Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Arese
...nad motoristy a jejich auty! Jak to, že o tom auto.cz už dávno taky nepíše? 😲
https😐/www.autoforum.cz/…nu-dostane-data/
https😐/www.autoforum.cz/…nu-dostane-data/
Ciste ze zvedavosti.
V cem je problem?
To, ze o tobe vi google/apple od tvych zajmu po aktualni polohu i rychlost az po kontakty a hesla ti nevadi.
😲
Ale ze EU zna tvoji spotrebu v aute ti vadi?
Vazne?
Prijde ti google take bolsevicky?
😁
V cem je problem?
To, ze o tobe vi google/apple od tvych zajmu po aktualni polohu i rychlost az po kontakty a hesla ti nevadi.
😲
Ale ze EU zna tvoji spotrebu v aute ti vadi?
Vazne?
Prijde ti google take bolsevicky?
😁
Je v tom rozdil co kdo s temi daty muze delat.
EU neni soukromnik ale vladni instituce. Takze se potom nediv, az zacne z tech dat za par let financak zjistovat jestli ti to vsechno sedi v ucetnictvi ... 😄
EU neni soukromnik ale vladni instituce. Takze se potom nediv, az zacne z tech dat za par let financak zjistovat jestli ti to vsechno sedi v ucetnictvi ... 😄
No, kez by toto byla realita.
To by nam potom mohla fungovat e-rouska.
Oboji je dost sci-fi.
😁
PS Spojovani EU a financaku.. Je to trochu neco jinyho. 😉
Nevim, treba se pletu.
To by nam potom mohla fungovat e-rouska.
Oboji je dost sci-fi.
😁
PS Spojovani EU a financaku.. Je to trochu neco jinyho. 😉
Nevim, treba se pletu.
To se pletes, cetl jsem nekde, ze se o tom jednalo, staty EU budou k tem informacim mit pristup a mohou s nimi tudiz nakladat jak uznaji za vhodne.
EU sa nezaujima o narodne danove uniky, ale o to ci automobilky platia adekvatne poplatky za vykazane CO2.
Do doby než řeknou že máš mít každej spotřebu max 8 litrů a kdo má víc at si to zaplatí 😄 😄 😄
Toho sou eko bolševici v rámci boje s CO2 schopni, protože potřebují peníze na svoje zelené nesmysly
Stačí se podívat na NL kde už stojí litr benzín aktuálně asi 2,20 EURO 😄
Toho sou eko bolševici v rámci boje s CO2 schopni, protože potřebují peníze na svoje zelené nesmysly
Stačí se podívat na NL kde už stojí litr benzín aktuálně asi 2,20 EURO 😄
Vsimni si, ze Holandsko ma takto drahy benzin i bez sledovani.
😁
😁
Protože tam uzákonili že benzín je fosilní zlo a tak si holt připlatíte.
A stejně tak stoupaj na burze ceny elektřiny díky vypínání uhlek a JE připlatít si celá Evropa, ná nevyjímaje. Jenže v covidové situaci a ještě v podmnínkách ČR existuje spousta lidí, kteří si nemaj připlatit z čeho.
A stejně tak stoupaj na burze ceny elektřiny díky vypínání uhlek a JE připlatít si celá Evropa, ná nevyjímaje. Jenže v covidové situaci a ještě v podmnínkách ČR existuje spousta lidí, kteří si nemaj připlatit z čeho.
Souhlasim.
My nejsme Holandsko.
V covidove situaci by bylo fajn, kdyby byla nemocenska 100%. Treba alespon pro covid pozitivni.
Myslim, ze by to vyrazne omezilo sireni.
My nejsme Holandsko.
V covidove situaci by bylo fajn, kdyby byla nemocenska 100%. Treba alespon pro covid pozitivni.
Myslim, ze by to vyrazne omezilo sireni.
Ano v tomhle se shodneme, za současné situace lidi tají že maj covid a chodí dál do práce aby měli peníze. To je hodně špatně.
