Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Volkswagen Scirocco jako hatchback i jako hatchback-cabrio?

Prototypy předsériového Scirocca jsme ukazovali už několikrát a příchod už dokonce sám výrobce oficiálně potvrdil. Nyní přichází naši němečtí spolupracovníci se spekulací, že se k nízkému sportovně střiženému hatchbacku přidá ještě otevřená verze.
Zpět na článek
6. 11. 2007 17:54
6. 11. 2007 18:19
anonym
6. 11. 2007 18:20
neregistrovaný "Deception"
6. 11. 2007 19:49
neregistrovaný "jahonzik"
7. 11. 2007 08:19
neregistrovaný "FX"
6. 11. 2007 19:41
neregistrovaný "Perun."
6. 11. 2007 19:44
neregistrovaný "jahonzik"
6. 11. 2007 21:22
neregistrovaný "Perun."
15. 11. 2007 21:21
neregistrovaný "Daves"
6. 11. 2007 19:43
6. 11. 2007 20:01
7. 11. 2007 08:27
neregistrovaný "FX"
7. 11. 2007 08:39
neregistrovaný "Well"
7. 11. 2007 10:59
neregistrovaný "FX"
7. 11. 2007 09:06
7. 11. 2007 12:47
7. 11. 2007 20:01
neregistrovaný "PREMDA"
7. 11. 2007 20:13
7. 11. 2007 22:33
9. 11. 2007 17:39
neregistrovaný "buran"
7. 11. 2007 11:15
neregistrovaný "pepíno z depíno"
6. 11. 2007 20:11
6. 11. 2007 21:04
6. 11. 2007 21:56
6. 11. 2007 22:35
neregistrovaný "zzbysekk"
6. 11. 2007 23:48
neregistrovaný "RFSS"
7. 11. 2007 03:35
7. 11. 2007 07:26
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
6. 11. 2007 20:17
6. 11. 2007 20:37
anonym
7. 11. 2007 04:51
7. 11. 2007 00:32
neregistrovaný "pezzzi"
7. 11. 2007 08:44
7. 11. 2007 11:22
neregistrovaný "hoborg_"
7. 11. 2007 12:11
15. 11. 2007 21:33
neregistrovaný "Daves"
Avatar - donPedro
6. 11. 2007 17:54
Tož nevím,
ale don Pedro junior říkal že to zapytlované zepředu vypadá jak nová Čivava a to stříbrné a zapytlované zezadu zas jak to malý nový Volvo. To modré bez střechy by tedy moh býti WV, ale zase se mu nelíbí. Tož tak.
Rozbalit vlákno
0
anonym
6. 11. 2007 18:19
neumí
folksvagenu chybí invence na sportovní auta,už ani ten golf není co býval...hrůza a děs :no:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Deception"
6. 11. 2007 18:20
Re: neumí
Že tys nikdy neprojel nový GTIčko? ;-)
neregistrovaný "jahonzik"
6. 11. 2007 19:49
Re: neumí
Ja jsem GTIcko projel, je dobry, ale v nicem nevybocuje. Je to normalni trochu tuzsi, rychlejsi auto.
neregistrovaný "FX"
7. 11. 2007 08:19
Re: neumí
A co jiného by to mělo být? ;-)
Je přesně takové, jaké být má.
neregistrovaný "Perun."
6. 11. 2007 19:41
Vítr z korejský Sahary
Byly doby, kdy se každej pořádnej chlap rozklepal jako rosol, když kolem projel opravdovej "sporťák" od VW, Scirocco - první toho jména. Scirocco je celkem silnej jihovýchodní vítr. Vzniká nad Saharou a putuje dál do Evropy... Jenže tenhle závan jakoby vznikl v Korei.. Možná bude silnej, možná se někomu podlomí kolena.. ale druhý svého jména nemá krom tohoto spojení s tou předchozí ikonou zhola nic společného. Když se na svět dostává srdcovka jen proto, že tomu tak chce marketing a designová invence se řídí jen a jen módní agresivitou za každou cenu. Těch zamračených čelních masek "made in Germany" začínám mít po krk.. samoúčelně se mračící auta mi pokaždé evokují otázku, co se skrývá v lidech, kteří jsou uvnitř? To je složitý téma a rozhodně jinam, než na tenhle server.. Takže to zkrátím: Trendy agresivní design s prvky korejské okázalosti mně nebere, připadá mi legrační a dětský. Srdce dokáže bušit jako lvové o mříže i v daleko méně kýčovitých autech. Tentokrát, pokud už jako tradičně Lehmannové nepřehánějí, dávám VW za jeho pouťovou atrakci :no:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "jahonzik"
6. 11. 2007 19:44
Re: Vítr z korejský Sahary
Mluvis(pises) mne z duse. Lip to ani napsat neslo. Udelali by lip, kdyby pouzili design staryho Scirocca.
neregistrovaný "Perun."
6. 11. 2007 21:22
Re: Vítr z korejský Sahary
Jo, sohlasím. Scirocco I. měl tvar coupé, který chytí a nepustí ani po létech.. Dvojka je zatím jen dvojkou a dle mého soudu jí zůstane i nadále. Rána do prázdna. Pár jich tu uvidíme, z valné části se ale bude jednat spíše jen o polepené předváděcí vozy, kterými si to přes plnou a na oranžovou budou mastit nagelovaný číra prodejců od velkých dealerů... To je smutný osud dutých sudů valících se z kopce. Chvilku duní a dole se pak rozpadnou.. Ale počkejme, až ta doba přijde. Zatím nemám důvod svůj názor poopravit.
neregistrovaný "Daves"
15. 11. 2007 21:21
Re: Vítr z korejský Sahary
Tohle bude 3generace Scirocca ;-)
7. 11. 2007 04:47
Re: Vítr z korejský Sahary
mas pravdu jednicka sciroco to je krasa! ale tohle je totalni kyc. Navic to zacne v koncernu vyrabet kde kdo a bude z toho uboha tuctovka ktera nikoho neoslovi.
6. 11. 2007 19:43
ROK 200VW
Příští rok bude rokem VW - přijede scirocco, tvůj Zorro mstitel, přijede Passat coupe, Apoštol tvých coupe snů a samo přijede i GOLF VI, Gé Golf, Gé jako - GURU.

