asi by se s tím dalo jezdit v Ugandě, ale vzhledem k tomu, že 50 let staré vojenské vozidlo původem z Ukrajiny nelze dnes v EU legálně registrovat k provozu (v tomto případě nejen kvůli emisním předpisům, tohle u nás nebylo nikdy k provozu homologováno), tak mi to nepřijde zrovna jako dobrý nápad.
Nevím, jestli může Ministerstvo dopravy poskytnout nějakou speciální výjimku k provozu, aby start výpravy vůbec mohl proběhnout z Prahy...
Nedávno tady pan redaktor Vaculík upozorňoval, čeho všeho se dopustí ten, kdo si u svého Kodiaqu nechá o centimetr rozšířit rozchod kol. Takhle zpráva vzhledem k tomu působí jako z jiného světa.
westeros
1
Na veteranskych znackach by to melo jit bez problemu, ne? Me by spis zajimalo, jak to chteji prezit, vzhledem k tomu jak na posledni ceste Dan chytl zanet pistele. Predpokladam, ze pojedou se strechou, ale i tak si nedokazu v tom predstavit prejezd kontinentu. No nechame se prekvapit 😄
JirkaV8
2
Trabanti byli populární i proto, protože každý auto znal. Trabant byl synonymem, že to už nejde. Tady s neznámýma autama se daný efekt vytratí. Budou to proto muset dohánět na o to zajímavějších situacích, srandách, zážitcích, trase ... Možná když to skombinují s vírníkem a jiné věci. Osobně panu Přibáňovi ale fandím, zejména potom, jaké fiasko předvedl podvodný finanční zloděj Havlíček při snaze reinkarnovat Tatru a přiživit se na ní.
cascadia2
0
Trabanti jsou nejlepší, těším se, že zas někam pojedou. Kardungla gompa bylo nejlepší 😒]
Nevím, jestli může Ministerstvo dopravy poskytnout nějakou speciální výjimku k provozu, aby start výpravy vůbec mohl proběhnout z Prahy...
Nedávno tady pan redaktor Vaculík upozorňoval, čeho všeho se dopustí ten, kdo si u svého Kodiaqu nechá o centimetr rozšířit rozchod kol. Takhle zpráva vzhledem k tomu působí jako z jiného světa.