Ale stejně tak je otázka, kde vezme 75 letý děda co žije sám na tepelko za 170 litrů aby ho vyměnil za kotel, až mu zakážou topit uhlím nebo mu to brutálně zdraží.
A to je to co vy nevidíte 😄
Ale stejně tak je otázka, kde vezme 75 letý děda co žije sám na tepelko za 170 litrů aby ho vyměnil za kotel, až mu zakážou topit uhlím nebo mu to brutálně zdraží.
A to je to co vy nevidíte 😄
Proti jejích příjmům furt levnějsí jak tady
Skutečně, i po započtení životních nákladů? Třeba ceny nových aut jsou tam na jiné úrovni.
Jojo. Je to takové De ja vu. Na východ od nás diktatury egomaniaků, na západ od nás diktatura zeleného bezpohlavního proletariátu. Začínáme být zase historicky posledním ostrůvkem, kde se to ještě úplně nepodělalo i přes všechnu korupci a vnitřní kolotoče, ale to je jen stav hybernace a brzy se rozlouskne, jestli půjdeme vývojově o 100lez zpět východní cestou, nebo západní, ani jeden scénář není dobrej. Jen každej vyhovuje jiným skupinám.
Zavidim ti tvuj optimismus ve vztahu k nasi situaci.
Pripada mi smesne nyni opovrhovat temi na zapad od nas.
Wtf
Pripada mi smesne nyni opovrhovat temi na zapad od nas.
Wtf
Já osobně bych prostě globálně decentralizoval, až bych brečel. Tam kde není vysoká kumulace moci na jednom místě, není ani možnost tuto moc "uchvátit" jakoukouli zájmovou skupinou, se kterou zrovna nemám podobný pohled na svět. Nelíbí se mi ani jeden scénář. Ani ten východní, ani ten západní. Jsou si totiž v lecčem podobné. Jenom jeden se prosazuje s holí a druhý s vlídným úsměvem. Ano s úsměvem je to pořád lepší, ale na jak dlouho? Západ si pozvolna buduje "socialismus s lidskou tváří". Přežitý nefunkční koncept. Dneska už nebojují soudruzy se zlým kapitalistou, ale se zlým kapitalismem. Místo rude frčí zelená a už se nezachraňuje dělník, ale planeta. Je to geniální, protože proti záchraně planety by přece mohl vystoupit jen absolutní necita a diletant. A tak na jedné straně bojkotujeme čokoládové tyčinky obsahující palmový olej, abychom na druhé tleskali pokrokovému výmyslu "papírové lahvi", která - pokud již nezměnili recepturu - obsahuje palmový olej. V rámci genderu nefčí vousatí chlapi s doutníkem na tričku, ale středoškolačka ve žluté pláštěnce. Každá doma má své revoluce, vůdce, hrdiny, i paka. Ale kde se v lidech pořád bere ta potřeba "uvrhnout" celou společnost do jediné možné pravdy. Dnešní demokracie je diskuse a střet názorů jen pokud jsou ty názory tabulkově odpovídající, jinak seš z diskuse vyloučen, což vede k frustraci a extremismu. A tak se budeme zase zbytečně točit v kruhu. Vem si, jaký lidský odpad udělala legislativa s kuřáků. To samé čeká "fanoušky benzinu" dieslaři už mají našlápnuto, až bude jedinou společenskou pravdou, že benzín můžou chtít provozovat jen "zpátečničtí třídní nepřátelé". Ale už dost. Omlouvám se povedené Dacii, za takový politický zvracení. A Tobě přeji hezký večer a hodně spokojených kilometrů. 😉
To vazne? Niekedy na jesen pri dialnici to bolo kolo 1,7. Ide im karta. Cyklochodniky maju dost siroke, tak sa tam hadam pomestia
No to by mě zajímalo co Ti sledování spotřeby může přinést. Je to jen omezování osobní svobody a to je to nejcenější co máš.
Priniest ma kontrolu realnej spotreby voci udavanaj a prepocet CO2 pokut. Ocakavam, ze za par rokov sa to pouzije ako nastroj proti PHEV.
