Elektromobilita
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeKlíčové modely VW mají v budoucnu dostat plug-in hybrid s dojezdem až 100 km
21 komentářů
topten
s tim jak se zdokonaluji AKU, tedy vic energie v objemu i hmotnosti spolu s klesajici cenou za kWh, se zvetsuji dojezdy plug-inu. bohuzel s tim pujde i snizovani objemu a poctu valcu motoru. takze prepokladam, ze pristi oktavka 5, jestli bude mit jeste spalovaci motor, tak to typicky bude plug-in s litrovym trivalcem a dojezdem ciste na elektriku 100-150km s kombinovanym vykonem minimalne 150kW. mozna trvale na spalovak vytahne jen 200km/h, ale kratkodobe nez se vybijou aku bez problemu 250, jestli to neomezej jeste driv.
timhle smerem, vedle cisty elektriky, pujde vyvoj aut tohle desetileti, pak uz jen ryzi elektro.
muzeme o tom vest spory, muzeme s tim nesouhlasit, ale to je asi tak vsechno, co se proti tomu da delat ...
timhle smerem, vedle cisty elektriky, pujde vyvoj aut tohle desetileti, pak uz jen ryzi elektro.
muzeme o tom vest spory, muzeme s tim nesouhlasit, ale to je asi tak vsechno, co se proti tomu da delat ...
Reagovat se na to dá jediným rozumným způsobem - takovéto hnusné a předražené hybrido a elektrokrumply nekupovat! 😒]
budes muset dozit s tim co mas a az se ti to rozpadne nebo s postupujici demenci ti seberou ridicak (to se tyka vetsiny z nas), tak elektrokolo nebo generacemi osvedcenyho kone 😁
Ne, jediná správná možnost je osadit PHEV dostatečně silným benzínovým motorem...
Ada je zase tady
Úplně stejně, jako když WIFI provider naslibuje rychlost připojení až 100Mbit/s a běžně dostupná rychlost je do 10Mbit/s. 😁
Tady se někdo senilni nechal nachytat a nezjistil si garantovanou rychlost. Tohle je úplně bezne i u kabelu. UPC, VDSL,..., tam všude bezne nedávají garantovanou rychlost. Pak jsou další smejdi, kteří napíšou rychlost až..., ale v reálu jedeš na třetině ale to znalý clovek se nenechá nachytat a kdyz není kolenovrt, tak má lepší službu za minimální priplatek. A to je stejné i s tím dieselem. Sice to papírově jezdi za menší spotřebu, ale reálná služba je dražší a horsi.
A protože norma Euro 7 zklikviduje i HEV a PHEV tak je to vcelku zbytečná snaha.
Dokud se někdo konečně nevzepře EK a EP, je to zbytečné vyhazování peněz.
Viz dnes Autoforum.
Pokud se ovšem VW domnívá, že všechno přebije svojí finanční mohutností, zlikviduje slabší konkurenci a ve finále si bude diktovat podmínky, pak hošani ve Vlkohradu postupují správně. :no:
https😐/www.greenncap.com/assessments/
u oktavky 2.0tdi efektivita 7.7, sklenikovy plyny 4.6.
u golfu 1.5tsi efektifita 6.9, sklenikovy plyny 5.3.
neco mi rika, ze u spalovaku jde energeticka efektivita ruku v ruce s produkci sklenikovych plynu.
jenze tady to je presne naopak - u 2.0tdi vyssi efektivita, ale horsi co se tyce produkce CO2.
takze by me zajimalo, jak k tem cislum dospeli
u benzinaku se uvadi vic PM proti naftaku. ale porad hluboko pod soucasnym limitem. NOx naopak stale lepsi nez naftak, kterej to musi draze a slozite likvidovat a je otazka jak to bude fungovat po 10 letech a 200tis km. benzinak ma porad moznost se vratit na neprimej vstrik, kde by s PM problem byt nemel a jako bonus nizsi cena
Benzín se k nepřímému vstřiku vrátit nemůže, protože by totálně pohořel s CO2.