Autofun
Ozzman
4
Proč? Vím, že tady na auto webu by byl člověk s Mistangem 2.3 označen za pozera, ale reálně to vůbec nejezdí špatně a to i proti nějakým starším V6 motorizacim. Mrkni na nějaké testy. Bohužel už si nepamatuji cenový rozdíl, ale asi tak propastny nebyl, že lidi radši volí plnotucne V8
Přejít do diskuze
Další výhoda ecoboostu je imo taky odlehčení přední nápravy a posun těžiště dozadu, což se na sportovní jízdu hodí, otázka je, kolik majitelů něco takovýho provozuje...
Přesně, s tím 2.3 Ecoboostem před faceliftem jsem chvíli jezdil v US, jediné, co tomu chybělo byl výraznější zvuk. Jinak obzvlášť pro tamější provoz s přehledem dostatečná motorizace. Ale chápu i pohled, že když už Mustang, tak rovnou V8 😄
Starší manželé s V8 nebudou "řvát" , ale poklidně si bublat a když to jednou vezme sám manžel protáhnout, tak si klidně "zařve". Smysl 2,3 by byl jedině ve znatelně nižší ceně a i tak si myslím, že ta 2,3 byla okrajová záležitost a proto ji zrušili.
Rizek jedine se salátem! Možná brambor! A pak přijde Pepan do rajchu, dostane k nemu rejzi a je v koncích 😒]
Já myslím, že jeden z hlavních důvodů bude nespolehlivost toho motoru a související náklady Fordu na jeho servis a opravy. Když pominu fatální problémy ve Focusu RS, tak ten motor silně trpí na karbonování sacích ventilů, následně na nebezpečné detonační spalování, ztrátu výkonu a vysokou spotřebu paliva. Takže ve finále žere jako ta V8 a jede jako tříválcový ecoboost a pokud to majitel zanedbá a nejede do servisu a jezdí dál tak až k fatálnímu konci, kdy samozápaly motor spolehlivě dříve nebo později zničí. V8 je proti tomu nezničitelná klasika se kterou nejsou žádné problémy.
Podívej se na mobile.de nebo i na inzertní rubriku na Seznamu a budeš se divit, kolik Mustangů 2.3 Ecoobost tam najdeš! 😄 Ona totiž takto verze běžně jezdí s průměrem do 9 l/100 km, zatímco V8 12,5 l/100 km, pofacelift V8 s částečně přímým vstřikováním je pak cca o 0,5 l/100 km úspornější. Přitom dynamika verze 2.3 Ecoboost vůbec není špatná, jen holt ten motor nemá zvuk a charakter V8...
Pokud si dobře pamatuji, tak na začátku byl příplatek 125tKc a V8 šla koupit cenikove za mega (880tKc vs. 1.005tKc).
Po FL v roce 2018 to bylo 150tKc (1.134tKc vs. 1.284tKc). Takže příplatek v obou případech vcelku směšný za 4 válce a 77kW, resp.dokonce 118kW navíc.
Po FL v roce 2018 to bylo 150tKc (1.134tKc vs. 1.284tKc). Takže příplatek v obou případech vcelku směšný za 4 válce a 77kW, resp.dokonce 118kW navíc.
Nejde to srovnávat, protože V8 je prostě V8 a proto i přes nářky o spotřebě a nižší hmotnosti a ceně si nevzpomínám, jestli jsem kdy potkal jiný Mustang než právě V8 a to ne jen u nás.
Navíc se jedná o vyřazení z nabídky v Evropě a předpokládám, že hlavní důvod bude právě nezájem o dva trojku.
Navíc se jedná o vyřazení z nabídky v Evropě a předpokládám, že hlavní důvod bude právě nezájem o dva trojku.
Cena, spotřeba, zdanění v určitých zemích, argumentovat tím, ze si ho koupilo min kupců než V8... a ti si příště půjdou koupit někam, kde jim nedají na vyber 400 koní nebo nic...
Ano, takových kupců je dost, al etakový kupci mají obrovský výbr napříč značkymi, klidně od MX5 dál a nemusí se nutně upínat k mustangu a také to nedělají většunou jezdí D3, těch jezdí mraky s relativně "malým" motorem. Ale pokud někdo hledá chyrakter, zvuk, pořádný motork, dokonce atmo plněný a i výběr mezi manuálem a automatem, coupé a cabrio, tak těch výběrů moc nemá, obzvláště za tu cenu, z ajakou Mustang je.
A pak jsou kupci, co chtějí lacine auto bez střechy a nějaký charakter je jim úplně u zadku. Ale pochopit potřeby druhých, to není úplně jednoduchá záležitost...
už ve vedlejším Rakousku je kvůli daním V8ka dražší o cca 300 tisíc... v jiných zemích je to ještě horší. a nelze to srovnávat jako čtyřválec a osmiválec, když ten jeden je přeplňovaný...
a když jeden žere 9 a druhý 13
a když jeden žere 9 a druhý 13
Jo, to vím. A jsem rád, že v Česku zatím tyhle pychoviny neplatí. I na vedlejším Slovensku bych podle výkonu zaplatil "daň z luxusu" 100 litrů za "obyčejné" RSo, i za toho mustanga.
A samozřejmě vím, že srovnávat R4T vs. V8 až tak napřímo nejde, ale 213 vs. 331 kW už je zásadní výkonový rozdíl, zatímco cenový je v daném případě zanedbatelný. A spotřeba? Tu někdo u Mustangu řeší? Já si to ze setrvačnosti u RS sleduju (9,😄, ale je mi to upřímně úplně fuk, liju tam 100 oktanů a VIF k tomu.
A samozřejmě vím, že srovnávat R4T vs. V8 až tak napřímo nejde, ale 213 vs. 331 kW už je zásadní výkonový rozdíl, zatímco cenový je v daném případě zanedbatelný. A spotřeba? Tu někdo u Mustangu řeší? Já si to ze setrvačnosti u RS sleduju (9,😄, ale je mi to upřímně úplně fuk, liju tam 100 oktanů a VIF k tomu.
počkat jak může někdo dát místo 5.0 V8 motor která musí být tak poloviční ? vždyť to muselo být pomalejší jak fiesta RS ne ?
Tak teď jsi tomu dal tu správnou finální korunu, Ádo! 😒] Mustang v naftě, ta představa mě fakt pobavila! 😁 😁 😁
Zase tak moc jich tam není, řekl bych, že to plus minus odpovídá informacím z článku.
Spíše překvapuje, kolik je v inzerci Můstangů V6, který se v Evropě neprodával. Zajímavé by bylo, kolik Mustangů se v Evropě prodalo přes oficiální dovoz a kolik přes neoficiální.
Spíše překvapuje, kolik je v inzerci Můstangů V6, který se v Evropě neprodával. Zajímavé by bylo, kolik Mustangů se v Evropě prodalo přes oficiální dovoz a kolik přes neoficiální.
No co si budeme říkat,
benzínová turba od Fordu vykazují řadu problémů, nejen 2,3.
TAKŽE JSI ASI TREFIL HŘEBÍČEK NA HLAVIČKU.
benzínová turba od Fordu vykazují řadu problémů, nejen 2,3.
TAKŽE JSI ASI TREFIL HŘEBÍČEK NA HLAVIČKU.