A čím si obmedzený, keď niekto vie, že máš priemernú spotrebu napr. 6,5 litra?
Tím, že mě zdaní za "nadspotřebu"?
Celkem mě fascinuje takový dotaz, když zrovna v EU musíš mít jakoukoli manipulaci s osobními údaji právně podloženou a v případě potřeby stvrzenou informovaným a dokazatelným souhlasem subjektu, kterému patří. Ani cookies nemůžeš používat bez toho, abys splnil všechny náležitosti. Ale ty jsi asi stoupencem rčení "kdo nemá co skrývat, nemá se čeho bát", nebo fakt nevím...
Celkem mě fascinuje takový dotaz, když zrovna v EU musíš mít jakoukoli manipulaci s osobními údaji právně podloženou a v případě potřeby stvrzenou informovaným a dokazatelným souhlasem subjektu, kterému patří. Ani cookies nemůžeš používat bez toho, abys splnil všechny náležitosti. Ale ty jsi asi stoupencem rčení "kdo nemá co skrývat, nemá se čeho bát", nebo fakt nevím...
Žiadny súhlas nepotrebuješ ak tie dáta využívaš iba na štatistické účeli. Dáta nemôžu byť personalizované. Ukladáš len km, spotrebu a údaje o vozidle bez kompletného VIN. Ak to niekto robí inak tak je protizákonné konanie súkromnej firmy a nie EU.
Čo myslíš odkiaľ sa berie napríklad štatistika spotreby mobilných dát?
Čo myslíš odkiaľ sa berie napríklad štatistika spotreby mobilných dát?
Jenže když jsou ta data monitorována a ukládána v autě, tak těžko můžeme mluvit o nějaké anonymizaci. Stačí málo, aby byla propojena s provozovatelem a on byl na jejich základě diskriminován, což se mi nelíbí a nedá se to srovnávat se statistikami mobilního operátora.
Lenže to auto ich nevysiela. Právo stiahnuť ich má servis, ktorý má predpísaný postup čo s nimi. Automobilky už dnes zbierajú viac dát a teoreticky ti na základe nich môžu zmietnuť reklamáciu.
https😐/auto.pravda.sk/…ja-je-na-mieste/
A s mobilnými dátami sa to presne porovnávať dá. Tie dáta sú zverejňované ako štatistický údaj, ale operátor presne vie, kto koľko minul a vyššia spotreba znamená viac CO2(elektrika a nutnosť rozširovať siete).
https😐/auto.pravda.sk/…ja-je-na-mieste/
A s mobilnými dátami sa to presne porovnávať dá. Tie dáta sú zverejňované ako štatistický údaj, ale operátor presne vie, kto koľko minul a vyššia spotreba znamená viac CO2(elektrika a nutnosť rozširovať siete).
Jak tě to omezí na svobodě? .) Upřímně, tenhle argument se poslední dobou používá tak často, že mi připomíná ošoupané tenisky.
Tak hlavně, že můžeš vyhrávat nahlas do noci kdykoli se ti zachce, nemusíš řešit omezení na silnicích, můžeš chodit po ulici úplně nahatý... nebo ne? Jak je to možné? A to tě dojímá měření spotřeby, které se tě nijak nedotkne a nemusíš se tomu přizpůsobovat? .)
Tak hlavně, že můžeš vyhrávat nahlas do noci kdykoli se ti zachce, nemusíš řešit omezení na silnicích, můžeš chodit po ulici úplně nahatý... nebo ne? Jak je to možné? A to tě dojímá měření spotřeby, které se tě nijak nedotkne a nemusíš se tomu přizpůsobovat? .)
DNESKA se to nikoho nijak nedotkne 😉 Co bude za pár let, to neví nikdo a peníze z případné další daně nebo pokuty se státu bude hodit vždycky, zvlášť po koroně...
