Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Spy Photos: Volkswagen Scirocco jako hatchback i jako hatchback-cabrio?

Ondřej Láník
Diskuze (37)
Prototypy předsériového Scirocca jsme ukazovali už několikrát a příchod už dokonce sám výrobce oficiálně potvrdil. Nyní přichází naši němečtí spolupracovníci se spekulací, že se k nízkému sportovně střiženému hatchbacku přidá ještě otevřená verze.

Nové wolfsburgské mládě bude vycházet ze základu sdíleného s Volkswagenem EOS a to je prý první premisou k tomu, aby řada Scirocco neměla jedinou karosářskou variantu. Úzkostlivé maskování všeho co je za B sloupkem dále podporuje úvahu o možné verzi coupé-cabrio, nebo snad přesněji hatchback-cabrio. Pokud by se skutečně něco takového dostalo na trh, musel by Volkswagen přijít s inovativní konstrukcí střechy, protože design studie s pevnou střechou už hodně fanoušků navnadil.

Volkswagen Scirocco, který se nebude příliš lišit od studie IROC, představené loni v září na pařížském autosalonu, bude hatchback s nižší třídveřovou karoserií. Proti studii můžeme čekat změny na masce (údajně nebude tak výrazná), ale jak je vidět i na maskovaných modelech, koncepce a rozložení hmot se nemění. Studie měla vnější rozměry 4240 mm x 1800 mm x 1400 mm, rozvor byl na poměry VW překvapivě velký 2680 mm.

Motorová nabídka bude stavět na přeplňovaných motorech TSI a TDI, vyloučena není ani verze R s pohonem všech kol.

Mimo sériového Scirocca se v roce 2008 představí také definitivní podoba Volkswagenu Passat Coupé a Golf šesté generace.

Ondřej Láník
Diskuze (37)
7. 11. 2007 22:33
Re: ROK 200VW
Nema na nej cenu reagovat. O autech slysel v autobusu a umi jen osocovat a urazet. Ja ty jeho plky ani nectu.
Avatar - Dinar
7. 11. 2007 20:13
Re: ROK 200VW
Jo, máš úplnou pravdu, "hodnota je rovna ceně", jsou halt na světě nevyvratitelné pravdy, jak např. říkával jeden klasik, "když poprší, tak je mokro". Tak to, Přemdo, dál raději opravdu jen sleduj. ;-)
Avatar - Dinar
7. 11. 2007 12:47
Re: ROK 200VW
Mariánek stokrát jinak, pokaždé stejně zmatený. :-)

Golf 5 není na evropském trhu rozhodně zosobněním fleetového modelu. V této třídě se pro firemní účely používají vesměs praktické verze, tedy kombíky, kteroužto variantu Golf 5 až do nedávna nenabízel. Jeho nejbližší konkurenti nabízející kombi, Focus, Astra a Megane, jej ve fleetech jednoznačně porážejí. A přesto je Golf 5 ve statistikách stále mezi třemi nejprodávanějšími modely nižší střední v Evropě. Navíc, např. astře v číslech velmi pomáhá classic. Takže, Mariánku, ať chceš nebo nechceš, tvrzení, že se G5 prodává špatně, které jsi použil jako základ své "tržní analýzy" je liché, což znamená, že to co z této chybné premisy vyvozuješ nemůže dávat smysl. Fakta jsou taková, že za prvé: Golf je autem, které se, co do technických kvalit, řadí mezi nejužší špičku segmentu, a není v autobranži odborník, který by tento fakt jakkoliv zpochybňoval, navíc pro mnohé automobilky stále G5 funguje coby referenční produkt. A za druhé, cena golfu patří v segmentu k těm nejvyšším, stačí si udělat jakékoliv cenové srovnání. Takže shrnuto, golf se prodává dobře, a je to kvalitní auto za vysokou cenu. Přesný opak tvých tvrzení. Problém Golfu 5 je jinde, je totiž výrobně drahý, a to je také hlavním důvodem tak brzkého příchodu šesté generace, která má toto změnit. VW, momentálně, na svém nejprodávanějším modelu vydělává málo nebo nic i přes jeho relativně vysokou prodejní cenu.
;-)
Avatar - Dinar
7. 11. 2007 12:11
Re: ikonismus
Řekl bych, že počin VW v podobě Scirocca chápeme podobně. Co se týká designu, studie se mi celkem líbí, jak se mi bude líbit hotové auto uvidím, až ho ukážou. A s tím corradem nevím, nikdy mi jako zosobnění agresivního designu nepřišlo. ;-)
7. 11. 2007 09:06
Re: ROK 200VW
Situace trhu je dana. At chceme, nebo ne. Velikosti prodeju nejsou primo umerne ke kvalite vyrabeneho produktu. Kazdy (rozumej KAZDY) produkt se proda pokud ho nabidnes za jemu umernou cenu. Pokud se produkt neprodava tak jak bys chtel, cenu o neco snizis a postaras se o kvalitni a fungujici PR. To je prave to, co dela VW dobre prodavajicim sve produkty.

Velke procento pouzitych komponentu VW vyuziva jiz leta a timto se jiz zaplatil jejich vyvoj a produkce. Kdyz tyto komponenty VW posklada v jinem poradi, nazve ho novym modelem a jiz zminena kvalitni PR se postara o zbytek.