Přitom Sccirocco vletí na nepopsaný svět... Malé přítulné getečko, které za svůj předchozí modelový život stihlo být legendou. Ukaž mi konkurenci... Tak tahle nová generace dokonale zúročí motorovou avantgardu, kterou v současné době a v mainstreamu VW nepochybně tvoří. Žádná benzínová atmosféra... jen ostře sametové dvojí přeplňování. Máš se na co těšit. Ostatně, kritizovat malé coupé od kohokoli, to snad ani nejde... a pokud je tedy stvořeno mainstreamovými mistry, pak nezbývá než jásat. Cena bude tak akorát. Kéž bys tak akorát měl.

Passat coupe... jo, to zas jednou VW trefí desítku. Ušlechtilé, velké čtyřdveřové coupe. Mimo Mercedesu zatím nikdo nenašel odvahu... ber tedy na vědomí, že mainstreamová jednička jen opět potvrzuje své mainstreamové prvenství.

A pak... blížící se EPOCHA G-6... vím, třesou se ti kolena. Viděl jsi snad Blízká setkání třetího druhu? No, tak ta geniální scéna, jak přistává na Zemi UFO... takhle obdobně to bude s příchodem nové generace GOLFu. To on předefinuje kompaktní třídu, to on předdefinuje měřítka na dalších pět let, to on, GURU, bude opět nejprodávanějším autem Evropy. Ale hlavně, hlavně to bude stále ten pravej lehce přidrzlej kámoš, co tě nikdy nezradí.

