re: Tomu se říká úspora.
Ja mluvím z vlastni zkusenosti. Ne nějaké pohádky jako on.
A jouda je podle mne ten, který když dojdou argumenty, označuje druhého diskutera gayem. Ne ten, který sdílí osobní zkušenosti.
Avatar - rohYpnol
3. 3. 2021 21:48
Re: Tomu se říká úspora.
:D :D :D :yes:
Avatar - eLzyx
4. 3. 2021 13:10
Re: Tomu se říká úspora.
cirka 120t km, ale hodně bude záležet na počtu dobíjení ze sítě. Počítám s průměrnou úsporou 2L/100km, 30Kč/litr.
Avatar - _Karel_
3. 3. 2021 19:22
Konfigurátor
Těm, kdo schválili webové stránky VW, bych sebral výplatu za dva roky. Tam něco najít, tak bych nejdřív měl jít někam na školení. V ceníku Golfu není silnější 180kw PHEV. Já bych tedy netušil, že existuje. Proč? Protože má softwarově o 30kw víc, a proto už to není Golf, není v ceníku Golfu, není v konfigurátoru Golfu. Je to samostatný model. Konfigurátor, to je taky chuťovka. Já vím, že furt nadávám, ale tam prostě dělá banda dementů, nemůžu si pomoct.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - petr petrumr
3. 3. 2021 20:27
Re: Konfigurátor
pravdu máš i ten ceník hned nenajdeš a to je stejný v rámci koncernu. Třeba u toyoty tam máš u každýho modelu vše po ruce a i hyundai to má přehledný. Jestli je to samotný model by mě nenapadlo, spíš bych uvažoval, že v čr se nenabízí.
Avatar - WinDiesel
3. 3. 2021 20:48
Re: Konfigurátor
Souhlas, hrozný.
3. 3. 2021 19:49
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Blue Sun
3. 3. 2021 20:01
Re: Facka zkratowozům
Facku si dej sám a přestaň sem konečně cpát ty lži.
Avatar - WinDiesel
3. 3. 2021 20:50
Re: Facka zkratowozům
No jo, moudré modré slunce promluvilo. Poprskal sis monitor? Hned to utři !!!!!
Větší aroganci než ty tady předvádí jen Babiš.
Avatar - Blue Sun
3. 3. 2021 21:53
Re: Facka zkratowozům
Nebreč, hlupáčku.
Avatar - WinDiesel
3. 3. 2021 20:50
Re: Facka zkratowozům
Jinak na Tebe pěkně sedí že pro pravdu se modré slunce vzteká...
Avatar - Ada je zase tady
3. 3. 2021 21:33
A co ...
A co to znamená "úsporný"? Pokud by měl diesel a netahal těch zbytečných 15kg hybridního pohonu, byl by nepochybně mnohem úspornější. A navíc by měl o třetinu menší emise CO2. :-!
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Mikesus
3. 3. 2021 21:37
Re: A co ...
Ještě jsi našel diesel C/D segmentu, který jezdí za 3.2l nafty, aby měl ty nižší CO2?
https://moje.auto.cz/?…
Avatar - twistedTSD
4. 3. 2021 02:06
Re: A co ...
Podle GreenNCAPu je O4 2.0 TDI zelenější než leckterý hybrid. :D
Avatar - kari.laz
4. 3. 2021 08:37
Re: A co ...
Hlavně mě překvapilo, že je prý zelenější, než nový Yaris hybrid :-!
Avatar - Roman Horký
4. 3. 2021 08:48
Re: A co ...
On to je samozřejmě nesmysl. V diskusi pod článkem na iděsu to jeden diskutér velmi solidně zhodnotil.
Avatar - twistedTSD
4. 3. 2021 17:04
Re: A co ...
Ona je celá idea měření zelenosti stupidní, protože těžko lze udělat nezpochybnitelnou metodiku, která zahrne emise z výroby a provozu při konkrétním energetickém mixu, a další ekologickou zátěž. Takže v současnosti je to nic než způsob, jak BFU říct, že EV jsou super. Ale stejně je to vtipné, že jim z toho vyšlo, že starý dobrý dehet je zelenější než hybrid. Hamunu z toho nejspíš kleplo.
Avatar - _Karel_
4. 3. 2021 17:09
Re: A co ...
:yes: jj, nic přesnýho v tom hledat nejde. Ale dá se z toho vyčíst, že moderní spalovací motory žádnou tragédií nejsou.
Avatar - Roman Horký
3. 3. 2021 21:54
Re: A co ...
Nebuď tak při zemi. Ona jen baterka solidního full hybridu váží 50kg. Pak něco navíc ten elektromotor.
Avatar - Ada je zase tady
3. 3. 2021 23:08
Re: A co ...
jen ve tvých horečnatých snech :no:
Avatar - rohYpnol
3. 3. 2021 21:57
Srovnání k ničemu
Bohužel srovnání celkem k ničemu. Proč?

1) Proč jste průbůh nejeli zároveň, aby byl stejný provoz, rychlost, zrychlení atd. ?? Takto je to jen v nějakém pocitu, že provoz byl cca stejný. Ano, byli by potřeba další 2 řidiči. Ale to snad není problém ne? A ano, pak by někdo mohl namítnout, že řidič představuje proměnný faktor. Ale není přeci problém řidiče prostřídat...

2) Byl to výsek ryze městského provozu. Tam samozřejmě PHEV přínos do spotřeby nějaký má. Ale jak vidno tak hodně bídný... Dálnice by ukázala pravý opak, jen s výrazně vyšším rozdílem.

3) Zásadní info - např. jaké byly pneu a rozměr kol. Jestli se tu někdo chce bavit o rozdílu míň než litr, tak to klidně můžou dělat jen kola...