Google je soukromá firma, jejíž služby Tě nikdo nenutí používat. Navíc odkliknutím smluvních podmínek - ať už si je četl, nebo ne - souhlasíš. Nicméně tvé rozhodnutí obohacuje, případně poškozuje jen tebe samého. EU je politický subjekt, který vychází z nějaké volby většiny. V takovém případě vždy dochází k omezování svobody jednotlivce ať už si za to můžeš sám, nebo ne, protože o tobě rozhodně většina. Tedy když si většina voličstva usmyslí, že by bylo super zakázat maso, benzín a ukamenovat tě za koženou bundu, tak ti nejprve v mcdrive zabaví auto, vytrhnou ti burger z huby a následně ukamenují ve jménu jejich verze demokracie. To je a bude vždycky problém mezi světem politiky a světem tržním. Tedy pokud nějaká politická instituce opravdu začne sbírat data, tak je vždycky potřeba se ptát proč a případně ji dotlačit k tomu, aby tak nečinila. Když ti tohle udělá firma, tak jdeš ke konkurenci.
To co popisujes se nazyva demokracie...
Akorat jsi to trochu pomotal. 😄
Tebou popisovane se casteji deje v zemich s autoritarskymi rezimy.
PS Myslim, ze zabyvat se takovou kravinou, jako je sledovani spotreby EU je uplne zbytecne.
EU muze nastavit jakykoli limit bez ohledu na realnou spotrebu. Znat realnou spotrebu je podle me ku prospechu. Fakt nevim, co by mi ma tom melo vadit.
Akorat jsi to trochu pomotal. 😄
Tebou popisovane se casteji deje v zemich s autoritarskymi rezimy.
PS Myslim, ze zabyvat se takovou kravinou, jako je sledovani spotreby EU je uplne zbytecne.
EU muze nastavit jakykoli limit bez ohledu na realnou spotrebu. Znat realnou spotrebu je podle me ku prospechu. Fakt nevim, co by mi ma tom melo vadit.
A kdo mi zaručí, že se EU nestane autoritářským režimem?
v tomhle state to je sam posera 😁. Pred 30 lety jsme byli priposrani z toho co se stane kdyz nas uslysi rikat co si myslime a tak jsme si radeji nechali kalet na hlavu a ted jsme priposrani z toho, co by se dalo jednou zneuzit z toho co rikame ted.
Pritom absolutni svoboda jak si to nekteri predstavuji je scifi.
Pritom absolutni svoboda jak si to nekteri predstavuji je scifi.
Uz nejakou dobu sleduji pohyb nas vsech pres "anonymizovane" data od mobilnich operatoru https😐/atlas-mobility.danse.tech/pro-nev.html
MOJE JMÉNO
Pro průměrně náročné, resp. všechny, kteří si nepotřebují něco dokazovat, tohle považuji za velmi dobrou volbu v poměru cena-výkon. :yes: Stanice na LPG jsou skoro všude a provoz je výrazně levnější.
LPG aktuálně za 11 Kč, ale tankovat sem ho i za 9,90 svého času 😄
... v roce 2000 dokonce za 16,90!!
V roce 2000 se ještě neměl žádný auto, tak to mě netrápilo 😄
Tak to já už v roce 91 namontoval načerno LPG do Š100. Celá sada v krabici stála 3500,-. Internet nebyl, takže info taky ne.....Málem jsem si rozlomil mozek, než jsem přišel na to, jak to namontovat a zprovoznit. Plyn jsem plnil na ulici z bomby zahříváním ve velkém hrnci, později s pomocí čerpadla samodoma. Smrad propanu byl cítit v celém údolí 😁 Ach ta partyzánská léta. To byly časy! To byla nádhera! A stále žiju! :yes: 😁
Vtedy som tankoval benzín za cca 18 SKK 🙂
a nikde ani ziadne radary na cestach... cele to bolo ine... zlate casy... celkovo aj aut bolo podstatne menej.... pamatam... ze v r 2000 ked som uz mal v lete vodicak a jazdil este nasou starou skodou 105L tak som si pred barakom kde dodnes nasi byvaju mohol vyberat kde zaparkujem... dnes? Dnes ked idem k nasim tak som rad ked najdem miesto ktore nie je dalej ako 50m od vchodu ( neraz parkujem aj na vedlajsej ulici ) ... a je uplne jedno ci k nim pridem v tyzdni po nocnej rano alebo cez vikend poobede... vzdy je uz vsade plno....