BRAVWO :yes:
Rozbalit vlákno
18
6. 11. 2007 20:01
Re: ROK 200VW
Kez bych s tebou, GTI, mohl souhlasit. Napsal jsi o trech modelech. Odpovedi by mohlo byt skoda, skoda a skoda (s malym "s").

Skoda, ze VW uplne odstrani vsechno, co dela koncept Scirocco zajimavym a zustane z neho jen nizsi Golf.

Skoda, ze Passat Coupe nema sva jiste zakazniky. Zde to ale rozvedu. Passat Coupe nema rozvinuty trh ani konkurenci. Zakazniky Passatu Coupe, verim, budou ti, kteri by chteli Mercedes CLS, ale nemaji na nej. Problemem ale je myslenkovy pochod mene majetnych zakazniku. Je totiz vice zamereny na to co je prakticke. Uvidime casem, nemyslim, ze se prodeje budou nasobit tisicem.

Skoda, ze jiz predem vime jak bude vypadat a o cem bude G6. Dokonce jiz zname vetsinu dilu G7 (ber to ironicky). Golfu chybi prekvapeni, to se jiz 15 let nekonalo.
neregistrovaný "FX"
7. 11. 2007 08:27
Re: ROK 200VW
Víte, co vám notorickým kritikům schází? Prostě nedovedete akceptovat současnou situaci na trhu.
GTI to napsal jasně, má pravdu, VW (potažmo koncern) tady drtí prodeji kde koho a tak to prostě je. Vy nad každým novým modelem VW skuhráte, jak je nudný, jak nebude úspěšný, ale zatím střílíte do prázdna.
Jednoduše řečeno, teméř každý model co VW vypustí si zákazníky najde a není jich málo.
neregistrovaný "Well"
7. 11. 2007 08:39
Re: ROK 200VW
VW (potažmo koncern) tady drtí prodeji kde koho a tak to prostě je... Není to tak. V prodejích všechny drtí Toyota, VW je hluboce v podprůměru ;-) .
neregistrovaný "FX"
7. 11. 2007 10:59
Re: ROK 200VW
Tady - znamená pro mě ČR případně EU, a kde je Toyota víme všichni, tedy až na tebe. :-!
7. 11. 2007 09:06
Re: ROK 200VW
Situace trhu je dana. At chceme, nebo ne. Velikosti prodeju nejsou primo umerne ke kvalite vyrabeneho produktu. Kazdy (rozumej KAZDY) produkt se proda pokud ho nabidnes za jemu umernou cenu. Pokud se produkt neprodava tak jak bys chtel, cenu o neco snizis a postaras se o kvalitni a fungujici PR. To je prave to, co dela VW dobre prodavajicim sve produkty.

Velke procento pouzitych komponentu VW vyuziva jiz leta a timto se jiz zaplatil jejich vyvoj a produkce. Kdyz tyto komponenty VW posklada v jinem poradi, nazve ho novym modelem a jiz zminena kvalitni PR se postara o zbytek.
Avatar - Dinar
7. 11. 2007 12:47
Re: ROK 200VW
Mariánek stokrát jinak, pokaždé stejně zmatený. :-)

