Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobilita

Zpět na článek

Klíčové modely VW mají v budoucnu dostat plug-in hybrid s dojezdem až 100 km

21 komentářů

Avatar - kari.laz
kari.laz
A i krátký Golf pak bude atakovat dvě tuny 😁
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
A bude to velmi drahé, no nekup to. To vyřeší všechny problémy ještě dokonce před zavedením normy Euro 7. :no:
A protože norma Euro 7 zklikviduje i HEV a PHEV tak je to vcelku zbytečná snaha.
Dokud se někdo konečně nevzepře EK a EP, je to zbytečné vyhazování peněz.
Viz dnes Autoforum.

Pokud se ovšem VW domnívá, že všechno přebije svojí finanční mohutností, zlikviduje slabší konkurenci a ve finále si bude diktovat podmínky, pak hošani ve Vlkohradu postupují správně. :no:
topten
zase ty narky, ze euro7 je nesplnitelny a drahy podobne, jako jsme to slyseli po dieselgate v 2015, ze splneni "laboratornich" limitu i v realu pokud jde o NOx (80mg/km) je nerealne a drahe. vysledek dnes je ten, ze mnohy dyzly se i v realu s prehledem vejdou s NOx do 30mg/km, tedy do dnes navrhovanyho limitu pro euro7 od 2025. jestli to nejakej vyrobce nedokaze, tak dyzl nebude mit v nabidce. zadna skoda
Avatar - Ham.
Ham.
S euro 7 budou mít problémy hlavně benzíny, v testech green ncap dosahují diesely v čistotě vypouštěného vzduchu lepších výsledků než benzínové motory, viz. 2.0 TDI index 6,7 je zdaleka nejlepší ze všech spalováků.
https😐/www.greenncap.com/assessments/
Mino 1
S hodnoteniami, ktore typy motorov budu mat problemy si este pockajme. Euro 7 norma este nie je schvalena, o hodnotach sa rokuje a na druhej strane do r. 2025 zostavaju este 4 roky, takze vyrobcovia urcite makaju na plne obratky, aby dovtedy svoje motory urobili co najcistejsimi.
topten
kdyz koukam na tu tabulku, tak si protireci.
u oktavky 2.0tdi efektivita 7.7, sklenikovy plyny 4.6.
u golfu 1.5tsi efektifita 6.9, sklenikovy plyny 5.3.
neco mi rika, ze u spalovaku jde energeticka efektivita ruku v ruce s produkci sklenikovych plynu.
jenze tady to je presne naopak - u 2.0tdi vyssi efektivita, ale horsi co se tyce produkce CO2.
takze by me zajimalo, jak k tem cislum dospeli

u benzinaku se uvadi vic PM proti naftaku. ale porad hluboko pod soucasnym limitem. NOx naopak stale lepsi nez naftak, kterej to musi draze a slozite likvidovat a je otazka jak to bude fungovat po 10 letech a 200tis km. benzinak ma porad moznost se vratit na neprimej vstrik, kde by s PM problem byt nemel a jako bonus nizsi cena
Avatar - Ham.
Ham.
Metodiku mají popsanou na webu.
Benzín se k nepřímému vstřiku vrátit nemůže, protože by totálně pohořel s CO2.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Proč by pohorel s co2? Nejefektivnější benzínové motory na trhu mají nepřímý vstrik, a tedy i nízké co2.
topten
s tim jak se zdokonaluji AKU, tedy vic energie v objemu i hmotnosti spolu s klesajici cenou za kWh, se zvetsuji dojezdy plug-inu. bohuzel s tim pujde i snizovani objemu a poctu valcu motoru. takze prepokladam, ze pristi oktavka 5, jestli bude mit jeste spalovaci motor, tak to typicky bude plug-in s litrovym trivalcem a dojezdem ciste na elektriku 100-150km s kombinovanym vykonem minimalne 150kW. mozna trvale na spalovak vytahne jen 200km/h, ale kratkodobe nez se vybijou aku bez problemu 250, jestli to neomezej jeste driv.
timhle smerem, vedle cisty elektriky, pujde vyvoj aut tohle desetileti, pak uz jen ryzi elektro.

muzeme o tom vest spory, muzeme s tim nesouhlasit, ale to je asi tak vsechno, co se proti tomu da delat ...
Arese
Reagovat se na to dá jediným rozumným způsobem - takovéto hnusné a předražené hybrido a elektrokrumply nekupovat! 😒]
Avatar - Anonym
Anonym
A každá socka se může převtělit do bojovníka proti EV. Jak snadné.
topten
budes muset dozit s tim co mas a az se ti to rozpadne nebo s postupujici demenci ti seberou ridicak (to se tyka vetsiny z nas), tak elektrokolo nebo generacemi osvedcenyho kone 😁
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
No však nekupuj, najde se dost jiných, kteří bez problémů koupí.
traveldrive
Dosť? Čo je dosť? Pozná ten takzvaný kapitalizmus vôbec slovo "dosť"?
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
To už nechám na výkladu každého, kdy si řekne, že je to "dost".
kesumb
Ne, jediná správná možnost je osadit PHEV dostatečně silným benzínovým motorem...
DonVito
Ta logika je v tom, ze diky elektrickymu vykonu muzes usetrit na spalovacim motoru.

Ale kdyz na to mas, tak proc nevyuzit "jedine spravne moznosti"... :yes:
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Jediná správná možnost je diesel.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Dýzlu zmar!
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Úplně stejně, jako když WIFI provider naslibuje rychlost připojení až 100Mbit/s a běžně dostupná rychlost je do 10Mbit/s. 😁
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tady se někdo senilni nechal nachytat a nezjistil si garantovanou rychlost. Tohle je úplně bezne i u kabelu. UPC, VDSL,..., tam všude bezne nedávají garantovanou rychlost. Pak jsou další smejdi, kteří napíšou rychlost až..., ale v reálu jedeš na třetině ale to znalý clovek se nenechá nachytat a kdyz není kolenovrt, tak má lepší službu za minimální priplatek. A to je stejné i s tím dieselem. Sice to papírově jezdi za menší spotřebu, ale reálná služba je dražší a horsi.