Já taky nevlastnil, ale Velar mě jeden čas zaujal, stejně jako velkej Range, bohužel těch historek je tolik, že bych si netroufl ani dnes za ty peníze.
Já měl dva. První měl problém s elektronikou, druhý jen se zámky jinak pohoda, ovšem motor o PSA měl tak tragickou pověst, že sem to po roce radši dal pryč protože čekat na moment kdy se to zadře a testovat jestli ve 170 nebo 220 se mi faaakt nechtělo
Vyzkoušet se má leccos, nejsem zastánce mít jedno auto 20 let, proč když je na trhu mraky zajímavých vozidel. Dýl jak 3,5 roku sem ještě nic neměl a těmi rekordmany byly CTS a Alero.
Jeden Čech co dělal manažera v Jaguaru to popsal celkem jasně. Nemůžou vyhodit nedisciplinované migranty, aby nebyli obviněni z rasismu a kvalita pak vypadá jak vypadá. :no::no::no:
„Migranti dostávají příspěvky na bydlení, příspěvky na toto i ono. Nechodí v drtivé většině do práce. Tím nechci říci, že to takto praktikují všichni, ale u velké většiny z nich to tak zkrátka je. Ostatně, i když do práce chodí, místo jednoho pracujícího Poláka musíte na stejnou práci dát dva až tři tyto lidi. Důvodem je, že onen Polák většinou skutečně maká, chce si vydělat, koupit si potom v Polsku dům, kde bude žít, a k tomu pěkné auto. Ale tito lidé ne, mají svoji představu o tom, jak se mít dobře, mají potřebu si při práci povídat, lelkovat, zpívat si... Jenže když si začnou povídat, přestanou pracovat. Netíží je pomyšlení na to, že by je mohli z práce vyhodit. Za prvé by to byl určitě rasismus a za druhé stát jim prostředky k životu dá, i když pracovat nebudou. Za roky mého působení v Jaguáru mohu potvrdit, že tak to zkrátka je."
Poměr cena/kvalita je tak u Jaguaru/Land Roveru asi na úrovni Tesla Motors a jednoznačně pod úrovni málo kvalitních, ale levných turbo-třívál Dacií.
Nejhorší je to uvědomění, že na tyhle neefektivnosti si ty západní firmy vydělávají přehnaným tlakem na naše pracovníky ve Škodě, Land Roveru na Slovensku atd. atd. Kdo zažil výrobní linku ve Škodovce a potom šel na zkušenou do Vlčího hrádku (3. říše), tak již má otevřené oči.
Jj. A napsal to jen anonymně jinak by ho vyhodily.
Jen mám otázku jestli má stejné procento reklamaci a zklamaných zákazníků všechny britské fabriky když je imigrantů plná VB?
A jaky mají imigranti vliv na dymentovani dílů které mohou za chronické potíže některých modelů?
A jak to že německé či francouzské fabriky potíže jako LR nemají?
Prostě spousta otázek..
Napsal to až poté, co už tam nedělal a pod svým jménem i fotkou. Ano, svoboda slova už na západě není, takže za tohle faktické konstatování by ho určitě vyhodili.
Ta spousta otázek je jen vyhýbání se zřejmému co je schované za mlhou mezinárodního účetnictví. Sledujme poměr kvalita/cena (po odečtení cla) u aut vyrobených v Koreji, Japonsku a Číně, kde to s migrací nepřehání.
špatná kvalita - FAKT !!!
extrémně nízké prodeje - FAKT !!!
ukončení výroby klasického Defenderu - FAKT !!!
velké množství lemplů v továrnách - FAKT !!!
velké množství různých národností v managementu - FAKT !!!
výrobní podmínky se blíží indickým - FAKT !!! (omlouvám se indickým pracovníkům v Indii)
Sám jsem zažil jednoho odborníka Inda, který nastoupil na vysokou pozici v Delphi UK z Indie, kde pracoval pro Coca Colu. Arogancí a sebevědomím tito lidé oplývají (udržel se na fleku jen 1 rok).
Uplna blbost o imigrantoch. Kvalita je taka, ako ju nastavia. Ked raz naprojektuju auto s programovanou nizkou kvalitou, tak bude malo kvalitne. Budu zarabat na servise a predaju viac aut, lebo ludia vymenia kaziace sa stare za nove :-)
je auto od výrobce se špatnou pověstí, který se ji snaží znovu vybudovat. Cena je ještě nízko, kvalita už vysoko. Třeba Opel po 2010 nebo Hyundai/Kia po 2000.
..cca 17 let zpět, tušim že to tehdy vlastnil Ford, jsem měl Jaguara X-type a Range Rover Sport.
Z jaga mi za jízdy vypadla převodovka a z rangeho rezerva. Obě auta byla často v servisu. Furt se nemůžu zbavit pocitu, že jsou to žumpy na peníze, ani po těch letech bych to znova nechtěl.
Tak to až za nějakým Jagem pojedu, tak si nechám velký odstup. Náraz do převodovky může být totálka jen to hvízdne. I toho Jaga to muselo hodně poškodit.
Roztrhla se na kusy a po částech vypadala na silnici, byl slyšet zvuk, jako by kameny bouchaly do podlahy. Na silnici bylo mraky malých kousků a překvapivě toho na autě jinak moc zničenýho nebylo.
Problém byl v software převodovky. Prý jich tehdy měnili hodně. Byly tam vysoký tlaky a převodovky rychle odcházely.
Mám defendra P400, menil sa tam už v rámci zvolávačky nejaky plast na čelnom skle, ktory robil neprijemny hluk pri vyššej rýchlosti. Auto mi hocikedy na semafore pri snahe sa opatovne rozbehnut zdochne, problem odstraniť v servise nevedia a tiež sa mi hocikedy nezapnú vôbec kamery a nefunguju senzory alebo naopak sa nikdy nevypnú a máte na obrazovke stále pohlad ako keby parkujete, tiež hocikedy vypadne system tempomatu a podobne. Auto malo byť nahrada za subaru na chatu a S classe na cesty, pre mňa je to sklamanie lebo plnohodnotne s tymito problemami nenahradilo ani jedno a ja už rozmýšlam vrátiť sa k starej kombinacii, stálo to so všetkými priplatkamii cez 90k eur a seru ma tam drobnosti hodné tak dacie duster. Btw kamarat si zas kupil F-Pace a ten je z auta ešte smutnejší ako ja.