Golf 5 není na evropském trhu rozhodně zosobněním fleetového modelu. V této třídě se pro firemní účely používají vesměs praktické verze, tedy kombíky, kteroužto variantu Golf 5 až do nedávna nenabízel. Jeho nejbližší konkurenti nabízející kombi, Focus, Astra a Megane, jej ve fleetech jednoznačně porážejí. A přesto je Golf 5 ve statistikách stále mezi třemi nejprodávanějšími modely nižší střední v Evropě. Navíc, např. astře v číslech velmi pomáhá classic. Takže, Mariánku, ať chceš nebo nechceš, tvrzení, že se G5 prodává špatně, které jsi použil jako základ své "tržní analýzy" je liché, což znamená, že to co z této chybné premisy vyvozuješ nemůže dávat smysl. Fakta jsou taková, že za prvé: Golf je autem, které se, co do technických kvalit, řadí mezi nejužší špičku segmentu, a není v autobranži odborník, který by tento fakt jakkoliv zpochybňoval, navíc pro mnohé automobilky stále G5 funguje coby referenční produkt. A za druhé, cena golfu patří v segmentu k těm nejvyšším, stačí si udělat jakékoliv cenové srovnání. Takže shrnuto, golf se prodává dobře, a je to kvalitní auto za vysokou cenu. Přesný opak tvých tvrzení. Problém Golfu 5 je jinde, je totiž výrobně drahý, a to je také hlavním důvodem tak brzkého příchodu šesté generace, která má toto změnit. VW, momentálně, na svém nejprodávanějším modelu vydělává málo nebo nic i přes jeho relativně vysokou prodejní cenu.
;-)
neregistrovaný "PREMDA"
7. 11. 2007 20:01
Re: ROK 200VW
Uz nejakou dobu sleduju diskuze na auto.cz a hlavne jejich diskutery. Zde se ale pridam. Reagujes uplne zmatene. Napsal to prece uplne spravne. Golf se prodava za tu cenu za jakou se ma. Jeho hodnota je rovna jeho cene. Kdyz jeho hodnota klesne, klesnou prodeje a cena musi holt dolu.
Avatar - Dinar
7. 11. 2007 20:13
Re: ROK 200VW
Jo, máš úplnou pravdu, "hodnota je rovna ceně", jsou halt na světě nevyvratitelné pravdy, jak např. říkával jeden klasik, "když poprší, tak je mokro". Tak to, Přemdo, dál raději opravdu jen sleduj. ;-)
7. 11. 2007 22:33
Re: ROK 200VW
Nema na nej cenu reagovat. O autech slysel v autobusu a umi jen osocovat a urazet. Ja ty jeho plky ani nectu.
neregistrovaný "buran"
9. 11. 2007 17:39
Re: ROK 200VW
Proboha přestaň tady už unavovat tím svým dobře fungujícím PR. Už jsme to četli, tak si dej pauzu....dej si třeba Kit-Kat!
neregistrovaný "pepíno z depíno"
7. 11. 2007 11:15
Re: ROK 200VW
né že bych chtěl kritizovat, ale pokud si vzpomínám to bylo řečí od VW jak ten peugeot má velkou tlamu a jak ten design je příšernej a ehjle velká tlama ala peugeot se proasuzeje i u audi VW. Jinak jak je tomu s prodejem aut tak vždycky se nejvíc prodává ta domácí automobilka nejvíc - souhlasim s tim, že každej model co vypustí jakákoliv automobilka si najde své zákazníky a není jich málo ;-)
6. 11. 2007 20:11
Re: ROK 200VW
Ahoj. Opäť idem s Tebou v niečom súhlasiť a v niečom oponovať. ;-)

Scirocco si zaslúži, myslím, svoje meno s veľkým "S", teraz len čakať, či si podobné uznanie zaslúžia jeho tvorcovia. Podľa dostupných fotiek bude mať sériový model so štúdiou menej spoločné ako by sa patrilo, vravím o dizajne, pravdaže. Zaujímavé a oživujúce prvky zmiznú a nastúpi nudnejší a nezaujímavý trend autopmobilov VW. Daj Bože, nech sa mýlim. Tvorca štúdie medzičasom prešaltoval do Kórey za Scheyerom, takže neviem neviem...

Passat coupe - mŕtvy projekt, od začiatku mu nedávam veľkú nádej na úspech. Passat je spotrebný voz strednej triedy, kupé chce iný image, musí hrať najmä na city, a nech sa fanúšikovia VW neurazia, ale na to Passat nemá. Má podľa mňa menšie šance ako by mala Škoda Tudor. Navyše Passat má štvoro dverí, takže ho snáď ani nemožno nazvať kupátkom, mnohí v ňom vidia napodobeninu Mercedesu alebo Jaguaru. na tomto si vylámu zuby. Volkswagen nie je prémiovka.

GOLF VI - prehra vopred. Pokrokové auto kvôli cene a (tradičnému) strachu prísť s niečím odvážnejším kompetentní pochovali a konštruktéri dostali príkaz projekt prepracovať, zlacniť a zachovať konzervatívne naladenie. Napriek tomu, že sa sám pán Winterkorn (dúfam, že som mu neskomolil meno)nedávno vyjadril, že Volkswagen potrebuje emotívny dizajn a autá vzbudzujúce emócie. Ak sa Golf V nepredáva podľa očakávaní, ťažko možno dúfať, že polovičný facelift, hrdo nesúci interné označenie Golf VI, tento nepriaznivý trend zvráti.

Najpozitívnejšie vidím zatiaľ Volkswagen Up! - ctí tradíciu a zároveň je (na to, že je to Volkswagen) až prekvapujúco novátorský (ak nakoniec neskutočné riziko zavedenia takejto novinky nenechá VW na bedrách Škody, čo je docela možné). V tomto prípade súhlasím. Bravo VW.
6. 11. 2007 21:04
Re: ROK 200VW
Scirocco budu hodnotit až ho uvidim, stejně jako Passat Coupe, ale co se týče třeba zmiňovaného G5, tak ten se prodává velmi dobře, v rámci třídy je stále na nejvyšších příčkách prodejnosti, tak nevím co pořád kdo má o jeho neúspěchu. Osobně se mi líbí určitě mnohem více než relativně opěvovaný G4, kterému přicházím na chuť až v poslední době. Co se týče konceptu Up!, tak to je první auto, které mi k VW moc nesedí. Neříkám, že je špatné, ale zkrátka mi nepřijde standartně nadčasové a reprezentativní i když chápu, že jeho úloha je zcela jiná.
6. 11. 2007 21:56
Re: ROK 200VW
Vidíš, chápeš to celkom inak ako ja.
G5-predaje nie sú zlé, ale zaostávajú za pôvodnými očakávaniami. A zaostáva zisk, výroba a servis berú príliš veľa peňazí, objemy predaja nestíhajú. K očakávanému G6 - myslím, že zákazníci VW nie sú až tak konzervatívni, ako stále vo VW predpokladajú a na výrazný úspech to nevidím. Stratový nebude, ale dieru do sveta nespraví (a to by sa už Volkswagenu zišlo ako soľ).
Nechápem, prečo Ti k VW nesedí koncept Up! ? Veď je obrazom pôvodnej idey automobilky, je obrazom idey, pre ktorú Volkswagen vôbec vznikol! Praktické a lacné odvezenie pre každého, spoľahlivá a jednoduchá kocepcia. Správny Volkswagen. Volkswagen, to je ľudové auto, čo postavilo (všetka česť a chvála) vojnou zbedačené Nemecko na nohy a na kolesá. Nechápem, prečo Volkswagen musíť reprezentatívny, toto pozlátko mu nasilu tisnú len jeho súčasní páni.
neregistrovaný "zzbysekk"
6. 11. 2007 22:35
Re: ROK 200VW
NEvim na Sirocco se hodi- japonec nakonec,, prijde me to jako zkopirovany Mitsubishi Evo vw byli hezky auta ale tohle je poste luzrovskej caar
neregistrovaný "RFSS"
6. 11. 2007 23:48
Re: ROK 200VW
Ty si hovado. >:D
Avatar - sargis
7. 11. 2007 03:35
Re: ROK 200VW
Scirocco bude hlavne po dizajnovej stranke posunom v ramci VW. Kam? Neviem, kolko z toho asi aplikuju na ostatne modely? Trebars na prichadzajuce Polo? Najdu tu odvahu? Ja viac klacim na kolenach za to, aby aj Opel prisiel s novou Calibrou v style konceptu-nejako mi chybaju stare dobre casy u pristupnych coupe cars.
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
7. 11. 2007 07:26
Re: MITSUROCCO
Ve čtyřdveřovém provedení se už dávno prodává >:D Jmenuje se Lancer a technikou pohonu je a bude světelný roky před kupé i kabriem >:D
6. 11. 2007 20:17
Cabrio?
Lehmann už nevie čo by vymyslel aby bol zaujímavý. Jeho fantazmagórie už s realitou zrejme nemajú nič spoločné. VW nič zaujímavé nemá, no tak mu niečo v pécéčku urobíme... :no:
Rozbalit vlákno
2
anonym
6. 11. 2007 20:37
Re: Cabrio?
Presne tak vystihol si to :yes: >:D
7. 11. 2007 04:51
Re: Cabrio?
nekdo me tu mluviz duse >:D :yes:
neregistrovaný "pezzzi"
7. 11. 2007 00:32
Autá na fotke č.6 ?
[odkaz]