3_diamanty
V tej bielej vyzera elegantne... ziadny lowend sa tu uz nekona... len za mna v tejto uz relativne velkej kasni to chce jednoznacne zobrat s 1,0tce... potom to bude aj po motorickej stranke idealna kombinacia pre sandero.... :yes:
Emel
Tak já připsal Sanderu malé plusko za USB na palubce... a ono je to JEDINÉ USB v kabině? No tak to je bizár 😄 . Dřív lidi tahali USB zespoda nahoru k telefonu na navigování... a teď snad aby tahali drát shora dolu 😁
Jsou tam DVĚ USB, ale to dolní není datové...
Nojo, tak napájení bych si přinejhorším uměl vzít i ze zapalovače, ale pro to AndroidAuto je to nepříjemné. Fakticky bych to potřeboval obráceně - když už chci koukat přímo na displej telefonu v držáku, tak by mi k tomu stačilo USB napájení, protože pak už nutně nepotřebuju to datový spojení s autem. Pokud chci koukat na displej auta, tak pak zase chci mít mobil někde z dohledu připojenej právě přes ta data. Tohle mi přijde trošku "simply dumb" 😄
A nepaslo se dřív, že by Sandero už mělo umět AppleCarplay/AndroidAuto bezdrátově ? Pak by dole stačilo i to nedatové USB.
Umí. USB v palubce má smysl hlavně pro ten základní multimediální systém bez displeje.
Umí, ale musíš si koupit... Chvíle napětí... Navigaci.
Tahle varianta (jen displej), která je teoreticky ideál, protože zrcadlení na velkej displej je pohoda, po tovární Navi neštěkne pes a bezdrát je zbytný luxus... Tak krachuje na tom, že musíš tahat datové USB z palubky před řadičku.
Tahle varianta (jen displej), která je teoreticky ideál, protože zrcadlení na velkej displej je pohoda, po tovární Navi neštěkne pes a bezdrát je zbytný luxus... Tak krachuje na tom, že musíš tahat datové USB z palubky před řadičku.
Aha, chápu. No aspoň ta navi nestojí 20 tisíc jak jinde, takže bych si za ni připlatil.
Arese
https😐/www.autoforum.cz/…potvrdial-obavy/
Hybridy nebrat (a když, tak jenom Toyoty)! :no😒br /> P.S. Než tady místní eurohujerovská skvadra začne kvičet, že autoforum je totální informační odpad, tak si prosím ten článek přečtěte. Ta spotřeba je totiž měřená velmi přesně a pro jistotu opakovaně, jedním z nejrespektovanějších automobilových médií v Německu!
Hybridy nebrat (a když, tak jenom Toyoty)! :no😒br /> P.S. Než tady místní eurohujerovská skvadra začne kvičet, že autoforum je totální informační odpad, tak si prosím ten článek přečtěte. Ta spotřeba je totiž měřená velmi přesně a pro jistotu opakovaně, jedním z nejrespektovanějších automobilových médií v Německu!
Tvoje príspevky zas prezrádzajú krutú pravdu o tebe.
Me skutecne nezajima, jakou ma spotrebu usporny hybrid se spatnou aerodynamikou (bo SUV), kdyz jede na plny plyn po nemecke dalnici.
Tady logicky budou ve vyhode silna (nemecka) auta.
Tak jako kdysi v testu TG - Prius vs M3.
Jake prekvapeni (jen pro toho kdo nerozumi technice)...
No, na nektere zdejsi diskutery tyhle clanky funguji.
Stejne jako ty o cisteni vzduchu dieselovym motorem. Patrne stejny vydavatel.
😁 😁 😁
Tady logicky budou ve vyhode silna (nemecka) auta.
Tak jako kdysi v testu TG - Prius vs M3.
