Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Koncern Stellantis upustil od plánu uvést v USA značku Peugeot

ČTK ČTK 12. 3. 2021 • 17:28
45
12
Zobrazit náhledy (45)
Peugeot 508 SW GT PureTech 225 Peugeot 508 SW GT PureTech 225 Peugeot 508 SW GT PureTech 225 Peugeot 508 SW GT PureTech 225 Peugeot 508 SW GT PureTech 225 Peugeot 508 SW GT PureTech 225 Peugeot 508 SW GT PureTech 225 Peugeot 508 SW GT PureTech 225 Peugeot 508 SW GT PureTech 225 Peugeot 508 SW GT PureTech 225 Peugeot 508 SW GT PureTech 225 Peugeot 508 SW GT PureTech 225 Peugeot 508 SW GT PureTech 225 Peugeot 508 SW GT PureTech 225 Peugeot 508 SW GT PureTech 225 Peugeot 508 SW GT PureTech 225 Peugeot 508 SW GT PureTech 225 Peugeot 508 SW GT PureTech 225 Peugeot 508 SW GT PureTech 225 Peugeot 508 SW GT PureTech 225 Peugeot 508 SW GT PureTech 225 Peugeot 508 SW GT PureTech 225 Peugeot 508 SW GT PureTech 225 Peugeot 508 SW GT PureTech 225 Peugeot 508 SW GT PureTech 225 Peugeot 508 SW GT PureTech 225 Peugeot 508 SW GT PureTech 225 Peugeot 508 SW GT PureTech 225 Peugeot 508 SW GT PureTech 225 Peugeot 508 SW GT PureTech 225 Peugeot 508 SW GT PureTech 225 Peugeot 508 SW GT PureTech 225 Peugeot 508 SW GT PureTech 225 Peugeot 508 SW GT PureTech 225 Peugeot 508 SW GT PureTech 225 Peugeot 508 SW GT PureTech 225 Peugeot 508 SW GT PureTech 225 Peugeot 508 SW GT PureTech 225 Peugeot 508 SW GT PureTech 225 Peugeot 508 SW GT PureTech 225

Automobilová skupina Stellantis upustila od plánu uvést ve Spojených státech značku Peugeot.

Místo toho se koncern bude na druhém největším automobilovém trhu světa soustředit na své pickupy RAM, vozy Jeep s vysokou marží a na další značky italsko-americké automobilky Fiat Chrysler (FCA) - Dodge, Chrysler a Alfa Romeo.

Vedle výrobce vozů FCA tvoří skupinu Stellantis francouzská automobilka PSA, výrobce Peugeotu. Fúze byla dokončena v polovině ledna a skupina Stellantis se stala čtvrtým největším výrobcem aut na světě. Pod nově vzniklou automobilku spadá 14 evropských a americký značek.

Stellantis si od fúze slibuje, že ročně bude schopen ušetřit kolem pěti miliard eur (131,3 miliardy Kč). Nový podnik nechce zavírat žádný závod.

Související články

Témata
Avatar - Lonestarstate
13. 3. 2021 20:55
Re: Navrat k soudnosti
Chrysler 220 a Dodge Dart se prodavaly zprvu docela slusne, ale pak prisly obrovske problemy s kvalitou. Autum chcipal motor pri zataceni uprostred krtizovatky atd. Staci si procist CarComplaints.com a zjistis, proc se ojetiny s minimalnim najezdem prodavaji tak lacino.
13. 3. 2021 12:04
Re: Jednoznačně správné rozhodnutí
Celou dobu to bylo jenom PR. Stejně jako u Škodovky. Nikdo to nikdy nemyslel vážně. A nikdo tomu taky nevěřil.
Avatar - curwasportiva
12. 3. 2021 22:36
Re: Navrat k soudnosti
Protoze se mocne investovalo do Ramu a Jeepu, kteri vyrabi auta s vetsi marzi a po kterych je vetsi poptavka. A holt nova 200 aniDodge Dart moc uspesne modely nebyly...
12. 3. 2021 21:32
Re: Navrat k soudnosti
hele ale CH200 se neprodával tak špatně ne? jiná věc za kolik a jaká byla marže, ale jako takový debakl mi to nepřišlo.... To Dart by mohl vykládat....

ale celkově - FCA do Chrysleru nedalo ani dolar tak čemu se divit? kromě Pacificy neměli za 10 let nové auto ne?
Avatar - Lonestarstate
12. 3. 2021 20:15
Re: Navrat k soudnosti
To je pravda. Ono by bylo dobre, aspon cas od casu, nejake auto vyvinout a vyrobit, jestli chteji prodavat vic.
Na mne to skoro pusobilo, jako kdyby po tom fiasku s dvoustovkou vyspavali sok.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku