https://www.youtube.com/watch?…
Jj, všichni jsou blázni jenom ty jsi letadlo. Skoro pětimetrový sedan vyšší střední je konkurentem kupé z trojkového bmw. :D
Proti MB-C 4er štěstí potřebovat nebude, na céčku už žádný design nezbyl a ve verzi coupe mu ještě o kus víc než u sedanu budou chybět motory, protože už jen čtyřválce, každopádně cokoliv, co MB teď postaví proti 440i, bude od začátku tahat za kratší konec. S audi zatím těžko říct, o nové gen A4/A5 nikdo nic neví.
Tak konecne to nekdo napsal, cely BMW zmizelo prave proto, ze tam neni ten hofmajstr kink u zadniho okynka. Kdyby tam nebyla ta maska, lidi by si mohli vsimnout, ze celkove je ten design nemastny neslany.
Nicmene jezdi dobre a interier je v poradku, takze za me prijatelny, ale a odrenejma usima. Hodne stesti proti Mercedesu a Audi az prijdou nove generace.
PS pro me spis trojku sedan, mas dvere, mas motor, mas pekny auto. Kdyz coupe tak dvojku, ctyrka uz je ted tak velka, ze nechapes, proc ti sebrali ty dvere.
Me paradoxne na designu ani tak strasne nevadi ta maska, byt to jeji pretnuti spz je hnusny, ale spis ta masa placatyho beztvaryho plechu mezi prednimi dvermi a zadnim naraznikem :-O a nakonfigurovat tmavy auto na malejch cernejch kolech je fakt extra fail... :no:
Re: aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je
Mělo by to tak být, v podstatě stejně jako u akt. mercedesů, loňské auto to ještě dělalo, jak říkáš, prostě si pamatoval, letošní si ten individual budou pamatovat taky, ale lane assist ti zapnou vždy s nastartováním. Prostě humus.
Re: aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je
Aha, asi jsem se nevyjádřil přesně. Po zařazení R se sklopí pravé dolu, ale moc. Chtěl bych tu sklopenou polohu nastavit jinak. Což u koncernových aut jde..
Re: aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je
No jak jsem psal níže, řešme příčinu a né důsledek, úředník se jen řídí "vůli lidu" , tedy toho, jehož část je slyšet více, či má lepší páky, tak funguje politika :)
Nemám rád tenhle hon na čarodejnice, protože ho pak zneužívají Okamurové, Volný a podobní manipulátoři, kteří si na tom staví kariéru a vzniká nenávist díky neznalosti demokratického systému a v některých příkladech i příklon k extremistickým režimům či k Rusku. Ano, mne se to taky nelíbí ! :) Holt to řeknu takhle, vítejme ve vyspělé a přetechnizované společnosti.. to se netýká jen aut.
Uplne stejne ti na vesnici skupina rozhořčených matek prosadí retardér v ulici, či třicítku v naprosto přehledném místě...
Re: aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je
Neodpověděl si mi na tu úvodní otázku.
Takže tobě se to po zařazení zpátečky nesklopí, ani když máš volič zrcátek v poloze R?
A to konkrétní auto/konfigurace by to mělo/a umět?
Re: aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je
Přesně, s tím se nedalo normálně jezdit, furt se ti třepe volant.
Chápu to tedy správně, že u nových modelů se asistenti vždycky přepnou na ALL a musím po startu znova zapínat individual? Protože tohle mám furt vypnutý a auto si individual pamatuje, takže to neřešim vůbec.
Re: aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je
Sorry, ale co tím chceš říct? Pokud jsou automobilky tlačeny do toho, aby se mi v autě neustále zapínaly pitchoviny typu LA nebo SS, tak to musel někdo vymyslet a někdo je k tomu musí "nutit". Jestli jim to nakukali lobisti nebo nějaký spolek mě vůbec nezajímá. Kvůli pár chudákům, co za volantem usnou jsem neustále nucený jezdit s něčím, co mi cuká volantem, mě to v pořádku ani zdaleka nepřijde a nevidím pro to žádnou omluvu.
Re: aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je
Mám za to, že se sklápí vždy o stejný úhel dolu, takže se to dá ovlivnit jen nastavením zrcátka v normální poloze. A navíc je to propojený s pamětí sedaček, chvíli mi trvalo, než jsem na to přišel. Byl jsem na svolávačce, kdy přehráli kompletně i software a někdo mi v servisu hejbnul se zrcátkem a tejden jsem se vztekal, než mi napadlo znova uložit polohu sedadla do paměti, pak to přestalo zlobit.
Btw od té svolávačky mi zmizela volba pro zadání adresy cíle v navigaci, můžu si vybírat jen z cílů, které už jsem zadal někdy v minulosti. Nové cíle jdou zadat jen přes mobilní aplikaci :D
Re: aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je
Momentálne bimera nemam ale viem že išiel nastaviť aj sklon zrkadlá pri P.
Na Fordovi ide nastaviť individuálne sklon oboch zrkadiel pri P a len záleží na mne ktoré si nastavim aby sa sklápalo.
Re: aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je
To možná platilo někdy u E60, teď je to třeba u pětek standard v paketu zrcátek, tj. zrcátka stmívací, sklápěcí a také naklápěcí pravé, a ten paket je v základu.
Ale nemyslím, že by šel úhel naklopení nějak nastavit, kdysi jsem někde četl, možná na bimmer foru, že snad jen kódováním, v autě to nemáš jak udělat, zrcátko se sklápí pouze, je-li přepínač L-P v poloze L (řidičovo zrcátko), takže v ten moment se sice při zařazeném R pravé zrcátko naklopí dolů, ale není ten sklon čím nastavit, čudlík nereaguje, páč přepínač zrcátek je nastaven na levé zrcátko. ;-)
Re: aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je
Myslíš individuální úpravu nastavení sklonu (při couvání), nebo aktivaci funkce v menu?
Nastavení sklonu - standartně/obvykle se dá volič zrcátek do polohy R, dáš zpátečku, zrcátko se mírně sklopí směrem dolů a podle potřeby si ho upravíš na požadovanou polohu. A příště by si to tu tvoji polohu mělo pamatovat. Ale častěji to sklápění pravého zrcátka při couvání umí spíš koncern, než BMW.
Někde jsme četl, že se ta funkce obvykle nekombinuje s výbavou zpětné kamery apod.
Re: aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je
kazdopadne dlouhy drzeni vsecko vypne az do restartu, pak all on..
ale individual asistenty si to pamatuje a tam jde vypnout vse az na prekolizni brzdu
Re: aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je
ja mam modelovy rok 2021 a jediny na cem to po startu trva je prekolizni brzda, ale pouze predni a nastavena na nejpozdnejsi varovani mi nevadi. Respektive to vypnu kdyz s tim delam kraviny, ale pri ceste pro rohliky mi to neva. Jinak si to nastaveni pamatuje.
Co me stve, ze i pres to, ze jsem si cilene nezaskrtnul ve vybave takovou tu prednarazovou funkci, tak me to stejne na hrane skrti:/
ps nevis jak se nastavuje parkovaci pozice pravyho zrcatka pro couvani?
místo masky je fail, ze kterého se bmw nemá šanci vykecat. Bohužel zásadně kazí dojem z auta, které je pěkné a hlavně, stále v intencích bavoráckých tradic, skvěle jezdí. Nesmysly typu asistentů a přidané váhy kvůli mildhybridu jdou za evropským bojem o lepší zítřky, každopádně se, jak vidno z ohlasů v testech, s tím bmw dokázalo, z hlediska jízdních vlastností, vypořádat na jedničku.
Zřejmě bude nutno počkat na nějaký aftermarket nárazník s normální maskou pro 4er, ten by mohl z 440i udělat koplexní balíček. :-):yes:
Re: aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je
Jak píše kesumb, plus jízda po městě je s tímhle vyloženě lahůdka, vyhneš se deklu od kanálu a už tě tahá volant, je to otravné a s bezpečností (pokud zapnuto defaultně) to nemá nic společného, spíš naopak. Není žádný rozumný důvod, proč by lane assist neměl být zapínatelný řidičem, prostě když ho chceš, zapneš, při jízdě po dálnici to může být šikovná věc, zapnutý pořád je spíš nebezpečný a otravný.
A další asistenty, prekolizní, lámající ruce na volantu při míjení zaparkovaných aut nebo tzv. "rozšířená bezpečnost", přitahování pásů a akustické varování, kdy na tebe auto začne těsně před předjížděním pištět a škrtit tě pásy, jestli tohle má být bezpečnost, tak bohužel jen papírová, splněno, odškrknuto, prostě takové to plníme na stotřicet procent.
