.... jo jo, bylo by zbytečné tříštit tam síly.... spíš pokračovat v budování prodejů Alfy..... Giulia a Stelvio se neprodávají tak dobře ale zas to není tak, že by ty prodeje nějak meziročně klesaly.... takže nějakou zákaznickou základnu si tam Alfa buduje.... teď je potřeba tam přijít s dalšími modely a nepolevit....
Místo toho ať raději oživí Chrysler, ten má určitě v USA větší potenciál. Peugeot může do Států dovážet nějaký cabriolet, aby se mohl natočit remake Colomba.
Aspon ze nakonec dostalo vedeni Stellantisu rozum. Zariznout Chrysler a dovezt Peugeot nedavalo ani trochu smyslu. Stale se tu traduji historky o mizerne spolehlivosti Peugeotu a zatimco Chrysler ma taky svoje bolesti, tak ma aspon vyhodu domaciho hriste (patriotismus, lepsi znalost mistniho vkusu etc).
To je pravda. Ono by bylo dobre, aspon cas od casu, nejake auto vyvinout a vyrobit, jestli chteji prodavat vic.
Na mne to skoro pusobilo, jako kdyby po tom fiasku s dvoustovkou vyspavali sok.
hele ale CH200 se neprodával tak špatně ne? jiná věc za kolik a jaká byla marže, ale jako takový debakl mi to nepřišlo.... To Dart by mohl vykládat....
ale celkově - FCA do Chrysleru nedalo ani dolar tak čemu se divit? kromě Pacificy neměli za 10 let nové auto ne?
Protoze se mocne investovalo do Ramu a Jeepu, kteri vyrabi auta s vetsi marzi a po kterych je vetsi poptavka. A holt nova 200 aniDodge Dart moc uspesne modely nebyly...
Chrysler 220 a Dodge Dart se prodavaly zprvu docela slusne, ale pak prisly obrovske problemy s kvalitou. Autum chcipal motor pri zataceni uprostred krtizovatky atd. Staci si procist CarComplaints.com a zjistis, proc se ojetiny s minimalnim najezdem prodavaji tak lacino.