Motorky

Zpět na článek

Indická Jawa má další retro novinku. Jak se vám líbí?

19 komentářů

Xylo
Za indickou cenu (55 tisíc Kč) by to určitě mělo úspěch 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Suhlas... a fakt ani zle nevyzera
berka
Indická Jawa toho dokázala za poslední 2 roky víc, než celá česká Jawa za posledních 30 let. V Evropě je už Jawa jako značka odepsaná, nemá žádnou hodnotu. Její novým domovem je už Indie, kde na sebe mohou být pyšní. Doufám, že jim do toho nikdo z české Jawy nebude kecat a nechají je dělat to, co tady neumí. Ano, technicky to nebude žádný zázrak, ale taky za to nechtějí přehnané peníze a s designem umí pracovat velmi dobře. Česká Jawa neuměla ani jedno.
jakubMG
Je to hrozně smutné, ale do posledního písmene pravda.

Tyhle nové retro Javy vypadají výtečně a budou mít úspěch.
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Podepisuji místopřísežně
traveldrive
Cena odzrkadľuje domáce podmienky, jak mzdové a výrobné náklady, tak trh. U nás by si dnes za tie peniaze mohol predávať leda tak Babettu...
Avatar - Anonym
Anonym
česká jawa prodává poměrnně slušně i ve finsku, pobaltí, rusku a dalších zemích. Právě tyhle indy a čínnany a v rusku na kubě a latisnké americe ještě staré dvoutaktní 350
Avatar - Stejsn
Stejsn
zrcátka pod řidítky - je to praktické? Příjde mi to stejně nešikovné, jako když auta měla zrcátka na předních rozích blatníků, bylo v tom prd vidět.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Říkám si to samé. Řidič si musí ta zrcátka zakrývat sám vlastníma rukama.
traveldrive
Ale kdeže. Je to naopak vcelku praktické miesto. Snáď si nemyslíš, že by boli takí blbí, aby dali späťáky tam, kde by nemohli plniť svoj účel?
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Nebylo by to poprvé, kdy by styl převýšil reálný užitek. Už jsem viděl i naprosto nesmyslně umístěná horní zrcátka.
Avatar - SKAY
SKAY
ja tak jezdil 4 roky a pohoda. ale měl jsem asi 900mm řidítka.
Josef Tuma
Cena startuje na 55 000kč? No jo v Indii, tady bude min. o 100 000 dražší. A za ty prachy bych to nekoupil ani kdybych je moh jen vzít a vyhodit z okna. To je prostě úlet.
traveldrive
Však to tiež nie je určené do našich podmienok, Indovia to robia pre seba.
Xylo
My to přeci také známe, když se za socialismu vyváželo na západ. Kdo měl vývozní variantu auta nebo motorky byl ten šťastný, protože měl mnohem vyšší kvalitu než byla určena pro domácí nenáročný trh :-!
IvoHury
Škoda, že české zastoupení poté, co zazdilo vlastní firmu, rozhodlo se zazdít i prodej těchto krásek. Mimochodem, těch 55 tisíc, ze kterých někteří vypočítávají, kolik si na tom v Týnci nahrabají, je omyl. To je totiž koncová prodejní cena v Indii. Distributor je bude dostávat za polovic.
Avatar - Anonym
Anonym
Homologace nic, clo nnic, dovoz nic, úprava na debilní eu nnormy nic......

V USA taky stojí mustang 700 a tady 1,2, čím pak to asi je 😄 😄 😄 😄
Horst Fuchs
I v Indii přecházejí na nové emisní normy BS6, které by měly být v podstatě identické jako Euro5. Nová "42" je už právě stavěná na nové normy, takže by (případná) homologace měla být mnohem jednodušší. Ale o dovozech se zatím moc neuvažuje, Indové nestačí dodávat na tuzemský trh a navíc zatím trošku bojují s kvalitou.
Horst Fuchs
V Týnci na těch pár prodaných "indických" Jawách asi opravdu moc nevydělají. Noví vlastníci ale nejsou úplně šťastní, dovezli sice motorky, ale kdyby sis chtěl koupit nějaké doplňky typu brašen, které mají v Indii v katalogu, máš u nás smůlu. A smůlu máš i s náhradními díly jako třebas svíčka...