4) Nikde nezaznělo to zásadní - celková ekologická zátěž, která je u EV a PHEV výrazně vyšší než u klasického spalováku (v našich podmínkách).
Rozbalit vlákno
9
4. 3. 2021 07:30
Re: Srovnání k ničemu
ano, taky jsem nepochopil proč prostě nejeli s více řidiči, čímž by bylo jasné že dali stejnou průměrnou rychlost.... takto na maličkém 20km okruhu stačí pár semaforů které jeden projel na zelenou a druhý ne a udělá to podstatný rozdíl.....

Jinak další věci jsou už jen polemika.... pokud si někdo koupí PHEV auto a nebude ho nabíjet a zároveň jezdit hlavně okresky a dálnice, tak je to samozřejmě ekologická katastrofa..... ale pokud to lidi budou používat tak jak mají, tak to prostě funguje.....
Avatar - Mikesus
4. 3. 2021 07:43
Re: Srovnání k ničemu
Dnes používají diesel i na jízdu po meste, takže takovému používání bych se nedivil. Chtít inteligenci po dnešních lidech?
4. 3. 2021 08:19
Re: Srovnání k ničemu
Ještě nedávno nabízely vlády vyspělých ekonomik v EU dotaci na pořízení malého auta s naftou.
Avatar - kari.laz
4. 3. 2021 08:43
Re: Srovnání k ničemu
A diesel má nějaké specifické využití, že se nesmí používat ve městě? Jaký rozdíl je v tom, když po městě pojede někdo v 1,6 TDI a 1,2 TSI? Obojí to je spalovací motor v autě. To že donedávna se diesel dotoval jako čitší a teď je najednou uměle vyvolaná histerie pro dobro alternativních pohonů neznamená, že diesel není normální motor. Navíc na diesely byl takový tlak, že se nedá pochybovat o tom, že moderní diesely jsou jak úsporné, tak čisté.
Avatar - _Karel_
4. 3. 2021 08:52
Re: Srovnání k ničemu
Jistěže se dá jezdit s naftou po městě. Ale koupit si ji pokud např. bydlím v Praze a za rok z ní téměř nevytáhnu paty, je docela nesmysl. Stejně jako koupit si PHEV/HEV na pravidelný rychlý dálniční provoz. Nebo jako koupit si PHEV, když bydlím v paneláku.
Avatar - Mikesus
4. 3. 2021 09:11
Re: Srovnání k ničemu
Naprosto skvěle pro ovzduší. Poskakovani v kolonach se studeným dieselem, to je naprostá lahůdka. Rád bych všechny tyhle zastánce, aby si vybrali diesel v Praze v koloně a šli kousek za ním. Aspon se vás brzy zbavíme, až to odnesete zdravím.
4. 3. 2021 08:28
Re: Srovnání k ničemu
je to jednoducha matematika, ev potrebuje najet na 1kwh baterii cca 1000km, pokud se nabiji ze site u nas. Se supem iv jsem to najel driv nez za rok. Bmw mam 2 mesice a cca 2600km na elektrinu. Tedy s mym pouzitim (cca 35tkm rocne, kazdej den mesto a nebo pak dalky) se po strance likvidace a ekologickyho dluhu baterie vrati za jeden rok (mozna rok a ctvrt). Po strance ceny jeste driv
4. 3. 2021 10:52
Re: Srovnání k ničemu
"...pokud to lidi budou používat tak, jak mají, tak to prostě funguje". Aneb - pokud by lidi byli andělé, tak by komunismus byl úžasná myšlenka. :-[] Jenže tomu tak není a nikdy nebude, a to je rozhodující! :-[]
Avatar - rohYpnol
4. 3. 2021 12:53
Re: Srovnání k ničemu
Hlavně nevím, proč by mě kdokoliv měl diktovat, jak správně mám či nemám používat auto?!

Copak kompakt nižší střední je vůz, který je primárně určen jen do města?! Je to úplně normální rodinný auto. A je tak na každým z nás, jestli s takovým autem tráví hodiny na dálnici, nebo ve městě, nebo jezdí meziměsto. Poměr těchto režimů je zcela individuální a nelze říct, že jediné správné použití e-Golfu je 100% město. Tak to prostě není.

Ale zelenořiťolezové jen vytahují provoz ve městě a ostatní podle nich neexistuje... Lež jak celá EU!!! A touto lží tak trochu zavání i srovnání ACZ. Úplně stejně mohli vzít trasu na dálnici a tam by čísla hovořila úplně opačně. V nějaké průměrné kombinaci tak vůbec není dáno, že PHEV jezdí úsporněji než MHEV.
Avatar - Roman Horký
4. 3. 2021 09:14
To jsou hezké tabulky
taky je znám. Proč tedy musím tak často dupat na brzdu a pouštět nějaké hovado před sebe, aby u toho nebyli mrtví? Proč se musím bát rozjet jak bych chtěl, aby hovadu za mnou neruplo v kuli a nechtěl se mnou závodit?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ozzman
4. 3. 2021 09:16
Re: To jsou hezké tabulky
Protože často předjíždí nebezepčně idioti a né jen ti, co mají silnější auta...
Avatar - Blue Sun
4. 3. 2021 10:15
Re: To jsou hezké tabulky
Protože tebe prostě celý svět nemá rád. :-D Čím to, že všechny špatné věci se vždycky stávají jen tobě?
Avatar - Roman Horký
4. 3. 2021 10:55
Re: To jsou hezké tabulky
Reagovat v kontextu ti nikdy moc nešlo a nedoufám, že máš šanci na zlepšení. Ale to nevadí, Bingu.
4. 3. 2021 18:21
tvl
Klasika tady 😅
Rozbalit vlákno
0