podla mna:

1. VW Scirocco
2. BMW X6
3. Dodge Durango
4. BMW 3 Cabrio
5. BMW 3 Cabrio
6. Subaru Legacy Outback

trochu zvlastne stretnutie :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
7. 11. 2007 08:44
ikonismus
Sledovat vývoj "Širočího" zrodu skrz diskuse na Auto.cz je docela zábavné. VW přijde s počinem, který není momentálně v nižší střední úplně obvyklý, ale stejně nemá šanci se zdejším hochům zavděčit. A to přesto, že použil naprosto stejný recept jako v případě původního Scirocca. Vy, co se tu vypisujete o ikonách, kterým se novinka nemůže vyrovnat, vy, kteří jste (výjimky prominou) původní Scirocco (a to nejspíš jen Mk. II) viděli tak maximálně v podobě nějaké tuning kreace na okresním srazu milovníků tmelu, tedy, vy, vězte, že Scirocco I byl přesně tím "sníženým golfem", za který, v pejorativním smyslu, označujete Scirocco přicházející. To auto se vám může líbit nebo nelíbit, ale řeči o devalvaci ikony atd. jsou zcela mimo mísu, VW prostě trhu předhodí Golf v kupé kabátě, stejně jako to udělal v případě jedničky.
A pokud jde o rozdíly mezi studií a finálním autem, tyhle pláče, od zdejších diskutérů považujících se za odborníky na autobranži, ty jsou už vůbec úsměvné.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "hoborg_"
7. 11. 2007 11:22
Re: ikonismus
snizenej "kupe" golf to byl vzdycky, to je pravda, a taky nevim v cem je pointa tyhle kritiky.. navic se mi docela libi ze se mozna ozivi driv popularni trida malejch FWD kupatek (i kdyz me uz to pustilo..). S cim ale souhlasim je kritika designu, konkretne mody "zamracenyho" agresivniho ksichtu. nechapu, nelibi.. pripada mi to ze proste v seriovejch autech prevzali tu modu zamraceni auta kusem papundeklu, a od tuningovyho lepice plastu se to lisi jen porizovaci cenou, nevkus je to stejnej.

// mel jsem rok corrado, doted si nejsem jistej jestli s tim bylo vic srandy nebo problemu, ale urcite toho nelituju. tak ma vypadat agresivni design :-)
Avatar - Dinar
7. 11. 2007 12:11
Re: ikonismus
Řekl bych, že počin VW v podobě Scirocca chápeme podobně. Co se týká designu, studie se mi celkem líbí, jak se mi bude líbit hotové auto uvidím, až ho ukážou. A s tím corradem nevím, nikdy mi jako zosobnění agresivního designu nepřišlo. ;-)
neregistrovaný "Daves"
15. 11. 2007 21:33
Re: ikonismus
Corro byla super kara.Nadherny design...lemy,kapota,profil...na tu dobu super..a spolehlivy taky.Dnes uz ma vetsinou spoustu krizku za sebou..