Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Klíčové modely VW mají v budoucnu dostat plug-in hybrid s dojezdem až 100 km

Masivní elektrifikace značky Volkswagen vytvořila novou rodinu modelů s označením ID, vedle nich však bude VW nabízet i novou generaci tradičních modelů se spalovacími motory. Bez elektrifikace to však nepůjde.
Zpět na článek
8. 3. 2021 15:34
Re: logickej vyvoj
Dosť? Čo je dosť? Pozná ten takzvaný kapitalizmus vôbec slovo "dosť"?
8. 3. 2021 14:29
Re: hmotnost
zase ty narky, ze euro7 je nesplnitelny a drahy podobne, jako jsme to slyseli po dieselgate v 2015, ze splneni "laboratornich" limitu i v realu pokud jde o NOx (80mg/km) je nerealne a drahe. vysledek dnes je ten, ze mnohy dyzly se i v realu s prehledem vejdou s NOx do 30mg/km, tedy do dnes navrhovanyho limitu pro euro7 od 2025. jestli to nejakej vyrobce nedokaze, tak dyzl nebude mit v nabidce. zadna skoda
Avatar - Ada je zase tady
8. 3. 2021 22:44
Re: logickej vyvoj
Jediná správná možnost je diesel.
8. 3. 2021 14:31
Re: logickej vyvoj
budes muset dozit s tim co mas a az se ti to rozpadne nebo s postupujici demenci ti seberou ridicak (to se tyka vetsiny z nas), tak elektrokolo nebo generacemi osvedcenyho kone :D
8. 3. 2021 14:24
Re: logickej vyvoj
Reagovat se na to dá jediným rozumným způsobem - takovéto hnusné a předražené hybrido a elektrokrumply nekupovat! :-[]
Avatar - kari.laz
8. 3. 2021 12:21
hmotnost
A i krátký Golf pak bude atakovat dvě tuny :D
8. 3. 2021 17:23
Re: logickej vyvoj
Ta logika je v tom, ze diky elektrickymu vykonu muzes usetrit na spalovacim motoru.

Ale kdyz na to mas, tak proc nevyuzit "jedine spravne moznosti"... :yes:
Avatar - Ham.
8. 3. 2021 15:29
Re: hmotnost
S euro 7 budou mít problémy hlavně benzíny, v testech green ncap dosahují diesely v čistotě vypouštěného vzduchu lepších výsledků než benzínové motory, viz. 2.0 TDI index 6,7 je zdaleka nejlepší ze všech spalováků.
https://www.greenncap.com/assessments/
8. 3. 2021 17:03
Re: logickej vyvoj
Ne, jediná správná možnost je osadit PHEV dostatečně silným benzínovým motorem...
Avatar - WinDiesel
8. 3. 2021 12:45
Re: hmotnost
A bude to velmi drahé, no nekup to. To vyřeší všechny problémy ještě dokonce před zavedením normy Euro 7. :no:
A protože norma Euro 7 zklikviduje i HEV a PHEV tak je to vcelku zbytečná snaha.
Dokud se někdo konečně nevzepře EK a EP, je to zbytečné vyhazování peněz.
Viz dnes Autoforum.

Pokud se ovšem VW domnívá, že všechno přebije svojí finanční mohutností, zlikviduje slabší konkurenci a ve finále si bude diktovat podmínky, pak hošani ve Vlkohradu postupují správně. :no:
Avatar - Roman Horký
8. 3. 2021 14:27
Re: logickej vyvoj
A každá socka se může převtělit do bojovníka proti EV. Jak snadné.
8. 3. 2021 14:09
logickej vyvoj
s tim jak se zdokonaluji AKU, tedy vic energie v objemu i hmotnosti spolu s klesajici cenou za kWh, se zvetsuji dojezdy plug-inu. bohuzel s tim pujde i snizovani objemu a poctu valcu motoru. takze prepokladam, ze pristi oktavka 5, jestli bude mit jeste spalovaci motor, tak to typicky bude plug-in s litrovym trivalcem a dojezdem ciste na elektriku 100-150km s kombinovanym vykonem minimalne 150kW. mozna trvale na spalovak vytahne jen 200km/h, ale kratkodobe nez se vybijou aku bez problemu 250, jestli to neomezej jeste driv.
timhle smerem, vedle cisty elektriky, pujde vyvoj aut tohle desetileti, pak uz jen ryzi elektro.

muzeme o tom vest spory, muzeme s tim nesouhlasit, ale to je asi tak vsechno, co se proti tomu da delat ...
Avatar - Mikesus
9. 3. 2021 12:10
Re: Jsou to jen blbý kecy
Tady se někdo senilni nechal nachytat a nezjistil si garantovanou rychlost. Tohle je úplně bezne i u kabelu. UPC, VDSL,..., tam všude bezne nedávají garantovanou rychlost. Pak jsou další smejdi, kteří napíšou rychlost až..., ale v reálu jedeš na třetině ale to znalý clovek se nenechá nachytat a kdyz není kolenovrt, tak má lepší službu za minimální priplatek. A to je stejné i s tím dieselem. Sice to papírově jezdi za menší spotřebu, ale reálná služba je dražší a horsi.
Avatar - Mikesus
9. 3. 2021 12:05
Re: hmotnost
Proč by pohorel s co2? Nejefektivnější benzínové motory na trhu mají nepřímý vstrik, a tedy i nízké co2.
8. 3. 2021 15:37
Re: Re: hmotnost
S hodnoteniami, ktore typy motorov budu mat problemy si este pockajme. Euro 7 norma este nie je schvalena, o hodnotach sa rokuje a na druhej strane do r. 2025 zostavaju este 4 roky, takze vyrobcovia urcite makaju na plne obratky, aby dovtedy svoje motory urobili co najcistejsimi.
Avatar - Ada je zase tady
8. 3. 2021 22:56
Jsou to jen blbý kecy
Úplně stejně, jako když WIFI provider naslibuje rychlost připojení až 100Mbit/s a běžně dostupná rychlost je do 10Mbit/s. :D
Avatar - Ham.
8. 3. 2021 19:02
Re: hmotnost
Metodiku mají popsanou na webu.
Benzín se k nepřímému vstřiku vrátit nemůže, protože by totálně pohořel s CO2.
8. 3. 2021 17:57
Re: hmotnost
kdyz koukam na tu tabulku, tak si protireci.
u oktavky 2.0tdi efektivita 7.7, sklenikovy plyny 4.6.
u golfu 1.5tsi efektifita 6.9, sklenikovy plyny 5.3.
neco mi rika, ze u spalovaku jde energeticka efektivita ruku v ruce s produkci sklenikovych plynu.
jenze tady to je presne naopak - u 2.0tdi vyssi efektivita, ale horsi co se tyce produkce CO2.
takze by me zajimalo, jak k tem cislum dospeli

u benzinaku se uvadi vic PM proti naftaku. ale porad hluboko pod soucasnym limitem. NOx naopak stale lepsi nez naftak, kterej to musi draze a slozite likvidovat a je otazka jak to bude fungovat po 10 letech a 200tis km. benzinak ma porad moznost se vratit na neprimej vstrik, kde by s PM problem byt nemel a jako bonus nizsi cena
Avatar - Blue Sun
8. 3. 2021 18:10
Re: logickej vyvoj
To už nechám na výkladu každého, kdy si řekne, že je to "dost".
Avatar - Blue Sun
8. 3. 2021 14:50
Re: logickej vyvoj
No však nekupuj, najde se dost jiných, kteří bez problémů koupí.