Autofun

Zpět na článek

Tahle Fabia zatím skoro neztrácí hodnotu. Některé ojeté kusy dokonce stojí podobně jako nové auto

11 komentářů

cjoctavian
Jasne, ze by som ju nekupil. Za dverami je podstatne lepsia 4. generacia so 110 kW motorom 😉
jhamil
Když ji miluješ není co řešit. Osobně bych to za ni taky nedal, ale nadšenců je dost. DSG je největší slabina tohoto auta. Nedávno jsem četl článek o Rapidu, kde radili 1,4 TSI DSG se úplně vyhnout. Ta samá varianta by měla být i tady.
Avatar - Stejsn
Stejsn
s velkýma očima mě už navždycky bude mrzet, že se nedělala ve 3dvéři. Nejsem fanda škodovek, ale tahle byla designově fakt povedená. Přeškoda že jen 5dvířko. U tohohle konkrétního provedení jsou ale ty zelený kola neskutečně hnusný, odkaz neodkaz.
Avatar - cascadia2
cascadia2
Fabia je technicky celkem dobré i pěkné auto. Bohužel se dospělý dozadu neposadí a je hodně nepohodlná. Třeba Yaris 3 gen je v tomdle jiná káva.
kotzitzaq
Určitě nekoupil. Mám s ní své zkušenosti (z těch 300 ks pro ČR máme jako firemní 3 kousky) a bohužel je to všechno nějak napůl. Snaha udělat hothatch ze zbytků na skladě se tak úplně nepodařila - jako spokojený uživatel DSG bych tady radši viděl manuál (nebo alespoň takovou drobnost jako možnost řazení na volantu, nebo alespoň aby řazení pákou mělo tu správnou logiku), na podvozku je znát, že je to jen "sportovní" varianta z běžné Fabie a stabilizace, která je nastavena hysteričtěji, než v rodinném MPV nejde v podstatě nijak utlumit. Takže jediná zábava je údiv ostatních nad neočekávanou dynamikou na dálnici. A to je na malý rádoby hothatch za půl milionu tak nějak málo...
Arese
Přesně tak, bez manuálu je tento škodovácký pokus o warm hatch o ničem. 😒 :no:
Avatar - Emel
Emel
Jestli tě trápí stabilizace, tak to je u většiny Škodovek poměrně snadno řešitelné přes diagnostiku... dá se nastavit smáčknutí a podržení tlačítka, třeba smáčknutí na sport podržení na off... protiprokluz a ESP (já to teda znám z MQB O3, nevím co z toho umí i Fabia).
kotzitzaq
Netrápí....jezdím s tím max. týden v roce, když mám běžně užívané auto v servisu. Byla to jen reakce na dotaz, zda bych si to koupil 😉
Miroslav Holík
Tohle auto je výsměch tomu na které odkazuje..... Vzít bílé Monte Carlo,fláknout pár nálepek a zelený kola.... Možná držák ceny,ale taky snadný způsob jak vydělat.... Pseudo všech RSek,Monte Carl a i těchto R5 jezdí....... Vždyť ty kola se co chvíli objevují i na bazosu atd jako nová.... Tohle mělo dostat mírně širší blatníky, křídlo alespoň podobný jako R5 atd.....
Avatar - Emel
Emel
Mělo mělo... to samozřejmě záleží, co ti koncern dovolí, kolik do toho chceš vrazit a za kolik to prodávat. Jasně, rozšířený auto s bodykitem a technikou Pola GTI vč. manuálu - to by bylo to pravé (už ale homologačně náročné... navíc Polo není úplně stejná platforma).
Problém je, že Fabia není žádná prodejní hvězda, v Evropě ani jinde... a není ani tou sportovnější v koncernovém trojlístku, naopak. Byl docela zázrak, že jim vůbec tak dlouho dovolili jezdit rallye s továrním týmem.
Avatar - Anonym
Anonym
Skladové a předváděcí kusy rozprodávali dealeři docela dlouho a leckdy byla cenovka nižší než oficiální. Důvod malého zájmu všichni ví. DSGéčko tomu sebere i ten malinkatý nádech zážitku za volantem, které by takové auto mohlo nabídnout.
Avšak vzhledem k tomu, že množství kusů bylo opravdu velmi hodně limitováno, může cena do budoucna vzrůst. Ne proto, že by to tom snily davy řidičů, ale prostě jako sběratelský kousek.