Jake prekvapeni (jen pro toho kdo nerozumi technice)...
No, na nektere zdejsi diskutery tyhle clanky funguji.
Stejne jako ty o cisteni vzduchu dieselovym motorem. Patrne stejny vydavatel.
😁 😁 😁
Ano, to je strašně divné, že auto jedoucí na plný plyn po neomezené dálnici nemá spotřebu jako podle normovaného testu. Ale to tví miláčci z AF opět netaktně vynechali. Je to odpad a ty taky.
Á, zase jen tvá "selektivní pravda". Tak si to přečti ještě jednou v klidu a pořádně. Ten jejich dálniční úsek je v měřítku celé jejich testovací trasy poměrně krátký a hlavně ho jezdí se všemi testovanými vozy a stejným způsobem. Proto se jedná o vysoce objektivní měření v běžném, reálném provozu! 😄
No jasně, je fakt divné, že dvoutunová stodola na útěku má vysokou spotřebu... opravdu neskutečně.
Jo, chápu, prostě nemáš nic s elektromotorem rád. Ale je už opravdu trapné, když se kvůli tomu snížíš k podobným věcem.
Jo, chápu, prostě nemáš nic s elektromotorem rád. Ale je už opravdu trapné, když se kvůli tomu snížíš k podobným věcem.
Ten hybrid v Tucsonu není naladěn na maximální úsporu paliva, ale na výkon. Je to způsob, jak mít v nabídce výkonný benzín a pohon všech kol, aniž bys musel platit pokutu. Z pohledu spotřeby nemá vedle dieselu žádný smysl si ho pořídit na dlouhé trasy. Pokud ti tedy nejde o jízdní dynamiku.
Nesmysl. Všichni ladí na maximální úsporu paliva. Snad až na vyloženě sportovní vozy, kde snad ještě stále je ji hledisko jízdní dynamiky nebo zvuku.
Kdyby byla cílem maximální úspora paliva, dali by tam silnější elektromotor a nestavěli by to celé na 1.6 T-GDI a HDM automatu.
Myslím že H/K nemá tak mohutnou dvouspojku, proto HDM. A poměr výkonnosti benzin/elektro určitě není zaměřen na výkon, protože není nic jednoduššího než výkon nahnat větší a silnějším elektromotorem.
Že spotřeba hybridu od H/K není nijak zázračná a ta kombinace se jim (za mě) moc nepovedla, je věcí jinou.
Že spotřeba hybridu od H/K není nijak zázračná a ta kombinace se jim (za mě) moc nepovedla, je věcí jinou.
To, že výkon nahnali benzínovou motorizací, podle tebe značí, že je zaměřen na spotřebu?
Nemyslím si, že je ta kombinace nepovedená. Je to hybrid, který je velmi blízký konvenčnímu pohonu, na rozdíl od Japonců. Na dálnici se projeví špatná aerodynamika a málo příležitostí k rekuperaci, takže žere stejně jako benzín. To ale není nic nezvyklého.
Nemyslím si, že je ta kombinace nepovedená. Je to hybrid, který je velmi blízký konvenčnímu pohonu, na rozdíl od Japonců. Na dálnici se projeví špatná aerodynamika a málo příležitostí k rekuperaci, takže žere stejně jako benzín. To ale není nic nezvyklého.
Přestaň šířit tyhle nesmysly.
Stačí jen citace: "Většina jede buď tak pomalu, že v podstatě nebrzdí, tj. je jim hybridní složka pohonu prakticky k ničemu" - tak teď už chápu proč se AF označuje za odpad :no:
Stačí jen citace: "Většina jede buď tak pomalu, že v podstatě nebrzdí, tj. je jim hybridní složka pohonu prakticky k ničemu" - tak teď už chápu proč se AF označuje za odpad :no:
Když už jsi u té kruté pravdy o hybridech, tak přidám krutou pravdu o EV.