U něj to nesmíš tak brát. Není to poprvé, co píše, že ho někdo "nebezpečně" předjel. Tam bude zakopaný pudl jinde a určitě ne na písečku těch, co ho předjeli.
Jestli ono za tím nebude něco jiného, žeho všichni chtějí takhle předjet. Ono loudat se někde 60-70 na devadesátce občas něko nevydrží a předjede i tam, kde by úplně neměl :D
presne tak, ked nafasujes sedan v praci, tak ti to moze byt jedno ako to vyzera. ak si chces ako sukromna osoba urobit radost a minut nemalu ciastku na premiove kupecko, tak by malo tak aj vyzerat
Jenže ty si bohužel žádá dnešní doba a lepší už to v tomto ohledu asi nebude.. ale vyrábět ošklivá auta snad EU ještě nepřikazuje, takže u vzhledu alespoň vnímám naději, že by to po faceliftu mohlo být lepší..
Protože to zachraňuje životy.... tedy alespoň určitá část lidí, si to myslí. Hledejte příčinu a né důsledek, EU je ten důsledek vůle lidu, respektive té části, která je slyšet a to je stejné s Ekologií a se vším ostatním...
Re: aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je
Úředník EU navrhne realizaci něčeho po té, co mu buď přikáží shora a na co jsou lobbistické tlaky zájmových skupin, stejně jako úředník český, nebo i ten tvůj obecní.
"Až příště potkám blbečka který se bude hnát zábavně přede mě přes plnou, přísahám že už ho nepustím za cenu abych sám brzdil. Mějte to na paměti hovádka ženoucí se za "zábavou"."
Můžeš mi vysvětlit, co to má společného s M440i? Ptám se podruhé...
Omezovat? A ty ses ***? Nebo jsi to nečetl a nebo jsi nerozuměl? Jo vlastně zapoměl jsem si ověřit, jestli na Slovensku platí jiná pravidla o předjíždění na plné čáře.
jestli EU neco neoddiskutovatelne likviduje, jsou to auta. Jako co za buzeraci a sprostotu je nevypinatelnej asistent v aute. Komu tim jako pomohli a co si vubec dovolujou tohle vyzadovat..
Re: aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je
uz jsem to tu psal. Zmrazky na silnici to povazuje za cary, zacatky zuzeni na d1 kde je kombinace zlutejch a puvodnich bilejch car to nedava. Vylozenou lahutkou jsou pak ostruvky kolem tzn cityblocku..
...kam to nejnovější prémiová auta D3 pod diktátem Bruselu dopracovala - nevypinatelný start-stop, nutnost znovu vypínat vedení v pruzích po každém nastartování, vypínání motoru za jízdy nezávisle na vůli řidiče, takřka bezpohlavní zvuk, vysoká hmotnost, výhradně automatická převodovka atd, atd.
A jako "bonus" naprosto příšerný design zvenčí (bez těch megahnusných maxiledvin bych vůbec nepoznal, že je to BMW!) a neméně příšerný vzhled a tvar stupnic rychloměru a otáčkoměru... Po takové "náloži" si vždy musím na Google vyhledat fotky Baworáků z minulých desetiletí, abych si spravil chuť a přestal se mi zvedat žaludek... :-O:-(
Minule ho předjelo Subaru. Nebezpečně, protože to bylo v lese a mohl tam být jelen. A teď asi znova, přes plnou čáru. No uznej, dvakrát za měsíc, to už naštve.
aktivní vední v pruhu po každým startu už i tady, to je kone
Jestli mě něco na EU vážně sere, tak je tlačení automobilek do nesmyslné takzvané bezpečnosti. A to, že si v autě za dva miliony nemáš právo vypnout ani pitomej asistent, kterej reálně stejně nefunguje. To je prostě něco příšernýho a mělo by to vézt k tomu, že ten kdo to navrhl, by měl letět oknem na dlažbu. Jak bylo u nás dobrým zvykem.
Spekuluju ze bych do 4ky zase sel, ale az casem, az bude nova generace “po prvnim majiteli” a zase gran coupe, krasny a prakticky “normalni auto”. Dekuji za test ✌️
který se bude hnát zábavně přede mě přes plnou, přísahám že už ho nepustím za cenu abych sám brzdil. Mějte to na paměti hovádka ženoucí se za "zábavou".