Tesla 3 má reálně 156 až 181 g CO2/km!!! Což je horší výsledek než 10 let stará dieselová dvoulitrová Octavia...
https😐/youtu.be/k8_rO😁mN-8?t=1138
Tesla 3 má reálně 156 až 181 g CO2/km!!! Což je horší výsledek než 10 let stará dieselová dvoulitrová Octavia...
https😐/youtu.be/k8_rO😁mN-8?t=1138
Jo, tohle video jsem s nadšením zkouknul ihned po jeho uvedení. Mělo by otevřít oči i těm největším EV fanatikům. EV je za mě momentálně řešením jen do center velkých měst pro movitější klientelu a firmy z důvodu omezení lokálních emisí. Případně jako mamacar - druhé auto v rodině. Jinak je to zatím celý k hounu a zlatej moderní čistej fosil. Dnes už je dokonce nafta (ne každá, ale lepší se to) zase čistší než benzín. Umí menší CO2, NOx i saze.
johny555
věřím, že pro nenáročného řidiče to může být dobré auto. Nicméně, víc jak 300k nemá cenu do ní investovat. Viděl jsem nějaká videa a i z něj je poznat, že je to levné auto. Za 350k je k dispozici Ceed, který je na úplně jiném levelu.
No jo, ale pokud nemáš k dispozici těch třistapade, pak zkrátka zalovíš jinde. Kdo chce větší auto, musí do bazaru, a kdo chce nové, zbývá mu jen ta Dacie...
Dacii si nabušíš výbavou a pořád nejsi na ceně Ceedu, který bude za 350 holobyt.
Přesně tak. Navíc ono to je i o provozních nákladech, levném servisu.
Dacia je chytrý value/money killer. A doufám, že si tohle udrží i do budoucna.
Dacia je chytrý value/money killer. A doufám, že si tohle udrží i do budoucna.
coubes
Dacia jede bomby. Nové Sandero je povedený kousek. Je to poprvé v historii, kdy bych si ji i koupil - kdyby - kdyby měla nějaký motor a byla trošku větší. Klasický čtyřválec a verze v kombíku (třeba Logan překvapí), při zachování simply clever řešení nového Sandera a vůbec bych se nestyděl si pro ni zajít. Za možnost kastlíku ma mobil místo obrazovky vítám všema deseti. Za tohle opravdu palce vzhůru. Displej nehyzdí příjemně čistou architekturu palubky a morálně nezastarává každou hodinu i pět let, jako je tomu u všech vozů s displejem.
Suhlas... za mna novy stepway je uz prva dacia ktoru by som nemal problem ist omrknut zo zaujmom k predajcovi... uz to nie je ziadna lowendovka ale paradny hatch ... ale pockaj ked uvidis bigster... tam cakam este vacsiu pecku... :yes:
rohYpnol
Vzhledem k ceně si neumím představit nic lepšího. Nemám co bych vytknul. Stejně jak může být Golf za 0,6M naprosto rozporuplný a plný zklamání, stejně tak dokáže Dacia za méně než poloviční cenu přijít s dokonalostí.
Za mě smekám před Rumuny a před Renaultem :yes: :yes: :yes:
Za mě smekám před Rumuny a před Renaultem :yes: :yes: :yes:
dr.Remorey
tak koupit si v dnešní době nový auto s výkonem favorita, to už je jiny žužolabužo 😁
JirkaV8
Za mě by to chtělo přidat turbo, když už není atmosféra 1.2-1.4L. Protože 95Nm při 3600 nemůže být žádná hitparáda. Jinak mi auto přijde fajné, jak hezké tak důvěryhodné. Cena 279k byla za Felicii kombi pokud se nepletu. Osobně bych to s danou motorizací ocenil na 249k max, ale uvidíme, je to holt novinka.
Petriso
nechápu proč dacia páchá sebevraždu tím že nedělá combi a hatchback, naopak by měli zrušit hrozný sedan
Za mna kusok skoda ze elektricky spring je tak malicky ako panda... ale jasne... vo velkosti sandera uz by asi stal podstatne viac chapem... ale vyslovene do mesta to asi bude sikovny kusok kde ani mensi dojazd nemusi byt velky problem 😉